موضوعات داغ

مشخصات شاسی‌بلند تمام برقی جیلی گلکسی E5 اعلام شد

عکس مطلب اول

اوایل ماه مارس بود که جیلی، از نخستین شاسی بلند تمام برقی خود به نام E5 رونمایی کرد. طبق گزارش های جدید، جیلی E5 در ماه مه سال جاری و در محدوده قیمت ۲۰.۷۰۰ الی ۲۷.۶۰۰ دلار روانه بازار می شود. این ماشین پس از L7، L6 و E8، چهارمین محصول برند Galaxy به حساب می آید.

گلکسی E5 با الهام از جهان هستی، نور و طبیعت طراحی شده است. این خودرو در دو نسخه فرمان چپ و فرمان راست مورد آزمایش قرار گرفته و صادرات آن به زودی آغاز می شود. شاسی بلند کامپکت و جمع و جور جیلی دارای ۴۶۱۵ میلیمتر طول، ۱۹۰۱ میلیمتر عرض و ۱۶۷۰ میلیمتر ارتفاع بوده و فاصله بین دو محور آن به ۲۷۵۰ میلیمتر می رسد.

گلکسی E5

گلکسی E5 قوای محرکه خود را از پیشرانه الکتریکی تک موتوره TZ184XY101 دریافت می کند. این موتور ۲۱۷ اسب بخاری محصول شرکت InfiMotion بوده و با باتری لیتیوم آهن فسفاتی شرکت SVOLT جفت شده است. البته جزئیات مربوط به باتری و بازه پیمایشی آن هنوز در دسترس نیست.

نمای عقب گلکسی E5 جیلی

طبق اطلاعات ثبت شده در MIIT‌ چین، امکاناتی همچون طرح های مختلف سانروف، رینگ ها، شیشه جلو و سپر جلو، آینه های جانبی، باربند و لوگوی مشکی رنگ، و همینطور رادار عقب، رادار جلو، چراغ های جلو و نوارهای تزئینی مشکی رنگ روی قاب پنجره ها به صورت آپشنال برای گلکسی E5 قابل سفارش هستند. در ضمن برای E5‌ می توان از دو نوع تایر 225/55R18 و 235/50R15 استفاده کرد.

بد نیست بدانید که اواسط ماه فوریه، مدیرعامل جیلی از عرضه یک خودروی پلاگین هیبرید و دو خودروی تمام برقی تا پایان سال جاری خبر دارد. احتمالا مدل پلاگین هیبرید، همان گلکسی L5 است که در نیمه دوم سال رسما رونمایی می شود. جیلی در ماه مارس موفق به فروش ۱۰۱۸۵ دستگاه خودرو شد و فروش کلی خود در سه ماه اولیه سال را به ۳۸۵۲۸ دستگاه رساند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد