موضوعات داغ

فیس لیفت میتسوبیشی اوتلندر به ایران رسید

عکس مطلب اول
شب گذشته مراسم رونمایی از نسخه فیس لیفت میتسوبیشی اوتلندر (مدل 2016) در ساختمان مرکزی آرین موتور برگزار شد.
از مهمترین تفاوت های اوتلندر فیس لیفت نسبت به نمونه قبلی باید به تغییر در فرم و شکل چراغ های جلو، جلو پنجره، چراغ های عقب مجهز به نوار LED، مه شکن،رینگ های چرخ 18 اینچی جدید در دو رنگ انتخابی و افزوده شدن نوارهای کرومی در دماغه خودرو و حد فاصل چراغ های عقب اشاره کرد که به راستی ضمن زیبا سازی خودرو از طراحی خاص نمونه اصلی اوت لندر کاسته و عامه پسندی طراحی ظاهری این SUV سایز متوسط را افزایش داده است.
البته تمام تفاوت های نسخه فیس لیفت به تغییرات امکان سفارش دادن ظاهری مربوط نمی شود و در داخل کابین نیز علاوه بر طراحی مجدد فرمان و امکان انتخاب تریم چوبی، شاهد استفاده از سیستم صوتی حرفه ای و قدرتمند تری نسبت به نمونه قبلی هستیم که از قابلیت رهیابی نیز برخوردار بوده و امکان فعالیت GPS این خودرو برای مشتریان ایرانی هم در نظر گرفته خواهد شد.
به گفته مدیر بازاریابی شرکت آرین موتور، از نظر فنی مهمترین تفاوت به ارتقاء گیربکس CVT مربوط می شود که از تکنولوژی جدیدتری نسبت به نمونه پیشبین بهره می برد، البته مهندسان میتسوبیشی در زمینه بهبود کیفیت سواری اوتلندر و رفع برخی صداهای آزار دهنده سیستم تهویه مطبوع نیز اقداماتی را به عمل آورده اند و بدین ترتیب خودرویی کامل تر را نسبت به نمونه قبلی راهی بازار فروش کرده اند.
اوتلندر فیس لیفت همانند نسخه اصلی از موتور 2.4 لیتری با قدرت 170 اسب بخار نیرو می گیرد و قرار است با قیمت رسمی 201 میلیون تومان راهی بازار فروش شود.
بدین ترتیب از میتسوبیشی اوت لندر 2016 می توان به عنوان رقیب سرسخت و البته زیبا برای تویوتا RAV 4 ، کیا سورنتو و هیوندای سانتافه یاد کرد.
پیش فروش این خودرو با شرایط فروش اقساطی از امروز توسط گروه آرین موتور آغاز شده است.

نظرات کاربران

38 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/7/21
شیک با کیفیت وزیبا
1394/7/21
عالی بود.
سپاس گذاری می کنم بابت زحماتتون و وقتي گذاشتيد.
كارتون درسته،هميشه نفر اول و با شعار "دسترسی به بهترین انتخاب"
1394/7/21
فک کنم یه روزه سانتافه رابخوره
1394/7/21
در حال حاضر با مدل استاندارش سانتافه رو خورده دیگه چه برسه به فیس لیفتش چون راحتی خوبی داره وتو شتابگیری سریع و سبک تره سانتافست سانتافه همش حجمه من هیچیو با میتسوبیشی عوض نمیکنم و کیا
1394/7/21
اخه چه خبره 201 میلیون؟! قیمت این مدل نسبت به مدل 2015 اون 200 دلار کمتره؟!!!
ضمنا این ماشین هیچ وقت رقیب رافور سانتافه و سورنتو نمیشه!!
فروش این ماشین هم با این قیمت گذاری مثل MG GS شکست سختی خواهد خورد!
1394/7/21
ام جی gs نسبت به رقبا بیشترین ارزش خرید رو داره قیمت نسبتا خوبی داره بهتره منتظر بمونیم ببینین ام جی gs طبق فرمایش شما شکست میخوره یا نه
1394/7/21
اگه مجله هارو بخونی داداش گلم الان رقیب جدی جدی سانتافه است
1394/7/21
نمونه قبل فیست لیفتش تو فروش سه ماهه تابستون فک کنم 26 درصد سهم خودرو های بالای 125 میلیون بازار رو داشت و از سانتافه هم بیشتر فروخت و رتبه اول خودروهای بالای 125 میل بود.ولی خب قیمت قبل فیس لیفت 20-30 میلیون پایین تر بود.حرفتون رو قبول دارم که قیمت گذاری غیرمنطقی هست.شرکت های وارد کننده فقط دنبال سود خودشونن.
1394/7/21
واقعا زیباتر شده است. ضمنا محصولات میتسوبیشی واقعا با کیفیت هستند. به خصوص که الان دور تا دور موتور رو هم عایق بندی کرده و این یعنی صدای کمتر داخل اتاق . قطعا برتر از محصولات کره ای است. اما نمی دونم 201 میلیون می ارزه یا نه
1394/7/21
ام جی GS تا جایی که خبر دارم استقبال خوبی شده ازش، در ضمن قیمت جی اس نسبت به امکانات، موتور و هندلینگ مناسبه،
نسبت به رقبا البته،
رقیبش سوبارو بود که صد میلیون گرونتره. بر خلاف نظر شما جی اس فکر می کنم خوب فروش کنه
1394/7/21
به به چه كيفيتي،چقدر زيبا ،تنها ايرادي كه مي شد به اوتلندر گرفت ظاهرش بود چون تو كيفيت و ماندگاريش و مسائل فنيش هيچ كس شك نداشت كه با اين فيس ليفت ظاهرشم عالي شد... توي اين رنج خودرو بهترينه رو دستش نيست...حتي به نظرم از راو ٤ هم بهتره....
1394/7/21
فیس لیفش عالی اجرا شده اما داشبوردش جالب نیست کاش دریچه تهویه مطبوع قسمت شاگرد رو یه جا دیگه میداشتن اونجا یه جوریه
1394/7/21
ماشین خوب و با کیفیتی هستش ولی بازم طراحیش جا برای بهتر بودن دارهو داشبوردش هم هنوز اون طراحی عامه پسند رو نداره .
در مورد قیمتش نیز باید با همچین سایز و موتور و کیفیتی بیاد رو 100 تا 120 میلیون اگه بذارن بعضیا !!!


داشت یادم میرفت *******************خرید خودرو صفر ممنوع********************
1394/7/21
لطفا نظرات الکی ندین. تو این رنج و کیفیت 100 تا 120 میلیون. اخه با این قیمت چینی هم نمی دن... یه چیزایی می گین که اصلا حرفه ای نیست.
1394/7/21
اگر سررشته ای از تاریخ داشته باشید میبینین که هر جا مردم خواستن و متحد بودن کاری نبود که انجام نشه....اینم میشه اگر مردم جا نزنن
1394/7/21
قبل از فیس لیف اصلا طراحی خوبی نداشت، ولی الان خیلی بهتر شده هرچند که هنوزم به نظر من طراحی راو4 و سورنتو خیلی از این بهتره. البته این یک میتسوبیشی است و این یعنی هرکس اینو بخره هیچ وقت پشیمون نمیشه!!!
1394/7/21
دوتا مشکل داشت یکی اینکه فضای نشیمنگاه برای سه سرنشینان عقب کمه و دوم اینکه موتورش مثل تویوتا راو 4 و سانتافه جمع و جور نیست و ادوات الکتریکی و غیره پراکندی زیادی دارد.اگر قیمتش 190 بود بسیار رقابتی تر میشد در برابر تویوتا راو 4 و سانتافه.
در ضمن چند نفره است؟؟؟ 7 نفره یا 9 نفره ؟؟؟
1394/7/21
دوست گرامی *علی*:
من اشاره کردم که اگه بذارن قیمتش باید 100 تا 120 حداکثر باشه اما........
چینی هایی که الان 100 تا 120 قیمتشونه باید اصلا قیمت گذاری نشن ینی برداشته شن اگه سیاست گذاری بعضیا بذاره وگرنه قیمت ماشین چینی هایی که شما دوست داری تو خود چین 30 تا 35 میلیون بیشتر نیس .
لطفا بدون اطلاع نظر ندین
1394/7/21
دوست عزیز من از ماشین های چینی متنفرم و اصلا دوست ندارم حتی یکیشون تو خیابون های ما جولان بده. بله، خودروهای تو رنج 200 میلیون تو بازارهای دنیا یا همین مناطق آزاد حدود 110 تومان هستند. این آرزوی همه اس. اما یادمه موقعی هم که دلار 1200 تومان بود هم مردم عکس هوندا سیویک را کنار سمند می ذاشتند. می گفتند با این قیمت در دنیا میشه این خودرو رو خرید. اما این طور که نشد هیچ سانتافه 46 تومانی 6 سیلندر هم شد سانتافه 4 سیلندر 200 میلیونی... شما که ظاهرا خیلی مطلع هستی باید اینو یادت بیاد. ضمنا اینم بدون که قیمت دلار راالان مصنوعی پایین نگه داشتن و اگه نفت از این پایین تر بیاد و دولت اراده کنه دلار بشه 6000 تومان ، من و شما باید خواب همین ماشینارو ببینیم. البته من با کمپین کاملا موافقما... سو تفاهم نشه
1394/7/21
طبق بررسی سایت های معتبر خودرو، ماشین زیر متوسط ارزیابی شده!
گزینه هم قیمت یا حتی ارزانتر بسیار بهتری در بازار موجود است.
زنده باد کمپین.
1394/7/21
هنوز جلوی راو۴ حرفی واسه گفتن نداره !!!!
قسمت سوییچ خور خیلی ناشیانه حذف شده و دکمه استارت انجین هم خیلب خیلی ناشیانه اضافه شده !!
بحث ما مقایسه با هم رده های ژاپنیه ، اگر قرار بگیم سانتافه میتونیم بگیم ام جی حتی
به نظرم تنها پیشرفت مثبت چشمگیری که داشته جذابیت چراغ های عقبه که از راو۴ هم قیافه پشت ماشین رو بهتره کرده ، و مثل اینکه ردیف سوم صندلی حذف شده و بهتر بود که میشد چون خیلی تنگ بود ، اما طراحی داخلی اصلا با کیفیت و قابل قبول نیست ،
در مورد موتور هم دوستان اشاره کرده بودن ، تویوتا بسیار بسیار موتور ساده ای داره و خرج های سنگین نمیذاره رو دستتون ، بر عکس سانتافه یا همین میتسو عزیز
1394/7/21
منصور جان عزیزم رو چه حساب الان گفتی موتور میتسو ژاپنی خرج بر میداره؟؟! نمیگم ور نمیداره اما حداقل 10 تا 15 سال طول میکشه برادر من.😐
1394/7/21
یکی از بهترین فیس لیفت هایی که که خودروهای آسیایی مخصوصا ژاپنی به خودش دیده واقعا نسبت به نسل قبلش دگرگون شده و صد البته زیبا تر
برند میتسو هم که نیاز به تعریف نداره همه میدونن چیه
یکی از ناراحتیای من این چندوقته خداحافظی نسل قبلی لنسر از خط تولید میتسو بود
حیف که تو ایران اونجور که باید معرفی نشد و خودروهایی مثل النترااا سراتووو براش قد علم کردن
بعضی وقتا همچی آپشن نیست
1394/7/21
قیمت فوق العاده بالا آپشن فوق العاده کم!!با این قیمت جایی تو بازار نداره
1394/7/21
دوست عزیز میتسوبیشی بعضی آپشنهاش مثل شیفترهای پشت فرمون و گیربکس CVT و ضبط حرفه ای با ساب عقب اش تو بقیه ماشینای هم ردش دیده نمیشه. ضمنا در جواب اون دوستی که موتور تویوتارو کم خرج تر می دونه. ضمن احترام به تویوتا می گم که میتسوبیشی موتورهاش اگه از تویوتا بهتر نباشه بدتر نیست. چون میتسوبیشی قبل از خودروسازی موتور ساز بوده و به بسیاری از شرکتها از جمله کیا، هیوندای و حتی مزدا موتور می فروخته و الان هم هیوندای/ کیا با همکاری فنی میتسوبیشی موتوراشو تولید میکنه... ضمنا این شرکت به غیر از تولید خودرو یک هلدینگ هست که تو صنایع زیادی غیر خودرو هم فعالیت داره...
1394/7/21
طراحی داخلیش اصلا خوب نیست.
1394/7/21
اماده كشتن سانتافه.😏
1394/7/21
اون چیزی که من میبینم یک طراحی ساده، هوشمند و اصیله که یک ماشین کاملا کاربردی و چشم نواز رو به ارمغان آورده. به نظر من تو رده ی خودش تنها رقیبش راو4 ئه. چون از نظر من کره ای ها از نظر فنی حداقل به میتسو نمیرسن و تو بحث طراحی هم باز از نظر من سورنتو جدید پیشرفت چندانی نکرده و همچنین طراحی سانتافه هم قابلیت رقابتشو تا حد زیادی از دست داده. امیدوارم میتسو دوباره جایگاه واقعی خودشو تو ایران پیدا کنه.
1394/7/21
در مورد ماشین که خوب بود.
ولی در مورد قیمت باید بگم بابا چی میخواد این گمرک از مردم که ول نمیکنه.
بسه دیگه 40 ساله از جیب مردم میخورین.یکم وا بدین دیگههههههه لطفا

شورشو در اوردن
خرید خودروی صفر ممنوع کلا.
دم همه گرم
1394/7/21
سلام.
امام راست میگفت کشور امام زمانه. امام زمان هم که غایبه ! یعنی کشور بی صاحبه.
اصلا معلوم نیست چی شد؟ چی میخواد بشه؟ چه خبره این قیمتای نجومی ؟ یه ماشین فوق العاده خارجی آنچنانی نهایتش 25-30 میلیون بود ، حالا رسیده به 150-200 میلیون ؟؟؟!؟؟!؟!؟!!! قیمتا داره میترکه. پرادو قیمتش رو 40 میلیون بود ، یادتونه که دیگه ، لند کروز رو 90 بود ، پورشه کاین 200 بود ، حالا همینا ببین چند شدن ؟ شدن 400 و 800 و یک میلیاردو خورده ای. چی داره میشه؟ پدرمون دراومد. تازه باید خوشحال باشیم که پراید 22 میلیونی میخریم. حالا مگه فقط ماشینه؟ پفک و چیپس هم دیگه داره اعیونی میشه D: . با این پولا که ملت میدن خودروهای چینی رنگ و وارنگ سوار میشن ، سه سال پیش اعیونی ترین و باکیفیت ترین ماشینو میشد سوار شد. شاهدین دیگه. مزدا 3 چند بود ؟ ماکسیما چند بود ؟ کمری چند بود ؟ یادتونه با 12 میلیون میرفتن تو نوبت تویوتا کمری؟ سوزوکی ویتارا مگه 30 تومن بیشتر بود ؟ چه خبره این قیمتا ؟ مثلا بیای 300 میلیون بدی واسه یه شاسی بلند ؟ مگه آدم مغز خر خورده ؟ 30 تومن بدی 405 که مدل 20 سال پیش فرانسه بوده رو سوار شی ! یا 50 میلیون بدی نمیدونم 206 یا 207 سوار شی که چی. ارزش ریال ما به اندازه ی پشکل هم نیست ،واحد افغانی افغانستان هم از ما بالاتره. حتی یه بار یه کارگر افغانی داشتیم که گفت دیگه نمیخوام کار کنم و برگشت کشورش ، گفت دیگه واسه من نمیصرفه چون واحد پول خودمون ارزشمندتره.
بازم حالا بریم بخریم. یه پورشه باکستر ، سال 91 دقیقا 129 میلیون بود . یه 911 کاررا اس همون سال 245 میلیون بود ولی الان همون باکستر 300 میلیون و همون 911 یک میلیارد و دویست پولشه. که البته این قیمتها از 2 سال پیش همینطور بالا هست. شما تو کدوم کشور دیدید که قیمت ماشینها(و کلا همه چیز) در عرض 1 یا 2 سال 5-10 برابر افزایش پیدا کنه؟ حالا به جای پورشه ی 120 میلیونی باید رفت شاسی بلند جیلی خرید ، پایینترین مدل هیوندای رو خرید و ....
این قصه ادامه دارد.
با تشکر
1394/7/21
این ماشین وحشتناکه واقعا سواریش معرکه س معنیه کامله یه شاسی بلند.هم آف رودی هم آن رودی.
فقط فیس لیفتش یه مقدار روی لکسوس LX570 اسکی رفته
1394/7/21
اقا بازم ب نظر من خیلی گرونه.
قیمت نیو مورانو رو داره،ولی یکدرصد امکانات اون رو هم نداره
1394/12/27
فول ترین نیو مورانو 1.5 برابر این قیمت دلاریشه
1394/7/21
به نظر من بهترين ماشين دراين سگمنت اسپورتيج جذيذ هست كه وا چندوقت ديگه به بازار خواهد امد است كه از همه نظر برتري داره مخصوصا ظاهره جلوي خودرو كه شبيه پورش هست و داخله خودرو هم اپتيماي پيشرفتست و ازهمه مهم تر يه برنده خوب هست
1394/7/22
واقعا که تضاد در طراحی کلی مشهوده خارجی بسیار عالی و داخلیرافتضاح اصلا اتاق و فکر هم کنم امکانات این میسو در حد ۲۰۰ تومان نباشه .... پول برندرو میخوره اصلا ارزش نداره
1394/7/22
قیمت خیلی بالاست.من mg gs رو با قدرت بیشتر و طراحی فوق العادش و قیمت خیلی پایین تر به این ترجیح میدم.چون هم از لحاظ برند اصیل هست هم قیمتش پایین تره و هم از همه لحاظ سرتره.
1394/7/25
علیرغم اینکه خودم اوتلندر 2014 دارم اما آرین موتور با این روش قیمت گذاری ،در فروش محصول با تیراژ بالا شکست میخوره مگر اینکه به همین فروش اندک قناعت کنه.در بازاری که خودروهای کره ای و چینی با آپشنهای رنگارنگ و بعضا بی مصرف و کم مصرف دارند جولان میدن و مصرف کننده ای که آپشن براش مهمتر از کیفیت رانندگیه آرین موتور میبایست به سود کمتر قانع میشد تا بتونه این برند رو در بازار جا بندازه.مورد بعدی اینکه در فیس لیفتی هم که ارائه داده فقط خواسته با تغییر ظاهری مشتری رو متمایل به خرید کنه و هیچ کدوم از ضعفهای نسخه قبلی از قبیل نداشتن دریچه هوا برای سرنشینان ردیف دوم و سوم،نداشتن بک لایت در پنل شیشه بالابرهای درب راننده را حل نکرده.از مدلی هم که برای شوروم عرضه شده میشه متوجه شد که بر خلاف ادعاهای آرین موتور سرد کن صندلیهای جلو را هم نداره.
به نظر من قیمت منطقی برای خرید این خودرو حدود 170 میلیون تومانه
1394/8/17
واقا به قول دوستمون اين ماشين فقط ظاهري تغير كرده ااگرچي من اين ماشين رو ندارم نميتونم نظر بدم ولي نبود دريچه كولر سرنشين عقب به نظر بنده براي ماشي سه رديف يه مشكل به نظر مياد
بنده درسته ماشين رو ندارم ولي به خاطره علاقه و مطالعاتي كه در مورد خودرو دارم به خودم اجازه دادم كه نظر بدم