موضوعات داغ

ایران خودرو قیمت چهار محصول سوزوکی را اعلام کرد

عکس مطلب اول
براساس اعلام رسمی پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو، لیست قیمت و پیش بینی زمان عرضه چهار محصول سوزوکی ار سوی ایران خودرو در بازار کشور منتشر شد. بر اساس این لیست، چهار محصول از کلاس‌های مختلف سوزوکی با نام‌های سوئیفت (Swift)، دیزایر (DZire)، کیزاشی (Kizashi) و در نهایت اس.ایکس4 (SX4)، گزینه‌های مد نظر هر دو شرکت خودروسازی سوزوکی و گروه صنعتی ایران خودرو برای عرضه در بازار است که طبق پیش بینی این گروه صنعتی، از سال 96 وارد چرخه حمل و نقل کشوری خواهد شد. در ادامه بیشتر با این چهار محصول سوزوکی آشنا شوید.

سوزوکی سوئیفت
سوزوکی سوئیفت همچون دیگر محصول این شرکت یعنی دیزایر، در قالب یک خودروی هاچ بک ساخته شده که طبق اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، در اردیبهشت ماه 96 و با قیمتی حدودا 80 میلیون تومانی عرضه خواهد شد. این محصول به طور استاندارد به یک پیشرانه چهار سیلندر 1200 یا 1600 سی سی مجهز شده که توانایی تولید حداکثر قدرتی 87 اسب بخاری در نسخه 1.2 لیتری و حداکثر قدرت 136 اسب بخاری در نسخه 1.6 لیتری را دارد که همراه با آن، به ترتیب گشتاوری 114 نیوتن متری و 160 نیوتن متری را هم تولید خواهد کرد.

سوزوکی دیزایر
همانطور که گفتیم، سوزوکی دیزایر همچون سوزوکی سوئیفت در نوع هاچ بک ساخته شده که در رنج قیمتی 80 میلیون تومانی و همراه با سوئیفت، در اردیبهشت ما سال 96 برنامه عرضه آن تنظیم شده است، ولی برای تامین نیروی مورد نیاز خود برای حرکت کردن، تنها از یک پیشرانه 1200 سی سی 4 سیلندر استفاده خواهد کرد که برخلاف پیشرانه 1.2 لیتری سوئیفت، حداکثر 94 اسب بخار قدرت و 113 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که خود نوعی بازار گرمی و عرضه محصولی متفاوت به حساب می‌آید.

سوزوکی کیزاشی
همه ما با سوزوکی کیزاشی آشنایی داریم، چون پیش از این هم شاهد تردد این سدان خشن و اسپرت سوزوکی در خیابان‌های کشور بودیم. حالا پس از گذشت چندین سال غیبت در بازار کشور، سوزوکی با آخرین نسل از سدان کیزاشی خود دوباره به خیابان‌های کشور باز خواهد گشت، ولی نه امروز و فردا، بلکه در شهریور ماه سال 96 و با رنج قیمتی 128 میلیون تومانی که در عوض پرداخت چنین هزینه‌ای، پیشرانه‌ای قدرتمند 2.4 لیتری VVT چهار سیلندر با حداکثر قدرتی 185 اسب بخاری و گشتاوری 230 نیوتن متری نصیبتان خواهد شد.

سوزوکی اس.ایکس4
آخرین محصولی هم که سوزوکی در بازار ایران عرضه خواهد کرد، کراس اوور اس.ایکس4 خواهد بود که گروه صنعتی ایران خودرو برای عرضه آن در بازار داخلی کشور، قیمتی 106 میلیون تومانی را با عرضه در شهریور ماه 96، در نظر گرفته که نیروی مورد نیاز حرکت خود را از پیشرانه‌ای 1.6 لیتری بنزینی 4 سیلندر که قادر به تولید حداکثر قدرتی 115 اسب بخاری و گشتاوری 156 نیوتن متری خواهد بود، تامین می‌کند.

در آخر هم جا دارد بگوییم که این قیمت و زمان عرضه در حد یک پیش بینی بوده و با نوسانات بازار طی دو سال آینده، قیمت تمام شده آن‌ها نیز تغییر خواهد کرد، پس چندان بر روی قیمت‌های مذکور حداقل تا نیمه اول سال 96 حساب باز نکنید.

نظرات کاربران

33 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/6/16
اولاً خودروی صفر ممنوع
بعد از الان داره واسه سال 96 رو میگه! خب یا زودتر راهی بازار میشد یا خبرشو الان نمیگفتن خیلی کار بی معنی بود
1394/6/16
از الان اعلام میکنه که تو بازار تبلیغات کنه و نظر ها رو به سمت خودش برگردونه
1394/6/16
به نظر من هم یعنی چی الان میاد قیمت میده برای سال 96!!!!
الان قیمت ها تا آخر پاییز کلی تغییر می کنند چه برسه برای 96!
1394/6/16
اين قيمت ها فقط به اين دليل اعلام شده
كه مردم در انتظار خودرو با كيفيت و ارزان نباشند
و ركود بازار بشكنه
وگرنه ايران خودرو برنامه ريزي دقيقي نداره كه قيمت
محصولات چند سال اينده ، اعلام كنه!!!
در يك كلام: خودرو صفر بي كيفيت نمي خريم
1394/6/16
ایرانخودرو از آب گل آلود داره ماهی میگیره تو این اوضاع؟ مرد حسابی برو ماشینای بی کیفیت و خرابتو که تو دستت باد کرده رو بفروش بعد بیا سوزوکی بزن.
کدوم عاقلی 80 میلیون پول سوئیفت میده؟؟ کدوم با عقلی میاد 30 تومن میده سمند بگیره که کلا چیزی بنام کیفیت نداره.
(دوستان همگی باهم کمپین خرید خودروی صفر ممنوع)
1394/6/16
جوگیر نشین لطفا .....................خودرو صفر رو وللش ش ش

((((((((((((((((((خرید خودرو صفر ممنوعه ))))))))))))))
1394/6/16
دوستان سلام.
تو سایت و برنامه های اجتماعی (اینستا ، واتس ، تلگرام و فیسبوک) هم }}}}}خرید خودرو صفر ممنوع {{{{{{{{{ رو لایک کنید و به ما بپیوندید....
تا کاهش قیمت ها دست برنمیداریم عزیزان
1394/6/16
من نمیدونم اینا کین میشینن فکرای مسخره به ذهنشون میرسه. آخه الان ماشین سال 96 میخوایم چکار؟
یا الان بیارین یا قیمت ندین. مسخره کردین خودتونو.
1394/6/16
اولا که قیمت این محصولات همین العان بدون گمرک تازه با قطعات باکیفیت خارجی حدود یک سوم این قیمت هاست بعدشم اینا که موتور هاشون خیلی ضعیفه بدرد نمیخوره حداقل باید یه شیش سیلندر 3000 سی سی براشون در نظر میگرفتند در کل خودرو صفر ایرانی به هیچ وجه نمیخریم.
1394/6/16
با توجه به حجم موتور و قدرت هاشون قیمت هاش خیلی بالاست مخصوصا دیزایر و اس ایکس 4 حالا نمیدونم این ایرانخودرو رو چه حسابی این قیمت ها رو برا شهریور 96 تعیین کرده که بعید میدونم بتونه موفق باشه البته اصلی ترین محصولی که تو خبرها گفتن ایرانخودرو از سوزوکی میخواد بیاره مدل سلریو هستش یه ماشین کوچیک و شهری رنج قیمتش هم بین 20 تا 30 تومن هستش در آخر هم میگم خودرو های صفر نخرید
1394/6/16
خیلی عجیبه مگه ایرانخودرو هم برنامه ریزی می کنه؟؟؟؟
1394/6/16
اره ، منتها برنامه ریزی برای تولید خودروی کلاسیک !!!!
1394/6/16
این چه سیاستیه آخه؟مسخرست
1394/6/16
ايران خودرو با اين كارش خاسته بگم كه قيمتا بالا ميره و دلهره تو دل مردم ايجاد كنه كه بازار از ركود بيرون بياد
1394/6/16
اولا خیلی خیلی گرونه...
دوما معلومه نیس چه بلایی سر کیفیت این خودروهای معمولی در بیارن..
نخواستیم..تعطیل کنید.
1394/6/16
خیلی باحالن الان امده میگه دو سال دیگه بشینین صبر کنین ما محصولات جدید میاریم واقعا خسته نباشن میرن ملت خودشون وارد میکنن با قیمتای رقابتی تر. ضمنا دو سال دیگه مدلها و حتی اسمها عوض میشه. نمیدونم چرا نیخوان بفهمن بازار خودرو به روزه
1394/6/16
خودرو سازان بزرگ جهان مثل مزدا وکیاووو… بیشتر بفکر تنوع واول ازهمه راضی نگهداشتن مشتریان ازنظر ایمن بودن خودرو کیفیت مونتاژ قطعات وغیره وبعد دراخر به فکر قیمت گزاری مناسب برای خودرو .
اما خودرو سازی ایرانی اول پول دوم پول سوم منافع خود ودراخر فروش روز افزون خودرو یافرغون مثل پراید که30سال پیش درژاپن تولید میشود نیسان وانت60سال پیش پژو405درفرانسه30سال پیش البته تولید این ها با حد اکثر بی کیفیتی درکشور.
همان بهتر هیچ کس خودروی تولید داخل رانخرد وخودرو سازان ورشکست شوند تا درس عبرت شود.
1394/6/16
خبر و نميدادين بهتر بود حداقل صبر ميكردين تا دو سال ديگه چه بيخود تا با اين وضع قيمت ها تو ايران
1394/6/16
شاید تا دوسال دیگه ایران خودرویی در کار نبود که قسمتش بشه مونتاژ این خودروها!
1394/6/16
سوزوکی کیزاشی یکی از ماشینهای با کیفیت هست که ارزش خرید بالایی هم داره،ولی دیگه چند سالی هست که توسط شرکت سوزوکی توقف تولید شده،نمیدونم چرا دو سال دیگه تازه میخواد توی ایران مونتاژ بشه!!!!! البته یادم رفته بود ما جزو کشورهای جهان سوم هستیم
1394/6/16
یعنی ایران خودروهم برنامه ریزی میکنه ؟؟
قرار بود ال نود چقدر باشه؟؟؟ مگه قرار نبود جای پیکان رو بگیره
قرار بود سمند ملی باشه!!!
قرار بود دنا کی به بازار بیاد چقدر باشه؟؟!!
دنا کی به بازار اومد چه طوری اومد با چه قیمتی اومد؟؟!!
مگه قرار نبود موتورش 2000 باشه مگه قرار نبود گیربکس اتوماتیک داشته باشه؟؟
همه اون برنامه ریزی ها کجا رفته ؟؟؟
مردم رو چی فرض کردن خدااایی خنده داره از ایران خودرو همچین حرکتایی شما یه ماشین30 سال پیش اروپا رو نمیتونین به موقع تحویل مشتری بدین تازه وقتی تحویل میدین اینایی که هیچ سیستم پیچیده ایی نداره از روز تحویل باید همش بری نمایندگی برا سال 96 برنامه دارین چه برنامه ایی آخه ؟؟ سوزوکی کیزاشی که اشتباه سوزکی نام گرفت تو هیچ کشور دنیا نفروخت شکست خورد حتی تو ایران هم نفروخت اینو من نمیگم برین آمار رو نگاه کنین ..جم کنین بابا شما همون 405 رو تولید کنید به ما بدین 30 میلیون به کشورهای دوست همسایه بدین 10 میلیون دروغم نیست من کرمانشاه زندکی میکنم دوستانی دارم که تو سلیمانیه ی عراق زندگی میکنن اونجا پارس مارو مسخره میکنن مفتی هم سوارش نمیشن ..وقتی امار تصادفات و کشته های تصادفات از هشت سال جنگ با عراق بیشتره 60 درصد بخاطر ناایمینی ماشین های تولید داخله من که 405 مدل 79 دارم وسعم به ماشین خارجی نمیرسه اما میتونستم از این آشغالای سایپا و ایران خودرو بخرم ولی تا وقتی که این وضع داره پیش میره ماشین من از ماشینای صفر کارخانه سرحال تره
1394/6/16
فيلم آينده سينماهاي ايران لگنها ميپوسند لطفا از همين حالا بليط تهيه فرماييد در سايت سايپا وايران خودرو
1394/6/16
این قیمتها رو دادن که بازار راکد خودرو را تحریک به خرید بکنند. مگر میشه از الان برای یک سال دیگه قیمت داد. قیمتی که به عوامل مختلف از جمله تعرفه واردادات. . قیمت مواد. دلار. تورم. قیمت رقبا. و.... بستگی دارد. از الان قیمت داد. این همون ایران خودرویی است وقتی که حتی یه مدل را میخواست به بازار عرضه کند .در خط تولید هم قرار داشت قیمتهاشو اعلام نمیکرد و میگفت امکان بررسی دقیق وجود نداره . وو صرفا بدون قیمت قطعی پیش فروش میکرد تا از طریق دلالاش کشش بازار رو بسنجه بعد قیمت بده . حالا چطور شده برای حداقل یک سال آتی را قیمت میده . اونم با رقمها بالا. مگر اینکه فقط بخواد مردم رو تحریک به خرید کنه که منتظر نباشید . قیمت خودرو پایین نمیاد. ولی مردم تصمیمشونو گرفتند وبسیار هوشیارتر از ای ها هستند.
1394/6/16
بابا یکمم که شده مثبت فکر کنید وقت اعصابمون خورد میشه من که خیلی خوشحال شدم داره شر اشغالای چینی کم میشه
1394/6/16
آره خوشحال باش خودرویی که 30 میلیون بیشتر قیمتش نیست قراره به قیمت 80 میلیون به خلق ا... داده بشه
1394/6/16
ایـــــــــــــــــــــــــــــــــران خـــــــــــــــــــــــــــــــودرو؟؟؟؟!!!!ایران خودرو دیگه چیه؟؟؟؟
1394/6/17
چه جالب اينا براي تحويل ٣ ماه بعد پيش فروش مي كنن قيمت قطعي نميدن حالا براي ٢ سال بعد قيمت اعلام كردن
1394/6/17
با سلام خدمت همه دوستاران صنعت خودرو
با کمال تاسف این مطالب را به اطلاع می رسانم تا دیگر خریداران همانند من پول و سلامتی خود را به خطر نیندازند:
اینجانب پس از کلی کار و تلاش و پس انداز مبلغی، تصمیم به تبدیل خودرو پراید 89 به خودروی به روزتر از تولیدات شرکتهای خودرو ساز داخلی گرفتم(البته اگر پول می داشتم خودروی خارجی می خریدم و این همه دردسر نمی کشیدم)خلاصه پس از کلی بررسی اقدام به خرید پرشیا مدل 93 نمودم که در همان ماههای اول مشکل گیربکس و سیم کشی بر خورد که نمایندگی 80درصدمشکل برقی را برطرف کرد اما مشکل گیربکس را پس از 10 هزار کیلومتر قابل بررسی دانست و پس از کلی صرف وقت و رفت و آمد متعدد گفتند شاید تا آن زمان مشکل سرو صدای گیربکس کم شود. از آنجایی که 10 هزار کیلومتر برای من یعنی 2 سال رانندگی (از خودروی شخصی کمتر استفاده می نمایم) و من هم طاقت گذر این زمان را نداشتم اقدام به فروش خودرو با 2و نیم میلیون تومان ضرر نمودم.پس از آن سمند صفر خریدم که متاسفانه آن هم همان مشکل را داشت و علاوه بر آن دنده 3 هم بیرون می زد و ...
