موضوعات داغ

هیوندای ولستر ، تخم مرغ کره ای

3 خرداد 1395

عکس: بامداد صفائیان

آزمایش و نوشته: دکتر مهریار جعفری

کره ای ها یک چیز را خیلی خوب فهمیده اند و آن اینکه لااقل در کشور ما این ظاهرخودرو است که حرف اصلی را می زند(!) هر چند فروش خودروهایی مثل رنو داستر و MVM530 مثال های خوبی برای نقض این ادعا باشد ولی جز در مواردی که بودجه محدود الزام به انتخاب خودرویی زشت می کند در سایر موارد این ظاهر خودرو است که حرف اول را به هنگام خرید خودرو می زند. از همین روست که خودرویی همچون کیا سول یا سانگ یانگ کوراندو که از نظر فنی از بهترین های محصولات تولیدی کمپانی هایشان هستند در کشور ما فروشی ناامیدکننده داشته اند. حال اما به سراغ خودرویی آمده ایم که سراپای، دم از هیجان می زند. خودروی تخم مرغی شکل هاندِی (همان هیوندای خودمان) که فرسخ ها با طراحی محافظه کارانه آن وقت های هیوندای فاصله دارد.

طراحی متفاوت

هنگامی که در سال 2011 این مدل رونمایی شد، چیزی که از همه بیشتر موجب جلب نظر شده بود طراحی غیر متقارن این خودرو بود که با تعبیه دو درب در سمت راست (سمت مخالف فرمان) و یک درب در سمت چپ نظر خیلی ها را به خود جلب کرد. شاید این امر به نظر خیلی ها عجیب به نظر برسد اما وقتی که منطق پشت این طراحی را متوجه شوید نه تنها دیگر عجیب نیست بلکه به نظرتان ایده ای هوشمندانه خواهد آمد.

دلیل این طراحی این است که به دلیل وجود درب تنها در سمت مخالف فرمان، سرنشینان عقب که عمدتاً کودکان خواهند بود همواره به ناچار از سمت پیاده رو پیاده خواهند شد و درب آنها رو به خیابان باز نمی شود تا از حوادث ناشی از بی حواسی و عجله سرنشینان به هنگام پیاده شدن جلوگیری به عمل بیاید (به یاد بعضی تاکسی های داخل کشور که درب عقب سمت راننده به عمد قفل شده اند!). هرچند این تنها در مکان هایی کاربرد دارد که رانندگان با احترام به قوانین تنها در کناره راست خیابان توقف می کنند و برای جایی مثل کشور ما که جای پارک تعاریف بی شماری دارد و حتی جایگیری کامل خودرو در جای پارک واجب نیست خیلی کاربردی ندارد.

هیجان انگیزی، اصل اول طراحی! خانم ها جمعیت هدف

طراحی خشن جلو و فرم تخم مرغی بدنه خودرو به گونه ای است که افراد زیادی را مجذوب خود می کند و می توانید مطمئن باشید که هنگامی که سوار این خودرو می شوید دیده خواهید شد به خصوص که خوشبختانه عرضه این خودرو هم از سوی کارخانه سازنده و هم از سوی وارد کنندگان در رنگهای متنوع زرد، سبز، آبی، قرمز و ... کمک زیادی به خاص بودن این خودرو به خصوص به هنگام گذر در خیابان های مملو از خودروهای سیاه و سفید می کند.

تلاش برای القای هیجان در طراحی این ماشین تا حدی اهمیت داشته که بعضی جاها به قیمت قربانی شدن کارایی این خودرو تمام شده است. به گونه ای که هر چند این خودرو مدعی است 4 نفره است اما در عمل در عقب، سقف قوس دار خودرو تنها برای دو کودک یا دو بزرگسال کوتاه قد جای دارد و با توجه به این که جای لیوانی ها بدون داشتن درب پوشاننده میان دو صندلی عقب قرار گرفته حتی فکر جای دادن 3 کودک در عقب خودرو را باید از سر بیرون کنید. هرچند همین قوس موجب شده تا طبق آزمایشاتی که در تونل باد انجام شده از بیشترین درجات آیرودینامیکی برخوردار باشد تا مصرف بنزین به میزان قابل توجهی کاهش داشته باشد.

شرکت هیوندای علاقه بسیاری دارد که به خودروهای خود جنسیت ببخشد و همان طور که پیشتر هم در شیوه بازاریابی خود خودروی سوناتا را نسخه ای زنانه از آزرا معرفی می کرد این بار هم این خودرو را کاملاً دخترانه معرفی می کند و جنسیس کوپه را بیشتر مناسب آقایان می داند.

شاید تنها ایرادی که بتوان به طراحی بیرونی این خودرو گرفت به چراغ های عقب این خودرو بازگردد که کمی غیر همگون به نظر می رسد و انتظار می رفت که در فیس لیفت 2016 این خودرو از چراغ های طرح LED بهره برده شود. در عوض خروجی دوتایی اگزوز که با پوششی از کروم پوشیده شده و با ابعادی بزرگ در میانه سپر عقب قرار گرفته نمایی جالب و اسپرت به عقب خودرو داده است. سایر عناصر طراحی این خودرو همگون و جالب طراحی شده است به گونه ای که کمتر کسی از آن می تواند ایراد بزرگی بگیرد به شرطی که با کلیت این سبک طراحی مشکلی نداشته باشد.

طراحی داخل: جالب اما قدیمی

در سال 2011 که این خودرو به بازار آمد طراحی داخل به روز و جالبی داشت و برخی عناصر طراحی داخلی آن مثل قرارگیری دکمه استارت موتور در وسط داشبورد به صورت یک دکمه گرد و بزرگ هنوز هم جالب به نظر می رسد هر چند ممکن است سرنشینان ناشی به هوای اینکه این دکمه همان دکمه پاور سیستم صوتی باشد آن را به اشتباه فشار دهند که همین نکته می تواند از خطاهای این طراحی خلاقانه به حساب آید.

اما حال با گذشت بیش از 5 سال از ورود این خودرو به بازار ، طراحی داخلی آن کمی کهنه به نظر می رسد به خصوص که باید دقت داشته باشید که این خودرو قرار است مرکز توجه باشد و همه عناصرش چشم ها را به خود جلب کند که با توجه به قدیمی شدن آن و تکراری شدن آن دیگر آن جنبه میخکوب کنندگی قبل را ندارد و جای دارد تا هیوندای هرچه زودتر برای جایگزین کردن این خودرو با نسلی نو اقدام نماید.

برخلاف خودروهایی مثل ام جی 3 یا فیات 500 که وقتی وارد آن می شوید اصلا احساس کوچکی نمی کنید، در ولستر اوضاع برعکس است و به هنگامی که داخل آن می نشینید احساس تنگی می کنید و حس می کنید که داخل اتاق نسبت به جثه خودرو خیلی کوچک است. صندوق خودرو اما به نسبت حجم خوبی دارد که به گونه ای که در حالتی که صندلی ها خوابیده است حجمی معادل 435 لیتر دارد و با ایستاده شدن صندلی ها این حجم به 320 لیتر کاهش می یابد که برای مقایسه پژو 206 حجمی معادل 245 لیتر دارد و بی ام و528i در حدود 400 لیتر فضا در اختیار بارهای شما قرار می دهد. هرچند این حجم صندوق ولستر به بهای محدودیت زیاد در جای پای سرنشینان عقب در اختیارتان قرار می گیرد و همچنین فرم خمیده سقف و ارتفاع کم آن تا کف صندوق مانع از جایگیری چمدان ها به صورت عمودی شده و عملاً فضای مرده زیادی در هنگام بارگیری به جا می ماند. هر چند کارخانه سازنده سعی کرده تا با انتخاب تایرهای این خودرو از نوع ضد پنچری، با بی نیاز شدن خودرو به لاستیک زاپاس فضای بیشتری از نظر ارتفاع در اختیار صندوق عقب قرار گیرد. بد نیست بدانید فضای بار توسان 877 لیتر است.

اما کمی جای پا و کوچکی صندلی ها تنها مشقت هایی نیست که سرنشینان عقب مجبور به تحمل آن هستند بلکه با توجه به مجهز بودن این خودرو به سقف پانورامیک و قوس خاص سقف آن، قسمت زیادی از سقف بالای سر سرنشینان فاقد هرگونه پوشش داخلی است و به هنگام رانندگی در یک روز آفتابی درخشش خورشید مستقیماً روی سر سرنشینان خواهد بود.

امکانات رفاهی نصب شده روی این خودرو برای یک خودرو با این قیمت قابل قبول است. سیستم صوتی که خوشبختانه حتی در مدل های شرکتی هم با مانیتور بزرگ عرضه می شوند از کلیه فرمت ها و راه های پخش موسیقی پشتیبانی می کند و اطلاعات سیستم تهویه خودکار تک کاناله روی آن نمایش داده می شود و تصویر دوربین عقب فابریک آن نیز کور بودن دید شیشه عقب را برای شما جبران می کند.

کیفیت چرم صندلی و داشبورد همان است که از یک کره ای میان رده انتظار داریم و قابل قبول است. صندلی ها مجهز به گرمکن بوده و صندلی راننده هم به صورت برقی قابل نتظیم است اما صندلی شاگرد دستی تنظیم می گردد. آینه های جانبی تاشوی برقی است و گرمکن نیز دارد.

پایان هیجان

همه چیز تا پیش از استارت زدن خوب است ولی از بعد از آن خیلی مایوس کننده است. توجه داشته باشید که این مایوس کنندگی اصلاً به معنای بدی نیست. اما طراحی خارجی و طراحی داخلی چنان هیجانی در ما ایجاد می کند که توقع ما از قدرت موتور و حس شتاب را تا حد اتومبیل Batman بالا می برد اما موتور کم رمق نصب شده روی این خودرو همه امیدهای ما را نا امید می کند.

در مدل 2016 ولستر در بخش مکانیکی دو تغییر بسیار مبارک اتفاق افتاد یکی تغییر موتور آن به موتور 1.6 لیتری GDI با قدرت بیشتر و مصرف کمتر و نیز استاندارد شدن جعبه دنده بسیار خوب دو کلاجه هیوندای که نقش بسیار خوبی را در افزایش سرعت در پاسخگویی خودرو به فرامین راننده در حین رانندگی ایفا می کند. قلب تپنده این مدل توانایی تولید 140 اسب بخار را دارد که بدنه 1280 کیلویی آن را در عرض 10.3 ثانیه از مرز 100 کیلومتر در ساعت می گذراند و تا 195 کیلومتر در ساعت پیش می برد. هر چند در شرایط عادی و نه کاملاً استاندارد ما به زحمت به عددی کمتر از 11 می رسید.

