موضوعات داغ

تجربه رانندگی با لیفان X50، جدیدترین محصول کرمان موتور

12 خرداد 1394

عکس: کاظم احمدی

نوشته: محسن آل طه

مقدمه

کرمان‌موتور را باید یکی از فعال‌ترین شرکت‌های خودرویی بدانیم. این شرکت تا به حال چندین محصول مختلف را روانه بازار کرده که شاید جک J5 اتوماتیک معروف‌ترین آنها باشد. سال گذشته نیز مدل جک S5 را با پیشرانه توربو معرفی کرد که سروصدای زیادی به راه انداخت و مورد استقبال نیز قرار گرفت (تجربه رانندگی با جک S5 را می‌توانید در این صفحه مطالعه کنید). اما داستان از اینجا شروع می‌شود که تا چند روز دیگر نمایشگاه خودروی شیراز برپا خواهد شد و این شرکت قصد دارد جدیدترین سرباز خود را به ملاقات خواجه حافظ شیرازی ببرد و سپس از این محصول جدید در نمایشگاه شیراز رونمایی کند. نام این محصول جدید لیفان x50 است. خودرویی متفاوت در رنج قیمتی خود که قرار است به زودی روانه خیابان‌های کشور شود.

با توجه به طراحی این خودرو و همچنین امکانات نصب شده روی آن، می‌توان حدس زد که پتانسیل خوبی برای فروش آن در بازار وجود دارد لذا گروه خودروبانک خود را خیلی سریع به این خودرو رساند تا از نزدیک و قبل از مراسم رونمایی با این خودرو آشنا شود.

طراحی خودرو

لیفان X50 ای که قرار است به بازار عرضه شود مدل 2015 می‌باشد و ظاهری نسبتاً به روز دارد. این خودرو در حقیقت کراس‌اووری کوچک محسوب می‌شود یعنی همان سگمنتی که در آن چانگان CS35 و یا در سطحی بالاتر بی‌ام‌و X1 قرار دارد.

چهره و ظاهر لیفان X50 در نگاه اول به روز و گیراست ولی با کمی دقت متوجه می‌شوید که چهره جلوی آن شبیه محصولات اپل است و چهره عقب آن و مخصوصاً فرم چراغ‌ها، ما را به یاد آلفارومئو جولیتا می‌اندازد.

در جلو ورودی هوای بزرگی قرار دارد که ما را به یاد ورودی هوای S5 می‌اندازد و دو طرف آن چراغ‌های LED مخصوص روز قرار گرفته‌اند.

اگر به عقب خودرو نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که در زیر سپر دیفیوزری خیلی کوچک ولی به رنگ نقره‌ای قرار دارد که قسمتی دقیقا ً شبیه به آن در پایین سپر جلو نیز قرار گرفته است.

روی لیفان X50 رینگ‌های 15 اینچی کرومی و تایرهای 60/195 قرار گرفته که اگرچه از نظر طراحی زیبا هستند ولی باید اقرار کرد نسبت به ابعاد و اندازه کل خودرو کمی کوچک به نظر می‌رسند و شاید استفاده از رینگ‌های 16( و یا حتی 17) اینچی نمای بهتر و اسپرت‌تری به این خودرو می‌بخشیدند.

در کل باید گفت که با تمام اقتباس‌های انجام شده، چهره X50 در رنج خود، مدرن و بروز است و (به جز رینگ‌های کوچک) هارمونی خوبی بین تمامی اجزای آن وجود دارد.

طراحی داخلی و تجهیزات

به داخل خودرو می‌رویم، با یک نگاه کلی به کنسول می‌توان فهمید که همه چیز ساده و در عین حال در جای خود قرار گرفته است، ولی اولین چیزی که جلب توجه می‌کند نوع نشان‌دهنده‌های کیلومتر شمار و دور موتور است که متفاوت با خودروهای معمول بازار است و کیلومتر شمار به صورت دیجیتالی در وسط دورشمار موتور قرار دارد.

غربیلک فرمان X50 ساده و خوش دست است و روی آن دکمه‌های کنترلی سیستم صوتی قرار دارد و نوار نقره‌ای آن چهره‌اش را بهتر کرده است.

وسط کنسول میانی که به صورت V شکل است، از بالا خروجی سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و در انتها دکمه‌های کنترلی سیستم صوتی قرار دارد که بهتر است قبل از شروع حرکت کمی با عملکرد آن‌ها آشنا شوید تا در حین رانندگی حواستان پرت نشود!

موضوع جالب در این قسمت محفظه‌هایی است که در دو طرف کنسول بکار رفته است و بسیار کاربردی به نظر می‌رسند که می‌توان از آن‌ها برای قرار دادن بطری آب یا چتر استفاده کرد.

نکته قابل توجه دیگر گیربکس X50 است که به صورت خودکار و از نوع CVT است که یکی از برگ برنده‌های این خودرو در مقابل حریفان است.

از دیگر امکاناتی که روی این خودرو نصب است می‌توانیم به سانروف، سنسور دنده عقب، تنظیم برقی آینه‌های جانبی و سیستم صوتی با 4 بلندگو اشاره کنیم.

در مورد صندلی‌های عقب باید گفت فضای کاملا ً کافی در اختیار سرنشینان عقب قرار می‌دهد و عکاس ما با قد 183 سانتی‌متر مشکلی بابت جای پا نداشت.

البته همین صندلی‌ها را نیز می‌توان جمع کرد تا فضای بار بیشتری (در مجموع 1136 لیتر) در اختیار باشد و از آن برای حمل بارهای بزرگ‌تر استفاده کرد.

همچنین باید به یک موضوع اشاره کنیم: خودرویی که ما تست کردیم کمی با خودرویی که قرار است تحویل مشتریان داده شود متفاوت بود. البته این تفاوت آنچنان زیاد نیست و تنها اختلاف این است که خودروی مورد تست دارای روکش پارچه‌ای بود ولی روی خودرو تحویلی قرار است روکش‌های چرمی نصب شود.

مشخصات فنی و تجربه رانندگی

بالأخره کلید را چرخانده و قلب چشم بادامی X50 را روشن می‌کنیم. این خودرو مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه DOHC است که دقیقا ً 1498 سی‌سی حجم دارد و می‌تواند حداکثر 133 نیوتن‌متر گشتاور در 3500 تا 4500 و 102 اسب‌بخار در 6000 دور در دقیقه تولید کند. این موتور روی شاسی شرکت MIRA نصب شده که شرکت معتبری در زمینه طراحی و ساخت شاسی به حساب می آید.

دنده را در حالت D قرار داده و شروع به حرکت می‌کنیم. دنده اگرچه حالت تعویض دستی را ندارد ولی قسمتی به نام S دارد که در آن دنده‌ها با دورهای بالاتری عوض می‌شوند و قطعا ً برای جوانان جذابیت بیشتری دارد. در بدو شروع حرکت متوجه می‌شویم که فرمان X50 به صورت برقی (EPS) است و عملکردی فوق‌العاده نرم دارد و می‌توان به کمک آن این چینی 4100 سانتی‌متری را به راحتی هدایت کرد.

به آهستگی ایستاده و سعی می‌کنیم با چند شتاب‌گیری، عکس‌العمل موتور و گیربکس و همچنین عکس‌العمل ترمزها را بسنجیم. اگر بخواهیم صادق باشیم، شروع حرکت X50 کمی کند ولی قابل قبول است که قسمتی از این موضوع بخاطر استفاده از گیربکس CVT است. اما با شروع حرکت و در شتاب‌های ثانویه، اوضاع بهتر می‌شود و خودرو بسیار چابک‌تر خواهد شد.

یکی از نکات بسیار خوب این خودرو ترمزهای آن است که در هر چهارچرخ دیسکی است و سیستم‌های ABS، EBD و BAS روی آن نصب شده ولی در عمل و با توجه به سبک وزنی آن (1175 کیلوگرم) می‌توانند به خوبی خودرو را نگه دارند. در روز تست ما چندین بار ترمزها را آزمایش کردیم و می‌توانید فیلم کوتاهی از آن را در زیر مشاهده کنید:

یک اتفاق جالبی که در حین تست ما از این خودرو افتاد این بود که در حین تست، به یکباره باران بهاری شدیدی گرفت و مجبور شدیم چند دقیقه‌ای را در داخل خودرو بمانیم تا باران قطع شود. اگرچه این باران باعث شد تا خودروی ما کمی کثیف شود، اما در عوض بوی و عطر خوش و دلچسبی در محیط پیرامون پخش شد و باعث شد تا کمی از خستگی ما کاسته شود.

به خودرو برگردیم(!)، درست است که استفاده از گیربکس CVT باعث شده کمی کندی در آغاز حرکت احساس شود ولی همین گیربکس عملکردی بسیار بهینه دارد و موجب می‌شود نه تنها مصرف سوخت آن به صورت ترکیبی تنها 6.5 لیتر باشد، بلکه کمک کرده تا همین سوخت را از مخزن 42 لیتری خود با استاندارد یورو 5 بسوزاند و آلایندگی بسیار کمی را تولید کند.

سیستم تعلیق لیفان X50 در جلو مک‌فرسون و در عقب نیمه مستقل دوبازویی است و به خوبی می‌تواند در حد خود ضربات وارد شده به کابین را جذب کند و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

نتیجه گیری و قیمت

در انتها به مهم‌ترین فاکتور یعنی قیمت لیفان X50 می‌رسیم، جایی که رقابتی تنگاتنگ بین رقیبان چینی وجود دارد و همه چیز به قیمت نهایی آن گره خورده است.

خودروسازی لیفان این محصول را در دو مدل دستی و خودکار عرضه کرده که گویا کرمان‌موتور قصد دارد هر دو مدل را به بازار عرضه کند. اگر بخواهیم صادق باشیم قیمت نهایی آن (تا لحظه نگارش مقاله) هنوز مشخص نشده ولی اگر نماینده لیفان بتواند قیمت آن را رقابتی تعیین کند، شانس بالایی برای فروش مناسب خواهد داشت و این خودرو با چهره‌ای بروز نسبت به رقبا، پیشرانه و سطح امکاناتی متوسط و قابل قبول و ترمزهایی عالی، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای افرادی باشد که با چنین بودجه‌ای قصد دارند خودرویی بهینه برای مصارف شهری و با چهره‌ای بروز و متفاوت را در اختیار داشته باشند.

در انتها از شرکت کرمان‌موتور که شرایط را برای تست و بررسی این خودرو توسط گروه خودروبانک فراهم کردند، کمال تشکر را داریم.

95 عکس

نظرات کاربران

309 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/3/12
cheraqe poshtesh shabihe julieta has
1394/3/12
سلام

چه ظاهر خوبی داره. پیشرفت کرده لیفان
1394/3/12
آقا خسته نباشید ولی بررسی کامل نبود! شتاب صفر تا صد و کیفیت مواد داخلی و آپشن های موجود و ....، چیزی دربارشون نگفتید!
در کل ماشین خوشگلی فقط از جلو یکمی بی ریخته، از نظر موتوری فکر نمیکنم زیاد قوی باشه!
به نظرم قیمتش باید همون تو مایه های X60 باشه و حتی پایینتر!
به یاد جولیتا افتادم با چراغ عقباش! تروخدا جولیتا رو بررسی کنید!
1394/3/12
آقا من راستش از اونایی بودم که معمولا مخالف چینی ها بودم
اما با این طراحی های اخیرشون کاملا حس کردم که پیشرفت چین توی خودرو غیر قابل انکاره
طراحی ظاهری این خودرو واقعا خوبه
اگه قیمتش و مصرف سوختش هم خوب باشه درمجموع گزینه بسیار مناسبیه
1394/3/12
همینو ایرانخودرو تولید کنه زیر 80 نمیده!!!! میگه ما آپولو هوا کردیم
1394/3/12
آره والا
1400/8/10
کجایی داداش که ببینی قیمتا رو....
1394/3/12
خیلی ممنون از شما خوب بود
1394/3/12
آره همه راست میگن !!!!!!
این دیگه شاهکاره واقعا !!!!!!
1394/3/12
قدرت و گشتاوش واقعا پایینه.!! یه چی تو مایه های ریو.! تازه ریو دنده ای بود و سبک بود میشد رو سرعت و شتابش حساب کرد ولی این..؟!! کاش چینی ها اینقدر که به ظاهر و آپشن اهمیت میدند و پیشرفتش دادند به قدرت هم اهمیت بدند . البته قبول دارم که همه مثل من عشق شتاب و سرعت ندارند و یه ماشین معمولی هم کارشون رو راه میندازه ولی خداییش این با 100 اسب قدرت و گیربکس اتومات ممکنه تو سربالایی ها و سینه کش ها و سبقت گیری ها هم کم بیاره و دردسر درست کنه. ویتارا 2000 ها و سانتافه 2700 ها ی قدیمی تو سربالایی یکم کم میاوردند دیگه این ماشین 1.5 لیتری که جای خود دارد.
از خودروبانک خیلی ممنونم که ایقدر زود اطلاعات این ماشین رو به ما داد.
خسته نباشید .
1394/3/12
همون گیربکس cvt ارصدتا سوزوکی بهتر
1394/3/12
آقا جعفر گیربکس CVT هم معجزه نمیتونه بکنه. حتی تو شتاب اولیه ممکنه کند تر هم عمل کنه و در شتاب ثانویه کمی عملکرد بهتر داره. سوزوکی ویتارا 2000 با گشتاور 183 و اسب بخار 135 تو سربالایی ها کم میاورد . این که خیلی اعداد و ارقامش پایین تره. البته قبول دارم وزن لیفانم خیلی سبک تر از ویتاراست ولی شما اینو در نظر بگیر که دیگه از کیا ریو که سنگین تره! قدرتش با ریو یکیه!! CVT هم هرچقدر خوب باشه نهایتا بتونه مثل دنده دستی سریع باشه. خوب پس بازم لیفان ایکس 50 میشه یه چیزی حتی ضعیف تر از ریو.!! تازه پرفورمنس پایین چینی ها هم جای خود دارد که ماشین ام وی ام 140 اسبی طبق نوشته همین سایت از زانتیا و اوانته 140 اسبی عقب میفته! یا ام وی ام 315 با اسب بخار مشابه 206 تیپ 5 ( البته قدیمی هاش که فرانسه بود ) حسابی ازش عقب میفته.
این لیفان خیلی خوشگله حتی داشبودش هم عالی طراحی شده. ظاهرا هم کیفیت مونتاژش خوبه ولی بازم میگم قدرتش خیلی کمه! کاش اگه دو لیتری هم داره بیارند.
1394/3/12
rio ghodra nesbat be vaznesh az santafe 2700 am behtar bood hala mashinaye tolid dakhel ke bemanad!asan mesale khbi nabood,in 405 persia samand 206 type2 mesalaye ghashangtary mitooni bashe...
1394/3/12
خوب من هم نوشتم ریو همین اسب و گشتاور رو داره و تازه سبک تر هم هست. شما میگید نه خیر ریو سبک تره ( نسبت وزن و اسب بخارش بهتره ) و شتابش بهتره .!! خوب این که همونی شد که من نوشتم دیگه مخالفتتون برای چیه؟! 206 تیپ 2 که دیگه خیلی ضعیفه . وزنش حدودا مشابه ریو است و اسبش 75 تا.! پرشیا هم گشتاورش بدک نیست.150 تاست. نزدیک ترین شباهت از نظر موتوری با لیفان همین ریوست که ریو همونطور که من هم قبلا گفتم بدلیل دنده ای بودن و سبک بودن بهتر از این باید راه بره.
1395/7/24
عزیزم ریو کجای قدرت و گشاورش پایین هست؟
شتاب ریو 11 ثانیست این 17 ثانیه تقریبا!
ریو با دنده سه 120 تا میره اگر بنزینت سوپر باشه. و اتفاقا بیشینه گشتاورش رو از حدود دور های 4 هزار به بالا ارائه می کنه و شما تو سربالایی ها راحت میتونی از دور 3000 تا 5800 گاز رو داشته باشی و بدون تعویض دنده مدت ها رو دور موتور بالا شتاب و کشش رو احساس کنی. نه تک سرنشین بلکه با 5 تا مسافر و صندوق پر!
البته این طبیعیه که مقایسه اون با 6 سیلندر ها و یا خیلی از ماشین های 4 سیلندر پر قدرت نمیتونه درست باشه و قطعا کم میاره . ولی نه با لیفان و 405 !
حاصل تجربه رانندگی بعد از 9 سال با ریو

