موضوعات داغ

آشنایی سیستم جدید ارتباطی پورشه در 2 دقیقه + فیلم

عکس مطلب اول
سیستم جدید ارتباط اینترنتی در پورشه که Porsche Connect نام دارد همراه با پورشه پانامرا 2017 معرفی می شود. همانطور که در این فیلم می بینید این سرویس جزو فراگیر ترین خدمات در بازار است.
در حال حاضر این سرویس ارتباطی فقط با دستگاه های اپل سازگار است و به این ترتیب نرم افزار اپل کار پلی در سیستم سرگرمی پانامرا قابل استفاده است که دسترسی به تمام اپلیکیشن های شما را میسر می سازد.
همانطور که از این سیستم ها انتظار داریم می توان عملکردهای مختلفی را از طریق کنترل از راه دور با آنها انجام داد مثل قفل کردن درها و روشن کردن چراغها. و می توانید مقصدهای مورد نظرتان را روی دستگاهتان مشخص کنید که هنگام ورود به سیستم ناوبری به طور خودکار به آن اضافه می شوند. در مواقع نیاز همچنین یک ویژگی به نام " خودروی من را پیدا کن " در نظر گرفته شده است که در واقع بهتر است به آن نیاز پیدا نکنید.
سیستم ناوبری ویژگیهای متعدد گوناگونی دارد. صفحه نمایش لمسی بزرگ 12.3 اینچی با وضوح بسیار بالا که می توانید با دستتان روی آن زوم کنید و همچنین گوگل ارت و نمایش خیابانها در گوگل را نشان می دهد. همچنین اطلاعات زنده ترافیکی را نیز نمایش می دهد.
خدمات بسیاری در این سیستم سرگرمی گنجانده شده است مانند سرویس توزیع اخبار که مسلما هنگام رانندگی نباید آن راه بخوانید بنابراین این سیستم اخبار را با صدای بلند برای شما می خواند. این سیستم همچنین به مواردی نظیر اطلاعات پروازها (کافیست شماره پرواز را تایپ کنید)، اطلاعات پارک، آب و هوا و قیمت سوخت در مجاورت شما دسترسی دارد. پانامرای جدید در اصل یک منشی شخصی با چهار چرخ و 560 اسب قدرت است!
مهم تر از تمام این موارد، این سیستم سرگرمی مجهز به Wi-Fi هات اسپات، 10 گیگا بایت فضای هارد دیسک به علاوه دو خروجی کارت حافظه SD و پورت های USB است. اینطور که به نظر می رسد به راحتی می توانید پانامرا را جایگزین دفتر کار یا منزلتان بکنید!
بعد از حضورش در نمایشگاه خودروی پاریس، پورشه پانامرا 2017 قرار است مدتی بعد در همین سال وارد بازار شود.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/18
من كه هنوز تو كما هستم . عجب ماشيني زده پورشه. آلمانيا چي ميسازن براي مردمشون و دنيا . ايران خودرو با اون بودجه چي ميسازه . واقعا كه