مصرف ترکیبی 6.4 لیتر در 100 کیلومتر و 8 لیتر در شهر در کنار مخزن بنزین 50 لیتری آن این نوید را می دهد که دقایق کمتری از عمرتان را در صف بنزین سپری خواهید کرد و با توجه به این که میتسوبیشی و فولکس واگن در ساخت این خودرو نقشی نداشته می توان با اطمینان خاطر به این اعداد اعلام شده اعتماد کرد.

اما انصاف حکم می کند کمی بیشتر پیرامون جعبه دنده خوب این خودرو صحبت کنیم. فن آوری کلاچ دوتایی این خودرو که تا همین چند سال پیش در انحصار خودروهایی چون فراری و لامبورگینی بود به این صورت است که هنگامی که یک دنده را انتخاب می کنید جعبه دنده به کمک سیستم پردازش رایانه ای بر اساس شیوه رانندگی شما و میزان فشار بر پدال گاز دنده انتخابی بعدی شما را پیش بینی می نماید و کلاچ ثانویه را با آن درگیر می کند و وقتی که نیاز به تعویض دنده می شود تنها کلاچ را عوض می کند و دیگر زمانی صرف انتخاب دنده و درگیر کردن کلاچ نمی شود. این فرآیند نه تنها با کوتاه کردن زمان تعویض دنده حس بهتری در رانندگی ایجاد می کند بلکه هم در مصرف بنزین کاهشی چشمگیر ایجاد می کند و هم صدای تولیدی را کاهش داده و در ضمن هزینه های نگهداری را نیز کاهش می دهد. ضمن اینکه این جعبه دنده 6 سرعته تیپ ترونیک بوده و راننده این اختیار را دارد تا با استفاده از اهرم های پشت فرمان نسبت به کاهش یا افزایش دنده ها اقدام کند.

فرمان قرار گرفته روی این خودرو از نوع Motor Driven Power Steering (MDPS) می باشد که این فن آوری توسط خود کیا و هیوندای توسعه داده شده است و اولین خودرویی که روی آن نصب شد پیکانتو بود که اصطلاحاً در بازار خودروی ما به فرمان 3 حالته معروف شده است. این فن آوری کمک کرده علاوه بر نرمی قابل تنظیم و دینامیک و تطبیق پذیر فرمان، علیرغم گلگیرهای تنگ و رینگ های بزرگ، خودروی ولستر، شعاع گردشی قابل قبول داشته باشد و بتواند با یک فرمان عرض یک خیابان 10.39 متری را دور بزند که این گردش در مقایسه با مزدا 3 جدید که از بهترین شعاع گردش های بازار بهره مند است حتی 21 سانت نیاز به عرض کمتری داشته باشد. جالب است بدانید مرسدس کلاس C برای چرخش با یک فرمان به 11.15 متر فضا نیاز دارد. جهت آشنایی بیشتر با این سیستم می توانید از طریق سیستم MDPS چیست اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ولی همه این فن آوری های عالی به کار رفته در این خودرو با اولین فشار به پدال گاز تاثیر خود را بر لذت رانندگی از دست می دهند. هرچند بهبود قابل درکی نسبت به مدل های پیشین این خودرو دیده می شود ولی با این حال به هیچ وجه جوابگوی سطح توقع کسی که ماشینی با این سبک و سیاق خریداری کرده نیست. موتور نصب شده روی این خودرو بر روی بدنه اکسنت بسیار عالی است و یا اگر روی خودرویی مثل النترا نصب بود هیچ ایرادی نداشت ولی با روح طراحی این خودرو همخوانی ندارد. شتاب این خودرو مانع از این شد که در تست درگی که میان این خودرو سراتو و مزدا 3 برگزار کردیم نتیجه خوبی به دست آورد.

در بحث توان به توقف درآوردن این خودرو باید به بهره بردن هر چهار چرخ از سیستم ترمز دیسکی همراه با ABS و مجموعه کاملی از سیستم های ایمنی شامل EBD و EBA و سایر مخفف های مختلف اشاره داشت. اما کارایی اینها در عمل چگونه است؟ این خودرو بر اساس اندازه گیری صورت گرفته توسط Motor Trend در ازای طی نمودن مسافت 42 متر از سرعت 100 کیلومتر به حالت سکون در می آید که برای مقایسه بد نیست بدانید رنو کولیوس که بر اساس تجربه ما در خودروبانک به نسبت جثه بزرگ و سنگینش از بهترین ها در بازار ماست هم در همین فاصله به سکون در می آید. شاید بتوانید بهتر مقایسه کنید وقتی متوجه شوید که لامبورگینی آونتادور برای توقف کامل از 100 کیلومتر در ساعت به 30 متر فضا احتیاج دارد. این در صورتی است که شاید هر سیستم ترمز یک چرخ لامبو هم قیمت یک ولستر باشد. همچنین جالب است که کمترین فاصله مورد نیاز در دنیا بر اساس اندازه گیری Motor Trend مربوط به خودروی شورلتCorvette Stingray Convertible مدل 2014 است که تنها پس از طی مسافت 27 متر به سکون در می آید.

سخن آشنا

شاید دیگر این رسم شده است که بگوییم ای کاش این خودرو با پیشرانه قوی تری وارد می شد و لابد فکر می کنید که این خودرو هم قربانی قانون منع واردات موتورهای حجیم شده است ولی این گونه نیست. همین خودرو با همه این امکانات در مدل توربو نیز ارائه می شود که با حجم موتوری یکسان 201 اسب بخار تولید می کند و شاید این بی تدبیری واردکنندگان این خودرو است که در زمانه ای که به لطف ورود توربوهای چینی این مدل موتورها خیلی در میان علاقمندان خودرو محبوب شده است از واردات آن خودداری می کنند.

اما حال و روز این خودرو در میان رقبای مستقیم چگونه است؟ در بازار ما خودروها با هم در دو زمینه رقابت دارند که اگر مقاله تحلیل بازار را در خودروبانک خوانده باشید می دانید که رقبا در این دو زمینه با هم متفاوت اند. اگر از نظر قیمت بررسی نماییم خودروهایی که با حاشیه 5 میلیون در اطراف این خودرو هستند مثل مزدا 3 ، کیا سراتو و یا هیوندای الانترا است. که خوب این خودروها همگی در کلاس خودرویی سدان خانوادگی کوچک هستند و همگی از این خودرو کارایی بیشتری داشته و به ویژه که از نظر قوای حرکتی هم بیش از این خودرو حرفی برای گفتن دارند.

از نظر کلاس خودرو هم شاید از مدل های مشابه این خودرو بتوان به آلفارومئو جولیتا و یا رنو اسکالا اشاره کرد. در مورد آلفا که خوب در برتری آن چه از نظر برند چه از نظر کیفیت و چه از نظر قوای حرکتی هیچ گونه حرف و حدیثی نیست و خوب این برتری هم در ازای اختلاف قیمتی 50 میلیونی به دست می آید که کاملاً قابل توجیه است. اما در مورد رنو این ولستر است که در بحث خدمات پس از فروش و امکانات رفاهی دست برتر را دارد و ضمن اینکه درست است که رنو خودرویی اروپایی است ولی از نظر کیفیت بوی چندانی از اصل و نسب خود نبرده است. برای آشنایی بیشتر با این خودرو می توانید به صفحه رنو اسکالا مراجعه نمایید.

ولی در نهایت موردی که باید به هنگام خرید این خودرو در نظر داشته باشید این است که این خودرو مخاطب خاص دارد و مسلماً شما هم که قصد خرید این خودرو را دارید از همین مخاطبان هستید. این قبیل خودروها یک خصوصیت دارند و آن هم این است که کسی که به دنبال این خودرو آمده جای دیگری هم نمی رود ولی خود این موضوع باعث می شود تا جمعیت مخاطبان کمتری نسبت به خودروهای دیگر داشته باشد و از همین روی شاید لازم باشد تا به هنگام فروش این خودرو کمی صبور باشید تا مخاطب خاص خود را پیدا کند چرا که این خودرو از خودروهایی نیست که به اصطلاح اهل بازار به صورت گذری به فروش برسد.

در پایان از سرکار خانم دکتر بهار صفایی که وقت ، تجربه و خودروی خود را در اختیار خودروبانک قرار داده اند تشکر و قدردانی می نماییم. جهت مطالعه مشخصات به صفحه هیوندای ولستر مراجعه کنید.

52 عکس

نظرات کاربران

99 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/3
در اینکه نویسنده به شدت حامی کره ای ها هستند هیچ شکی نیست ، ایرادات بزرگ این خودرو از قبیل موتور ضعیف و عدم امکان نشستن راحت بزرگسالان در صندلی عقب با تیکه هایی مانند اینکه اعداد و ارقام رو میتسوبیشی و فولکس واگن اعلام نکرده اند و همینطور مقصر دانستن وارد کننده که چرا موتور توربو ۲۰۱ اسب بخاری را وارد نکرده در حالی که هر کسی که کمی تحقیق کند می داند ۲۰۱ اسب بخار از ۱۶۰۰ سی سی یعنی اون بنزینی که توایران نیست و وارد کننده نیز کار درست را انجام داده، از طرفی با مقایسه شعاع دور زدن با بنز کلاس سی! که اصلا در کلاس سدانها هست با زیرکی خاصی سعی شده که مشکلات خودرو ماسمالی گردد!
در هر صورت اگر یه خودرو اروپایی یا ژاپنی از کلید استارت در وسط کنسول که بیشتر به جای فلاشر شبیه هست تا کلید کی لس استارتر! عکس العمل نویسنده قطعا با ادبیاتی بسیار تندتر همراه میشد .
1395/3/3
اصلاً با نظر شما موافق نیستم
نمیشه هر کی از هر چی یکم بد بگه که بگیم با فلان برند بده یا خوبه
اینکه هیوندای برند محبوبی هست شکی نیست ولی خوب نمیشه ایراداتش رو نگفت
در ضمن همین ولستر اینقدر فروشش پایین بوده که خود هیوندای قصد عدم عرضه اش رو داشت و گفت فقط برای اینکه سبد کالاش کامل باشه داره ادامه میده
1395/3/3
والا من حرفت رو نمی فهمم پیمان چون من هر چی می خونم می بینم ایرادی نیست که باشه و نگفته باشه. حالا تو یا منظوری داری از این حرفت یا بازم طبق معمول نخونده اومدی حرف زدی. بعدش ببینم چطور پورشه و بی ام و و بنز با همین بنزین دارن میرن و مشکلی ندارن؟ یا جک اس 5 داره میره انقدرم به توربوش می نازن بعد الآن این وسط فقط ولوستر مشکل داره؟
1395/3/3
در ضمن لامبورگینی آونتادور هم دکمه استارت رو گذاشته وسط داشبورد ولی اون واسش یه درب هم گذاشتن که دست کسی نخوره
1395/3/3
من نمیدونم شما کدوم نقطه ضعف را در این ماشین دیدی که نویسنده نگفته باشه؟؟؟؟؟؟
کلا کره ای ستیزی بخصوص تو فضای مجازی بیشتر جنبه روحی روانی پیدا کرده تا فنی!!! دلیلشم میدونم چیه!
یارو اومده میگه لیفان من خیلی از این بهتره!!!!!!!!! کامنتش همین پایینه! چی بگم فقط می تونم بگم برای بعضی ها متاسفم!
1395/3/3
كاش فيلم شتابگيري و دراگي كه بين مزدا٣ و سراتو و اين خودرو برگزار كرديد را ميگذاشتيد
1395/3/3
ٱپل کورسا نیو خیلی سر تره درسه اتوماتش تو بازار انگشت شماره ولی حتی با دنده دستی و قیمت ۹۵ تومن و موتور توربو و eco و کیفیت آلمانی بودن از مزیت خیلی بیشتری برخرداره و البته در کلاس بالا تر یعنی آسترا که دیگه قابل مقایسه هم نیست!
1395/3/3
آخ آخ گفتی اوپل دوست عزیز داغ منو تازه کردی ، چقدر من از دوستان خواستم یه بررسی از اوپل آسترا هم بزارن ولی کسی اصلا توجه نمیکنه . هر برند چینی که از ناکجا آباد چین اومد مورد بررسی سایت ها قرار گرفت ولی ماشینی مثل اوپل آسترا اینقدر باید نادیده گرفته بشه. واقعا حیفه این ماشینه
1395/3/3
مقاله خوبی بود به نظرم، من خودم از این ماشین بدم میاد، اصلاً قیافه اش به دلم نمیشینه و فکر کنم خیلی زنونه است
البته در مورد خلاقیت هیوندای در مورد درب های این خودرو شکی نیست و کار جالبی بوده ولی نقد خودروبانک به نظرم منصفانه و به دور از تمجید و تعریف های الکی بود
1395/3/3
یه نقد از h 30 کراس ایران خودرو بذارید و ببینیم بخریم یا نخریم؟!!!
1395/3/3
داداش اگه بخوای بخری هم گیر نمیاد.سایت داره تحویل بهمن و اسفند رو میفروشه الان
1395/3/3
این خودرو بر اساس اندازه گیری صورت گرفته توسط Motor Trend در ازای طی نمودن مسافت 42 متر از سرعت 100 کیلومتر به حالت سکون در می آید که برای مقایسه بد نیست بدانید رنو کولیوس که بر اساس تجربه ما در خودروبانک به نسبت جثه بزرگ و سنگینش از بهترین ها در بازار ماست هم در همین فاصله به سکون در می آید
لطفا طرفداران دو اتیشه هیوندای این مطلب رابا دقت بخونن.معنیش چیه ضعف ترمزهای هیوندای که در همه نمونه ها مشهوده.اینجاست که اعتبار وسابقه یک برند قدیمی مثل رنو برگ های برنده را رومیکنه ومیگه همه چیز ظاهر فریبنده نیست.امنیت ماشین یکی از مهمترین فاکتورهاست که خودروسازان اصیل میتونن با طراحی ترمزهای قوی وبی عیب ونقص بهش معنا بده.بله رنو کولیوس با اون جثه ووزنی که حدود 500 کیلوگرم بیشتر از ولوستره وضمن اینکه اس یو ویه میتونه در زمینه قدرت ترمز هیوندای را از دور خارج کنه.بله یک اس یو وی از برند معتبر ترمزهاش از یک هاچ بک قویتره
1395/3/3
اقا عماد هم تست ترمز ولوستر(یکی از ارزان ترین محصولات هیوندایی) کرده پیرهن عثمون!!! و میگه ضعف ترمزهای هیوندای در همه نمونه ها مشهوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! محض اطلاع حضرت عالی مسافت 42 متر اصلا هم بد نیست. هرچندکه بقیه هیونداها ترمز خیلی بهتری دارن! مثل مسافت 38 متری توقف سوناتا یا36 متر ی i40 . رنو دوست داری داشته باش برو 50تا بخر ولی خواهشا تخریب نکن.
در رابطه با ایمنی هیوندای هم اگر دوست داری بدونی برو تو سایت NHTSA و IIHS و بیبن ماشین های کره ای چندتاشون 5 ستاره از NHTSA و چنداتشون TSP+ از IIHS گرفتن!!!! بد بیا اینجا صحبت از ایمنی کن

1395/3/4
آدم باید از جونش سیر شده باشه بره اینو بخره درحالت عادی بله عدد بدی نیست 42 متر ولی وقتی تو شرایط حساس ماشین قرار بگیره هیچ حرفی برا گفتن نداره
1395/3/4
رنو کولئوس هم تو 42 متر متوقف میشه چی می گی شما؟؟؟ پس آدم باید از جونش سیر شده باشه بره کلوئس بخره. تازه کولئوس یک از بهترین ها در این زمینه هست!!! شما انگار این قسمت متنو نخوندی که لامبورگینی آونتادور برای توقف کامل از 100 کیلومتر در ساعت به 30 متر فضا احتیاج دارد. این در صورتی است که شاید هر سیستم ترمز یک چرخ لامبو هم قیمت یک ولستر باشد!!!
1395/3/3
خخخخخ😝موقعی که ولستر امد همه فکر میکردن هم رده جنسیس کوپه ی مثل پشکل رفتن خریدن بعد که کمی فروش کرد و مردم استفاده کردن دیدن نه بابا جون نداره راه بره ما فامیلمون اوایل یکی خرید بعد ۶ ماه اونم به خاطر تو زوق زدنش با کلی ضرر فروخت چون بد فروشن در کل منم که با لیفان ۶۲۰ خودم چنتایشونو سوسک کردم با قیمت کمتر و اپشنهای عالی لیفان ۸۲۰ بهترین گزینه
1395/3/3
چطوری کرمان خودرو؟!! :)))
1395/3/3
يعني جوك گفتيا ! ليفان آشغال چيني رو با ولستر مقايسه ميكني؟ شما چيني سوارا اعتماد به نفستون شايان تقديره. شما بايد با همون سايپا و ايران خودرو مقايسه كنين. تازه بازم كم ميارن ماشيناي چيني.
1398/7/17
بخدا اگه تو با لیفان ۶۲۰ که هیچ با ۸۲۰هم تونستی ولسترو بگیری من دیگه ماشین سوار نمیشم یه مشت آشغال میدن بهتون به اسم ماشین شمام کیف میکنین
1395/3/3
مقاله خوب و جالبي بود
ولستر با توان ١٤٠ شتاب ١٠.٥ (كه احتمالا خيلي بيشتر هم هست) و با وزن ١٢٠٠ كيلويي
ال ٩٠ با توان ١٠٥ شتاب ١٠.٥ و همان وزن!!! مصرف شهر ٧ تا٨ مصرف جاده زير ٦ يعني خيلي كم مصرف تر از اين اونم ماشين ارزون رنو هست!!
كلا توان و شتاب وبازده كره اي ها و چيني ها به هم نميخوره، البته باز چيني ها خيلي بهترن
مثلا تست ازرا خودرو بانك شتاب ١٠.٥ از موتور ٣٠٠٠ !!!
يا سراتو و....
يه مشكل ديگه كيفيت كره اي ها هست كه زود ادوات داخلي از كيفيت ميوفتن رنگ و ...
اين مشكل در كمك ها و موتور جنسيس هم هست
ولستر ماشين خوش قيافه اي هست ولي واقعا طرح هاي اسيايي اينطوري زود از قيافه ميوفتند و دموده ميشن كه نويسنده هم اشاره كرده
در كل اگه مشكل جا نداشت و فضاي داخل مناسب بود هاچ بك خوبي بود البته با قيمت پايين
1395/3/3
موتورگیربکس کره ایها با هم هماهنگ نیست.ازچینی ها بهتره ولی مونده تا به برندهای معتبر برسه.ضعف ترمز هم که نویسنده بهش اشاره کرده.رنگ رفتگی ادوات وپارگی چرم وزود به صدا افتادن کابین وداشبورد وسانروف و..کره ای راباید یکی دو سال سوار شد بعد ردش کرد بره تا از ریخت نیفتاده و خرج رو دستت نگذاشته
1395/3/3
چقدر ناشیانه ماشین کره ای و چینی با هم یکی کردی!!! اولا شتاب 10.5 ثانیه ای ال90 عدد اعلامی کارخونه هست و در عمل بیشتر از این حرفاست و درضمن مربوط به گیربکس دستی هست!!! مدل اتومات صفر تا صدو در عمل به زور تو 12.5 ثانیه میزنه!!!!!!!!
دوما شتاب صفر تا صد رنو اسکالا مثلا اسپورت 2 لیتری 10.4 هست( عدد کاتولوگ)
شتاب صفر تا صد رنو فلوئنس 2لیتری در عمل 15.37 زده شده!!!!!!!!!!!!!!!!!(ویدئو تست خودروبانک)
شتاب صفر تا صد تویوتا کرولا 2لیتری در عمل 12.60 زده شده(ویدئو تست خودروبانک)
شتاب صفر تا صد میتسوبیشی لنسر 1.8 لیتری در عمل 12.30 زده شده(ویدئو تست خودروبانک)
شتاب هوندا سیویک 1.8 لیتری در عمل 13.84 زده شده(ویدئو تست خودروبانک). پس بگیم این رنوها و این ماشین های ژاپنی هم كلا توان و شتاب و بازده شون مثل چيني ها به هم نميخوره، البته باز چيني ها خيلي بهترن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا مثل بیسوادها رو هوا حرف می زنی و هر طور که شده و به هر روش ناشیانه ای میخواین بگین کره ای خوب نیست؟؟؟؟
یا سراتو چی چی؟؟؟؟ سراتو مدل 2014 به بعد با موتور 2 لیتری 161 قدرت داره و شتاب صفرتا صدش به راحتی 9 ثانیه هست!
کره اي ها زود ادوات داخلي از كيفيت ميوفتن؟؟؟؟؟ امثال شما مشکلتون با ماشین کره ای بیشتر روحی روانی هست تا فنی!!!!
جک j5 اتومات با موتور1.8 لیتری شتاب صفرتاصدش 15.08 هست و رنو فلوئنس 2 لیتری 15.37!! پس با منطق و سواد نداشته تو جک از رنو با قدمت یک قرن!!! خیلی بهتره!!
1395/3/3
آقا سعید الانترا کره ای 1800 سی سی شتاب صفرتاصد بهتری به نسبت کرولا 2000 سی سی داره. گذشت اون زمان که کره ای گیربکس و موتور ناهمانگ داشتن به خصوص ماشین های جدیدشون تقریبا 2013 به بعد. در مورد کیفیت داخل ماشین خیلی به نحوه نگهداری مالک بستگی داره. به عینه دیدم طرف اصلا نمیدونه چطوری باید از چرم صندلی نگهداری داری کنه به اینا بنز هم بدی داغون می کنن. شما برو تو بازار تا دلت بخوات هیوندا و کیا دست دوم سالم و بدون سر و صدا میتونی پیدا کنی. خواهشا تخریب الکی نکن من تو 10 سال اخیر 4 تا ماشین کره ای داشتم(آزرا،اپتیما، جنسیس، الانترا) اصلا این طور که شما میگید نیست.
1395/3/3

من الان فیلم آزرا رو دیدم و تو آپارات هم دیدم همین آش و کاسه هست موتور 3000 شتاب 11 یعنی فاجعه، اینکه بدتر از چین هست؟ واقعا نیست!، تو تست هم میگفت ترمز های این ماشین ضعیف هست و باید مراقب باشید ... متاسفانه دلال ها ی کره ای فقط به چهره نگاه میکنند
با این پول یه ژاپنی کارکرده میشه خرید، حیف پول، واقعا عملکرد کره و چین در بحث فنی چیه؟ (نه فروش و 10 سال سابقه بیشتر)
چرا این دلال های کره ای از خود کره ای ها بیشتر روی صنعت نوپای کره تعصب دارند؟
تست آزرا خودرو بانک شتاب آزرا 11 ثانیه
http://khodrobank.ir/Video/1009/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%B1%D8%A7

اپتیما موتور 2.4!! شتاب 11.2

http://khodrobank.ir/Video/365/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%D9%BE%D8%AA%DB%8C%D9%85%D8%A7

سراتو 2000 -12.1 ثانیه شتاب 0-100 با وزن نزدیک همون ال 90 (کسی میدونه شتاب آردی چقدر هست؟)
http://khodrobank.ir/Video/528/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%A7-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88

شاهکار قرن النترا با شتاب 12.2 با وزن زیر 1200
http://khodrobank.ir/Video/947/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%D8%A7

اینم مزدا 3 با شتاب 10.5 با موتور 2 وزن 1280
http://khodrobank.ir/Video/594/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%B2%D8%AF%D8%A7-3-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF

قضاوت با شما
1395/3/4
دوستان شما ناراحت نشید ایمان تو شرکت هیوندای کار میکنیه اینارو نگه چی بگه
1395/3/4
آخه چرا پرت وپلا به هم می بافی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شتاب آزرا تو تست خودرو بانک 10.09 ثبت شده! چرا دروغ می گی؟ که واسه یه ماشین خانوادگی با 250 اسب بخار قدرت و 1750 کیلو وزن کاملا مناسبه! هرچند که این ماشین قدیمی و مربوط به 2012 هست و ماشین های جدید با موتورهای جدید کاملا راندمان بهتری دارن.
همین الانترا که میگی با شتاب 12.16 که تو تست خودرو بانک ثبت شد، شتاب صفر تا صد بهتری به نسبت تویوتا کرولا ، میتسوبیشی لنسر و هوندا سیویک و رنو فلوئنس داره( همگی تو خودروبانک تست شدن)خجالت بکشید.
واقعا با اون کامنت که گفته کره ای ستیزی تو فضای مجازی جنبه روحی روانی داره تا فنی کاملا موافقم
1395/3/4
سعید جون من تو شرکت هیوندا کار نمیکنم این شتاب های صفر تاصدی که مثال زدم همگی تو ویدئو تست های خودروبانک هست!!!!!!! جواب مستند و منطقی نداری خواهشا جفنگ نگو دیگه. یارو اومده میگه لیفان بهتر از هیوندا هست!!!!!!!! خدایا کجا گیر افتادیم!
1395/3/3
نیازی به دست بردن میتسوبیشی و فولوکس نیست .همین قدرت 140 اسب وزن 1200 و شتاب بالای 11 خودش مشخصه که تمام این ارقام واقعی هستن ! 42 متر برای توقف کامل واقعا فاجعست برای همچین خودرویی ,این قضیه خودرو سه درب هم چیز جدیدی نیستو 30 40 سال پیش مطرح شده بود و دلیلش محکم تر بودن اسکلت خودرو بود و به چند دلیل عملی نشد 1. خودرو ساز نیاز به ساخت دو الگو برای کشور های مختلف با فرمان چپ و راست بود که هزینه تولید برای یک مدل خودرو بالا می برد 2. در هنگام تصادف و یا آسیب خودرو خروج سرنشین های عقب از یک سمت غیر ممکن می شد و ممکن بود باعث فاجعه بشه ,تصور کنید یه ماشین از سمت شاگرد به عرض ماشین برخورد کنه و در خروج قابل باز کردن نباشه .به شخصه ترجیح می دم خودرویی که دارم از سمت دیگه قابلیت خروج داشته باشه و از قفل خودرو برای جلوگیری خروج سرنشین ها از در دیگر جلوگیری کنم تا همچین خودرویی ! و مطمئنن هیوندای هم به فکر پیاده شدن بچه ها از یه سمت نبوده ! چون این قضیه فقط تو ایران اتفاق می افته و در بسیاری از کشور ها مثل جک می مونه چون حتی منجر به باطل شدن گواهینامه راننده می شه در کل حتی با اختلاف 50 تومان هم هیچ حرفی در مقابل جولیتا نداره ... در کل امیدوارم تحلیل های شخصی در نقد ها جای اطلاعات نگیره و منتقد نظر شخصی و تحلیل خودشو وارد اهداف تولید کننده نکنه . مرسی از مطلب .
1395/3/3
در ضمن گیربکس این ماشین دوکلاچه هسته که اصلا با گیربکس های دوکلاچه درست درمون بازار تاب رقابت نداره بعدش هم با این پول ازرا بگیری بهتره تا این فسقلی
1395/3/3
شما یک دکتر کره ای دوست هستی حالا دیگه فولکس واگن میتسوبیشی رو زیر سوال میبری دفعه قبل که اوتلندر رو نابود کردی حالا این پیکان دیگه چیه برد مزدا نسبت به این رو چی میگی در هر حالتی اقای مهر یار داری با این نقد بررسی هات سایت رو خراب میکینی چند ستله که هر روز میام سر میزنم دو تا نقد کردی جفتشم خراب اینو من نمیگم کامنت ها هم معلومه اقای محسن ال طه ایشون دکتر هسن برن همون دندون درست کنن ماشین باز بودن کار هر کسی نیست
1395/3/3
چه چرندیاتی! اولا که کلا خودروبانک ۲ یا ۳ ساله که هست شنا کجا میومدی سر می زدی داداش؟ بعد من خودم تا حالا ۵ ۶ تا مقاله از ایشون خوندم از فیات ۵۰۰ تا لکسوس ان ایکس و ایکس ۳ و سری ۳ و سی ۲۰۰
بعد برو ببین ماشین باز ترین ادم های دنیا چی کاره ان مثلا مت لی بلانک یا جی لنو یا ... همشون کارشون چیزای دیگه است.
1395/3/3
بله کاملا درسته
اوتلندر رو که زد ترکوند ، اوتلندر با اینکه یه SUV هفت نفره هست شتابش 10.2 بود ولی ایشون گفتن اگه به رانندگی کند و کم شتاب عادت دارید و شتاب براتون مهم نیست بهترین گزینه براتون اوتلندره \\\ خوب حالا من که شتاب برام مهمه و دوست دارم پرشتاب حرکت کنم چه SUV هفت نفره زیر 200 ملیون بخرم ؟؟؟ 2250 بدم سانتافه بخرم خوبه؟؟ شتابش لابد 5 ثانیه هست\\ شما راضی میشی + لکسوسس NX رو هم در برابر BMW نابود کرد ، بخدا اگه بجای لکسوس ، سانتافه یا سورنتو بود میدیدی یجوری مینوشت که آدم میگفت با وجود سورنتو چرا کسی میره BMW سوار میشه؟؟ نوشته بود کیفیت داشبرد لکسوس خوب نیست یا اینکه لکسوس میکوبه؟؟؟؟
پناه بخدا
1395/3/4
آقای mg6
شتاب 10.2 اوتلندر عدد اعلامی کارخونه هست و در شرایط ایده آل بدست میاد و در شرایط واقعی قطعا شتاب واقعی بخصوص تو ایران با این بنزین خیلی بیش از این خواهد بود مثله همه ماشین ها
دررابطه با تست NX و ب ام و هم تست کاملا حرفه ای بود و تمام مجلات و سایت های معتبر خودرویی دنیا که این دوتا را مقایسه کردن رای به برتری قاطع ب ام و x3 دادن. شما اگر میتونی یه مثال مستند بیار که خلاف اینو ثابت کنه. در مورد انتقاداتی که از NX شده این ماشین با هم رده ها و هم قیمت های خودش مقایسه شده و به نسبت اونا ایراد ازش گرفته شده. سورنتو و سانتافه هم با ماشین های ارزان هم رده خودش مقایسه شده و این که شما می گی بعد از خوندن تست سورنتو و سانتافه به این فکر افتادی که چرا کسی میره BMW سوار میشه نشون میده شما هیچی از تست ماشین نمی دونی! مثلا در رابطه با تعلیق NX گه گفتی اینم به نسبت هم ردهاش ازش انتقاد شده و اتفاقا من اینو چند جای دیگه هم دیدم. متاسفانه نظرات شما کاملا متعصبانه و مغرضانه و فاقد اطلاعات صحیح می باشد. در ضمن اون ماشینی هم که دنبالش می گردی SUV هفت نفره زیر 200 میلیون و پر شتاب اصلا دنبالش نباش چون عملا با این قانون ممنوعیت ورود 2500سی سی به بالا چنین ماشینی تو بازار ایران وجود خارجی نداره.
1395/3/4
محمد جان شما کجایی؟ خیلی وقته خبر تقلب فولکس واگن و میتسوبیشی رسانه ای شده!!!! خبر نداری عزیزم؟ چه ربطی به نویسنده این تست داره؟ که تهمت می زنی.اونقدر تعصب بیجا روی برند میتسوبیشی داری که ترجیح میدی این خبرها رو نشنیده بگیری؟خخخخخخخخخ
عبارت dieselgate scandal را تو google یه سرچ کن تا بیدارشی و به کسی تهمت نزنی. فولکس و میتسوبیشی رسما با این کارشون رسما زیر سوال هستن لازم نیست کسی زیر سوالشون ببره.
1395/3/4
آقا وحید شتاب اوتلندر در کاتالوگ 10.2 و با بنزین داخلی طبق تست مجله ماشین 11 ثانیه بود
شتاب سورنتو در کاتالوگ 10.5 و با بنزین داخلی طبق تست مجله ماشین نزدیک 15 در حالت ECO بعد 14.4 در حالت نرمال و 13.6 هم در حالت اسپرت بود حالا مردم خودشون قضاوت کنن
لینک بررسی سورنتو در سایت مجله ماشین : http://www.khabarmachine.ir/News.aspx?ID=10226
اوتلندر جزو 10 suv برتر در بحث ایمنی بازار امریکا شد http://www.khodrobank.ir/Reviews/2267/10-%D8%B4%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7
منبع خودروبانک
امروز شاسی بلند های کره ای باید جلوی MG gsلنگ بندازن
باید از آینه MG gsسانتافه و سورنتو رو نگاه کرد
1395/3/5
الان شتاب اولیه 11 ثانیه شد ماشین پر شتاب!!!خخخخخخخخخخخخخ
ام جی gs موتور توربو داره چی می گی واسه خودت! باید با ماشین های توربو مقایسه شه( مثل سانتافه توربو که امثال میاد به بازار).
بعدم این حرفا چه ربطی به کامنت من داشت!!!؟؟؟؟؟؟
1395/3/6
الان یه SUVهفت نفره با موتور تنفس طبیعی ۴ سیلندر ۲۴۰۰ که تونسته با بنزین ایران و در عمل شتاب ۱۱ ثانیه رو بدست بیاره ، مگه کنده ؟؟؟ به نظر کدوم آدم عاقلی این ماشین کنده؟؟؟ سوال اینجاست خوب رقباش هم شتاب های کمتری از این ماشین دارن مثلا سانتافه که بین ۱۴ تا ۱۳ رو داره¡¡¡ پس چرا نویسنده بدون در نظر گرفتن وضعیت بازار کشور و شتاب رقبا پیشنهاد میکنه که اوتلندر ماشین تنبلی هست و به در این میخوره که لاین سمت راست اتوبان رو بگیرید و برید و اگه دنبال شتاب هستید برید به سمت یه شاسی بلند دیگه
خوب سوال؛ کدوم شاسی بلند صفر کیلومتر ۷ نفره زیر ۲۰۰ تومن
عزیزان معلومه نیست، ملت از این ناراحتن که نویسنده با تمام وجود سعی در کمرنگ نشون دادن قابلیت های اوتلندر داشت ؛ هیچ حرفی از گیربکس سه وضعیتی اوتلندر نزد؛ نوشته بود سیستم صوتیش اگرچه خوب هست اما دیگه برگ برنده این ماشین نیست چون خیلی از ماشین ها سیستم صوتی با برندهای معروف دارن؛درسته اما چرا نمیگه همشون قیمتشون بالای ۴۰۰ ملیون هست؛ یا همون اول تیر خلاص رو زده بود و نوشته بود شوالیه نیمه جان؛ آخه این چه عنوانی هست هر فردی وقتی عنوان رو میخونه این تو ذهنش شکل میگیره که اوتلندر یه ماشین ضعیفی هست؛ در صورتی که نسبت به رقبا عملکرد موتورش خیلی خوبه و شتاب و کشش خوبی داره؛ بله الان تمام رقبا موتور ۲۴۰۰ دارن ؛اگه مثلا سورنتو موتورش ۳۵۰۰ بود و سانتافه هم ۶ سیلندر در ایران میومد بله اون موقع اوتلندر با موتور ۴ سیلندر ۲۴۰۰ خیلی نیمه جان بود
1395/3/7
دوستی که در جواب من نوشتی
شتاب صفرتاصد 11 ثانیه ای اوتلندر کند هست. خیلی هم کند هست واسه یه ماشین 206میلیونی! اینقدر هم نگو از سانتافه شتابش بیشتره آدم خندش میگیره خوب سانتافه 2.4 لیتری عالم و آدم میدونن که خیلی کنده! اینقدر هم بر 7 نفره بودن تاکید نکن چون عملا صندلی های ردیف سوم اوتلندر بدرد بچه ها می خوره !هر کس از نزدیک ببینه اینو تایید می کنه.
خیلی ماشین های ارزون تر تو بازار هست که شتاب بسیار بهتری به نسبت اوتلندر دارن! مثل ام جی GS و6 ، سراتو اتاق جدید، کمری XLE، مزدا3 و.....و همین طور کلی ماشین گرونتر مثل راو4 و انواع ب ام و و...... و همین طور ماشین های 6 سیلندر قدیمی تر!( مثل کیا کادنزا یا پرادو V6 و....) پس نویسنده حق داره بگه لاین سمت راست اتوبان رو بگیرید و برید!!!!!!!!!!!! فرض کن ماشینی که در بهترین حالت صفر تا صد را در 11 ثانیه بزنه( اوتلندر) با سرنشین کاملا و صندوق پر از بار تو یه سر بالایی یا حتی مسیر بدون شیب به چه روزی میوفته! تو همچین حالتی احتمالا مزاحم حرکت ال90 هم میشه چه برسه به ماشین هایی که مثال زدم!!!! اگر تا این حد 7 نفره بودن برات اهمیت داره تقریبا یه 6 ماهی صبر کن سانتافه توربو بیاد به بازار که قطعا شتابش از اوتلندر بهتره. ولی به نظر من برو سراغ راو4 یا ام جی GS یا کلی ماشین پر شتاب دیگه ای که مثال زدم. چون واقعا نویسنده درست گفته با اوتلندر باید لاین سمت راست اتوبان رو بگیرید و برید!!!!!!!!!
1395/3/10
همین اول بی سواد بودنت رو به همه ثابت کردی 206 م پول میدی که شتابش 11 باشه خخخخخ مثل روستایی ها فکر می کنی چون پول دادی ماشین باید پشتک بزنه به پولت بگو برات شتاب بگیره ، شما پول بابت لندکروز هم میدی اما شتابش از BMW Z4 کمتره پس هرکی بره یه لندکروز بخره با منطق شما اشتباه کرده 600 میلیون پول لندکروز داده اما باز شتابش از یه BMW با قیمت 400 میلیون کمتره راستی میتونه یه بنز کلاس S کارکرده بخره مردم عجب احمق های هستن که میرن لندکروز میخرن بعد اومدی مثل بچه مدرسه ای ها شتاب یه SUV رو با سراتو و مزدا 3 مقایسه کردی و در ذهن خودت نتیجه گرفتی که آدم بره یه سراتو بخره بهتره خخخخخخ
اگه یه بار اوتلندر رو از نزئیک دیده باشی می فهمی که داخلش از رافور و MG gs به وضوح بزرگتره و افرادی که یکم پر جمعیت هستن و به غیر از سرکار با ماشین مسافرت راه دور هم میرن یک سانت جا پای بیشتر هم براشون مهمه گفتی صندلی 7-6 برا کودک ها هست خوب معلومه اصلا سوار اوتلندر نشدی چون صندلی های ردیف وسط حرکت ریلی دارن و به جلو و عقب حرکت می کنن و از اونور جا پای ردیف 6-7 کم و زیاد میشه اما حتی اگه کودک ها هم بخوان ازش استفاده کنن باز راحت 3 تا بچه می تونن اونجا بنشینن اما اگه با مزدا 3 یا سراتو یا حتی رافور و MG باشی و تعداد نفرات 5 تا بزرگ سال و 3 تا بچه باشه می خوای بچه ها رو کجا سوار کنی ؟؟؟؟ رو پات یا تو صندوق عقب یا کنار دست راننده پس خودت فهمیدی کسی که دنبال یه ماشین جادار برا استفاده خانوادگی هست نمی تونه بره یه سراتو یا یه مزدا3 بخره پس بهترین راه انتخاب یه SUV صفر کیلومتر و کم خرج و کم مصرف هست با این شرایط اوتلندر در بین رقباش که سورنتو و سانتافه میشن اصلا کند نیست
اما یکی از دوستان زحمت کشیدن و چندتا شتاب رو از تست های خودرو بانک درآوردن که برات میزارم
شتاب صفر تا صد رنو اسکالا مثلا اسپورت 2 لیتری 10.4 هست( عدد کاتولوگ)
شتاب صفر تا صد رنو فلوئنس 2لیتری در عمل 15.37 زده شده!!!!!!!!!!!!!!!!!(ویدئو تست خودروبانک)
شتاب صفر تا صد تویوتا کرولا 2لیتری در عمل 12.60 زده شده(ویدئو تست خودروبانک)
شتاب صفر تا صد میتسوبیشی لنسر 1.8 لیتری در عمل 12.30 زده شده(ویدئو تست خودروبانک)
شتاب هوندا سیویک 1.8 لیتری در عمل 13.84 زده شده(ویدئو تست خودروبانک)
شتاب اوتلندر در عدد کاتالوگ 10.2 و در عمل و با بنزین داخلی 11 بوده
خوب عزیزم پس کرولا با اینکه یه سدان جمع و جور هست و پرفروش ترین خودروی جهان بوده با شتاب 12.60 باید سمت راست جاده که چه عرض کنم حتما شونه خاکی رو بگیره بره
یا بقیه هم همه با هم برن شونه خاکی
برو خوش باش که دنیا از آن شماست
1395/3/3
توی ماشینو یه تمیز کنید قبل عکاسی...😂😂😂
1395/3/3
اين ماشين بدليل اسپرت بودن الكيش كه باعث ميشه عمر لاستيك بياد پايين و اين كه نسبت به قيافه اش اون قدر ها هم چابك نيست و خيلي هم خشكه اين ماشين و اين كه عقبش جا نداره و اين كه سپرش خيلي خيلي خشكه و اين كه قيافه اش بعد يه مدت خسته كننده اس و الانترا بهتره و سراتو بهتره و فلونس و اسكالا و همه ي اينا بهترن و اينم اضافه كنم كه سراتو كوپه از همه شون بهتره لكسوس is با اون همه قيافه اشو و اينا سراتو يي كه چهار در باشه رو ميگيره نميگم نميگيره اما سراتو نسبت به قيمتش خيلي خوب ميره و فك كنين همون موتور تو كوپه اش پرواز ميكنه
1395/3/4
خدا وکیلی خودت فهمیدی چی گفتی ؟ از سراتو کوپ گفتی تا اسکالا الانترا لکسوس is !! یه نقد و بررسی ماشین کع انقدر حرف و حدیث نداره !!
1395/3/8
میشه مجدد بنویسی من اصلا از متنت هیچی نفهمیدم
1395/3/3
هیوندای حرف نداره طراحی فوق العاده آپشن های بی نظیر کیفیت خوب
1395/3/3
لطفا مینی کوپر رو بررسی کنید .برای ۱۰۰۰مین بار
1395/3/3
اون قسمت که یه متلک ریز به میتسوبیشی و واگن انداختین عالی بود.
1395/3/3
این آزمایشتون 180 درجه با آزمایش اوتلندر تفاوت کرده
الان من حاضرم کلیه و قلب رو پیش فروش کنم برم ولستر بخرم
اونوقت که بررسی اوتلندر (همون شوالیه نیمه جان ) رو خوندم میخواستم هر چی اوتلندر تو خیابونادیدم بزنم با سنگ شیشو بشکونم """""" والا ژاپنی بیخاصیت
راستی برا ژاپنی ها باید مینوشتید سامورایی نیمه جان لقب لنسر که سامورایی بود ، شوالیه نشان خودرو های غرب اروپا هست
یکم سوادتونو ببرید بالا
1395/3/4
امثال شما لیاقتشون همون ماشینای کره ایه ماشین ژاپنی سوار شدن لیاقت میخواد
میتسوبیشی اوتلندر تو همه سایتا تو رنج 200 میلیون تومن بهترین نمره ها رو اورده
1395/3/4
صندوقش که چمدون جا نمیشه.زاپاس که نداره.داخلش مه تنگ وخفه است.عقبش که به زور بچه جا میشه.سقفش که پوشش نداره وافتاب مستقیم تو سرت میخوره.البته اگر اصلا سرت جا بشه.اخه این هم شد ماشین.خریدار هم که نداره
1395/3/10
به شما دادن سوار نشو
1395/4/21
شما نخر اقا کسی اجبارت نکرده.دستتون به گوشت نمیرسه ایراد میگیرین
1395/3/4
هرچند که شتاب این مدلش کمه ولی شتاب مدل توربوش عالییهههه
ما تومنطقه هستیم ویکی از اقوام ولستر توربو 2013 دارن شتابش فوقلاده عالیه وهندلیگ خیلی دوس داشتنی داره و با اون جثه کوچیکش جون میده واسه لایی کشی و برخلاف اینکه همه میگن توربو زود خراب میشه الان این ماشین حدود 75 تا کار کرده (خدایی تو بدترین شرایط رانندگی در حدی که جای سالم رو بدنه نمونده) تا الان فقط روغنو... عوض کرده
ولی این مدل معمولیاش زیاد به دل نمیشینه شتابش انچنان کم نیس ولی جوریه که حس رانندگی اسپرت بهت نمیده مجبوری اروم برونی کلا خوابت میبره!
بنظرم از این مدلش باید فقط از قیافش استفاده کرد!
1395/3/4
خیلی دور برداشتی پیمان خان شما که اوتلندر میگی کند شما که گند زدید به این ماشین حالا میگی من چرت پرت میگم رستی الان دو سه ساله میام سر میزنم شما از دنیا عقبی دیگه هم کم زیاد نکن
1395/3/4
درست میبینم؟ ایشون همون شخصی هستن که کیفیت لکسس nx رو زیر سوال بردن ؟ !!! اوتلندر رو به شدت تخریب کردن؟ !!! بعد به ولستر که میرسیم... ! هر مشکلی دلیلی داشته، اصلا هیوندای قصد داشت روی این خودرو موتور 12 سیلندر نصب کنه اما قانون منع واردات 2500سی سی به بالا در ایران مانع شد ! شعاع گردش رو با ماشین های سدان مقایسه کردن ! کیفیت پلاستیک خالص حتی تو عکس هم داره داد میزنه بعد با اسکالا مقایسه میشه !
1395/3/4
آقای شروین شما کلا با این بنده خدا خصومت شخصی داری آره؟؟
1395/3/4
علی جان کلا اینا با هرکسی که کوچکترین انتقادی به ماشین ژاپنی بکنه خصومت پیدا می کنن
والا این بنده خدا از ولوسترم کلی انتقاد کرده! و در کل تمام نقاط ضعفشو گفته
همش می گن اوتلندر تخریب شده!! ما که هرچی خوندیم دیدم هرانتقادی کرده بود دلیل منطقی آورده بود. تازه چیزی از فرمان تنبل و هندلینگ ضعیف اوتلندر هم نگفته بود که در اولین برخورد آدمو شوکه می کنه!
کلا نظراتشون بدرد خودشون می خوره لبریز از تعصب و غلو. همینو دقت کن:( کیفیت پلاستیک خالص حتی تو عکس هم داره داد میزنه) پر از کینه و عقده هست.
انتظار داره ماشین 17هزار دلاری داشبوردش از چرم و چوب بلوط کانادایی و صندلی هاش از چرم ناپا باشه. جمع کنین مسخره بازیتونو