موفق باشی
1397/10/23
چی با چی مقایسه کردی ریو شما اصلا در مورد ریو چی میدونی که میگی ریو تنبل تمام کلیپ های درگ ریو رو شما تماشا کن تنبلی دیده میشه نطر کارشناسی بدین نه رو هوا سلیقه ای
1394/3/12
سلام و خسته نباشید به تیم خودروبانک . واقعا سایت شما چه از نظر طراحی ، عکاسی ، نحوه نگارش و صفحه بندی ، دقت به موضوعات ظریف و ... سرآمد کلیه سایت های موجود در این زمینه در ایران است.
با آرزوی موفقیت روزافزون
1394/3/12
آه بازم یه چینی....!!
طراحی عقب این ماشین یه کپی ناشیانه از آلفا جولیاتا هستش این لیفان هم فقط کپی بلده مثل اون x60 که از سانتافه کپی شده بود با محصول های دیگه اش ...!!
حتی خود مردم چین هم سوار ماشین های خودشون نمیشن....)))
1394/3/12
لیفان ایکس70خیلی قشنگه خدا کنه اون هم وارد کنن
1394/3/12
ظاهرش خیلی خوبه!
کاملا شهری و شیک...
البته هنوز جای کار داشته ولی برای چشم پوشی از اونها باید صبر کرد تا مسولیین کرمان موتور با قیمت مناسبش شانس محبوبیتش و بالا ببرن و بتونن مشتری و راضی نگه دارن.
1394/3/12
سیستم ترمز x50 ضعیف بود و ماشین رو قفل نمیکرد بلکه ماشین را روی جاده میکشید و این اصلا خوب نیست تازه خوبه در این فیلم ماشین سرعتی هم نداشت
1394/3/12
توی متن که گفته عملکردش خیلی خوب بوده. ضمنا سیستم ترمز نباید قفل کنه. سیستم ترمزی که قفل کنه ایمن نیست و به درد نمیخوره. ABS رو برای این توی ماشینا میذارن که ترمز قفل نکنه.
1394/3/12
با سلام و تشکر از شما بابت این بررسی خوب.
گیربگس های CVT لیفان مال کمپانی مطرح ZF هستند و سیستم انتقال نیروی اونا با همکاری ZF و بوش آلمان طراحی میشه. 80 درصد از قطعات اصلی گیربکس از بلژیک به چین منتقل میشن. اینطور که ادعا کردن عملکرد گیربگس های CVT جدیدشون توی شتاب از صفر 10 درصد از گیربگس های اتوماتیک بهتره.
Lifan CVT Struck with Force More Mature Technology
During auto show, Lifan Motors invited overseas distributors and media to Shanghai for testing the new models. Through the great concentration for many years, and in virtue of the top auto technology provider Bosch and ZF for providing the most advanced technical support, Lifan CVT performance is of great maturity. The test drive for CVT models are respectively the intermediate car Lifan 720, star SUV Lifan X60 and the mini SUV Lifan X50 which will be launched soon. Over 80% core parts are imported from Belgium. The core power transmission part adopts Bosch pressure steel belt, which proves higher transmission efficiency. The transmission adopts the latest ASC, making the zero acceleration performance 10% higher than AT with stronger power acceleration. Through the driving experience, distributors and media gave a high praise, truly feeling the stable manipulation, oil-saving and comfortable driving of Lifan CVT models.
http://www.lifanmotors.net/newsdetail.php?id=305
1394/3/12
یه سوال دارم
لیفان 720 هنوز نیومده؟
1394/3/12
چه عکسای خوبی دمتون گرم
1394/3/12
سلام ، به شما تبریک می گویم به خاطر سایت خوبتون و ایده کارآفرینی که داشته اید. امیدوارم شرکت های خودروساز قدر فعالیت ارزشمند شما را بدانند و از این فعالیت به عنوان یک فعالیت کارآفرینانه حمایت کنند.یادتون نرود که باید چشم انداز جهانی داشته باشید یعنی انشاءالله برای آتیه به فکر گسترش مخاطبان به خارج از مرزهای ایران باشید
1394/3/12
ماشین بدی نیست ولی میتونست بهتر باشه تازه به نظر من که چینی ها فقط به ظاهر ماشین اهمیت میدن کاش این اهمیت ها رو موتور باشه و بتونه لذتی ک توی روندن ماشین های کره ای هست بده
1394/3/12
چراغ های پشت کاملا شبیه آلفارومئو جولیتو میمونه!!!
1394/3/12
رقیب سر سخت جک s5
1394/3/13
103 اسب بخار کجا و 170 اسب کجا
1394/3/13
مطمئنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این با این هیکل و قیمت و موتور رقیب جک اس5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خواهشا حرف های خنده دار نگویید
1394/3/13
دم خودرو بانک گرم که خیلی زود رفت و این خودرو و بررسی کرد
اگه بشه لیفان820 رو هم بررسی کنید خیلی خوب میشه...
1394/3/13
پشتش شبیه الفا رومعو میمونه جلوشم شبیه یک ماشین چینی دیگه به نام سابرینا!
1394/3/13
کاش بجای این همه توجه به امکانات یکمی هم به موتورش توجه میکردن یه موتور قوی تر براش انتخاب میکردن
1394/3/13
ای کاش خودرو ساز های ایرانی یکم یاد بگیرند .
طرف مخش کار میکنه دیگه رفته یه گیربکس cvt انتخاب کرده . کم هزینه (اتومات : چیزی که مردم میخوان)
از اسب بخار تولیدیش یکم بدم میاد (103 اسب بخار ) البته نصبت به خودرو های دنیا (نه ایران) .
اما گشتاورش خیلی پایینه . اون گیربکس هم که cvt . عملاً رانندگی با این ماشین باید یه جوری باشه مخصوصاً در سربالایی
اما خیلی خوب عمل کردن برعکس ایرانی ها .
بعضی اوقات که میرسم به خودرو های ایرانی دوست دارم خودم رو دار بزنم که این مملکت واقعاً نمیتونه ماشین درست و درمون تولید کنه ؟
اما میتونه موشک های عجیب تولید کنه .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برای من واقعاً جای سوال هست . ای کاش این نظامی ها وارد صنعت خودرو سازی بشن فکر کنم بترکونند .
راستی فکر کنم مسئولان ایران از اینکه این هم در سال کشته میدیم راضی باشند ؟ جمعیت کم تر رفاه بیشتر .
سالی 25000 تا رقم کمی نبودا . (مگـــــــــــه جنگــــــــــــــــــــــــــــــــــــه )
1394/3/15
تندرو ترین قایق جنگی جهان رو میسازیم ولی هنوز نتونستیم یه کندروترین خودرو جهان رو بسازیم
1394/3/13
بدیهیه قیمتش از mvm315 بالاتره- از mvm550 باید کمتر باشه چون توان موتورش کمتره- از جکj5 اتومات هم کمتره- پس بین 40 تا 57 خواهد بود. حال جکj5 دستی با قیمت 47 توان 110داره اما گیربکسش دستیه. بنابراین x50 تا حدودی علیرغم توان کمتر، ارزش بهتری پیدا میکنه و با قیمت 50-52 قیمت میخوره. یه محاسبه مهندسی!
1394/3/14
عالی
1394/3/15
از این محاسبات مهندسی جواب نمیده دیگه..فردا قیمتشو میزنه حدود 80 تومن!..همونطوری که فک کنم ال 90 اتومات 52 تومنه و هیچ امکاناتی نداره
1394/3/13
سلام ممنون از مطالب جذاب و سرگرم کنندتون لطفاً اگر میشه تست و آزمایش فنی لیفان 720 رو هم بگذارید باتشکر
1394/3/13
با سلام. اگه امکانش هست راجب اوپل آسترا جدید هم یه مقاله بنویسین. خیلی بده همچین ماشینی وارد شده یه بررسی راجبش نیست. لطفا یه بررسی راجب این ماشین انجام بدین
1394/3/13
با سلام و خسته نباشید و تشکر از برسی خوبتون.ماشین زیبایست و ظاهر کاملا راضی کننده همینطو نمای داخل همه چی خیلی خوب و بروز طراحی شده صفحه کیلومتر زیبا که توی اکثر خودرو های داخل به اون اهمیت نمیدند.اتومبیل خوبی به نظر میره اما فعلا از لحاظ ظاهری باید دید این ماشین در عمل خودش رو چطور نشون میده و مشکلات و معایبش معلوم میشه.با تشکر از سایت خودرو بانک .
1394/3/13
خودروسازی که تا ده سال پیش فقط موتورسیکلت تولید می کرد اکنون با چنین خودروهایی در 50 کشور جهان صادرات دارد
تا عمق عقب افتادگی سایپا و ایران خودرو با محصولاتی چون 405 و سمند و پراید برای مردم مشخص شود.
1394/3/14
کپچر از نظر کیفیت بهتر از اس5هست، وطراحیش عالی، ولی سه تا ایراد اول قیمت دوم ارتفاع سوم قدرت موتور، بغییر کپچر توی رنج قیمتی با سی چهل میلیون بیشتر توی ایران ابدا بهتر از جک وجود نداره، سانگ یانگ که کره ای هستو رنج قیمتش بازم 125 به بالاست نه امکانات نه قدرت نه ظاهرش از همه مهمتر شتابش اصلا قابل قیاس نیست با جک.فقط جک دنده اتومات نیست که اگه بود مسلما قبضه میکرد
1394/3/18
کپچر رنج قمتیش نسبت به خودروهای هم رده چینی بالاتره. از لحاظ سایز در حد همین x50 است که بعید میدونم قیمت بالاتر از 60 میلیون داشته باشه که 45 میلیون لااقل بالاتره نسبت به جک هم حدود 30 میلیون بالاتره. کسی که 105 داشته باشه به احتمال خیلی زیاد کپچر میخره و سراغ جک و بقیه چینی ها نمیره کسی هم که 105 نداره خب نمیتونه کپچر بخره و میره متناسب با پولش ماشینهایی مثل جک یا x50 یا ... میخره.
1394/3/14
اون پسره که نشسته عقب ماشین چه ریش گولاخی داره
1394/3/15
هاهاهاها...!
یعنی خندیدما D:
1394/3/15
حمید صفت نیس؟
:O
1394/3/15
عجب ريشي!
دلم خواست :(
1394/3/14
سلام . انتقاد دارم ! قبلا خیلی بهتر بودید ! الان ماشالا زدید تو کار ماشین چینی یا دست دوم های بازار اینا بدرد نمیخورن . ماشین های خوب رو تست کنید که یه چیزی یاد بگیریم نه یه چینی در حد 206 !
1394/3/17
دوست خوبم 90 درصد مردم این مملکت توانایی خریدشون بیشر از این آشغال ها نیس
1394/3/18
مطابق با آمارها کمتر از 10 درصد مردم توان خرید خودروهای وارداتی دارند و بیشتر از 90 درصد نهایت اگه از داخلی ها سطح خریدشون بالاتر باشه نهایت میتونند از چینی ها خرید کنند. پس بررسی اینگونه ماشینها نه تنها کار بدی نیست بلکه بسیار هم خوبه. اگه قراره چینی بخریم لااقل بتونیم بینشون ماشینی انتخاب کنیم که بهترین باشه با کمترین ایراد
1394/3/15
فک کنم عقبش بیشتر شبیه کیا اسپورتیچ باشه.
1394/3/15
طرح بخش بالایی داشبورد و طرح داشبورد سمت سرنشین چقدر شبیه به طرحهای جدید تویوتاست به خصوص شبیه داشبورد کرولا
1394/3/16
خسته نباشید .جلوش از اپل کپی شده .عقبش از الفارومئو جولیتا کپی شده .داشبوردش تقریبااز مزدا 3 کپی شده .رینگ هاش از کیا کپی شده ماشین کلا کپیه.به به بارون تو تهران چه حالی میده .تازه یه نماینده مجلس تو مجلس شدیدا معترض شده درباره ورود خودرو های چینی .درسته خودروی چینی دوست ندارم ولی تست هاتون خوندنیه ممنون
1394/4/13
شاید چینی ها در طراحی خودرو صاحب سبک نباشند ولی باید قبول کرد الان همه حساس شدن روی این قضیه وگر نه الان خیلی نمیشه تو این رنج قیمت دنبال ماشین فوق العاده جدید و عجیبی خوبی بود. مرسی ..
1394/3/16
سلام من این ماشین و ازنزدیک دیدم و سار شدم ماشین علی هستش اگه خواستین میتونین برین نمایندگی گلریز توی خیابان دولت سوار شین پلاک 412
1394/4/18
سلام کلا دو دستگاه از این ماشین موجود یکی باشگاه انقلاب یکی بام تهران الکی تبلیغ نمایندگی نکنید
1394/3/24
پشت الفا جلو اپل چیه اخه!!!
1394/3/25
به ارتفاع خودرو دقت کنید چرا که با مقایسه با خودرو های سواری موجود در ایران متوجه می شوید آنچنان شاسی بلندی نیست و حتی کراس آور هم نیست - پشت رل بنشینید انگار پشت ال90 نستید و شاید هم کوتاهتر
1394/3/27
قیمتش مشخص شد. اتوماتش حدود 53 تومن. من اولش گفتم موتورش ضعیفه و بدرد نمیخوره آخه فکر میکردم یکم گرونتر باشه ، ولی با این قیمت و با توجه به ظاهر و اتومات بودن و امکانات و در مقایسه با بقیه چینی ها انتخاب بدی نیست.
1394/3/29
قیمتش خوبه ولی متاسفانه آپشنهای زیادی ازش حذف شده. ایربگهای جانبی و پرده ای ، esp , tcs, tpms, استارت دکمه ای ، دوربین عقب ، مانیتور و gps همگی نسبت به نسخه فول این ماشین توی چین حذف شدند. نکته مثبت نسبت به داخلی ها وجود گیربکس اتومات ، سیستم ترمز اضطراری BAS ، سانروف ، رینگ آلمینیومی هست. از نظر ارتفاع هم به نظر در حد یک شاسی بلند نیست. نسخه فول آپشن با قیمتی بین 60 تا 65 میتونه گزینه خوبی توی این بازار باشه.
1394/3/29
بابا خدا ایش 102 اسب بخار ضایع نیست؟ باید به 120 اسب میرسوندن. 206 تیپ 5 از این بیشتره که. من که میدونم 3 ماه دیگه همه میگن توی سر بالایی با 4 نفر سرنشین با صلوات راه میره. البته میدونین که 102 اسب شرایط نرمال و تست آزمایشگاهی هست. مسلمآ وقتی با بنزین ایرانی روبرو بشه و استهلاک موتور به وجود بیاد افت 5 اسب وجود داره.
1394/3/29
یکی ز دوستان به نام m نوشته: تندرو ترین قایق جنگی جهانو میسازیم اونوقت چرا نمیتونیم خودرو بسازیم. خواستم بپرسم کجا زندگی میکنن؟ ایران هستن ایشون یا....؟ اونوقت این قایق تندرو که تندروترین در جهان هستو ایران میسازه؟ ایشون سوار هم شدن؟ بعضی ها چرا اینقدر ساده برخورد میکنن؟ خدا کنه این متنها به انگلیسی ترجمه نشه که یک وقت یک نفر توی آلمان یا ژاپن یا امریکا و فرانسه یا ایتالیا اگه بخونن دچار یآس فلسفی میشن!!!!
1394/5/3
پس نشون می ده که ما اونا رو می خریم و نمی سازیم...
1394/3/30
سلام. امروز رفتم یدونه تحویل مهر ثبت نام کردم. اتومات با 27 تومن پول پیش. دیگه فقط آبان و آذر ثبت نام میکنن. نمیدونم چقدر کارم اشتباه بوده. چون خودم همیشه بقیه رو نهی کردم. امیدوارم خیلی پشیمون نشم از این کار. بدی کرمان خودرو هم اینه که ثبت نام کنی دیپه نمیشه صلح کرد و باید ماشین پلاک بخوره.البته این کار در کل خوبه. چون دست واسطه برچیده میشه و یکی نمیاد 10 تا ثبت نام کنه و 3 روزبعد هر کدومو با سود 3 میلیونی صلح کنه. مثل ثبت نام ایرانخودرو تا فروش فوری کپچر آغاز شد ظرفیت به اتمام رسد و الان همه با سود بالا واگذار میکنن و مصرف کننده مجبور هست از واسطه خرید کنه و در واقع این جور شرکتها به واسطه ها یک تضمین میدن مینی بر اینکه شما پول مارو در کمترین زمان تعمین کنین و ما هم تضمین میکنیم از فلان مدل خودرو ثبت نام نکنیم که قیمت بازار افت نکنه و خریدار مجبور به خرید از شما بشه و سود شما هم محفوظ. این وسط ایران خودرو راضی. واسطه و دلال راضی. مصرف کننده در زیر پا له شده. 4سال هست که این رویه انجام میشه و سازمان بازرسی هم نظاره گر.
1394/4/4
متاسفانه این ماشین موتورش ضعیفه 1500 منم میخواستم ثبت نام کنم و کلی تحقیق کردم اخرش یکی از خود مدیران خودرو دوستانه گفت نخر چون اتومات هست و موتورش ضعیغه.
1394/4/4
هدی جان من هم همون کامنت های اول حسابی به موتورش گیر دادم ولی وقتی قیمتشو دیدم نظرم عوض شد. خوب سمند هم همین اسب بخار رو داره و تازه سنگین تر هم هست ( البته دنده ایه ) . این ماشین هم دنده ای داره میتونی دنده ایش رو بخری. ضمنا اینا اسمشون روشونه، مینی اس یو وی شهری. یعنی اصلا قرار نیست باهاش تو آفرود یا جاده ها کولاک کرد. قراره کم مصرف و شهری باشند با ظاهر کمی بلند تر از ماشینای معمولی. البته من چون عشق شتاب و سرعت دارم هرگز سراغش نمیرم ولی برای افرادی که علاقه ی خیلی شدید به شتاب ندارند و بیشتر مصرفشون شهریه با این قیمت می ارزه به نظرم.
1394/4/4
سلام به تمام خریدارا درسته ماشین چینی اپشن زیاد داره اما از کیفیت هیچوقت به ژاپن وفرانسه وآلمان نمیرسه ما ایرانیا و خیابون وجاده هامون شدیم موش ازمایشگاهی چینیا ماشیناشون رو رو ما ازمایش میکنن یکم فکر کنید
1394/4/4
در این مورد که چین هرگز در کیفیت به ژاپن و آلمان و فرانسه نمیرسه حق با شماست ولی ما از کجا یه مینی اس یو وی آلمانی یا ژاپنی با زیر 60 تومن پیدا کنیم؟ ماشین های وارداتی غیر چینی از 100 شروع میشند. تازه کره ای ها نه آلمانی ها! منم کسایی که ماشین چینی 100 تومنی میخرند ( مثل جیلی شاسی بلند ) رو درک نمیکنم ولی زیر 60 واقعا انتخاب دیگه ای نیست.
1394/5/28
برادر عزیز سلام
واسه ماشینای ژاپنی و کره ای باید 130 الی 170 تومن پول بدی ولی واسه این ماشین 52 تومن
1394/4/5
