موضوعات داغ

خودروی جتا VA3 سدان جدید ماموت خودرو است که به صورت وارداتی به بازار ایران عرضه خواهد شد. خودروی جتا VA3 سدان جمع و جور شهری است که به موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی 112 اسب بخاری و گیربکس 6 سرعته خودکار مجهز است و در طراحی این سدان سعی شده تا یک خودروی اقتصادی جمع و جور شهری تولید شود.

جتا VA3 محصول خودروسازی Jetta است که حاصل همکاری مشترک فولکس واگن و FAW است و در حقیقت جتا VA3 ارزان ترین و کوچک ترین محصول این خودروساز دو رگه چینی-آلمانی است.

بررسی اولیه جتا VA3 محصول جدید خودروسازی ماموت را می توانید در فیلم این صفحه مشاهده کنید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/4/3
اگر ارزان هم باشد معرکه است
1402/4/3
سلام، پلتفرم و پیشرانه فولکس واگن تا حدودی موجب ضمانت ایمنی و کیفیت قوای محرکه این خودرو توی رنج قیمتی خودش هست، البته پیشرانه های خود فولکس با گیربکس های ZF عرضه میشه و نه آیسن.
از نظر دوام پیشرانه خوبی دارد ،اما نکته قابل توجه این هست که پیرشانه های مهندسی شده اروپایی خیلی با شرایط اقلیمی کشور های خاورمیانه مثل ایران سازگاری ندارند و در دما های بالا عملکردشون خیلی تضعیف میشه، اگر هم که توربو شارژ باشن لگ توربو اونم با کیفیت بنزین ایران دیگه خیلی محسوس میشه، همین هست که مثلا شتاب رسمی خود شرکت 10 هست اما داخل ایران شما سریع تر از 13 نمیتوانی بزنید.
اگر توی رنج اقتصادی زیر 25000 دلار سراتو GT 2022 وارد بشه خیلی ظاهر جوان پسند تری داره و قیمتش هم کاملا اقتصادی و منطقی هست، ولی خب توی ایران چنین انتظاری نمیره از بابت قیمت گذاری.
اشاره نکردید که فرمون این خودرو برقی هست یا نه.؟
1402/4/3
تارا خودمون همه جوووره به این سره......فقط برگ برندش لوگوی فولکسه .....که شاید برتری داشته باشه به تارا تو دراز مدت .....ولی موتور تیوفایو پلاس هم روی تارا خوب جواب داده تو ۲ سال اخیر ....

قیافه تارا بهتره / شتاب شون برابره / امکانات تارا خیلی بهتره / خدمات تارا هم سرتره
1402/4/3
این خودرو یه سدان کاملا اقتصادی و جمع وجور شهری هست
موتور و گیربکس هماهنگ باهم و پلتفرم و موتورش فولکس واگن و از این نظر قابل اطمینانه
ولی چون یه سدان کاملا اقتصادیه نباید انتظار آپشن های سطح بالا و جذاب رو از این ماشین داشت
1402/4/3
با این ویژگیها زیر ۵۰۰ میلیون عالیه بالاتر ازین رنج واقعا نمیصرفه
1402/4/4
در بهترین حالت با محصولات داخلی همرده هست ولی چون قیمتش میرسه به میلیارد شانسی نداره
1402/4/10
این ماشین بسیار خوب هست چون موتور و گیربکس و پلتفرم این ماشین فولکس واگن هست و حتی روی موتورش هم لوگوی فولکس واگن هست اما برای اینکه مزاحمتی برای ماشینهای ایران خودرو و سایپا ایجاد نکنه احتمالا با قیمت خیلی بالایی حتی بالاتر از ۱ میلیارد در بازار عرضه میشه و با توجه به اینکه یه ماشین اقتصادی چینی-آلمانی هست و امکانات زیادی نداره ارزشش میاد پایین اما اگر ماموت خودرو درست به بازار عرضه کنه و با شرایط فروش خوب بفروشه و قیمتش در کارخانه مناسب یا حداقل زیر ۱ میلیارد باشه واقعا عالی هست. با تشکر از سایت خوب خودرو بانک