1395/3/5
بنده با ایشون خصومت شخصی ندارم ! فقط از این متعجب که وقتی کسی لکسس و میتسوبیشی رو میکوبه ! چطور از هیوندای تعریف میکنه و با دید مثبت ازش صحبت میکنه !
1395/3/5
آقای شروین چرا پرت و پلا میگی
الان سورنتو و سانتافه چیزی از لکسوس و میتسوبیشی کم ندارن تازه بعضی از مدل های لکسوس پانامرا و گرمکن فرمون نداره اما سورنتو و سانتافه همیشه بهترین و کامل ترین امکانات رو داشتن. شما اگه یه نگاه به داشبورد سورنتو ۲۰۱۶ بندازی میفهمی که کیفیتش اگه از لکسوس و میتسوبیشی بیشتر نباشه کمتر هم نیست. موتورشم GDIهست که بیشترین قدرت رو داره
حتما کارشناس محترم یه چیزی میدونسته که نوشته لکسوس خشکه و میکوبه شما که سوار و تست نکردی اون تست کرده
1395/3/5
خجالت بکش! کم آوردی داری با اسم من کامنت پرت و پلا میذاری که چیو ثابت کنی؟؟؟؟؟؟؟؟کارتون بجایی رسیده که وقتی جلوی صحبت های منطقی کم میارید به این کارهای زشت متوسل می شید!
واقعا متاسفم. ثابت کردی دلال آرین موتور هستی!
1395/3/5
الآن من نه این ایمان بالایی ام نه اون یکی بالاییش! اما خوب مگه کلا یه ایمان داریم تو دنیا؟؟ چرا انقدر ذهن بعضیا مورد داره آخه؟
مرسی از مقاله خوب
1395/3/6
بله اقا ایمان شما درست میگی بعضی از مدل های لکسوس هم حتی پانوراما یا گرم کن فرمون نداره
ولی لکسوس
شتاب و هندلینگ و کیفیت تمام قطعات(چه داشبورد چه موتور) و اصطحلاک و .... اینا چی
تو شتاب میتسو اوتلندر سانتافه رو له میکنه میده تحویل
بعدش هم موتور GDI اینجا جواب نمیده چون نسبت تراکم بالایی داره و با بنزین اشغال ایران درست بازدهی نداره مثل gt86
این ولوستر هم شتابش 15 ثانیه هسته مدرک هم سایت اپارات فیلم های شتابش تو ایران موجوده
هندلینگ اوتلندر به خاطر نرم بودم ماشین کمی ضعیفه
1395/3/4
خودرو بانک لطفا کیفیت فدای کمیت نکن
اگر کمتر مقاله و تست تو سایت قرار بدید بهتر تا کارهای این مدلی که سطح پایینی دارن انجام بدید
متاسفانه تو سایتتون افراد فنی که مشرف به علم مکانیک هستن دارن جای خودشون به مترجم ها میدن...
1395/3/4
دوستان همين كه چين و كره تلاش ميكنند خوبه اينكه مسخصات روي كاغذ ربطي ب عملكرد نداره زياد سخت نگيريد چون صنعت خودروشون تازه هست و اينكه ميبينيد مدام تغيير قيافه ميدن هم همينطور به هرحال بايد در رنج خودروهاي ارزون رقابت كنند و مجبورن تا رسيدن به اصالت، هي كپي كاري كنن و مدام ي شكل ديگه بزنن و از ژاپن و اروپا و امريكا كپي كنند
البته براي اينكار از طراحان اروپايي استفاده ميكنند