با سلام.با توجه به قيمت ٥٣ ميليوني اين ماشين با ال٩٠ اتومات ٥٣تومني بايد مقايسه بشه.از نظر موتوري با ال ٩٠ فرقي ندارن.اما در اپشن طراحي زيبايي تكنولوژي در گيربكس تركزهاي bas,absو...esp,فرمان برقي،سانروف،صندلي چرمي،دي لايت و.... كاملا برتري داره.در ضمن ارتفاعش با ال ٩٠ ١سانت تفاوت داره اما شاسيش ٥ سانت بالاتره.٢١سانت ارتفاع از زمين حتي از اسپورتيج هم بالاتره.بازار رو به شدت تكان ميده و مدل هاي كه به بازار ميان اماده تحويل باشن تا٦٠ ميليون هم كشش داره.در كل فوق العادس.
1394/4/6
عقبش مشابه الفارومئو جولیتاس
:p
1394/4/8
ببخشید این ماشین ۱۱ سانت از چانگان کوتاه تره اصلا تو قواره چانگان نیست میشه بگید چطور تو متنتون اشاره کردید اسم چانگان میارید اسم جک نه شما دیگه خیلی تابلو هستید
1394/4/13
این ماشین شاسی بلند که هیچ بلکه کراس اور هم نیست ولی فوق العاده زیباست.موندم بین x50 و برلیانس h320 و لیفان J5 دستی کدوم بهترن؟!(اتومات که اصلا سمتش نمیرم)
نمایندگی یک چیز میگه کارشناسها یک نظر میدن خلاصه سردرگمم.خودم ال90 فول دارم الان7 ساله آخ هم نگفته فقط یک کمک جلو عوض باید کنم ولی از ریختش خسته شدم . ممنون میشم از تجربه عزیزان استفاده کنم
1394/5/19
سلام۰من که ماشین ایرانی رو بیشتر از یک و نیم سال تا حالا نگه نداشتم منظورم صفرشه۰۰۰رو ماشینا هم زیاد تحقیق میکنم ۰۰فکر کنم x50نسبت به قیمت و اپشناش کیس خوبی باشه۰۰فقط یه چیز رو شک دارم که دوس دارم بفهمم اونم کیفیت و کارایی دیسک و صفحشه که اگر ضعیف و کوچک باشه ممکنه تو سربالاییا یا تو خاکی و۰۰۰ کم بیاره ۰۰۰۰نمیدونم ۰۰۰ولی قیمتش نسبت به مابقی ماشینا خوبه من پارسال پارس گرفتم ۴۲ پشیمون نییتم ولی میخوام x50 رو تجربه کنم۰۰ممنون که نظرات دیگران را خواستی۰
1394/4/13
دوستان سوار این ماشین می شید خیلی صدا داخل ماشین میاد اما جای تعجب داره که هم قیمت با لیفان x60 من بهشما پیشنهاد میکنم برسد برلیانس h330 رو بگیرین و ماشین خیلی عالی
1394/4/15
با سلام
موتور این ماشین به نظر خیلی ضعیف میرسه ، احتمالا تو سربالایی ها و در هنگام استفاده از کولریا هنگامی که 4سرنشین داشته باشه کم بیاره.(به خصوص نسبت به قیمت حدود 50 میلیون)
میخواستم بدونم که نظرشما که این خودرو رو تست کردید چیه؟
ممنون
1394/4/17
سلام
من فكر ميكنم خودرو سازان چيني چون ميدونن ما ايراني ها عشق متفاوت بودن رو داريم و به هر قيمتي ميخواهيم يه فرقي با بقيه داشته باشيم اين خودروهاي متنوع و با ظاهري فريبنده رو به بازارهاي ايران آوردن ..... شما ببينيد بيشتر اونها موتوري قويتر از 1600 ندارند . البته اينو فراموش نكنيد كه در هنگام خريد خودرو مسائل مهم ديگه اي بجز ظاهر و امكاناتش هست از : قبيل اينكه درهنگام فروشش بازار خوبي داشته باشه ، خدمات پس از فروش(شما فكركن توي يكي از شهرهاي كوچيك نياز يه لوازم يدكي داشته باشي)، دوام قطعات و لوازم و ....
بنظر من اين خودروهاي چيني مثله صداي كمانچه اون دزدس كه ميگفت صداش فردا در مياد....... اره شب دراز است و قلندر بيدار.......
1394/4/17
salam.rastesh harchi bashan az mashinhai irani khili behtar.mashinhai irani ye donashonam sanrof nadaran aslan nemishe ro mashinhai irani sanrof tarahi kard.sedai balai motoreshonam ke dg jaie khod dare .405chand sale tolid mishe hanozam ke hanoze hamon tarahye chand sal pishe .be khoda mashine irani arzesh savar shodanam nadaran
1394/8/27
سلام من با چهارتا از بچه ها تو سر بالایی جمشیدیه تستش کردم کم که نیاورد،یه چیزی هم اضافه آورد خدا میدونه که بدون هیچ تعصبی میگم،با گیربکس cvt امکان نداره کم بیاره، اگر یکم راجب ای گیربکس تحقیق کنید متوجه میشید که سیستم بی نهایت دنده ای میشه بهش گفت و نسبت به توانی که نیاز دارید بهتون قدرت و سرعت میده،از نظر شتاب هم با خیال راحت با پژو و ال 90 امتحانش کن چون من تستش کردم
1394/8/27
آقا سجاد محض اطلاع : موتور tu5 با 1600 حجم 110 اسب بخار قدرت داره که روي 405 وزنش حدود 1100کيلو و روي پرشيا 1200 کيلو وزن خودرو هستش، حالا که تين خودرو با موتور کوچيکتر (1500cc) قدرت بيشتري(133اسب بخار) دارهو وزنش هم وزن 405 رو ميگين تو سربالايي کم مياره، مگه خودتون چي سوار ميشين،البته ببخشيد.
1394/4/18
سلام
لطفا دروغ نگید من رفتم نمایندگی گلریز تو دولت که x50 ببینم ولی نداشتن 2دستگاه بیشتر نیست یکی تو بام ولنجکه اون یکیم تو باشگاه انقلاب
تبلیغ الکی نکنید تو سایت که نمایندگی فلانی داره
1394/4/22
سلام آقا حامد
منم يدونه ثبت نام كردم مي خواستم به اطلاعتون برسونم تو ساختمان صدف در بلوار كرمان خودرو جاده مخصوص بصورت دايمي و برج ميلاد هم هست كه فقط شبهاي ماه رمضان واسه نمايش گذاشته شده.
1394/4/26
سلام خدمت همه دوستان عزیز پیشاپیش عیدتون مبارک. یه سوال داشتم من مدتی زده به سرم یه کراش اور شهری بخرم. خیلی از دوستان رنو کپچر رو پیشنهاد دادن که البته نمی خوام در این حد هزینه کنم. بین دو ماشین موندم یکی هاوال ام 4 که خداییش طراحیش رو دوست دارم و خیلی وسوسه ام کرده و دوم این خودرو. البته از لحاظ آپشن هردو تقریبا مساوین هردو دو کیسه هوا و تهویه مطبوع آینه برقی و .... البته هاوال سانروف نداره ولی دوربین و مانیتور داره بگذریم زیاد آپشن برام مهم نیست. اما اینکه لیفان ایکس 50 دنده اتومات و 53 هم قیمت داره نکته ای دیگیری اما از اون طرف موندم در کیفیت هاوال و موتور میستوبیشی و طراحی جذابش البته قیمتش 7 تومان بیشتره البته تو دیار خودرو چونکه تو بازار آزاد تا 75 هم فی خورده دیگه نمی دونم کسی بره سراغ یا نه . مسئله آخر بحث نمایندگی و خدمات پس از فروش که کرمان موتور خیلی از دیار خودرو بهتره حالا با توجه به نکات بالا راهنمایی کنید. البته بدونید که برام کیفیت از آپشن مهمتره .باتشکر از راهنماییتون.
1394/4/27
با این پول 1 تویوتا کمری کارکرده بگیرین نجیب تره خوش تیپ تره و مهم تر از همه ننه بابا داره :)
1394/5/1
خسته نشدید این همه نظر دادید؟ خوب بابا جواب بدین به خدا راهنمایی کردن ثواب داره. فقط بگید که هاوال ام 4 بهتره یا لیفان ایکس 50 . منتظر جواباتونم...... با تشکر از محبتتون.
1394/5/4
سلام. بدون هیچ شکی برو هاوال بگیر شرکت گریت وال بهتر از لیفان تو چین تازه دوتاشونم موتورشون یه حجم ولی اگه خودت اتومات میپسندی لیفان x50 . اگه از همون دنده ای راضی و کیفیت برات مهمه هاوال بگیر.
1394/5/14
به نظر من x50 بهتره فقط یه دلیل کافیه اونم اینه که m4 از قسمت پشت خیلی بد ترکیبه!
1394/5/4
سلام دوستان به نظر شما ارزششو داره من یکیشو ثبت نام کنم ؟ اینو به عنوان ماشین دوم میخوام که بعد بفروشمش به نظزرتون ضرر نمیکنم اگه بخرم
1394/5/6
سلام من مهندس عمران هستم.
میخواهم بگویم یک جای کار می لنگد.
قدرت موتور پایین است .
اتاق بزرگ است. قدرت 1500 سی سی اندازه پراید است تازه 206 حدود 1360
سی سی است .
یا موتور این خودرو را عوض کرده اند یا واقعا اختراعی صورت گرفته که چنین کاری انجام شده .
در ضمن 25% درصد ما از نرخ جهانی قدرت بیشتر نیاز داریم .
جاده های لرستان . جاده چالوس با شیب 15 % درصد اصلا گیج کننده است.
اما جای خوشبختی یک جایی دارد.
این خودرو تا مدتی تولید میشود و از نا کارامدی دیگر خرید و فروش نمی شود و قیمتش به نصف خواهد رسید و ما فقیر و فقرا از آن خواهیم خرید.
اما خداییش لیفان اس 5 کمتر از لکسوز و هیوندای ساخته نشده.
اما اگر گشتاور این خودرو بالا باشد دیگر 1500 سی سی معنایی ندارد .
مـثلا اگر دو خودرو با حجم 1500 سی سی داشته باشیم که دور موتور یکی 3000 باشد در دقیقه و دور موتر دیگری 6000 دور مسلما دومی دو برابر اولی سرعت خواهد داشت . اما مشگل اینجاست که دور موتور بالا قدرت زایی دارد اما فرسایش داخلی موتور دو برابر اولی مخربتر است.
فرقش از لحاظ قدرت با 206 حدود 15 نیوتون متر یا 400 دور اضافه است در دقیقه .
توانش هم 25 % اضافه است.
از نظر من برای خانواده های سبک و چهار نفره عالی است و برای درون شهرستان مناسب است. از این لحاظ.
30 سانت درازتر از 206 است.و فقط 7 سانت عریض تر است.
یعنی کل حجم اضافی یک متر مسطح است.
از نظر ارتفاع فقط 9 سانت از 206 بلندتر است.
این خودرو تیپ شاسی بلند از نظر ماهیت ساخت گرفته و الا خیلی کوچک است .
نظر من اگر بازار خوب باشد 40 میلیون اگر این بازار ادامه یابد 30 میلیون هم زیادش است.
1394/8/6
شما که خودت گفتی عمران خوندی بهتر نیست در رشته مکانیک از شخص کارشناس اطلاعات کسب کنی؟ حرف های نپخته نزنین. موتور چینی هرچی باشه مزخرفه. اما به حجم موتور ربطی نداره. طراحی موتور و گیربکس مهمه. الان در بعضی خودروها مثل کپچر موتور 1200 نصب میشه. حالا شما بگو از 206 کمتره. 206 با موتور 1400 سی سی 75 اسب هست و کپچر با موتور 1200 سی سی قدرتش 120 اسب بخار هست. و در ضمن موتور روآ 1600 سی سی هست در مورد توانش هم باید بگم من شرمنده ام.
1394/8/27
تا اونجایی که من میدونم 206 موتور 1600 86 اسب بخاره بعدشم تکنولوژی این ماشین یورو 5 اسم این ماشینم لیفان x50 هستش
1394/10/30
ما لیفان اس 5 نداریم اقای مهندس...
اون جک اس 5 جه
1394/5/8
سلام. من ديروز اين ماشينو از نزديك توي مجموعه ورزشي انقلاب تهران ديدم. خيلي كوچيكه و فضاي داخلش خيلي خفست... براي خانوما بهترين گزينست و ماشين خوش فرمي هست.البته كيفيت داشبورد و كليد ها خيلي پايينه
1394/9/16
کیفیت عالیه الکی ماشینو خراب نکن هرچی باشه از آشغالای ایرانخودرو بهتره میتونی بری ببینی و مقایسه کنی
1394/5/14
سلام من مهندس و طراح متور هستم متور ١٥٠٠ براى همچين خودرويى ضعيفه ولى با اين قيمت و نوع طراحى خيلى هم عاليه و جواب كار همرو ميده فقط برايى دور دور بازى خوب نيست فقط رانندگى كلاسيك متشكرم
1394/6/11
شما چجور مهندس و طراح متور هستی که بلد نیستی اسم "موتور" رو درست بنویسی؟؟؟
1394/5/28
بنظرم ماشین عالیه تو رنج قیمتش
الان با 50 تومن میتونی یک دنا بخری.
درسته ماشین چینیه ولی نسبت به قیمتش خوبه..درسته میگین ماشین کره ای یا ژاپنی ولی باید واسشون 120 تومن پول بدین ولی واسه لیفان x50 حدود 52میلیون تومن. بقیشم میتونید بانک بزارید ماهی 1400000 تومن سود بگیرین
1394/7/3
سلام دوستان قبل از هر قضاوتی میخوام از تجربه خودم بکم من از تولید کرمان موتور اولین خریدم x60 بود که پس از تحویل متوجه موتور پر صدا و سر و صدا و شتاب و مصرف زیاد خودرو شدم و به نمایندکی برای رفع عیب بردم که دیدم اکثرا افرادی که لیفان خریدن هر یک ناراحت و پشیمون از خودرو لیفان به ناچار خودرو لیفان را با ضرر زیاد فروختم و خودرو جک j5اتومات خریدم ظاهرش بد نبود پس از تحویل و مدتی سوار خودرو شدم متوجه تنبلی خودرو و مصرف سوخت وحشتناک شدم و با کذشت 3000کیلومتر داخل ماشین و اطاق صدای کوش خراشی میداد و به ناچار مجبور به فروش شدم و اینبار جک j5 دنده ای خریدم و پس از استفاده متوجه به مصرف سوخت پایین و سرعت و شتاب خوب ان نسبت به اتومات ان شدم ولی صدای موتور و کیربکس داخل اطاق میاد بطور معمولی نکته فابل ذکر اینکه دنده ای بهتر از اتوماته من بین بد و بدتر مجبور به خرید و دادن 17 میلیون ضرر شدم در نهایت بین خودرو های کرمان موتور بهیج عنوان سراغ لیفان نرید باز کمپانی جک در اخر اکر پول دارید اول خودرو زاپنی بعد کره ای و در اخر چینی قابل ذکر است بعد 150000هزار کیلومتر ماشینای چینی به مشکلات فراوانی میخورن در ضمن ماشین اتومات باید موتورش 2000 به بالا باشه غیر این ماشین تنبلیه مثل جک اتومات
1394/7/18
سلام. بخدا ليفان از تمام ماشین ها بهتره با توجه به شکل ظاهری میشه گفت قیمتش خیلی مناسب هست، خودم ليفان620دارم عالیه. به جرات میشه گفت ليفان x50رو میشه پسر کوچولوی سانتافه گفت
1394/7/27
پسر کوچیکه سانتافه؟
مگه میشههههه؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه هسسسسسست؟؟؟؟؟
1394/8/6
خوبی اینجا اینه که دوستان محبت میکنن و باعث خنداندن کاربران میشن. سانتافه رو خوب اومدی. البته اگر میگفتی بوگاتی بیشتر میخندیدیم.
1394/8/6
سلام,به نظر شما جکs5 بگیرم یالیفانx50 متشکرم؟
1394/8/6
جک اس5 با قیمتی که داره و گیربکس دستی گزینه خوبی نیست. موتور توربو هم که واسه ماشین چینی معلومه چی میشه. لیفان ایکس 50 هم که هنوز هندونه در بسته هست. ولی خوبیش اتومات بودن و قیمت مناسبش هست. ولی فکر نکنم آش دهن سوزی باشه. ایراداش با مرور زمان معلوم میشه.البته خودم هم ثبت نام کردم و 20 روز دیگه میگیرم. ولی اگه دیدم زاغارته میفروشم و میرم سراغ گزینه های بهتر. ولی بازم میگم بالای 65 میلیون میشه هیوندا کارکرده یا مگان کارکرده یا هیوندا آی 20 صفر خرید. این کجا و آن کجا.
1394/8/14
سلام من یک jac j5 اتومات دارم تو سربالایی دیر دنده میده شتاب رو کامل میگیره ولی موتورش اصلا صدا نمیده در کل راضیم 20.000تا باهاش رفتم به مشکل بر نخورده ولی باکش خیلی کمه 45لیتر برای بنزین مصرفش بالاس برچسب انرژین زده f که خیلی زیاده ماشین قبلیم زانتیا بود 70لیتر برای 5روزش بود موتورش 2000بود این ماشینا کلا مصرف سوخت بالایی دارن رنگ جک خیلی بده با ناخن بلند میشه باید دوپوششه باشه که متاسفانه نیست با توجه به قیمتش
1394/8/14
با سلام
من قصده خرید جی 5 اتومات داشتم که این ماشین رو دیدم و با توجه به طراحی اسپورت و قشنگش تصمیممون رو عوض کردیم و یه مشکی خریدیم اما نکته مهمتر پیدا کردن شخص یا نمایندگی بود که با تحقیقی که تو مقاله ها و انجمن های در ارتباط با کرمان موتور انجام دادم با نمایندگی 1771-گلریز اشنا شدم (خیابان دولت) ، با اینکه این نمایندگی به من اصلا نزدیک نبود اونجا رفتم ، خریدم رو انجام دادم و تفاوت رو در نحوه برخورد و اطلاع رسانی به مشتری و ارائه خدمات دیدم . ایراد به طور کمی و کیفی در هر امری در تمام دنیا و جود داره و لی اون چیزی که مربوط به انسانها میشه (اخلاق و رفتار های شخصی) که ارادی و قابل کنترل هستش ، ارائه انها به بهترین شکل نتنها چیزی کم نمیکنه بلکه باعث سربلندی و نام آوری هم میشه .
1394/8/21
بنام خداوند بخشنده مهربان
بچه ها دکان فلافلی بلیدن؟
1394/8/23
دوستان عزیز من x50دارم و ازش رازی هستم ..ظبط این ماشین اسب بخارهای زیادی داره و سیستم فنر بندی داشبردش عالیه..و مصرف سوخت دینامش 12سی سی متره،،و و سیستم هندلینگش بدون این که کسی حول بده راه میفته...تما شلنگهای موتورش از جنس پلاستیکه ،،چراغ های جلوش از ال ای دیه وقتی روشن میشه صندوق عقبش باز میشه و باعث تهویه اتوماتیک چرخها میشه...فقط ایرادش اینه فرمانش خیلی زیباس..و زنگ نمیزنه
1394/8/26
این خودرونسبت به خودروهای مشابه (غیرچینی)قطعاکم وکاستی داردولی باتوجه به کیفیت نازل خودروهای داخلی ونداشتن رقیب دراین طیف قیمت (۵5میلیون) به چنددلیل میشه گفت خودرو مناسبیه :
۱-دنده اتوماتیک(رفاه وآسایش درترافیک درون شهری)
۲-فضای کافی سرنشین وصندوق آن بهمراه باربندفابریک
۳-زیبایی خاص
۴-جمع وجوربودن ابعادخودرو(هنگام پارک کردن)
۵-کم مصرف بودن
۶-تجهیزات رفاهی نسبتا کامل (به روزبودن)
۷-….
1394/8/27
