موضوعات داغ

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات MVM مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس مطلب اول

بخشنامه جدید مدیران خودرو با عرضه نقدی و اقساطی چهار مدل خودرو MVM‌ از روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ فعال می‌شود. ثبت‌نام در این طرح تنها به وسیله مراجعه به نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو امکان‌پذیر است.

در طرح فروش جدید، چهار خودرو از برند MVM به نام‌های X22 Pro دنده دستی، X33 Cross دنده دستی، X33 Cross دنده CVT و آریزو ۵ IE FL به صورت نقد و اقساط به عرضه درمی‌آیند. مبلغ پیش‌پرداخت به صورت منعطف و حداقل ۶۰ درصد اعلام شده است. باقی مبلغ خودرو به شیوه اقساط ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه، ۳۶ ماهه، ۴۸ ماهه یا ۶۰ ماهه از مشتریان دریافت می‌شود. خودروها ۴۵ روز پس از تکمیل وجه در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

در طرح فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو ویژه اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳، خودرو X22 Pro MT با قیمت مصوب ۷۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، خودرو X33 Cross MT با قیمت مصوب ۸۰۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، خودرو X33 Cross CVT با قیمت ۹۰۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و در نهایت آریزو ۵ آي‌ای اف‌ال با قیمت ۱ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. همان‌طور که گفته شد، برای خرید این خودروها به صورت قسطی حداقل می‌بایست ۶۰ درصد بهای خودرو را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت واریز کرد. مابقی پول در قالب اقساط ۱ الی ۵ ساله از خریدار دریافت می‌شود. مبلغ هر چک بستگی به پیش‌پرداخت ابتدایی دارد.

تسهیلات به صورت منعطف و حداکثر تا ۴۰ درصد در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. سود انصراف به صورت سالانه محاسبه شده و ۱۲ درصد است. جزئیات دقیق بخشنامه جدید مدیران خودرو را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

جدول شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات MVM در اردیبهشت ۱۴۰۳

نام خودرو/ شرایطX22 Pro MTX33 Cross MTX33 Cross CVTArrizo 5 IE FL
مبلغ خودرو (تومان)۷۱۶.۵۰۰.۰۰۰۸۰۹.۱۰۰.۰۰۰۹۰۶.۲۰۰.۰۰۰۱.۱۰۲.۵۰۰.۰۰۰
پیش‌پرداخت منعطفحداقل ۶۰ درصد
تسهیلات منعطفحداکثر ۴۰ درصد
مدت اقساط۱ الی ۵ سال
سود تسهیلات۲۳ درصد
سود انصراف۱۲ درصد سالیانه
رنگ بندیسفید، مشکی، نوک‌مدادی
موعد تحویل۴۵ روز کاری پس از تکمیل وجه خودرو

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1403/2/26
سلام آیا این طرح مربوط به کسانی است که قبلا در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند؟