1395/3/5
ماشین های کره ای بر خلاف نظر بسیاری از ما ایرانی ها ماشین های خوبی هستند. این حرفیه که بیشتر خارجی ها حتی در کشورهای توسعه یافته ای مثل ژاپن و آمریکا میگن.
اما تو کشور ما که یک جهان سوم به تمام معناست ، هزار جور عیب و ایراد بی مورد روش میذارن.
البته تو ایران به هیچ وجه اینجور چیزا بعید نیست.
ماشین های کره ای با ارائه ی امکانات و طراحی عالی و کارآیی مناسب و کیفیت خوب به همراه قیمت مناسب ، مشتریان خیلی زیادی جذب میکنن
در صورتیکه اروپایی ها با قیمت بسیار بالا عملا نیاز قشر متوسط رو نادیده می گیرن.
بعدش ایرانی های هموطنمون میان لگن های چینی رو که حتی با ارابه های داخلی هم قابل مقایسه نیستن همرده ماشین های کره ای قرار میدن .. واقعا جای تاسف داره
1395/3/20
پرت و پلا نگو مرد
1395/3/5
چه جالب اوتلندر بد بود و خیلی کند بود و لکسوس هم کیفیتش ادوات داخلیش بد بود و میکوبید
حالا هیوندای برای نجات ما ایرانی ها فرستاده شده
خدا رو شکر ماشین های کره ای وارد شدن و الا خدا میدونست لکسوس و میتسوبیشی چه بلایی سر ما ایرانی ها می آوردن
از نویسنده بسیار بسیار تشکر میکنم جونمون رو مدیون شما هستیم
1395/3/5
کاملا با شما موافقم اوتلندر در حقش خیلی کم لطفی شد. من تجربه رانندگی با اوتلندر دارم واقعا بهتر و با کیفیت تر از آئودیq5 و BMW X3 هست. تنها ماشینی که شاید بتونه باهاش رقابت کنه پورشه ماکان هست. از نظر شتاب هم چند روزپیش با اوتلندر با یه BMW528 درگ گذاشتم سوسکش کردم.
1395/3/5
:)))))))))) :))))))))))))))))))
وای من تا حالا انقدر به یه کامنت نخندیده بودم!! حاجی عالی!! ببینم فقط یه سوال اون ‌BMW هم می دونست که داری باهاش درگ میذاری یا اونم از اینکه انقدر داشتی زور می زدی با ماشین تعجب کرده بود زده بود بقل داشت سیگار می کشید تا رد شی؟
1395/3/6
آقایون سانتافه و سورنتو سوار کم تخریب اوتلندر رو بکنید بخدا زشته بس کنید. این کارهای کثیف چیه دیگه بهش رو آوردید
یک ماه از تست اوتلندر گذشته باز یه عده بیکار میان و چرت و پرت در مورد این ماشین مینویسن. انگار این ماشین از زمانی که وارد شده خار شده رفته تو چشم یه عده، دارن انگار میسوزن، همش میگردن اینور اونور مدرک جمع کنن و با اسم های مختلف بیان پیام و بدو بیراه بگن در مورد این ماشین. اما علارقم این کارها باز اوتلندر پرفروش ترین خودروی بالای ۱۲۵ م بازار ایران شد. باز اوتلندر جزو ۱۰ SUV ایمن بازار امریکا شد.
فرد بی اخلاقی که اومده و با نام حاجی زارع پیام گذاشته قصدش فقط تخریب و نادان و احمق نشون دادن دوستداران ماشین های ژاپنی هست، مطمعن باشید چند وقت دیگه خودش میاد و پایین این کامنتش مینویسه که ژاپنی ها متعصب هستن و دارن ادعا میکنن که ماشینشون از BMWو آئودی و پورشه هم بهتره، ژاپنی سوارها احمق هایی هستن که تعصب تمام وجودشون رو گرفته و اوتلندر رو با پورشه مقایسه میکنن؛ با این کار میخوان ما رو بی منطق نشون بدن تا به راحتی در جاهای دیگه سو استفاده کنن و در مقایسه سانتافه یا سورنتو با اوتلندر وقتی حرفی واسه گفتن ندارن مارک متعصب رو به ما بچسبونن
لطفا جواب این جور افراد رو ندید. این افراد اگه منطق داشتن و برگ برنده ای داشتن در میدون میزدن نه اینکه بیان مثل موش ها با راه های کثیف تخریب اوتلندر رو کنن
1395/3/7
تخریب کدومه. توهم زدی شما؟ من دو ماهی میشه اوتلندر خریدم و هر کسی خواست براش اثبات می کنم که کیفیتش از آئودیq5 لکسوس nx و BMWx3 بهتره
در مورد هندلینگ اوتلندرهم باید بگم حتی از BMW سری سه بهتر به زمین چسبیده. می خوام فیلم درگی که با BMW528 داشتم و سوسکش کردم بزودی در آپارات قرار بدم. پس تخریب نکنید.
این که اوتلندر در بازار آمریکا فروش خوبی نداشته و از سانتافه و سورنتو فروش بسیار کمتری داشته اوج حماقت آمریکایی ها را نشون میده.ولی خدارو شکر تو بازار ایران مردم اوتلندر را به آشغال کهنه های یک بار مصرف کره ای و راو4 بیریخت و بی آبشن ترجیح داده و خواهند داد.
1395/3/7
دوست عزیز اینکه شما اوتلندر خریدی دلیل بر این نمیشه که هر دروغ و مضخرفی از دهنت اومد بیرون بگی. اوتلندر با قدرت 166 اسب بخار و وزن 1.8 تنی چطور میتونه از پس بی ام و
528 که قدرتش 240 اسب بخار 1.7 تنی بر بیاد؟؟ !!!!!! نکنه خواب دیدی یا خودتو زدی به خواب !!
اصلا کدوم ماشین آسیایی میتونه از پس جت های اروپایی بربیاد که اوتلندر دومیش باشه ...
وقتی اطلاعاتت از ماشین تا این حد پایینه ، بهتره حرف نزنی و ساکت باشی. چون خودت ضایع میشی.
در ضمن اگر آشغالی وجود داشته باشه ، حرفهای بی ربط توئه. چون هم سانتافه هم سورنتو و هم راوفور خیلی ماشین های خوبی هستن
اوتلندر هم ماشین خوبیه اما نه در حدی که تو میای با bmw مقیاسه اش میکنی و اسم آشغال رو ماشینای دیگه میذاری. بعدشم طراحی راوفور صد برابر از طراحی اوتلندر بهتره
اوتلندر تمام قیافه اش تناقضه . فقط کافیه یه نگاه به داشبوردش بندازی همه چیز میاد دستت . (با اون دریچه های کولرش که انصافا دریچه های کولر پراید بهتر طراحی و چیدمان شدن تا اوتلندر)
1395/3/8
اقا saeed متنت رو بد نوشتی
من یه ماشین اسیایی میشناسم که ب ام و و بنز رو تو کلاس خودش ارد میکنه میده تحویل
اونم ماشینی نیست جز نیسان GT_R
1395/3/9
اوتلندر غیر شتاب اولیه کند! که حدود 11 ثانیه هست( نگین از سانتافه 2.4 لیتری سریعتره که خندم میگیره چون سانتافه خیلی کنده).
تعادل و هندلینگ ضعیف
فرمان تنبل
ترمزهای نچندان خوب
بازار دست دوم بد
دید محدود در دو سر کاپوت و همین طور نقص در طراحی ستون های A که باعث کاهش دید می شه . ایراد دیگه ای نداره.خخخخخخخخخخخخخخخخخ
ماشینی که در ایده آل ترین زمان شتابش11 ثانیه هست .فرض کنید با 7 سرنشین و صندوق پر! به چه روزی میوفته. واقعا بقول نویسنده اون تست باید سمت راست اتوبان را بگیرید و برید!!
خواهشا دلال های آرین موتور کم در مورد این ماشین خالی بنندین.
1395/3/9
پیشبینی من ۱۰۰% درست از آب در اومد
اون بالا گفتم به کار کثیفی رو آوردی
ابتدا یک کامنت با اسم حاجی اقا زارع میزارید و در آن شروع به چرت و پرت گویی می گویید و اوتلندر رو با پورشه مقایسه میکنید تا دارندگان ماشین های ژاپنی رو نادان و احمق نشون بدید و بعد با نام های مختلف جواب خودتون رو میدید و شروع به بدگویی و هرآنچه دلتون می خواد به ماشین های ژاپنی می گید
البته این نشانه ضعف و ناتوانی شما هست
از دوستان دلسوز خواهش میکنم جواب اون فردی که با نام های مختلف میاد و چرت و پرت در مورد اوتلندر مینویسه ندید
ایشون یه فردی هست که یه سورنتو یا سانتافه داره و یه اوتلندر اومده حالشو گرفته و حالا میاد اینجا مثل موش های کثیف به نامردی و با راه های زشت تخریب میکنه
1395/3/10
میتسوبیشی برترین برند ژاپنی و سرامد کیفیت و تکنولوژی خودروسازی جهان هست و اوتلندر نیز از این قاعده مستثنا نیست. اوتلندر خودرویی فوق العاده پرشتاب و با هندلینگ عالی و توانایی آفرود بالاتر از لندکروز هست . با توجه به کیفیت و امکانات بیش از حد اوتلندر این خودرو جایگزین مناسب برای لکسوس lx570 می باشد( با توجه به قانون ممنوعیت 2500 سی سی به بالا). نمایندگی آرین موتور نیز قطعا برترین نمایندگی کشور هست و طبق بازرسی به عمل آمده توسط متخصصین ژاپنی ارائه خدمات در این نمایندگی بالاتر از استانداردهای جهانی می باشد. ارائه طراح های فروش متنوع و خدمات بی نظیر آرین موتور قطعا به اعتبار میتسوبیشی خواهد افزود. کم بودن فروش میتسوبیشی در بازارهای جهان صرفا به دلیل حضور پورشه هست و چون پورشه در ایران دیگر حضور ندارن. میتسو قاطعا جایگزین آن خواهد بود.
1395/3/10
کسی که در جواب من نوشتی
کم پرت و پلا بگو و جو بده. شما متعصب ها و برند پرست ها وقتی کم میارید شروع می کنید از این حرفا زدن!!
ما ضعف داریم؟؟؟؟؟ اگر می تونی جواب فنی بده در رابطه با این ضعف های اوتلندر!!!خخخخخخخ.
والبته ضعف اطلاعات خودتون.
1395/3/5
بهتر بود اگر فیلم بود
1395/3/9
حالا چرا یه طرف یک درب داره و یک طرف دیگه دو تا ؟؟؟ الان این چه سودی داره غیر از اینکه ظاهر ماشین رو از بین میبره . درضمن سایت خودرو بانک هیچ عکسی از سمت راست خودرو نذاشته که دو تا در ماشین رو درست نشون بده . دو عکس هستش که چیز زیادی دیده نمیشن و درب ها هم باز هستن . یعنی اگر کسی در خوندن متن مقاله دقت نکنه اصلا متوجه این دو درب بودن سمت راست نمیشه .
یک مشکل کوچیک هم در دنده های ماشین هستش . اونم اینه که برای زدن به دنده ی "پارک یا P" باید اول بزنی دنده عقب ، بعد بزنی دنده پارک . معمولا دنده های اتوماتیک به این صورته که از دنده ی خلاص یعنی "N" ، مستقیم نمیرن دنده عقب و بعد دنده پارک . اول میرن دنده پارک که ماشین به طور کامل بایسته و بعد میزنن دنده R و عقب میرن .
1395/3/10
تا جایی که توی تمامی اتومبیل های دنده اتومات دنیا مرسومه ترتیب دنده ها به صورت p-r-n-dهستش واقعا ادم از بضی نظرات خندش میگیره
1395/3/9
سلام .. خسته نباشید لطفا هایما s7 رو بررسی کنید..
1395/3/11
بعد از اون تست خودروبانک دلال های آرین موتور بد جوری به این سایت حمله کردن. واقعا دوستان به کامنت تبلیغاتی گوش کنید و بقیه کامنت ها با این محتوا توجه کنید.
بسه دیگه دست بردارید از این کارهای کثیف! جالبه خودشون دست پیش گرفتن و به بقیه تهمت میزنن! جالبه در سطح شهر هم مثل فضای مجازی به تبلیغات گسترده و البته بی اساس رو آوردن. آرین موتور با این کارش ثابت کرد که خیلی...... هست. ولی خدا رو شکر مشخصه که دستشون رو شده!
1395/3/11
اتفاقا کار شما زشت و کثیف هست
حاج آقا زارع و گوش کنید و دیگر دوستان دقیقا یه نفر هستن . فردی که می خواد با تعریف اضافی و اغراق احمقانه و افسانه گویی در مورد اوتلندر در ذهن همه جا بندازه که دارندگان اوتلندر دروغ گو و ابله هستن. احمق و متعصب نشون دادن دارندگان اوتلندر هدف اصلی این افراد هست و الا هر فرد عاقلی میدونه اوتلندر با لندکروز و لکسوس ۵۷۰ قابل مقایسه نیست. ایشون اوتلندر رو در حد لکسوس بالا برد و حاج آقا زارع در حد پورشه خوب بعد خودشون پایین همون چرت و پرت های که نوشتن میان پیام میزارن که شما دلال آرین موتور هستید و شروع به انتقاد و ابله خواندن دارندگان اوتلندر می کنن. دست آخر هم نتیجه گیری میکنن که اوتلندر بده و دارندگانش متعصب هستن و هرچی میگنن اغراق و دروغ هست خوب حالا بیان سورنتو بخرید
به هر حال رو آوردن به این کار های کثیف دست شما رو برا مردم رو کرده و سورنتو رو دارید منفور تر از گذشته میکنید
به هر حال خدا جای حق نشسته
1395/3/11
وقتی تمام پیام ها رو از بالا خوندم احساس کردم که انگار اینجا بررسی اوتلندر هست یه عده دارن تو پست ولستر از اوتلندر بد میگن باز یه عده در جواب اونا دارن از اوتلندر دفاع میکنن . و این شد که رفتم بررسی اوتلندر رو خوندم و فهمیدم که بحث اونجا به قدری داغ بود که به قسمت ولستر هم کشیده شده و عملا اینجا داره در مورد ولستر بحث میشه
این بابا که با اسم گوش کنید اینجا گفته اوتلندر از لندکروز بهتره در قسمت بررسی اوتلندر خودش از دوستانی که سورنتو دارن خواسته که بجای بد و بیراه گفتن به اوتلندر و تعریف و تمجید از سورنتو بیان اگه تجربه یا چیز جدیدی از اوتلندر می دونن بگن یا بحث رو تموم کنن و تعریف و تمجید سورنتو رو بزارن برا بحث خود سورنتو . ایشون بحث منطقی و بسیار جدی با دارندگان ماشین های کره ای می کرده. اتفاقا خیلی نرمال بحث کرده بود اما حالا فکنم یا ایشون چیزی به سرش خورده و زده به سیم آخر و پرت و پلا میگه یا همون دوستانی که با ایشون مجادله و بحث میکردن اومدن و بانام ایشون نوشتن اوتلندر از لکسوس بهتره و ... تا بگن ایشون رویاپردازه و از اوتلندر یه بت ساخته و کسی دیگه به حرف هاش اعتماد نکنه و از ایشون اینجا انتقام بگیرن
1395/3/12
مطمئنی خودت همون نیستی! دلال آرین موتور.خخخخخخخخخخخ
با این کارا بازار ماشین کره ای و تویوتا خراب نمی شه. برید فکر یه کار دیگه باشید.
1395/3/15
سلام و خسته نباشبد
ی دونه عکس خوب از سمت راست نذاشتید. همشون سمت چپ خودرو هستش‌. دو تا عکس سمت راست هم هیچی ازش معلوم نیست
1395/4/23
سلام. چند وقت پیش یکی از بچه ها اینو ویژن داشت خرید آخر سر. روی یکی از چاله های معمول تهران که مهندسین چاله سازی زحمت کشیده بودن نصب کرده بودن و ایشون ندیدن و روش رفتن لاستیک به شدت به گلگیر کوبید همونجا گیر کرد و سینی زیر ماشین هم کج شد و لاستیک هم پنچر شد. و خاطره بدی برای اون چند روز ایجاد کرد. از لحاظ توانایی اصلا هم شتاب خوبی نداره. برخلاف قیافه قمپزش اصلا سرعتی نیس و کلا از چش هممون افتاد. توشم خیلی تنگه حتی خانوما هم بدشون اومده بود :))) خودم تو فکرش بودم حتی... میگن توربوشم هست که فکرمیکنم اگر اون تو بازار بود خیلی بهتر میشد. این سه در بودنش ایده باحالیه ولی از سازندگان کره ای میپرسم شماکه به کودکان اهمیت میدید اگر ماشین چپ کنه و بد جایی قرار بگیره کودکانو چی کار کنیم؟
1395/10/18
اول از همه باید بگم اون چیزی که شما سوار شدین هیوندای کلاس در نبوده فرغون سه درب بوده فکر کردی ولاستره ثانیا شما که ماشالله خانواده هستین چرا ولاستر خریدین ولاستر واسه قشر جوان هست که ته تهش سه نفر برن گردش بعدشم ماشین سدان جای بد چپ کنه راحت میشه در اورد دیگه بچه هارو دوستان یکم منطقی باشید شما از این ماشین خوشت نمیاد برو ایران خردو بخر شاید کسی از این ماشین خوشش اومده باشه و با حرف های شما رای طرف رو بزنید شما که از ولاستر خوست نمیاد به دوستتون بگید جولیتا بخره170 اسب بخار جای بیشتری هم داره خانما هم خوششون میاد متاسفانه تو مملکی داریم زندگی میکنیم که هنوز زانتیا رو برترین ماشین دنیا تصور میکنن
1396/4/15
خب بی ام و یا پورشه ماشین دو در میزنن اگه اونا چپ کنن چی اهان چون اونا بی ام و و یا بنز و پورشه هست ایرادی ندارن خخخ
1395/4/24
چند دقیقه خواستم نقد و بررسی و نظرات در مورد ولوستر رو بخونم انگار یه عده افتادن به جون هم. یکی با اسم طرفدارای یک برند دیگه نظر مخرب و توهمی از برند فلانی میده...واقعا جای تعجب داره واقعا مضحکه و کاش همین ادم ها غیرت و تعصبشون رو جای دیگه خرج میکردن. البته احتمالا این نظرات پوچ کار یه مشت بچه مدرسه ای هستش چون منی که هم خودروی کره ای و هم ژاپنی داشتم وقتمو برای بحث های بیهوده و طرفداری های مسخره از برند خارجی تلف نمیکردم و معمولا اگر قرار بود نظری بدم از نقاط قوت و ضعف ماشین هام میگفتم که به دیگر هم وطنام برای خرید ماشین کمکی کرده باشم. موفق باشید
1395/6/12
با سلام به همه من حدود 3 سال پیش یه ولستر منطقه ازاد داشتم.... باید بگم نسبت به پولش که تو منطقه ازاد 60 تومن هست امکاناتش بد نبود ولی سواریس خیلی خیلی خیلی خشک و ناراحت بود... کوچک ترین دست انداز رو میشد حس کرد... بعدا از پدرم پول قرض کردم و با سانتافه 3300 سی سی معاوضه کردم ولی به خاطر شرایط منطقه ازاد مجبور شدم بفروشمش
1395/7/3
چرا باید 125 میلیون تومان بابت همچین خودرویی در این کلاس پرداخت کرد !!
1395/8/1
تو نخر هر چند بعید میدونم پولی داشته باشی
1395/8/1
ماشین خوبیه .هم سواری ش هم امکانات و لذت رانندگی . طراحی ش هم که فوق العاده ست
کلا ما ایرانی ها انگار خیلی رانندگی خوبی بلدیم انتظار سرعت داریم. مثلا تو تمام تست ها از سرعت انتقاد میکنند. سفارشی موتور 4500 باید بندازه هیوندا برای ایرانی ها
ولاستر یک خودروی ایده آل . تشکر از مطالب مفید مخصوصا راجع به سیستم دو کلاچه و مبحث ترمز
1395/9/5
متاسفانه در بررسی ها هیچ تست هندلینگ و صحبتی از هندلینگ خودرو که از قدرت موتور بی اهمیت تر نیست, عنوان نشده است
1395/11/15
این همه ماشین تست ویدیویی شدن مخصوصا چینی شاسی اما این ماشین رو تست ویدیویی نمیذارید حرف مردم هم که هیچی
1395/11/19
چرا تست ویدیویی این ماشین گذاشته نمیشه. تست ویدیویی جذاب تر از نوشته هست
1396/1/3
یکی از دوستان گفته بود با bmw 528 درگ کرده و سوسکش کرده...خب میتونیم برای اثبات ادعای جناب عالی با هم دیگه یه درگ ریس ترتیب بدیم ... البته من سعی میکنم خیلی گاز ندم از دنده سه هم با لا تر نرم که البته فک کنم تا دو هم کافی باشه ....
1396/1/25
اکثر کسایی که ازین خودرو بد میگن اصلا سوارش نشدن. وقتی این ماشین رو تست کردم فقط میتونم بگم لذت بردم.. همه چیز این ماشین عالیه.
1396/5/25
ترو خدا فيلم بررسي ولستر رو بزاريد اين ده بار گفتم