من این ماشینو تحویل گرفتم اولش فکر میکردم ماشینه ضعیفیه ولی بعد رانندگی متوجه شدم ماشین تیزو خوبیه مصرفشم بسیار پایینه فرمون پذیری و قدرت مانور بالایی داره ظاهرشم عالی بنظرم از هیوندای i20 بهترو بصرفه تره
1394/9/22
دوستان من از یکی از نمایندگی ها پرسیدم برای مصرف X60 , x50 که چرا خودرو صفرشون مصرف بالایی داره ، گفت در برنامه این ماشین تا مدت آب بندی خودرو تنظیم شده تا موتور بهتر آب بندی بشه و بعد از گذشت کیلومتر لازم برای آب بندی ، برنامه به حالت نرمال بر می گرده، ولی بعضی ها اعتراض میکنن و ماهم دستی اونو کم می کنیم. و چون قطعات فلزی هنوز آب بندی لازم را ندارند خودرو به صدا در میاد یا مشکلات دیگه ای پیدا میکنن. تازه میگفت اگر بعضی از خودرو ها را تو پارگینگ خودرو ساز چند روز نخوابه و مشتری از همون اول تحویل ببره کارواش و موتور شویی پدر ماشین در میاد .
1394/8/27
سلام،رفقا من خودم دو ماهه که x50 رو تحویل گرفتم و خیلی خیلی ازش راضیم و هنوز آب بندی نشده باهاش تا مشهد رفتم که اخ نگفت،و گیربکس cvt و تکان نداشتن ماشین و نرمی خودرو،فرمان برقی،eps و کنترل پایداری esp و موتور 1500 دوهک vvti واقعا عالی بود و هرجا به گاز اشاره میکردم ابرومون رو میخرید و خیلی خوب راه میرفت،قبلش یه مدت جکs5داشتم که از نظر فنی و زدن بنزین در شهرستان دچار ایراد شد که سریع فروختمش،که اون هم خودروی خوبی بود،فقط چند ایرادات فنی داشت و کمی هم خشک بود،در کل x50 خودروی عالی هستش
1394/8/28
تحویل این خودرو حدود 3 هفته است که شروع شده اونوقت شما چطوری دو ماه قبل تحویل گرفتید!!!!!!!!!!!
1394/9/8
مهر ماه تعداد محدودی ایکس ۵۰ تحویل دادند.
1394/9/8
اولین دوره تحویل ایکس ۵۰ از اواخر شهریور با تحویل تعداد محدودی ایکس ۵۰ شروع شد.
1394/8/30
سلام
من حدودا 30 روزه که X50 رو تحویل گرفتم و 2100 کیلومتر باهاش رانندگی کردم. از نظر نرمی حرکت و صر و صدای کابین واقعا خوبه . توی شرایط مختلف هم امتحانش کردم مخصوصا سر بالایی، چون گیربکس به موقع تعویض دنده میکنه اصلا کم نمیاره .
از نظر شتاب اولیه یه کم ضعیفه ولی تو سرعتای بالا شتابش خیلی خیلی خوبه .
فضای اتاق ماشین هم راضی کننده ست از داشبورد گرفته تا سانروف و کیفیت صندلی ها و امکانات دیگه . به نظرم با توجه به قیمت و ظاهر خودرو و تجربه ای که از رانندگی باهاش پیدا کردم، انتخاب خوبی بوده.
1394/9/2
دوست عزيز كه با اسم moh پيغام گذاشتي منم ميخوام ليفان x50بگيرم نميدونم صداي موتور تو ماشين مياد يعني كلا ماشين پرصدايي هست يا نه ؟ يا اينكه تو سر بالايي كم مياره يانه ؟ ميشه لطف كني و راهنمايي كني
1394/9/3
از نظر صدای موتور باید بگم نه خیلی کمه نه زیاد، شما نصف صدای موتور 206 رو در نظر بگیر. اگه با 206 مقایسه میکنم چون خودم یه خودروی 206 هم دارم که با هم مقایسه کردم. در کل ماشین پر سر و صدایی نیست. توی سربالایی هم با 3 سرنشین تست کردمش کم نیاورد و نسبتا خوب راه رفت.
1394/9/25
سلام آقا تو این مدت نمایندگی هم مراجعه کردین.تهیه قطعاتش چطوره چون من قبلا لیفان ۵۲۰داشتم قطعاتش پیدا نمیشد .
1394/9/2
من دو ماه لیفان x50 دارم
به نطرم مزخرف ترین ماشین چینی که تا حالا وارد ایران شده . یه نکبت به تمام عیار
حیف پول . واقعا حیف پول
قبلش 206sd داشتم . بخدا جنازه محصولات ایراخودرو اینارو می ارزه .
1394/9/7
کمتر از یک ماهه از تحویلش میگذره ... شاید تو چین سوار شدی ؟ یخورده فکر کن .
تخریب چی اینجوری ندیده بودیم .
1394/9/8
اولین دوره ثبت نام این خودرو خرداد شروع شد و اواخر شهریور هم تحویل دادند،
1394/9/15
دوستان من فکر می کنم بعضی ها بخاطر طرفداری از بعضی از خودرو سازها توی این سایتها می چرخند و نظرات الکی میدن مگه این نشد که دولت با اقدامی عجیب وام به خودرو سازان داد مگر خودرو سازان خودشون نمی تونستند خودرو در رهن قرار بدن و بصورت چکی به مردم بدن مثل ایران خودرو که هنوز با سود بالا این کارو میکنه . میشد و ولی سود کمی داشت .
نکته بعدی در مورد خودرو چینی اینو بگم که برای کیسه هوا و ترمز ضد قفل با دعوای پلیس راهنمایی خودرو سازا قبول کردن
حالا فکرش را بکنید امکاناتی که روی این خودرو ها است اگر روی این خودرو هاشون بخوان بزارن قیمتش به کجا میکشه اونم با این کیفیت قطعاتی که از چین بخاطر قیمت پایین
سفارش دادن از مدل 90 به بعد حکم خودرو دا -عش داره
کسی هم که در مورد گیربکس اتومات نظر میده و نمی دونه که مصرف صفحه و بنزینشون چقدر فرق داره برای مقایشه اول مطالعه کنن بعد
جنس های چین تمام دنیا را بخاطر صرفه اقتصادیش پر کرده پس به انتخاب مردم توهین نکنید.
1394/9/16
سلام به کارمند خوبه ایرانخودرو
1394/9/17
خوب تو هم یک روز میخری. حالا چون نمیتونی بخری نباید دروغ بگی که. امتحان یک ماهه خیلی رضایت بخش بوده. تمام کسانی که سوار بودن رضایت کامل داشتن. راستی اینجا در مورد ایکس 50 حرف میزنیم... من فکر کنم شما داری پرشیا یا 405 میگی که دو ماهه داشتی. دوستان نه تنها ایکس 50 بلکه هر خودرویی که بعد از سال 2013 در چین طراحی شود بدون شک خوب است. چین به فکر این نیست که از 405 پیشی بگیرد. در فکر تصاحب بازار اروپا و خاور میانه هست.
1394/9/27
تو رو خدا ناراحت نشو منظوری ندارم اما من موندم چطوری ماشيای ایرانخودرو و سايپا که 90 درصد قطعاتشون چينی هست و تازه همين قطعات چينی هم بصورت مزخرف تو ايرن منتاژ ميشن از چينی ها بهترن الان حتما ميخوای بگی 206 ماشين فرانسويه بله فرانسوی بود اما بعد تحريمها چينی شد
1394/9/5
اقاي محترم، ليفان كلا يك ماه نيست كه داخله بازاره و شما ٢ ماه داشتيد.كمتر دروغ بگيد.با اين تبليغات دروغ چي به شما ميرسه؟
1394/9/5
ا سلام.تجربه رانندگی حدود ١۵٠٠ کیلومتری من با این ماشین:
سواری نرم و نسبتا راحت،ابعاد جمع و جور و مناسب برای فضاهای که پارک کردن در اونجاها خیلی راحت نیست،قطع شدن صدای مدیا در حالتی دنده عقب می روید،شتاب اولیه(از صفر) کمی کنده اما از ٢٠-٣٠ کیلومتر حتی از ٢٠۶ اتومات اس دی هم بهتره(اس دی اتومات داشتم)فرمان فوق العاده نرم و سفت شونده تو سرعت های بالا.کیفیت خوبه چرم صندلی،فرمان و کیفیت متوسط داشبورد،فضای پا(قد من ١٨۵) برای من مناسبه و مشکلی نداشتم.صدای کم موتور در داخل اتاق(کم تر از ٢٠۶ خودم که مدلش ٨٩ بود)نسبت به نمونه چینی esp رو نداره،و در عوض صندلی ها چرمی،داشبورد طرح فیبر،هالوژن چراغ های جلورو نسبت به مدل چینی دارد
ارتفاع ماشین و کیفیت سواری حس یک ماشین نیمه suv رو به شما میده
از نقاط منفی ماشین یکی اینکه زاپاس رینگ فابریک نداره،کیفیت باز شدن درها یکم پایینه،کیفیت رنگ متوسط،و دید عقب ضعیف.
من شمع های ماشین رو با ی نمونه حرفه ای سوزنی که ٢٠٠هزار تومان خریدم عوض کردم که واقعا شتابشو خیلی بهتر کرد.به بقیه هم توصیه مکینم.هم شمع هم روغن(ادینول) رو هفته ای دوم عوض کردم که واقعا تاثیر گذار بود.
1394/9/14
من واقعا نميدونم اشتباه كردم اين ماشينو خريدم يا نه
٢٠٠ تا كار كرده
احساس ميكنم اسباب بازيه،خيلى نگرانم ميدونم كه در اينده نزديك ضرر ماى زيادى ميكنم
1394/9/16
بله اسباب بازیه بده من برای پسرم بازی کنه باهاش شما برو 206 ایرانخودرو بخر که واقعا ماشینه :)))))))
1394/9/17
سلام ، تجربه 250 کیلومتر رانندگی با لیفان ایکس 50 اتومات بعد از تحویل گرفتن
بهتره از اینجا شروع کنم که وقتی تصمیم به خرید این خودرو گرفتیم چون به نمایشگاه ها اعتماد نداشتم به نمایندگی مراجعه کردیم ونمایندگی محترم قیمت 56 میلیون دادند ولی در سایت های فروش خودرو قیمت خیلی کمتر و حدود 52 میلیون بود ونمایندگی اظهار داشت که چنین چیزی نیست و برای جلب مشتری این قیمتو میگن و بالاخره با ما قرارداد 56 میلیون بستن . حدود 10 روز بعد که واسه تحویل رفتیم وقتی در نمایندگی مشغول تحویل گرفتن خودرو بودیم چند نفر از نمایندگی قیمت می گرفتن به اونا قیمت 53 میلیون و سیصد میداد و وقتی من نسبت به قیمت 56 میلیونی اعتراض کردم هیچ جوابی ندادن و گفتن قیمت 56 میلیون هست و شما اشتباه شنیدی ولی بعد که از چند نمایندگی دیگه قیمت گرفتیم و حتی در سایت کرمان موتور بررسی کردیم متوجه شدم قیمت 53 میلیون و سیصد هستش ( اون هم در طی دو مرحله پرداخت و تحویل یک ماهه ) و اون نمایندگی زحمت کشیده و ........و جالب اینکه بعد از کلی بحث کوتاه نیومد و هزاران دلیل برای ما آورد و ما چون قرارداد امضا کرده بودیم راهی به جز تحویل گرفتن نداشتیم و آخر سر 55 میلیون و 800 هزار نقدی پرداخت کردیم ( 51 میلیون در هنگام قرارداد و 4800 در هنگام تحویل خودرو ) ، قضاوت با شما و حالا ادامه ماجرا...
مسئول فروش تشریف آوردن که خودرو رو تحویل بدن ، ماشین 17 کیلومتر کارکرد داشت و باک بنزین ماشینم خالی بود و سیستم صوتی خودرو اصلا روشن نمیشد و مسئول محترم هر کاری کردن روشن نشد و گفتن احتمالا فیوز مشکل داره و بذار سر فرصت که اومدی برات درست می کنیم ، در سرعت 20 کیلومتر درهای ماشین به صورت خودکار قفل میشد و در بعضی مواقع که سرعت کمتر از 20 کیلومتر میشد(سرعت گیر یا دست انداز) و دوباره قصد افزایش سرعت بیشتر از 20 رو داشتیم با اینکه در قفل بود بازم صدای قفل کردن درها میومد وهنگامی که ایست کامل میکنی باید با دکمه تعبیه شده رو داشبورد درها رو باز کنی و مثل بعضی از خودروها که با کشیدن دستگیره درها از داخل خودرو قفل درها باز میشدن نیست ، هنگامی که به ارومی ترمز کنی (اصطلاحا نیش ترمز ) چراغ های ترمز عقب خودرو روشن نمیشد و باید پدال ترمز رو بیشتر فشار داد و از نیروی ترمز بیشتری استفاده کرد تا روشن میشدن که قابل توجه بود ، هنگامی که از راهنما استفاده میکردم در بعضی مواقع که دسته راهنما به صورت خودکار و با گردش فرمان برمیگشت ولی خودرو هنوز راهنما میزد با اینکه دسته راهنما برگشته بود و چند بار باید از راهنمای چپ و راست استفاده میکردی تا قطع میشد ، تنظیم صندلی ها دستی بود و برقی نبودن که متناسب با این قیمت نیست ، کولر ماشین کار نمیکرد و با فشار دادن دکمه ایرکاندیشن چراغ آن اصلا روشن نمیشد ، وقتی به صدای ماشین توجه میکردی صدای به اصطلاح زوزه که فکر کنم متعلق به گیربکس بود شنیده میشد که با برداشتن پا از روی پدال گاز قطع و با گاز دادن شروع میشد و به جای سیستم صوتی با زوزه کشیدن ما رو سرگرم میکرد، قدرت موتور در جاده های مسطح قابل قبول بود ولی در گردنه و سربالایی های با شیب زیاد کم می آورد که به خاطر اقتصادی بودن موتور و حجم کم قابل چشم پوشی بود ، طرح برف پاکن های جلوی خودرو خیلی ساده ست و واسه خودروی با این قیمت مناسب نیست و طراحیش مثل وانت نیسان میمونه ، فرمان خودرو نسبت به خودروهای دیگه در هنگام درجا دور زدن به نظر من یه کم سفت بود ، دکمه های شیشه بالا بر خودرو در ردیف عقب و سمت راست در شب روشن نمیشن و بهتر جاشون رو یاد بگیرید که مجبور نشید شبها دنبال جاشون بگردید ، نور جا فندکی ماشین به رنگ سفید بود و یه خورده زیاد هست و در شب جلب توجه میکنه ، چراغ های روز خودرو دکمه نداره و با روشن شدن خودرو روشن میشه و درشب با روشن شدن چراغ های جلو خاموش میشه ، درب باک بنزین در کنار صندلی راننده با کشیدن ضامن به طور کامل باز میشه و به کم ضایع هست ، دکمه های سیستم صوتی که روی فرمان قرار دارن به دایره فرمان خیلی نزدیک هستن و با اینکه سیستم صوتی روشن نمیشد در مواقع گردش فرمان به دست برخورد میکرد و اگر سیستم صوتی درست بود باعث عملکرد ناخواسته میشدن به عنوان مثال دست من چند بار به دکمه قطع صدا در هنگام گردش فرمان فشار اورد ؛ محاسن خودرو هم میشه گفت کم مصرف بودن و زیبایی خودرو و ...... .............................
من کارشناس خودرو نیستم فقط چندسالیه که جز دنبال کنندگان اخبار خودرو و خوانندگان مجلات خودرود هستم ، تصمیم آخر با خود شما
1394/9/18
حداقل اسم نمایندگی رو میگفتی- بعدش شما که به چند میلیون گرونتر قانع شدی معلومه که یک خودرو کارکرده و مشکل دارو میندازن- من نمی دونم چرا ما خجالت میکشیم و از حقمون میگذریم باید شیشه های اون نمایندگی را گل میگرفتی تا بقیه بفهمن (اگه بشکنی زنگ میزنن 110) - خودرویی که از ابتدا مشکل داره را تحویل نمی گرفتی- با این همه توضیحات بازم شانس اوردی شما پات به نمایندگی ایرانخودرو نیفتاده وگرنه قید پولتو میزدی . ولی از مراجعه خودم به نمایندگی های این شرکت و خودرو های موجود در سطح شهر و تجربیات بازم من از خودروهای داخلی که هنوز سر میزون بودن درز دربها مشکل دارن اینو بالاتر می دونم. به امید روزی که (نخواهد آمد) دلار پایین بیاد و نمایندگی های معتبر شرکت های ژاپنی و کره ای و ... با قیمت های خوب و شرایطی به جون ما مردم ایران رحم و هدیه ای عطا کنند به اسم خودرو با کیفیت و قیمت مناسب.
1394/9/23
جالب بود. کولر کار نمیکرد. پخش کار نمیکرد. راهنما مشکل داشت. گیربکس زوزه داشت..... داداش چی خریدی شما؟ موتور داشت؟ چرخ داشت؟ خوب تو که دیدی هیچیش کار نمیکنه چرا تحویل گرفتی. راست و دروغش گردن خودت. اما من که تا امروز بد نشنیدم از این ماشین. هفته دیگه هم نجربه خودمد ثبت میکنم. الان هنوز تحویل نگرفتم که نظر بتونم بدم.
1394/10/11
دوست عزیز مرسی از تجربت مفید بود
1394/9/17
چرا نظرات اینقدر متناقضه؟ یکی میاد میگه دو ماهه دارم فوق العاده است!!! یکی میاد میگه دو ماهه دارم نکبته!!!! دوستان عزیز نویسنده این مطلب هم رفتند توی محوطه کرمان موتور چند دور با خودرو زدن نقد تخصصی نوشتن. تازه بارون هم زده روحشون تلطیف شده. والله آدم می مونه ایرانخودرو بخریم یه عده فحش میدن. چینی بخری یه عده دیگه فحش میدن. عضو کمپین نخریدن میشیم بقیه میرن با وام 25 میلیونی تو صف پراید به ریشمون میخندن. کارکرده میخری بهت میگن یه لکه رنگ داره اندازه کف دست بعد یه ماه تقش درمیاد ماشین چهارتا ملق زده بوده بهت انداختن. پول ماشین درست حسابی هم که نداریم . به حرف مردم بخوایی زندگی کنی و انتخاب کنی همیشه یه عده ناراضی ان. پس سعی کنید به اندازه کافی تحقیق کنید و وقتی تصمیمتون رو گرفتین پاش وایسین و از انتخابتون لذت ببرید. البته اگه واشر سرسیلندر نسوزوند.
1394/9/17
بالاغیرتا به مردم درست اگاهی بدید بابا چهارتا حرف درست درمون زدن اینقدر یعنی سخته
1394/9/19
آقا رضا من الان یکی دو ماه می شه که دارم توی سایت های بررسی خودرو می چرخم و نظرات مردم رو می خونم. خداوکیلی قشنگ ترین نظری که تا حالا خوندم نظر شما بود. ما ملت یا یه چیزی رو می بریم به اوج آسمون و عرش اعلا یا چنان می کوبیمش زمین تا نتونه بلند شه. حلاصه که دمت گرم که حرف دل منو زدی
1394/9/18
دوستان براي راهنمايي و گرفتن اطلاعات دقيق و به دور از حاشيه ميتونيد از فروم ليفان x50 سايت تيونينگ تاك مراجعه كنيد.
1394/9/19
با سلام
دوستان من با توجه به مقدار هزینه ای که داشتم بین برلیانس ، ایدو ، x50 و ... مردد بودم تا اینکه بعد از رویت از نزدیک و مقایسه آنها لیفان گرفتم.
نمای ظاهری صلیقه ای هست ولی تو این رنج بنظر من زیباترینه
کیفیت مواد بکار رفته و طراحی داخلی خودرو از اکثر خودروهای همرده بهتره
صندلیها راحته و فضای نفرات پشت مناسبه و در مسافرتهای طولانی آدمو کمتر خسته میکنه
صدای داخل کابین کم میباشد و عایق بندی خوبی دارد (فقط دور موتور بالای 4000 که میرسه صدای موتور داخل کابین بلند میشه)