بعد رانا صفر94 خریداری نمودم که متاسفانه علاوه بر صدای ستون عقب که به هیچ صورتی قطع نشد(بیش از 5 با صندلی و طاقچه عقب و روکش ستون عقب را برای صداگیری بازو بسته نمودم که فایدهای نداشت) و نمایندگی هم می گفت صدا گیری جزء خدمات نمایندگی و گارانتی نمی باشد پس از مدتی مشکل برقی برای فن ماشین ایجاد شد که علاوه بر صدای زیاد فن در بیشتر مواقع ، در زمان کولر صدای جرقه بسیار قوی از داخل شنیده می شد که این امر بارها مرا از ترس در خیابانها متوقف کرد و نهایتا پس از چند بار مراجعه به نمایندگی مشکل جرقه فن حل شد ولی سایر موارد به قوت خود باقی ماند.که آن هم به دلیل رنجش زیاد با زیان 2میلیونی فروختم. هم اکنون ال 90 صفر خریدم که متاسفانه بعد از 650 کیلیومتر رانندگی، روز 5 شنبه گذشته با اولین استارت ماشین شروع به لرزش و خاموش شدن نمود و بعد از چند بار استارت زدن چراغ چک موتور روشن شد. خلاصه سر شما را درد نیارم بعد از کلی هماهنگی با امدادخودرو ساعت 11 صبح با خودرو بر، ماشین بنده را به یکی از نمایندگیهای جنوب غرب تهران واقع در میدان آذری بردند و پس از 4 روز مشکل خاموش شدن ماشین حل شد اما چراغ چک موتور همچنان روشن است .
حالا نمی دانم من در خرید خودرو بد شانس هستم و یا واقعا همه خوردوهای داخلی این همه مشکل دارند. و ای کاش این مطالب را آقای وزیر صنعت می خواند که با این همه ظلمی که در حق من روا شده است اینگونه به مردم بی احترامی نمی کرد. به نظر بنده با این وضعیت گرانی خودروی بی کیفیت داخلی که دلیل آن بی کفایتی مدیران ارشد خودروسازی می باشند و حمایتهای بیخودی دولت از این صنعت ورشکسته با وضع تعرفه های گزاف که انصافا ظلم در حق مصرف کننده نهایی می باشد، ادامه همین روال صنعت خودرو کشور رو به زوال خواهد داشت. خوب بود کمی تعصب های الکی را کنار می گذاشتیم و تعاملات فنی مهندسی را با شرکتهای معتبر خارجی برقرار میکردیم که در آن زمان لازم نبود چرخ را دوباره خودمان تولید کنیم و را رفته دیگر کشورهای صاحب نام را مجدد نخواهیم با صرف سرمایه و وقت زیاد برویم که هر چند این مسیر خودروسازی فعلی کشور ما با این وضعیت مدیریت که 35 سال گذشته آن را ما دیده ایم تا 50سال دیگر نیز همین وضعیت را خواهد داشت مگر اینکه یک تحول ساختاری در همه ارکان آن صورت پذیرد که آن هم در گرو رقابتی شدن بازار با رویکرد مشتری مداری و حذف تدریجی تعرفه برای خودروهای وارداتی می باشد...
1394/6/17
با سلام و عرض تاسف بابت این همه دردسر
واقعا نمیدونم چرا باز هم با این همه مشکلات باز هم میرین سراغ ایران خودرو؟ :/
بنده 4 ساله ماشین چینی سوار میشم
بد نام تریناشونم سوار میشم یعنی ام وی ام 110 و 315 جدید
بخدا دردسرش کمتر از ماشین های اطرافیانه مثل 206 و پرشیا او اینا
نمیگم بی دردسره ها چون ماشین بی دردسر تو ایران فقط آرزویی بیش نیست
ولی بازم دردسراش کمتره به نسبت
البته نا گفته نماند ال 90 پارس خودرو هم فعلا ماشین با کیفیتیه
1394/6/17
هیهات من الذله.
1394/6/17
سلام به همه
فکر میکنم با کمی اطلاع رسانی میشه کاری کرد همه مردم کار درست رو انجام بدن.
از آنجایی که تعرفه خودروهای هیبریدی 4 درصد هست با این پولها میتونین :

Lexus CT 200
Toyota Prius
Toyota Auris
Honda Insight
Honda Cr-Z
Honda Jazz
Toyota Yaris

و ... بخرین . هم ارزون تره ! هم کم اصطحلاک تره ! هم خراب نمیشه و آویزون نمایندگیهای ... نیستسین و از همه مهمتر : آلودگی هوا رو بینهایت کم میکنین . فقط یکم دردسر وارد کردن داره که خوشبختانه الان واردات از حالت انحصاری در اومده و میشه با کمی سختی ماشین به درد بخور خرید و پول رو دور نریخت !
1394/6/17
خرید خودروی صفر ممنوع
1394/6/17
بخ ده صد رحمت به چینی ها خودم یه دنا دارم صد باره برا یه ند میرم نمایندگی چراغ عقبش دو هفته بعد تحویل قعطی وصلی پیدا کرد قبل دنا یه ام وی ام 315داشتم نسبت به 315بهتره ولی مونتاژ بدی داره ما ایرا نیا به خودرو هامون برا مونتاژ دل نمیدیم