کم مصرفه ، اوایل آب بندی مصرف بالاست که به مرور زمان کاهش پیدا میکنه که برای داخل شهر و اتوبان خودروی اقتصادی و مناسبیه
سیستم هندلینگ مناسبی داره فرمون توی سرعت های بالا عملکرد مناسبی داره
فنر بندی خشکی نداره و تو دست اندازها اذیت نمیشید
ایمیل من rezaei.a;li22@gmail.com هست اگر دو ستان کسی سوال داشت در خدمتم
با تشکر
1394/9/19
سلام.نکته اول.کسانی که از این ماشین بد میگن .دو حالت داره.یا کارمند نمونه ی ایرانخودرو و سایپا و ... هستند یا اصلا این ماشینو سوار نشدن و گزاف گویی میکنن..بنده یکماه هست این ماشینو دارم...بخاطر اینکه ساکن شیرازم و دانشجوی تهران.تقریبا هفته ای 2000 کیلومتر باش رانندگی میکنم..صدای موتور به زور وارد کابین میشه به طوری که اگه سیستم صوتی روشن باشه با صدای کم متوجه نخواهید شد که موتور خودرو روشنه..این ماشین به هیچ وجه در سربالایی کم میاره...در دور موتور بالای 4000 صدای نفوذی به کابین در حد 206 در دور موتور 2000 هست..سیستم تعلیق بسیار نرم...فرمان خودرو در سرعت بالا از نرمی ان کاسته میشود تا ایمنی بالاتر برود..مصرف صدی شش و نیم..تعویض بموقع دنده... شتاب ثانویه فوق العاده..داخل کابین توی چال و چوله ها به هیچ وجه صدا نمیده....داشبورد بی سروصدا...سیستم تهویه مطبوع فوق العاده...ودر رنج قیمت بهترین گزینست
1394/9/22
دوستانی که خودرو لیفان خریدن چندتا سوال دارم.
یکی اینکه قطعات خودرو را فقط از نمایندگی میشه تامین کرد یا بازار دیگه ای هم داره
مراحل خدمات گارانتی و سرویس ها رو هم اگه میدونید چی هست بگین.
خودرو هایی مثل x60 که تغییراتی در گیربکس و ... داشتن را اگر اطلاع دارید بگید.
ممنون
1394/11/24
درود
1394/9/19
ي سري ها ميان مينويسن كولر كار نميكنه:) فلشر ها چپ و راستش مشكل داره؛)برف پاك كن هاش مثه نيسان وانته و صداي زوزه وحشت ناكه؛) اين كه خوبه،ي بنده خدايي ميگفت كه وقتي سيتم صوتي رو روشن كرده از ماشين دود بلند شده.خوشبختانه تو اين ١-٢ ماهه كه من و كساني كه اين ماشينو استفاده ميكنيم هيچ مشكلي نداشته.سيستم صوتي خوب فرمان برقي تعليق نرم شتاب خوب ترمز هاي فوق العاده و كابين بي صدا و اپشن هاي خوب مثل day light سانروف سنسور عقب دنده cvt صندلي هاي چرمي، كيلومتر كامپيوتري،كنترل سيستم روي فرمان،isofix,قفل شدن درها در سرعت بالاي٢٠ كيلومتر به صورت اتومات،ديفيوز نقره اي عقب و جلو و.....
1394/9/21
با سلام خدمت دوستانی که این ماشین دارن می خوام بدونم وضعیت قطعاتش تو بازار چطوره و از نظر استحکام و ایمنی نو تصادف نسبت به ماشینهای ایرانی چطوره و کیفیت قطعات و مونتاژش نسبت به خودروهای هم زده خودش چطوره؟من بین پارس و لیفان و جک موندم ممنون
1394/9/22
خودرو x50 رو از نزدیک دیدم خیلی با کلاس و به روز هست.دنده اتومات هم که داره.ال لگن رو میفروشم اینو میخرم.اشتباه کردم ال لگن پیری رو خریدم
1394/9/24
سلام دوستان هر چى باشه بهتره ماشينهاى ايران خودرو هست از برج سه ٩٤پارس دوگانه خريدم هر روز تو نمايندگى هستم اينقدر تو نمايندگى ها رفتم ديگه جواب نميدادن تا آخر چند روز پيش رشوه دادم تا درستش كردن نه ماشينهاى خوبى دارن نه خدمات ميدن اگر زودتر اين ماشين رو ديده بودم پارس نميخريدم اصلاً ماشين خوبى نيست ماشينهاى ايران خودرو از سرو صداى تو اتاق بگم يا از گيربگس كه زوزه ميكشه يا موتورش كه اصلاً راه نميره يا گازش كه هر چند روز يك بار كيت ميسوزونه بايد دو روز علاف بشى تا قطعه بياد خلاصه ماشين چينى بهتر از اينها بايد باشه
1394/9/25
امروز 25 آذر.تجربه برخورد با ایکس 50 و رانندگی 40 کیلومتر. همانطور که انتظار میرفت با توجه به طراحی نوین انجین در کلیه کشورهای صنعتی موتور این خودرو در حد مطلوب نمایان شد و قدرت 100 اسب بخار در این موتور 1500 سی سی پاسخ گو نیاز است. سیستم انتقال قدرت شاید کمی با سستی عمل کند و با زمان کمتر و قدرت بالاتر نتواند نیرو تولیدی را انتفال دهد. البته در حد چند ثانیه. که بعد از آن مشکل برطرف میشود. صدای موتور زیاد نیست. مانند خودروهای معمولی و موجود در بازار. صدای اتاق دارد اما آزار دهنده نیست. فرمان نرم و بدون مشکل. سیستم صوتی متوسط. ترمزها خوب و کار آمد. صندوق عقب جا دار. کیفیت قطعات داخلی و داشبورد و کنسول زیاد مطلوب نیست. پوشش سقف و ستون از داخل در حد خوب و رو به بالا. موناژ بسیار ضعیف کرمان موتور در زیر کاپوت به نحوی است که انگار سیمها از خرطومی برق ساختمان رد شده و با چسب برق به هم متصل شده و در سر و ته خرطومی سیمها بیرون زدگی دارد و نمای بدی ایجاد میکند.ظاهر شیک و به روز در سه جهت روبرو و کناره ها و پشت که نقطه قوت این خودرو میباشد. وحشتناک ترین مورد برف پاک کن بود. بی کیفیت ترین و ساده ترین وبدترین جنس ممکن .حتی بدتر از برف پاک کن پراید یک علامت سوال بزرگ برای کرمان موتور!!!! پس از آن بوق بدتر از پراید. نبودن دوربین برای دنده عقب در چنین خودرویی غیر قابل توجیح است. نداشتن کف پایی بر روی موکت کفی. نداشتن چراغ سقفی برای سرنشین عقب. و برخورد سر انسان در قد بالای 180 در صندلی های عقب. شاید به علت بالا بودن صندلی های ردیف عقب است. تمام موارد ذکر شده مورد برسی و امتحان قرار گرفته و معایب و محاسن قابل رویت است.
نیازهای اولیه شما پس از خرید این خودرو: تعویض سیستم صوتی با مدل نمایشگر دار برای استفاده از سیستمهایی که نیاز به نمایشگر دارد. کفی در زیر پا. تعویض برف پاک کن. تعویض بوق.دوربین دنده عقب.
1394/9/28
باسلام اگه ممکنه به این سوال من جواب بدین وتکلیف منو مشخص کنید
من بین 206sdولیفان موندم
میشه یه راهنمایی بکنید چون واقغا موندم
1394/9/29
سلام.دوستان عزیز که اطلاعات دارید لطفا جوابمو بدین.
امروز رفته بودم نمایندگی. هم جک رو دیدم هم برلیانس 320 رو در یک رنج قیمت هستن و از نظر ظاهری و امکانات مثل همن. ولی نمایندگی بهم گفت تو این قیمت رنو ساندرو بگیری بهتره. موتور ال نود داره منتها هاچبکه. حالا شمابگید بین این سه ماشین کدوم بهتره که دردسر کمتری داشته باشم. البته ساندرو زیباییها و امکانات اون چینیهارو نداره
1394/9/30
خوب معلومه. رنو ساندرو بهتره هم دوامش هم برندش هم فروشش.
1394/10/3
سلام.باتوجه به تعاریفی که شده وتحقیقاتی که کردم فعلا ثبت نام کردم امیدوارم ماشین خوبی باشد
1394/10/3
یه عیب عجیب .این ماشین در مقایسه با شاسی بلند های کیا و هیوندا ارتفاع از زمین پنج سانتی متر بیشتره.ولی ارتفاع اتاق پانزده سانتی متر کمتره.یعنی تقریبا ده سانتی متر کوتاه تره.خوبیه شاسی بلند به اینکه بالاتر از شاسی کوتاه قرار میگیره و از رانندگی لذت میبرید.این خیلی مهمه.فکر کنید سرتون 10 سانتی متر پایین تر باشه.از طرفی ارتفاع زیاد سر پیچ های تند مشکل چپ شدن داره.این ماشین چینی ها همش یه جایش ملنگه.
1394/10/5
اول اینکه x50اصلا شاسی بلند نیست که دارید با شاسی بلندها مقایسش میکنید دوما یه جای کار بلنگه بهتر ازینه که عین خودروهای داخلی همه جاش بلنگه
1394/10/6
تو سایت اصلی لیفان و بقیه سایت ها این x50 در دسته suv قرار داره و احتمالا معنیش شاسی بلند باشه.در مورد ماشینای ایران بلنگه بگم که شما خوب پول بده بعد اگه لنگید هر چی خواستی بگو.
1394/10/9
سلام. ایکس50خیلی زیباتر از ماشین داخلی. این ی جاش بلنکه ماشین داخلی چن جاش میلنکه. بعدشم ب شانس طرف بستکی داره ب شانسش خوب بیفته و نلنکه. من تو کار مبلم طرفداری هیچ کی رو هم نمیکنم ولی من عاشق این ماشینم تا نخرمشم اروم نمیشم
1394/10/6
ضمن عرض سلام دوستاني که اين ماشينو دارن بفرمايند کولر ماشين در چه حديه منظورم سرمايشه و ايا وقتي کولر ميگيري به موتور فشار مياد ؟
1394/10/8
سلام
من چند روزه تحویل گرفتم ماشین خوبیه ، قبل از این هیوندا کوچه داشتم مگان 1600 داشتم نه سرعت کوپه رو داره نه راحتی مگان، اما به قیمتش ماشین خوبیه سواری خوبی داره، ظاهر به روزی داره، تو این قیمت باید ماشینای داخلی سوار شی نه ظاهر خوبی دارن نه امکانات خوب نه سواری خوبی میدن ، من از انتخاب خودم راضیم ، این اواخر مگان داشتم 2006 ماشین خوبی بود ولی هزینه‌های سنگینی داشت
1394/10/12
کسانی که تجربه و شناخت کافی دارن به نظر شما لیفان X50 بهتره یا برلیانس h320؟
1394/10/15
هیچ کدوم. هر کدومو بخری میفروشی. میگی نه... بخر ببین میفروشی یا نه.
1394/11/28
من 320 ثبت نام کردم . اما X50 هم ماشین خوبیه ، هردو سوار شدم ، فقط X50 رو انتخاب نکردم چون فضای کمی برای نشستن افراد هیکلی و قد بلند داره
1394/10/12
من 1 ساله عاشق این ماشین شدم ، برنامه دارم سال 95 بخرمش، مطمینم از ماشینا ایرانی مخصوصا دنا 100 درصد بهتره، درضمن من تهران زندگی میکنم و برای ترافیک دنده اتومات خیلی ضروریه .
یه چیز خوب دیگه اینه که با هزینه 1.2میلیونی میتونی مانیتور بزرگ پخش تصویری، دوربین عقب، جی پی اس ، تلویزیون دیجیتال ... فابریک براش بخری که فوق العاده میشه. مصرف بنزینشم که اندازه پرایده :D
1394/10/21
اردی جان، میشه لطفا بگی از کجا این آپشنهای فابریک را میشه خرید؟
ممنونم
1394/10/15
من که فروختمش و خیال خودمو راحت کردم. 6 ماه طول کشید تا تحویل دادن. اما ثبت نام اشتباه هست. هر کسی دوست داره بخره بگرده از بازار خرید کنه چون ارزونتر و از یک طرف هم همون روز ماشینو داره. اینجا همه بچه های لیفانی میان و دوست دارن بگن ایکس 50 بهتر از پرادو هست. و هیچ کس دوستانه و بدون تعصب راهنمایی نمیکنه. البته آرمان خیلی خوب و واقعی نظر داده بود. هر کس میگه سر آدم به سقف نمیخوره دروغ میگه یا اینکه خیلی قدش کوتاه هست. من قدم 175 هست. وقتی صاف میشستم سرم به کنار سانروف میخورد. عقب که بدتر از جلو. جنس داشبرد که مزخرف بود. برف پاک کن به قدری جنسش بد بود که همون اول روی شیشه جون میکنه. به هیچ عنوان دید راننده خوب نیست. یعنی هرچقدر سعی کنی کاپوت دیده نمیشه. داشبرد را جوری ساختن که قسمت زیر شیشه جلو بالا اومده و دیدو بدتر کرده. وای که چه افتضاحی داخل درب موتور هست. خرطومی سیم برق گزاشتن و سیمها ازش رد کردن سرشو با چسب برق بستن. تازه خوب هم نبستن سیمها معلوه از سر شمع ها. پس کاور روی موتور کجاست؟ کاوری که موتورو پوشش میده و شمع ها دیده نمیشه.صندلی خیلی عرضش کمه. کناره های کمرو پوشش نمیده و توی مسیر طولانی خسته کننده هست. بدون دوربین عقب اصلآ عقب دیده نمیشه. حرکت ماشین خیلی کند هست و دور موتور گاز هرز میخوره تا بتونه دنده عوض کنه. و باید قد ماشین 10 سانت بلندتر طراحی میشد از نظر سقف. اما در کنار این بدی ها ظاهرش خیلی خوبه. آینه هاش بزرگه و خوبه. پخش و بانداش خوبه. بخاری خوبی داره. آمپراش خوب و مناسبه. فرمونش نرمه. سانروفش خوبه. جنس داخلی سقف و دستگیره های سقفیش خیلی خوبه.
1394/11/25
من کاری به این حرفهای شما ندارم. ولی ظاهراً شما نه دنا سوار شدی و نه حتی 206- بچه هایی که 206 سوار شدن هم کاپوت رو نمی بینن. فقط پیکان سواران و کلاً ماشین هایی که جلوی کشیده دارند می تونن کاپوت را ببینن - در مورد دنده عقب هم که میگی دید نداره باید عرض کنم ظاهراً شما اصلا ماشینی که سنسور دنده عقب نداره سوار نشدی و از روی تعصب صحبت کردی. دنا یا ال90 سوار شو تا بفهمی دید داره یا نداره . کلا صادقانه صحبت نکردی . جنس داشبرد هم حداقل از دنا یا 206 خیلی بهتره، داشبورد خشک 206 یا 207 یا حتی پارس و 405 که بعد از چند ماه به سر صدا میفته را چرا نمی گی؟ یاد آوری می کنم سال 72-73 که ماشین های کره ای و فرانسوی اومدن تو بازار، پدران شما که پیکان سوار می شدن از این ماشین ها بد می گفتن ولی حالا شما طرفدار شدی. ما جماعت ایرانی باید بریم 150- 160 میلیون پول بدیم و احساس کنیم خیلی خوشبختیم.
1394/10/15
صفر تا صد 16.82 ثانیه ... دوستان با پژو آردی میتونین از این بهتر بزنین.حالا فکر کن توی سر بالایی باشه 4 نفر هم سوارش باشن ، فکرشو میکنم میبینم خیلی بده 53350000 بدی بعد یه 405 بیاد از بقلت رد بشه برات بای بای کنه.
اگه بخوایم تعصب رو کنار بزاریم واقعا دنا از این خیلی سر تره ، مانیتور ، آینه برقی ، صندلی برقی ،کنترل کروز... حالا اینا هیچی موتور خیلی قوی تری هم داره و قیمتش تقریبا 11م کمتر. من که 50 تومن نمیدم پشت آردی بشینم دنا میگیرم که هم ارزون تره هم آپشناش بیشتره هم وقتی گاز میدی میره آدمو ضایع نمیکنه مثه x50
1394/10/16
داداش آردی چه شه که مهش ملاک مقایسه پایینتون شده آردی؟؟؟؟
1394/10/15
ماشین خوبی نیس
1394/10/17
شما برو دنا با موتور ef7 ملی بخر، چیکاره این ماشین داری !!!
به نظر از تمام جنبه ها از 207 اتومات بهتره تو این رنج قیمت.
درضمن برلیانس h330 اتومات توش نشستم بی کیفیت و بی روح بود، آپشن خاصی هم نسبت به x50 نداره، تازه تو تعمیرگاه تو خیابون آزادی هم یکی دیدم نو گذاشته بود که مشکل فنی داشت...
1394/10/17
با سلام
از دوستان میتونن در مورد مصرف سوخت x50 اطلاعات بدن؟
من خودم 2 ماهه که خریدم سرویس اولیه هم بردمش اما مصرفش خیلی بالاست حدودا 13 تا.
میخواستم بدونم اشکال فنی داره یا کل x50 ها اینطوریه .
1394/10/19
کامپیوتر رو ریست بکن درست میشه
حداقل تا 5 هزارتا برو
1394/10/19
مصرف سوختش متوسط صدی 8.5 لیتره اتوبان صدی 6.5 شتابش نسبتا خوبه سریع از جا میکنه یه خورده هرزگرد گاز موقع دنده عوض کردن داره که فکر کنم با بالا رفتن کیلومتر و سرویس اولیه بهتر بشه اندازه داخلش تقریبا مثل 206 هست بیرونش یه کم بزرگتر صندوقش نسبتا بزرگ و خوبه تو سرعت گیرها نرمتر از 206 و سمند هست توش یه 10 سانتی بالاتر از ماشینهای دیگه سدان هستید و این خوبه سنسور عقبش روی امپر کیلومتر فاصله رو میزنه و کمک میکنه سوخت لحظه ای رو نشون میده از روی فرمون رادیو پخش قابل تنظیم و کنترل هست سانروف دوحالته خوبی داره سرعت راحت تا 130 من رفتم و بیشتر گاز ندادم ولی اب بندی بشه راحت تا 160 میره برای جاهای ناهموار و خاکی کفش به راحتی نمیگیره و کمک هاش خوب بازی میکنن و تو خیابون هم خانومها بیشتر نگاهش میکنن و دوسش دارن کلا یه ماشین جمع و جور و اتوماتیک شهری هست و پیک نیک هم همه جا میشه بردش...
1394/10/20
با سلام خدمت دوستان
من حدودا 2 ماهه x50 دارم در کل خوبه فقط مصرف سوختش خیلی بالاست حدودا 13 تا
سرویس اولیه هم بردم ولی پایین نیومده نمایندگی هم جواب گو نیست
لطفا بگید من چیکار کنم؟
1394/11/3
لطفا در مورد اشکالات این ماشین مطالب بزارید ،اونهایی که یکماه سوارشن
1394/11/16
سلام دوستان . من دو سال لیفان520آی داشتم. حقیقتا ازش راضی بودم . قبل از اون رانای صفر داشتم نمی خوام بگم کدوم ماشین بهتره ولی از اون ماشین چینی که تو کشور عزیزم مونتاژ شده راضی بودم آپشن های خوبی داشت الان هم ایکس 50 ثبت نام کردم که انشالله امیدوارم ماشین خوبی باشه کلا در مورد مصرف این ماشین فکر می کنم هرچی آبندی بشه مصرف سوختش کمتر می شه این رو تو نمایندگی شنیدم
1394/11/17
با سلام خدمت تمامی دوستان ..... بندخ لیفان x50 دارم و 10000 تا را تموم کردم واقعا راضی ام قبل از این هم پژو 405 - پرشیا - سمند نی داشتم حداقل در مقایسه با آنها خیلی خوب هست
1394/11/18
ماشین طراحی شیک و بروزتری نسبت پژو 206 داره ولی در کل محصولات لیفان اصلا خوب نیست و باتوجه به تست و بررسی سایت شتابش خیلی کمه و حتی از پژو 405 و سمند هم کمتره ولی از نظر کابین و چهره خیلی شیکه ولی موتورش خیلی ضعیفه و نمیشه اسمش رو کراس اور گذاشت چون از نزدیک که دیدم فقط کمی از 206 بلند تره طراحی از نظر من از 10 8 و موتور و توان از 10 4
1394/11/20
من x50دارم سه هزار باهاش راه رفتم مصرف سوخت در حال حاضر که آب بندی میشه صد کیلومتر7.5 است ، ماشین ایرانی قبلش سوار میشدم بسیار عالی تر نسبت به ماشین ایرانی است با توجه به گریبکس اتوماتیک بسیار نرم تعویض دنده انجام میشه که سرنشین متوحه تعویض نمیشه ، صدا در داخل بسیار کم است ، دیده ش با توجه به تفاوت ارتفاع با سدان خوب است فرمان برقی بسیار عالی که در سرعت پایین نرم و درسرعت بالا حالت چسبنده جهت کنترل بهتر در سرعت ایجاد میکنه،از نطر جا در حد یک 405 هست و صندلی ها راحته صندوق عقب نسبتا بزرگی دارد در سربالایی اصلا کم نمیاره امتحان کردم خصوصا در حالت اسپرت که تنظیم دنده بشه دورموتور بالا میره و نگرانی برای سربالایی نداری هندلینگ واقعا خوبه درکل با اطمینان بگم سه برابر ماشین ایرانی می ارزه
1395/1/8
واقعا کارمندان شرکت کرمان موتور حضورفعالی دارن وبه جای همه ملت وباهمه جوراسمی نظرمیدن این خودش اوج کلاهبرداریه خسته نباشین دلاوران
1394/11/26
ضبط مولتی مدیا X50 اندرویدیش آومده کی سراغ داره تو تهران؟ یعنی کلا کامپیوتر داخلی داره که هم سیم کارت میخوره هم گوگل مپ انلاین داری
Lifan X50 Android 4.4 Bluetooth Audio Radio 3g Wifi MP3 GPS Car DVD Player
1394/11/29
سلام دوستان. اینه های بغل این ماشین به صورت برقی تا میشن یا دستی?
و سوال دوم اینکه ایا تو سربالایی کم میاره یا نه.
باتشکر
1394/12/2
آخرسر نفهمیدیم خوبه یا نا تا ۵۰ میلیون چه ماشینی خوبه
1394/12/9
دوستان سلام . من ماشین رو چند روزه تحویل گرفتم ولی چون پلاک نداره هنوز سوار نشدم همون چند کیلومتری که باهاش رانندگی گردم به نظرم صدای موتور خیلی زیاده ، به نظر شما توقع من زیاده ( چون همزمان بک اپتیما هم دارم) یا این ماشین من مشکلی داره . دوستانی که ماشینهای دیگه هم داشتن لطفا نظر بدن و راهنمایی کنند
1394/12/9
دوست عزیز من سه ماهه این ماشینو دارم. در کل و تو این رنج قیمت ماشین خوبیه. صدای موتور نسبتا زیاده که با نصب سینی زیر موتور بهتر میشه. شتابش هم برخلاف نظر دوستان منتقد، به نظر من خوبه . یه مقدار از ۲۰۶ تیپ ۵ شتابش کمتره اما آپشن ها و زیبایی ماشین و همچنین اتومات بودن و راحتی این از ۲۰۶ خیلی بهتره. باهاش یه مسافرت شمال هم رفتم که خوشبختانه توی سربالایی کم نمیاره. مخصوصا وقتی دنده رو روی حالت S قرار میدید ناامیدتون نمیکنه. برخلاف نظر اون دوستمون ارتفاع داخل کابین هم مشکلی نداره و من با قد ۱۷۸ سرم به سقف نمیخوره. الان من ماشینو ۴۰۰۰ تا روندم، سرویس اولیه هم بردم و خوشبختانه هیچ سر و صدایی تو ماشین نمیاد. مصرفشم برای من اوایل ۱۳ بود اما الان تو شهر ۱۰ شده و تو جاده هم حدود ۸ بود. نمایندگی مرکزی کیلومتر ۱۶ گفت بعد از یه مدت بهتر میشه. ایراد این ماشین دید کم آینه های جانبی، کنسول وسط کم جا و رینگ های کوچیکشه که البته من رینگ و لاستیک ۱۶،۲۰۵،۵۵ گذاشتم و خیلی به نظرم بهتر شده و توی ترمز گیری ها هم بهتر عمل میکنه (لاستیک کره ای انداختم).در ضمن برای من یک سری ایرادهای کوچیک هم داره مثل اینکه آلارم کمربندهای جلو بعضی وقتا هنگ میکنه یا ریموت کلید بعضی وقتا سریع عمل نمیکنه که فکر نمیکنم چیز مهمی باشه و قابل رفعه. توی این رنج قیمت و با توجه به ظاهر خوب و امکانات و البته کاستی هایی که داره ارزش خرید داره. با ۵۰ تومن ال ۹۰ اتومات و برلیانس هم میشه خرید
1394/12/11
سلام به همه عزیزانی که تمایل به خرید x50دارند بنده تقریبا 3 ماهه که دنده ای این ماشین رو خریده ام و خیلی راضی هستم شتاب خوب - از نظر جادار بودن خوب - فرمان و ترمز عالی - دید جلو عالی و دید عقب ضعیف - بخاری و کولر عالی - بسیار نرم - زیبایی عالی - ارتفاع داخل ماشین در صورت تنظیم صندلیها خوب - جاداری صندوق عقب خوب - کم مصرف بودن عالی - لازم بذکر است یک نکته را باید در نظر گرفت همه جای دنیا با گذشت زمان رو به پیشرفت و بالابردن کیفیت محصولات خود حرکت میکنند برعکس ایران که معکوس عمل میکنند انهم بدلیل مشکلات اقتصادی و کم ارزش شدن پول .
1394/12/21
باسلام حضور تمامی دوستان و بزرگواران.. میخواستم یه ماشین تو رنج 50 تومن بخرم .. خب اینم بگم ک با سختی و با رنج و زحمت این پول رو جمع کردم .. حالا برای خرید ماشین تو این قیمت کمی مردد هستم ک چ ماشینی مناسب تر و با کیفیت تر هستش .. مثلا برلیانس 320 .. ایکس 50 و .. ممنون میشم از دوستان بدون تعصب و صادقانه بهم راهنمایی و کمک کنن.. لطفا دوستانی ک ازین خودروها استفاده کردن و تجربه ی رانندگس رو داشتن نظراتشون رو بفرمایند .. بسیار ممنونم ازتون
1395/1/3
سلام.میتونم از کارشناس این سایت یا دوستان بپرسم بین این ماشین،گریت وال ام ۴ ، جک جی ۵ و جیلی امگرند کدوم رو بگیرم و به چه علت.ممنون میشم پاسخ بدین.سپاس
1395/1/4
. حالا برای خرید ماشین تو این قیمت کمی مردد هستم ک چ ماشینی مناسب تر و با کیفیت تر هستش .. مثلا برلیانس 320 .. ایکس 50 و .. ممنون میشم از دوستان بدون تعصب و صادقانه بهم راهنمایی و کمک کنن.. لطفا دوستانی ک ازین خودروها استفاده کردن و تجربه ی رانندگس رو داشتن نظراتشون رو بفرمایند .. بسیار ممنونم ازتون
1395/1/12
سلام بچه ها
کدوم رنگ لیفان x50 قشنگتر از بقیه رنگهاست؟
1395/1/13
سلام خدمت دوستان.به نظر من رنو ساندرو تو رنج ٥٠ تومن انتخاب عاقلانه تري هست.ظاهر و بَزَك رو فداي اصالت و كيفيت نكنيم.ممنون
1395/1/14
محمد جان رنو ساندروووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ واقعا؟؟؟!!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
1395/1/16
سلام من دو ماهه سوار میشم این ماشینو الان 2000 تا کار کردم مصرفش هنوز 11 مونده داخلش یکم بی کیفیته ولی گیربکس عالی داره کندش کمه ولی ماشین خوش پاییه کلا
1395/1/22
شما در متن ها و تیلیغات لیفان x50 نوشتید مصرف سوخت 6الی6.5 مصرف سوخت این خودرو در واقع 12 تا 13 میباشد که در جاده به 10 تا 11 میرسد لطفا برای درست کردن سیستم سوختش فکری کنید یا که در تبلیغات خودتون دروغ نگویید متشکر.
1395/1/27
با سلام خدمت دوستان
منم اين ماشينو تو رشت از نزديک ديدم و کلي هم در موردش تحقيق کردم و سر آخر هم براي خانومم مدل دنده ايشو براي تحويل تو ارديبهشت ماه ثبت نام کردم .
چون دردمدل دنده ايش نسبت به مدل دنده اتوماتش خيلي کمتره و تعميرشم به گفته فني کاراي خود شرکت خيلي راحتتره.
مزايايي که من در اين خودرو و در مقايسه با هم قيمتيهاش ديدم عبارتند از:
طراحي بسيار زيباي بيرون و داخل خودرو
کيفيت ظاهري بالا
يورو 5
کيسه هوا
فرمان نرم و برقي
مصرف سوخت پايين
شتاب خوب خودرو در مدل دنده اي نسبت به اتومات
سانروف
چراغهاي روز
صندلي هاي راحت و چرمي و با کيفيت
تريم مشکي
بروز بودن تجهيزاد و آبشن ها
سنسور دنده عقب
جادار بودن
کنترل صوتي روي فرمان
ايمني و...
معايبي رو هم که متوجه شدم عبارتند از:
حذف بسياري از آبشن ها و گزينه هايي که شرکت خودروساز چيني براي اين ماشين طراحي و روي ماشين نصب کرده بود توسط شرکت کرمان خودرو مانند:
سيستم ورود بدون کليد به داخل خودرو Keey les
سيستم پايداري Eps
حذف کيسه هواي پرده اي
حذف سيستم مولتي مدياي مجهز به دوربين دنده عقب و چي پي اس فارسي با مونيتور 8اينچ
حذف کروز کنترل و...
بنظر من مشکل از خودروساز چيني و يا خودروي چيني نيست که تو ايران اسمش بد دررفته بلکه اين خودروسازهاي کشورمون هستند که با دستکاري خودروي وارداتي و کم کردن بعضي از امکانات و ...باعث خراب شدن نام و کشور توليد کننده خودرو ميشن.
مثلا همين خودرو با تمام امکانات و آبشن هاي روزش و بدون کوچکترين دستکاري تو روسيه جزو يکي از پرفروشترين ها شناخته شد.
اميدوارم که روزي کيفيت و ايمني ،خدمات و مشتري مداري براي خودروسازاي ما از چيزاي ديگه بيشتر اهميت داشته باشه.
بنظر من بازم با تمام اين تفاسير اين خودرو تو اين رنج قيمت يکي از بهترين هاست و فکر ميکنم قيمتشم تو بازار در آينده بکشه بالا و از نظر فروش هم تو بورس باشه.
اميدوارم تونسته باشم به دوستاني که قصدخريد اين خودرو رو دارندکمکي کرده باشم.
1395/1/27
با سلام خدمت دوستان
منم اين ماشينو تو رشت از نزديک ديدم و کلي هم در موردش تحقيق کردم و سر آخر هم براي خانومم مدل دنده ايشو براي تحويل تو ارديبهشت ماه ثبت نام کردم .
چون دردسر مدل دنده ايش نسبت به مدل دنده اتوماتش خيلي کمتره و تعميرشم به گفته فني کاراي خود شرکت خيلي راحتتره.
مزايايي که من در اين خودرو و در مقايسه با هم قيمتيهاش ديدم عبارتند از:
طراحي بسيار زيباي بيرون و داخل خودرو
کيفيت ظاهري بالا
يورو 5
کيسه هوا
فرمان نرم و برقي
مصرف سوخت پايين
شتاب خوب خودرو در مدل دنده اي نسبت به اتومات
سانروف
چراغهاي روز
صندلي هاي راحت و چرمي و با کيفيت
تريم مشکي
بروز بودن تجهيزاد و آبشن ها
سنسور دنده عقب
جادار بودن
کنترل صوتي روي فرمان
ايمني و...
معايبي رو هم که متوجه شدم عبارتند از:
حذف بسياري از آبشن ها و گزينه هايي که شرکت خودروساز چيني براي اين ماشين طراحي و روي ماشين نصب کرده بود توسط شرکت کرمان خودرو مانند:
سيستم ورود بدون کليد به داخل خودرو Keey les
سيستم پايداري Eps
حذف کيسه هواي پرده اي
حذف تنظيم ارفاع صندلي راننده
حذف سيستم مولتي مدياي مجهز به دوربين دنده عقب و چي پي اس فارسي با مونيتور 8اينچ
حذف کروز کنترل و...
بنظر من مشکل از خودروساز چيني و يا خودروي چيني نيست که تو ايران اسمش بد دررفته بلکه اين خودروسازهاي کشورمون هستند که با دستکاري خودروي وارداتي و کم کردن بعضي از امکانات و ...باعث خراب شدن نام و کشور توليد کننده خودرو ميشن.
مثلا همين خودرو با تمام امکانات و آبشن هاي روزش و بدون کوچکترين دستکاري تو روسيه جزو يکي از پرفروشترين ها شناخته شد.
اميدوارم که روزي کيفيت و ايمني ،خدمات و مشتري مداري براي خودروسازاي ما از چيزاي ديگه بيشتر اهميت داشته باشه.
بنظر من بازم با تمام اين تفاسير اين خودرو تو اين رنج قيمت يکي از بهترين هاست و فکر ميکنم قيمتشم تو بازار در آينده بکشه بالا و از نظر فروش هم تو بورس باشه.
اميدوارم تونسته باشم به دوستاني که قصدخريد اين خودرو رو دارندکمکي کرده باشم.
1395/2/4
باسلام به دوستان کاش کرمان موتور این خودرو رو با اقساط بلند مدت مثلا 60 ماهه میداد تا کارمنداهم میتوانستند بخرن من خودم ادم فنی هستم اعتراف میکنم محصولات کرمان موتور واقعا خوبن کاش شرایت ویژه اای برای کارمندا داشت
1395/2/9
با سلام خدمت دوستان عزيز
امروز ماشين منم اومد و باتوجه به توضيحاتي که دوستان درمورد کاراي ابتدايي گرفتن خودرو،رفتم و تحويل گرفتم و تجربه امروزم رو براتون ميگم:
البته من مدل دنده ايشو گرفتم و تجربه ي يکروزم عبارته از:
*اول از همه بايد بگم که اين ماشين فوق الاده زيباست و چشم هر بيننده ايرو ميگيره
*دوم صندليه بسيار راحتش بود که بسيار نرم و جادار بود و براي من که قدم 180 دارم خيلي عالي بود و گودي کمرشم خيلي خوب بود و اصلا نبود تنظيم ارتفاع رو حس نکردم و بسيارم استاندارد بود.
*صداي موتور اصلا تو کابين نمياد
*آلارم بسيار زيباي باز بودن درب ماشين کمربند
*پشت آمپر بسيار زيبا و مدرن که حس خيلي خوبي به آدم ميده
*فرمان بسيار بسيار نرم و خوش دستش
*سواري عالي
*کيفيت خوب روکش صندليش
*کمک هاي بيصدا و خيلي نرمش
*ديد خوب آينه ي عقب و آينه هاي اطراف
*شتاب بسيار عالي که من چون آب بندي نشده زياد بهش فشار نياوردم ولي همينقدر بگم که جادرو ميکنه
*سنسور عقبش عاليه
*سانروف دو حالتش فوق الادست
*چراغاش و ديلايتش خيلي پرنوره
*کيفيت صداي بانداشو ضبطش که حرف نداره نيازي به نصب سيستم بالاتر نيست
*دکمه هاي ضبط روي فرمون حس خوبي به آدم ميده
*کولر پرقدرت و خنکش
*بالابر قوي شيشه ها
*گيربکس بسيار نرم و روونش
*برف پاکن عاليه جلو و عقبش
*ترمز خوبش
*کنسول مياني خوش دستش
و چندين چيز خوب ديگه که خودتون بايد تجربش کنيد...
از اين ماشين هرچي بگم کم گفتم که خودمم فکر نميکردم باتوجه به اينهمه بدگوييهايي که راجع بهش شده بود اينقدر عالي و بينقص باشه...
بنظر من اين ماشين از نظر قيمت خيلي بيشتراز اينا بهش ميخوره و آينده اي خوب تو بازار داره و قيمتش بالا ميره وارزش خريدرو داره...
در حال حاظر من هيچ ايرادي در اين خودرو نديدم تا روزاي آينده.
ارادتمند همه دوستان:رضايي از رشت
1395/2/26
جاده رو میکنه ؟ شما قبلا چی سوار میشدی عزیز ؟
با ۱۳۲ نیوتن متر گشتاور و ۱۰۲ اسب بخار قدرت همینکه به اندازه پژو و سمند شتاب داشته باشه شاهکار کرده
1395/2/17
بنظر من بهترین انتخاب تو این رنج قیمت و امکانات هستش...
1395/2/23
کل آپشن های اساسی رو حذف کردین سرملت شیره مالیدین خجالت بکشید خیانت کارها
1395/2/23
من دوسال رانا داشتم و به علت حمایت از تولید ملی و اشتغال زایی خریدمش بعد از دو سال این اشغال ایرانی رو با هشت تومان ضرر فروختم و الان x50 دارم با وجود اینکه آشنایی حذف کردن سگش به ماشین های اشغال ایران خودرو شرف داره تو این دو سال اشغال ایران خودرو را پنج بار به نمایندگی بردم
1395/2/25
منم با شما موافقم
مطمئن باشيد که بهترين کارو کردين که آشغالايي مثل دنا و رانا و برليانس وديگر خودروهاي در پيت تقلبيه اين دو خودروسازو نخريديد و از خودروساز خوش نام کرمانخودرو خريد کرديد اونم x50 دوست داشتني و آينده دارو...
منم مدل 95 دنده ايشو دارم و خيليم عاليه و راضي هستم.
1395/3/2
ایکس 60خوبه یا ایکس 50؟لطفا جواب بدین...
1395/3/5
بنظر من x50دنده اي...چون رو بورسه و بروزترو زيباترو جديدتره و افت قيمتش تو باز خيلي کمتر از x60ته
1395/4/24
ایکس 50 با امکانات و قیمت خوبش با کیفیتی که داره به نظر من از ایکس 60 بهتره ولی بعضی ها که ماشین بزرگتری می خوان داشته باشن ایکس 60 می خرن
1395/3/6
لطفا دوستان در خرید خودرو کمی به کیفیت هم اهمیت بدن و خودرویه چینی نخرن ...البته اگر جسارتا فقط نهایت ماشینی که سوار شدن پرای بوده حتما مثه خیلی از دوستان از خودرویه چینی راضی خواهند بود.دوستی که مشاوره خواسته بود با پنجاه تومن اگر ظاهر مهم نیست یه آوانته2008 اتومات میتونن بخرن.و اگر امکانات هم مهمه یه سراتو2000اتومات کیا2008 کره بخر و بعد متوجه خواهی شد تفاوت ماشین چینی رو با این خودروها...
1395/5/13
فقط ادا کارشناسارو بلدیم در بیاریم خرجه آوانته 2008 رو تو میخوای بدی ماشین بعد 8 سال
تو چینیه خوب بخر ببین خیلی بهتر از اون آوانتس که میگی
1395/3/24
سلام.من بين جك جى 5 اتومات و ليفان x50 اتومات موندم با اينكه شش ميليون اختلاف داره ولى من با قيمت مشكلى ندارم. كدام رو انتخاب كنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1395/4/13
هیچ کدوم
داداش گلم توروخدا فکر چند سال دیگه ات رو هم بکن، بابا ماشین کره ای رو میگن بعد از 100.000 رد کنی بهتره، موندگاری نداره، این چینی مینی ها که اصن تکلیفش مشخصه، برو یه ماشین ژاپنی بخر، به خدا اینارو بخری روو دستت باد می کنه!!!
1395/4/3
سلام به همه . دوستان من در مورد این ماشین تحقیقاتی جزعی کردم . به نظر بنده ماشین خوبیه تو رنج قیمت و با شرایط پرداخت که بعد تحویل خودرو تا 6 ماه تسویه حساب میشه بدون سود . دوستانی که اینجا آوردن که ماشین چینی نخریم . خوب عزیزان . من که بیشتر از این ندارم و میخام ماشین صفر بگیرم که دست خودم باشه چه دلیلی داره برم ماشین 6 سال کار کرده رو بگیرم ؟؟؟؟؟ به نظر بنده الان ماشینهای تولید ملی خودمون همشون چینیه آشغاله چون شرکتها استعلام میگیرن که مثلن گیربکس 206 هرکی قیمتش پایینتر باشه ازون میخرن و قیمت پایین یعنی کیفیت پایین ولی این ماشین چینیه ایکس 50 با کیفیته ولی شرکت کرمان موتور لطف میکنن و سفارش میدن بدون سیستم استارت بدون کلید و بدون کنترل پایداری و ال سی دی و کروز کنترل و بعدش اونها رو جدا میفروشن .حالا به نظر شما مت باید چیکار کنیم . مجبوریم بخریم چون پول برا بهترش نداریم . دیدید چند وقت تحریمشون کردیم چی شد ؟؟؟؟وام ازدواج تخصیص داده شد ندادن که بودجه نداریم ولی وقتی خودرو هاشون به گند کشیده شد چطوری ظرف چند روز وام خودرو دادن که ماشینی تو انبارهاشون نموند . به یزدان اگر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم
1395/4/11
دوستان من ٥ماهىx50اتومات دارم ماشين بدى نيست يكى از ايراداش مصرفشه نزديكه١٤مصرف ميكنه. خنده داره كه تو دفترچه راهنماش نوشته٦.٥ شايد منظورش ٦.٥تو هر ٣٠٠متره😂😂😂
1395/4/31
منم این ماشین دارم مصرفش صدی هفت و نیمه
1395/4/27
سلام دوستان
من این ماشین رو سه ماه خریدم مدل دنده ایش رو میگم. واقعا ماشین خوبیه نسبت به قیمتش. خیلی خوشگله. مصرفش هم عالیه. من قبلا ال ۹۰داشتم واقعا راضیم از اینکه ال 90 رو با این ماشین عوض کردم
1395/6/12
سلام عزیزجان انشاالله که لذت ببرید از ماشین منم ثبت نام کردم ولی یه سوال داشتم منظور از کامپیوتر سفری چیه همون کیلومتر دیچیتالی است ممنون
1395/6/18
مبارک باشه.یکی از بهترین ها رو خریدی.
1395/4/28
من دو روزه تحویل گرفتم واقعا ازش راضی هستم ، مصرف این ماشین طبق نظر دوستان متغیر هست من خودم از پردیس تا میدان ونک اومدم مصرف رو نشون داد 6.2 البته شب قبل به خاطر درجا کار کردن زیاد تا 17 هم نشون داد ، ولی هم سرعتم کم بود هم درجا روشن بود و اینکه کولر هم گرفته بودم ، با توجه به نظرات دوستان در سایتهای مختلف نحوه رانندگی تو مصرف خیلی تاثیر داره
1395/4/28
خیلی خیلی نسبت ماشین های ایرانی با کیفیت و با پرستیژه. نرم, زیبا, کم مصرف و قیمت بسیار مناسب. من ۵ ماهی میشه که دارمش واقعا راضی ام. خیلی بهتر از دنای برادرم هستش.
1395/4/29
سلام دوستان
یکی من رو راهنمایی کنه که دنا بخرم یا لیفان ایکس ۵۰. خودم که ایکس۰ ۵ مد نظرم هست. کسی دنا داره ببینم معایب و مزایاش چیه. ممنون
1395/4/31
دنا آشغال چینی درجه بیسته و توی سربالایی مثل خر تو گل گیر میکنه اصلا قابل قیاس با x50 نیست
1395/5/14
بابا عیبش موتورشه ef7 ،بابا درسته اصل موتور خوبه ولی اینی که تو ایرانه معلوم نیست چیه
1395/6/3
سلام یکسال دنا داشتم:شتاب افتضاح:چالوس کولر رو باید خاموش کنی / بدترین نوارهای دور درب و قطعات بدنه بعد از شش ماه به سر وصدا افتاد/صندلی خشک طراحی شده تا به موتور زیر صندلی اسیب وارد نشه دوتا بالش باید تو مسافرت زیرت بگذاری /جیر جیر تسمه موقع استارت غیر قابل حل/دایم تو چراغ ها بخار جمع میشه باعث ّخطای سیستم روشنایی میشه/براکت درب ها دایم خراب میشه و قفل ها هنگ میکنه /سر شش ماه کلید های سیستم ضبط قاطی کرد درست کردنش کارهر نمایندگی نیست /بست های اگزوز در 2000 کیلومتر اول شکست / بازم بگم؟
1395/4/29
وقت همگی بخیر
وای من این ماشین رو تو خیابون دیدم چند روز پیش خیلی زیباست. واقعا عالیه حیف که پولم کمه والا میخریدمش.
1395/5/1
سلام
من یه هفته اس که این خوشگله رو تحویل گرفتم. من باهاش ۱۶۰ تا رفتم فقط واسه اینکه ببینم قدرتش کمه یا زیاده. قدرتش بد نبود ۱۶۰ تا باهاش رفتممممممممممممممم. عالیه فوق العاده اسسسسسسس
1395/5/2
سلام دوستان -همگی از خودوری x50 خیلی تعریف و تمجید کردین دمتون گرم منم یه مدتیه به فکر تعویض ماشینم هستم لطفا راهنماییم کنین آیا بعد از خرید این ماشین پشیمون نمیشم و تا چه مدت کارکرد مفید داره و بقول بعضی ها به خرج و تعویض قطعات میفته . نمی دونم بخرم یا نه ؟ ممنون از همتون بوس بوس
1395/5/4
سلام دوست عزیز
من خیلی تحقیق کردم. این ماشین بهترین ماشین سال تو روسیه شده. حالا شاید از نظر قیمت و کیفیت مد نظرشون بوده. چینی بودنش مهم نیست مهم اینه که شرکت های ایرانی دست توش نبردن تا قطعات مزایده ای یا مناقصه ای رو رو ماشین ها بکار ببرن. ماشین چینی عالیه منتها اگه ایران گند نزنه توش. از ماشین ۵۰ تومنی که نباید انتظار ماشین ۱۰۰ تومنی داشته باشی ولی نسبت به قیمتش عالیه من که راضی ام
1395/5/3
سلام دوستان من ال 90 دارم و خیلی هم از ماشینم راضی هستم و از وقتی که ایکس50 رو دیدم خیلی ازش خوشم امده و میخوام بفروشم و ایکس پنجاه بگیرم!به نظرتون پشیمون نمیشم ماشین فرانسوی رو با ماشین چینی عوض کنم؟لطفا راهنمایم کنید خواهشا
1395/5/8
دروود
عزیزان, من ایکس ۵۰ رو یه هفته اس که خریدم. خداییش از اون چیزی که فکر میکردم خیلی بهتره. واقعا نرم خوش رکاب. بدون صدا. من که راضیم. اگه کسی قصد داره بخره شک نکنه
1395/5/10
دوستان كسي مي دونه عماكرد اين ماشين تو شيب زياد چه جوريه؟ و اينكه بين ساندرو و اين كدومو پيشنهاد مي كنيد ؟
1395/5/13
سلام
این ماشین خیلی شیک تر از ساندرو هستش. تو سر بالایی هم عالیه. چون وزنش خیلی زیاد نیست. نسبت به وزنش قدرتش عالیه
1395/5/17
عزیزان من واسه ایکس ۵۰ دنده ای ثبت نام کردم. کسی این ماشین رو داره در موردش پست بذاره. ممنون
1395/6/15
مطمئن باش دنده ای خیلی بهتر از اتوماتش
1395/6/28
سلام من 10 ماهه که مدل دنده ای را دارم خیلی راضی هستم فرمان و ترمز عالیه - شتابش خوبه - نرمه و .... تنها عیبی که وجود داره دید کم عقبه که انهم با اینه های بغل جبران شده شدت و قدرت در نمونه دنده ایی بیشتر از مدل اتومات میباشد .
1395/5/29
سلام دوستان قصد خرید خودروی لیفان x50 رو دارم وماشینی که دیدم 94 وسه ماه هم بیمه داره لطفا راهنماییم کنید که بخرم یا نه
1395/5/31
دوستان سلام من 5ماه است لیفان ایکس 50 دارم ماشین خوبیه فقط مصرف بنزینش بالاست ماشین من 100/10 مصرف میکنه دروغ میگن 100/6.5
1395/6/3
سلام. مرسی از نظرات خوب همتون. با توجه به نظراتی که در مورد x50 دادین من کمی پولم کمه نظرم اینه که جک تو جوی هاچ بک تهیه کنم. میشه نظرتون رو بگین از این جهت که پول تهیه کنم و x50 بگیرم یا اینکه جک هم خوبه؟
1395/6/14
سلام
من ٣ ماه مدل دنده اي اين ماشين رو داشتم ولي منصرف شدم و فروختم، ظاهر شيكي داره، هم بيرون هم داخل و امكاناتش بد نيست، در مورد مشكلاتش بايد بگم از گيربكس صداي سوت مياد و بعضي وقتا خيلي زياد مي شد
تو سربالاي ها واقعا مي موندم بخاط گيربكس ضعيفش
از صندوق عقب صداهاي زيادي مي ياد شديد
موقع استارت زدن ماشين چند ثانيه قرقر مي كنه بد دور موتور عادي مي شه البته به خاطر فيلر اتومات ولي افتضاح
كولرم بعد ٢ ماه سوخت🤔🤔🤔
واسه همه اين ايرادها رفتم نمايندگي مي گفتن تو ليفان عادي
بعد بلندگوهام سريع خراب شدن خر خر مي كردن
قفل صندوق عقب خراب شد
خيلي از قطعات هم ندارن مثلا قفل صندوق رو من نتونستم بگيرم گفتن نداريم حتي مركزي هم رفتم و ماشين رو با قفل خراب فروختم، در كل خريدش اشتباه، حالا اگه اين ماشين گرفتيد متوجه حرف هاي بنده مي شيد
من كه مگم نخريد اگه مي خوايد چيني تو رنج ٥٠ بگيريد j5 مدل دنده اي
ولي من ديگه سمت ماشين چيني نمي رم
1395/6/3
ماشین های ایکس 50 که قرار بوده شهریور تحویل باشه افتاده مهر ماه . چه وضعشه ما برای تابستان ماشین را میخواستیم از همین اول بد قولی را شروع کردند. خدا رحم کن .بد قول هستند نخرید. بد قول هستند نخرید.بد قول هستند نخرید.بد قول هستند نخرید.بد قول هستند نخرید.بد قول هستند نخرید.بد قول هستند نخرید.بد قول هستند نخرید.بد قول هستند نخرید.بد قول هستند نخرید.بد قول هستند نخرید.بد قول هستند نخرید.بد قول هستند نخرید.بد قول هستند نخرید.بد قول هستند نخرید.بد قول هستند نخرید.
1395/6/4
درمورد بد قولی با شما موافقم من که قراربود مرداد تحویل بگیرم هنوز خبری نیست واقعا به این خاطر پشیمانم که رفتم سمت کرمان موتور
1395/6/4
سلام منم متاستفانه ثبت نام کردم تحویلش شهریور ماهه ولی تا جایی که خبر دارم تحویل مردادو کامل تحویل ندادن خدا به خیر کنه هم پولشو کامل دادیم هم چکاشو.سود تاخیرم که نداره.حالا یه روز چکارو دیر پاس کنیم چیکارمون میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1395/6/26
سلام دوستان کسی میدونه ماشین x50از کی وارد بازار ایران شده؟؟؟
1395/7/2
واسه این همه تبلیغات خدمات پس ازفروش متاسفم واقعا!!من همین الان به مشکل خوردم اصلا ماشین برق نداره موندم توراه زنگ زدم میگه کارشناس فنی نداریم بشین همونجاتافردا!!!!این بودخدماتتون!!!!؟
1395/7/3
سلام به همگي
شركت كرمان موتور بسيار بسيار بي تعهد و بد قوله
از ارديبهشت ماه شرايط تسهيلاتي ثبت نام كردم همچنان منتظر گرفتن ماشين هستم و ديگه هيچ ذوقي واسم نمونده
متاسفانه هيچ كسي هم پاسخگو نيست
جالبه زمان ثبت نام ميگن اولين چك 3 ماه پس از گرفتن ماشين اما متاسفانه من 25/7 بايد اولين قسط ماشين رو پرداخت كنم و هنوز ماشين هم نگرفتم
واقعا متاسفم اين حركتشون كاملا كلاه برداريه
1395/7/5
جالبه تا یجایی کامنت ها خوبه بعد یهو ماشین بد و پر از اشکال و بدرد نخور معرفی میشه و در نهایت اگه یکم باهدش باشی میبینی هدف تخریب کرمان موتور و خدمات پس از فروشش هست. یکی از دوستان ایکس 60 رو چهار ساله داره هم از خودرو هم از خدمات کرمان موتور راضی هست. حداقل از سایپا و پارس خودرو و ایران خودرو بهتره.
رفته بودیم برلیانس رو از پارس خودرو ثبت نام کنیم. نمایندگی روبروی بیمارستان اریا رشت... قبل از واریز مبلغ 20 تومن بابت پیش پرداخت فوق العاده تحویلمون میگرفتن بعدش که واریز کردیم نزدیک بود با ضرب و شتم بیرونمون کنن حتی دیگه جواب یه سوال ابتدایی آره یا نه رو نمیدادن!!! بعد از اون بود که رفتیم تو تعمیرگاه پشت دفتر یکی از نمایندگی ها دیدیم چندتا برلیانس خوابیده سوال کردیم گفتن قطعشون نیست. تازه این که چیزی نیست قطعه تیبا هم کم داریم! انصراف دادیم با کلی بدبختی بعد از 6 ماه پولمونو دادن.
چی میگین برا خودتون حالا؟! کرمان موتور برا یه خر خر ساده کل سیستم پخش ایکس 60 رو دو روزه سفارش داد از تهران فرستادن اومد و تعویض کرد . خیلی هم محترمانه برخورد میکنن.
حق ما ایرانیاس که ساندرو و لوگان لگن سوار شیم
با اپشن زیبای شیشه بالابر وسط داشبورد!!!!!!!
اگه منظورتون از خوبی ساندرو و تند باطنشه خب نیسان وانتم ماشین خوبیه پیکان و آردیم سگ جونن و خرابی ندارن!! تازه اردی خیلی خوشگل تر و بروز تره کابینش!!!!
1395/7/10
موافقم.کاملا نظرات مشخصه که چه کسی اومده نظر بده و چه کسی فقط برای تخریب اطلاعات مردم اومده.توی فضای اینترنت خیلی زیاد شده این رقابت های کثیف.من دنبال ماشین میگردم.و به نتیچه نرسیدم.از چند نفر توی کوچه خیابون میپرسم که چینی دارن میگن راضییم. ولی غیر از اونایی که ۲۰۶ صندوقدار دارن بقیه همه نازاضین.از پراید.از پژو از سمند خصوصا خدمات و تعمیرات.از یطرف واقعا دلم نمیخواد پول به سایپا و ایرانخودرو بدم.از طرفی هم روی کاغذ این ماشینا عالیین.
1395/7/27
سلام من اول می خواستم ال نود بگیرم تا تعریف های زیادی از لیفان x50شندیدم و الان حدود دو هفته می شه ثبت نام کردم بنظرتون ال نود اتوماتیک بهتره یا این
1395/8/2
دوستان گرانقدر :
من X50 اتوماتم را در تاریخ 31/6/1395 تحویل گرفتم و به تمامی مقدسات قسم، تمام نقد های منفی که راجب این ماشین خوندم صحت ندارد و به تمامی محصولات ایران خودرو و سایپا می ارزد وبرای کسانی که توان خرید خودرو بالای 60 ، 70 میلیون ندارند ولی میخواهند از امکانات روز دنیا در خودرو لذت ببرند ، بهترین گزینه است…شتاب خوب حتی در شیب های تند، من هنوز با این ماشین مسافرت بلند مدت نداشتم ولی در جاده تهران – فشم بارها در شیب وسبقت های سریع بسیار بسیار از سمند ، 206 ، ال نود و پارس وخیلی از گزینه هایی که دوستان معرفی می کنند، بهتر عملکرد دارد (مخصوصا فرمان برقی بسیار عالیش) نکته دیگر نرمی وراحتی این ماشین می باشدکه با ماشین های ژاپنی برابری میکند(من باقد 180 ووزن100 کیلو هرگز در این ماشین احساس ناراحتی نکرده ام.) در ضمن من هنوز از حالت دنده s استفاده نکرده ام……بعنوان کسی که 29 سال با خودروهای مختلف داخلی و خارجی تجربه رانندگی دارم وهرگز خودرو چینی سوار نشده بودم ، به جرات میگویم تجربه رانندگی با این خودرو بسیار فراتر از تصورات و انتظارم بود…..البته دوستانی که مازاراتی و بوگاتی وپورشه دارند ناراحت نشوند منظورم از ماشین خارجی ، دوو اسپرو، میتسوبیشی گالانت ، تویتا کرونا، مزدا 320 و اپل کورسا بود….یادآوری میکنم کرمان موتور تعدادی اپشن از خودرو کم کرده و با گرفتن مبالغی اضافه مجددا آنها رادر واحدتزیینات نصب میکند…. واین خیلی جای تاسف دارد …. با سپاس فراوان.
1395/9/23
شک نکن ک ال90 بهتره چون جواب خودشوس داده واصالت بیشتری داره اصلا ماشین فرانسوی باچنی قابل مقایسه نیست بعدشم الان دیگه هم ه چینی ها جواب اشغال بودنشونو پس دادن
1395/8/2
سلام
نمایشگاه خودرو یزد داخل این خودرو نشستم و یه تست کوچک کردم که امیدوارم مفید باشه
لیفان ایکس 50 برای یک نفر مثل من با قد 190 اصلا خودروی خوبی نیست و این ضعف باعث شد قید خرید این خودرو رو بزنم.
محیط داخل ماشین بدلیل پایین بودن بسیارزیاد سقف خودرو خفه هستش
ایراد دیگه ای که منو آزار داد این بود که دید خوبی به جلو نداشتم
درست برعکس ایکس50 خودروی ایکس60 فضای بسیار باز و جاداری داشت طوری که برای من باقد190 سرم تا سقف 4 انگشت فاصله داشت.
فضای داخل ایکس60 بنظرم خیلی بهتر و شکیل تره و احساس بهتری به آدم میده تا ایکس50
من خیلی سایتها مطالعه کردم درباره ایکس50 که عیب بزرگ این خودرو سوخت 12 ، 13 در 100 کیلومتری این ماشین ذکر شده بود
لیفان ایکس 60 کارشناس فنی داخل نمایشگاه میگفت سوختش درشهر صدی 9 و بیرون ازشهر 8 هستش
1395/8/17
به نظرمن خودروهای چینی خوب هستندمن تاحالا پژوپارس ال 90لیفان620جکj5دستی وmvm530 ویکی ازدوستانمx60داره هم خدمات پس ازفروش خوبی دارند وبه نظرمن خودروی چینی ازال90وپارس بهتره وخدمات پس ازفروشش خوبه توصیه میکنم چینی بخرید الکی اسم خودروهای چینی راخراب کردند.
1395/8/23
سلام
من جك j5 دنده اى دارم خدايش ازش راضيم اما از ليفان x50 خيلى خوشم اومده نميدونم چيكار كنم ترو خدا يه نفر كه اين ماشين رو حد اقل٦ماه دار بياد راستشو بگه تعريف الكى نكنين خواهش ميكنم
1395/8/24
سلام.شش ماه x 50 خریدم وکاملا پشیمون شدم. اصلا سراغش نرو پشیمون میشی صندلی عقب تو جاده خاکی ودست اندازها صدا میده .گاز هرز میخوره . مصرفش بالاست . رو دریها به راحتی خط میفته . از من میشنوی از فکرش بیا بیرون
1395/8/24
سلام دوستان
من در تاریخ 18/8/95 مدال دنده ایش را ثبت نام کردم ولی امروز کنسل کردم و مدل اتومات را ثبت نام کردم.

لطفا دوستانی که شناخت کافی و تجربه دارن راهنمایی کنن که اتومات بهتره یا دستیش؟
ممنون....
1395/9/2
سلام به همه دوستان
بعد از ماه تاخير بالاخره ماشين رو تحويل گرفتم !
دوستاني كه قصد خريد اين ماشين رو دارند بايد بگم من قبل 206 تيپ 2 داشتم با توجه به اينكه اين ماشين از نظر قيمتي 2 برابر 206 هستش اما از نظر كيفيت ميتونم بگم اصلا منو راضي نمي كنه !
من اتومات خريد كردم اما بسيار بسيار ماشين كم شتابي هستش و از صندوق عقب ، جلو داشبورد، درب ها صدا داره حتي يكبار هم نمايندگي بردم اما كاملا بي نتيجه بوده !
مصرف بنزينش هم كه زمان تحويل 100-16 بوده كه كاملا غير قابل باوره اما بعد از دو ماه مصرف به 100-12 رسيده كه خود اين هم غير معقوله !
در كل اين ماشين به اين قيمت ارزشي نداره ، اميدوارم مسئولين كرمان موتور بفكر بالا بردن كيفيت اين ماشين باشن و صرفا به فروش بدون خدماتش فكر نكنن


1395/9/10
سلام به کمپین x50 داران عزیز
چند ماه که لیفان x50 دارم خیلی راضیم واقعا که ترمز عالی و بدون عیب و فرمان فوق العاده و بخصوص مصرف بنزین ۶/2 در ۱۰۰ کیلومتر در جاده و راحتی سرنشین ها و ظاهر زیبا خیلی خیلی خیلی خیلی از محصولات ایران گلن و سایپا بهتره
1395/9/13
خیلی عجیبه، واقعا عجیبه، اونایی که ماشین چینی دارن راضین ، اونایی که ندارن ناراضین
1395/9/18
با سلام خدمت دوستان عزیز من بعد از خواندن نظرات تمامی عزیزان امروز رفتم برای ثبت نام X50 وقتی که در موردش از فروشنده سوال کردم با بیمیلی جواب داد و گفت جک بهتره و گفت اینم خوبه با مسئول فنی نمایندگی که صحبت کردم کاملا منو از خرید منصرف کرد گفت اگه می خوایی پولتو دور بریزی این ماشینو بخر گفت کیفیت قطعات بد و کلی ایراد دیگه من موندم دوئستانی که میکن خوبه و راضی هستن راست میگن و یا مسئول فنی نمایندگی واقعا گیج شدم کسی رو هم نتونستم پیدا کنم که این ماشین رو داشته باشه تا از اون سوال کنم دوستان لطفا راهنمایی کنید که بخرم یا نه؟؟؟؟؟؟
1395/9/20
سلام...
والا من گیج شدم یکی میگه خوبه یکی مبگه بدرد نمی خوره ادم مبمونه چکاد کنه....
یکی میگه هر 100کیلومت 12 میسوزونه یکی میگه 7 میسورونه
یکی مبگه صدا میده اون یکی مگه صدا نداره
داخل هر سایتی میرم همینا نوشته شده ......
1395/9/21
میدونی درد ما چیه درد تخریب یه روده راس تو دل ایرانی نیس ماشینه خوبه بقیش تخریبه و برا هم زدن
1395/11/13
دوستان کلا زیاد نباید به مطالب سایت ها اعتماد کرد.شما باید برید بصورت از کسایی که واقعا این ماشین رو دارن بپرسید . معمولا هم مکانیک ها و دلالان بخاطر منافع خودشون از ماشین های ایرانی تعریف میکنن. ولی در کل من خودم دیگه از قیافه ماشین های تکراری ایرانی حالم به هم میخوره .
1395/9/21
با سلام و ادب من قصد خرید دارم ایا حجم موتور کم نیست برای 4 نفر کشش ان چطور است متشکر
1395/12/21
من بابام ماشین دستی داره بایهش 5 نفری سفر کوتاهی داشیم و من نشستم پشت فرمون برای من که تجربه رانندگی با پراید و سمند و 206 تیپ 5 رو داشتم خوب بود نمیخوام بگم متفاوت بود بخاطر وزن زیاد دستاندازها رو زیاد حس نمیکنی و قدرتت موتور هم کم نیست درسته 1500 ولی کم نیاره برا ما کافیه شتابش از 206 کمتره.
من رفتم اتوماتشوو نوشتم ولی میگنن دستیش بهتره. تصمیم با خودتونه من برا یه دوره 3 ساله گرفتم نمیخوام ماشین عمریم باشه. در کل بد نیست و عالی هم نیست.
1395/9/28
سلام دوستان من دوهفته نشده ماشين و گرفتم x50اتومات ،. از همون اول مشكل داشت برق نمي رسوند تو ترافيك خاموش ميكرد ، يا بعد از خلاص حركت نميكرد ، پدرم درامد و به غلط كردن افتادم بخدا قسم عين واقعيت و دارم ميگم به خدا قسم نه قصد خراب كردن دارم نه بدگويي عين واقعيته ، نمايندگي و تعميرات و خدمات بعد از فروش كرمان مونور افتضاحه ، فقط تبليغات دارن ، من روز چهارشنبه ماشين خاموش كرد و توي خيابون موندم از ساعت ٤/٥ عصر تا ساعت ٩/٥ كه جرثقيل اومد از سرما لرزيدم تو بزرگراه نيايش هركسي هم رد شد يا فهشم داد يا تيكه انداخت ، با ٥ ساعت تاخير بالاخره ماشين و برديم گذاشتيم پشت ديوار نمايندگي ( چون ساعت كاريشون تا ٤ بيشتر نيست )، بعدم كه نمايندگي تعميرات هويك كه مثلا بهترين نمايندگيه خير سرشون ، ( با بدترين رفتار و برخود بسيار بسيار بد و غير انساني و بي تربيتي با ما رفتار كردن ، بخاطر اينكه ماشين و گذاشتيم پشت ديوار نمايندگي ، درصورتي كه امور مشتريان تعميرات گفت بايد بگذاريم اونجا و ) پيگيريشون افتضاحه بخدا ، موندم چكار كنم هروز زنگ ميزنم اينور اونور بفروشمش از دست اين خودرو با اين نمايندگي و خدمات ضعيف راحت بشم ، من قبول دارم ماشين صفر اولش ممكنه اين مشكلات و داشته باشه و طبيعيه ، ولي اين نحوه بي مسئوليتي و خدمات رساندن به مشتري اصلا طبيعي و قابل قبول نيست
توروخدا از كرمان مونور نخريد ، يا اينقدر بهشون شكايت كنيم كه نحوه خدمات را اصلاح كنن
1395/11/29
واقعا که معلوم نیست چیکار کردی با این ماشین که به این روز انداختید
1396/1/26
یعنی چیز دیگه به ذهن شما نرسید برای بیان بد بودن ماشین؟
دوست عزیز کسی که حقیقت رو بیان میکنه اینقدر نیاز به قسم و آیه نداره!
1395/10/7
سلام من از کرمان موتور از ده سال پیش تا الان چهار تا ماشین گرفتم به نظر من نسبت به شرکت های دیگر تو ماشین های داخلی از همه متعهد تر هستن . من از آقای میرزایی که یکی از قدیمی های کرمان موتور هستن که داخل خیابون تخت طاووس هستن خریداری کردم این ماشین هارو . ایشون خیلی متعهد و ادم منصفی هستن .
1395/10/14
البته شما خانوم هستید معلوم نی چه جوری با ماشین رفتار کردید که به این روز افتاده ....
1395/10/14
سلام به همگی
من نظری در مورد x50 ندارم ولی به نظر ماشین خوبیه
واقعا تاسف باره که شرکت های خودروسازی ایران به جز چند تا ماشین که سالهاست تولید میکنن ماشین جدیدی تولید نمیکنن و اگه هم به ظاهر دنا و رانا و تیبا رو به اسم خودشون زدن در اصل این ماشینا هیچ فرقی با سمند و 206 و پراید ندارن چرا که موتور و بیشتر سیستم هاشون عین هم هستشو فقط ظاهر ماشین عوض شده در ضمن کیفیت ماشین هاشونم افت کرده
وقتی به ظاهر و امکانات ماشین های جدید شرکت های مختلف خارجی نگاه میکنی و میای ماشین های ایرانی رو میبینی واقعا خنده داره که تو بیست سال قبل موندن و نه شکل ماشین های امروزی رو دارن نه امکاناتشو مثالش همین 405 هستش که سال 1997 در فرانسه تولیدش برای همیشه متوقف شد ولی اینا هنوز تو سال 2017 تولید میکنن و به مردم میدن ینی کم کمش 20 سال عقبن از صنعت خودرو سازی دنیا. برای همین واسه ما ایرانیا جذابه که همچین ماشینای خارجیه چینی رو ببینیمو کیف کنیم درحالیکه مردم سراسر دنیا بروزترین و بهترین ماشینا رو سوار میشن
کار شرکت های خودروسازی ایرانی شده مونتاژ خودرو های خارجی
ایران خودرو چسبیده به محصولات رنو و پژو اونم محصولات 10 سال پیششون و داره زور میزنه اونا رو بیاره ایران و مونتاژ کنه
سایپا هم داره ماشینای چینی مثل انواع مختلف برلیاس رو منتاژ میکنه
در اخر بگم که با این وضع داریم خودشومو قول میزنیم و هیچ پیشرفتی نمیکنیم و شرکت ها هم فقط به فکر منافع مالی خودشونن و جیب مردمو میزنن
مطمین باشین قیمت هر ماشینی که مونتاژ میکنن نصف اون قیمتی هست که میدن اونم با اقساط و سود چند درصدی
واقعا این وضع خودروسازی تاسف باره !!!!
1395/10/19
باسلام وعرض خسته نباشیدخدمت دوستان گلم..من دنبال خریداین ماشین هستم بعدازخوندن نظرات دوستان که باهم تناقض داشتن ازچندنفرکه این ماشین روداشتن پرسیدم همه راضی بودن حالانمیدونم بودن یانه اماراضی نشون میدادن،،لطف کنیدهرکی اتوماتش ۴ماه به بالا داره نظربده ،،ممنون همه دوستون دارم😘
1395/10/22
با سلام و احترام .دوستان عزیز من پس از تحقیق زیاد و با اینکه خود نمایندگی از این ماشین زیاد تعریف نمیکرد ماشین رو گرفتم چون از اون خوشم اومد الان حدود یک ماهه که گرفتم مشکلی تو این ماشین ندیدم که آزارم بده من از پراید داشتم تا ال نود و ام وی ام متاسفانه دوستانی که این ماشین رو ندارن برای خودشون آسمان ریسمان میبافن بابا ایران خودرو و سایپا پدر مردم رو با این ماشین های بدرد نخورشون در آوردن نه آپشنی نه کیفیتی فقط پول میگیرن و کیفیت بد به مشتری تحویل میدن .تو همه ماشینها از چند تا یکی بد در میاد دوستان من تا الان هیچ مشکلی توش ندیدم اگه واقعا به امکانات و کیفیت اهمیت میدین برین بخرین اگه سوالی داشتین من هستم در خدمت دوستان عزیز
1395/10/23
من میخوام بخرم چه جوری میتونم مطمین بشم اخه
1395/11/9
سلام یه سوال فنی.....daylight و مه شکن جلو چطور روشن میشه.....یک روزه ماشین رو تحویل گرفتم....
1395/11/12
man mikham in mashin bekharam vali mondam ki rast mige.
nazar shoma chie aya vaghean ghaat o khadamat khobi dare bara jade khobe?
1395/11/29
باسلام و مبارک باشه خدمت شما
یه سوال واقعا این ماشین خوب است
شما راضی هستید
شما چه رنگی خریدین
قیمت چنده
فول آبشن هست
1396/1/23
سلام مبارکتون باشه، راست من بین ساندرو استپ وی با لیفان ایکس 50 گیر کردم، آخه متاسفانه ساندرو هیچ امکاناتی نداره اما میگن از لحاظ امنیت بهتره ، اما خوب اپن ها و زیبایی و خوب با این چیزهایی که خوندم امنیت اینم خوبه، میخواستم بدونم به نظر شما لیفان واقعا خوب هست یعنی امنیت و خدمات پس از فروشش خوبه؟ممنون میم جواب بدین
1396/2/18
سلام. شما واقعا اين ازش راضي هستيد؟ ما قصد خريدش رو داريم اما خيلي مردديم و نميدونيم چيكار كنيم!
1395/10/26
سلام بنده یه اتوماتیک شو خریدم خداروشکر کاملا ازش راضی هستم یه ماشین نیم شاسی شهری با ظاهری آراسته تمامی آپشن های روز رو داره اگه کروز کنترل هم داشت عالی می شد
1395/11/10
من موندم این ماشینو بخرم یا نه؟
لطفا راهنمایی کنید
1395/11/16
سلام خداقوت
من ماشين AT X50 دارم فوق العاده راضى ام
در حالت sport تا ١٠٠ كيلومتر از ٨ثانيه بيشتر طول نميكشه شتاب بگيره
ماشينمم كاملا فول تمام آپشن ها رو هم گذاشتم خودنمايندگى كروز گذاشت سيستم تصويرى براى جلو و دوربين دنده عقب و نمايشگرهاى مخصوص سرنشين هاى عقب...در حالت اينكه پخش تصويرى داشته باشى دوتا USB رو ساپورت ميكنه و GPS بهمراه memori map
09035847952 هركسى هم كه خواست به شمارم پي ام بده تا عكس ماشينم و توضيحات كامل رو براش بفرستم
1395/12/1
جناب سجاد خان به شعور مردم توهین نکن . ماکسیما با موتور ۶ سیلندر شتاب ۸ ثانیه رو نداره بعد این ماشین با موتور ۱۵۰۰ که ۱۰۲ اسب توان داره بیاد در عرض ۸ ثانیه صفر تا صد بزنه ؟ یعنی از مزدا ۳ و زانتیا هم سریعتره خخخخخ
احتمالا تا حالا پیکان سوار میشدی اینو دیدی فکر کردی صفر تا صدش ۸ ثانیه هست .
این ماشین بترکونه با پژو و سمند یکی بره .
1395/11/12
سلام به همگی
من حدود 50میلیون پول داشتم، ماشین قبلیم هم ال 90 بود، تصمیم قطعی گرفته بودم که ماشین رو عوض کنم، ماشین ایرانی هم نخرم، بعد از جستجو متوجه شدم اگر بخوام ماشین نو یا کم کارکرد بخرم دو سه تا گزینه بیشتر ندارم، لیفان x50، برلیانس سری 200 و سری 300، خیلی تو اینترنت چرخیدم، با چندین نفر که این ماشین هارو داشتن صحبت کردم، پشت هر سه تاشون هم نشستم، ولی به نتیجه قطعی نرسیدم، آخر سر هم دلم رو زدم به دریا و یه لیفان 1سال کارکرد تمیز خریدم، واقعا از خریدم راضی هستم، بدون تعصب میگم، کسی که با این مقدار پول نمیخواد ماشین ایرانی بخره،ماشین خیلی کار کرده کره ای هم نمیخواد بخره، گزینه خیلی خوبیه، من بیشترین نگرانیم در مورد شتاب ماشین بود، نسبت به ال90، شتاب اولیه قابل قبولی داره، شتاب ثانویه اش هم کاملا خوبه، دوست عزیزی گفته بودن رانندگی با CVT قلق داره، کاملا درست گفتن، قلقش خیلی ساده است و شتاب گیری باهاش خیلی راحته، الکی گاز دادن نمیخواد، فقط دو سه تا موضوع رو من بگم، اول اینکه ال90ی که داشتم از این نرم تر بود(البته شنیدم چون ماشین نیم شاستیه این طبیعیه) دوم اینکه نمیدونم محاسبه گر مصرف سوخت مشکل داره یا واقعا مصرف بالاست چون میزان مصرف داخل شهر رو حدود 12 نشون میده
1395/11/13
سلام دوستان من این ماشینو ندارم ولی به نظرم هرچی بد باشه از محصولات ایرانخودرو و سایپا خیلی سرتره، ایرانخودرو و سایپا مردم رو احمق فرض کردن. پراید داره به عراق صادر میشه دو میلیون تومان به ما که ایرانی هستیم ده برابر میدن باز دم چینیا گرم
1395/11/13
با سلام
درباره این همه نظرات عجیب و غریبی که ادم میبینه واقعا بع شک میدفته! چرابرای خودروهای چینی مونتاژ سایپا و پارس خودرو این همه انتقاد و دروغ و اشکال گزارش نمیشه؟! آیا واقعا اون خودرو ها اینقدر بی عیب و نقص اند؟!
من خودم چندماهی هست که لیفان ایکس 50 دارم.
نه سرو صدای خاصیتو بدنه دارم نه مشکل ترمز دارم. مصرف سوخت داخل شهر صدی 9.5 و بیرون شهر از صدی 5.5 الی 7 هست.
البته بعد از آب بندی و محاسبه سنتی به این اعداد میرسیم.
یکی میگه گاز هرز میخوره شتاب نداره یا راه نمیره!
نمیدونم یبار میشینن پشت ماشین تو حیاط دو متر عقب و جلو میکنن یا از کنار ماشین تو خیابون رد میشن میان اینجا شروع میکنن به دادن نظرات کارشناسی!
ای کاش این همه تخریب هدفمند رو برای فروش بیشتر فلان محصول کنار میذاشتیم.
در کل تمامی خودرو های چینی در رنج قیمتی نسبت به تولیدات داخلی واقعا سرتر هستن .
کیفیت شتاب و قدرت در سربالایی لیفان ایکس 50 بسیار عالی هست. لطفا بجای مطالعه نظرات دروغ در یوتوب و آپارت ویدیو های شتاب و جاده های کوهستانی و تست سربالایی لیفان ایکس 50 رو در ایران و روسیه سرچ کنین.
حیفه بخدا این خودروی زیبا و خوب رو این طوری دارن تخریب میکنن
1396/7/18
واقعا آفرین به تو با حرفات علیرضا
1395/12/6
من 6ماهه ایکس50 گرفتم. همه چیش خوبه مشکلی نداره اما مصرف بنزینش واقعا باعث اعصاب خوردیم شده.شرکت ب اسم ماشینی ک 6.5 لیتر در صد کیلومتر مصرف میکنه ب ما فروخته.. اما الان داره توی شهر صدی 14تا میسوزه.. واقعا ناراحتم...کی پاسخگوِ.. چی باید بشه..
1397/1/19
باز خدارو شکر یکی حرف دل مارو زد، لامصب صدی 14 میسوزونه
1395/12/16
با سلام
حدود یک ماه پیش با تاخیر بیست روزه ایکس 50 رو تحویل گرفتم
عکس چیزی که میگن خدمات پس از فروش و پیگیری نمایندگی بسیا عالی بود و هزار بار بهتر از سایپا یا ایران خودرو خودمون پرسنل و مسعول پیگیری شکایات بسیار مودب و پیگیر کار مشتری
خود ماشین عالی نرم و سواری بسیار خوب داره
ترمز بینظیر و گیربکس اتوماتیک واقعا عالی
چهره ماشین کاملا بروز و مبله خیلی راحت
اگر بخاید از نظر مالی حساب کنید کمی بیشتر از پول دوتا پرایده اما صدبار بهتر از اونه
وقتی پارس با قیافه و موتور چهل سال پیش چهل میلیونه ایکس 50 باید بشه صدو چهل میلیون
از تاخیر در تحویل خیلی ناراضی بودم تو قسمت صدای مشتری کرمان موتور شکایت نوشتم کمتر از یک ساعت خودشون تماس گرفتن و پیگیر کار من شدن حالا شما از سایپا یا ایران حودرو شکایت کن هیچ پاسخگویی نیست
اگر کسی این ماشین رو داره نظرش محترمه ولی کسی که نداره لطفا سم پاشینکنه و بیخود جبهه نگیره
در کل خوبه من به دوستان پیشنهادش میکنم
این ماشین رو با بنز نسنجید با محصولات خودمون مقایسه کنید
با احترام به همه عزیزان
1396/3/18
سلام به تمامی دوستان.بنده امروز رفتم واسه ثبت نامx50.بانظر دوستانی که می فرمایند با خواندن نظرات دیگران آدم گیج میشه موافقم.اینم حقیقت داره که خود نمایندگی هم جک j5 رو پیشنهاد میده نسبت به x50.برام واقعا جای سواله!باهمه ی تفاسیر ظاهر x50نسبت به ماشینای همه رده ی خودش فوق العاده زیباست و از نظر آپشن هاش که به هیچ وجه بامحصولات داخلی قابل سنجیدن نیست.از لحاظ فنی هم در همین رنج قیمتی از سایر محصولات مشابه خودش اگر سرتر نباشه پایین تر هم نیست. ان شاا... روزی بشه که خودروسازان داخلی نیز بتونن براساس منافع و رضایت مشتریان خودشون محصولی تولید کنند نه صرفا به دلیل پر کردن جیب خودشون.
1396/4/3
سلام من اردیبهشت96پول یختم واسه ایکس50.روزی هم کهپول ریختیم گفتن 30روز کاری بهتون تحویل میدیم.ما تا روز 30ام صبرکردیم خبری از ماشین نشد بانمایندگیش تماس گرفتیم گفتن یک هفته دیرتر بهتون میدیم.الان دوماه از واریز پول ما میگذره هنوزم که هنوزه هیچ خبری از ماشین نیست.همش میگن صبر کنید.بهتون جریمه میدیم.اخه جریمه بخوره تو سر شرکتتون.من الان دارم ده برابر جریمه شمارو هزینه میکنم.وقتی هم به امورمشتریانش زنگ میزنیم میگن ماحرف جدیدی واسه گفتن نداریم.من نمیدونم این کرمان موتور چجور شرکتیه که هیچکس پاسخگوی مشکلات نیست.البته من به یک چیزی پی بردم اینکه ایناپول ماشینو اول از مردم میگیرن بعد تازه قطعات اون ماشینو سفارش میدن که ارسال بشه براشون بع دمونتاژکنن وتحویل مشتری بدن.واقعا شرکت خیلی مزخرفیه.حالم از این شرکت بهم خورد.اشتباه کردم از اینا ماشین خریدم.بهتون توصیه میکنم هیچ وقت ازکرمان موتور ماشین نخرید.
1396/4/6
سلام من حدود یک سال ونیم هست که x50دارم قبلا هم سمند وپرشیا داشتم اما چه از نظر فنی وچه از نظر ظاهری سگ ای چینی به ایرانی ها می ارزد واقعا خوبه
1396/4/10
سلام من 6 ماه خریدم البته دنده ای به پیشنهاد دوستان در نمایندگی .
1: هیچ مشکلی نداره راحت در کل با این قیمت ارزش داره
2: مصرفش قابل قبول حدود 8 تا 9.5 البته کامپیوترش اشتباه محاسبه میکنه 12 اینا میزنه حتی وقتی نشون میده سوخت تمام شده و صفر میزان مسافت نشون میده من 80 کیلومتر رفتم باهاش
3:کلاج کمی ضعیف که اگه زیاد سر بالایی فشار بیاری بوش در میاد که اونم قلق داره نیم کلاجش
4:شتاب خوب ولی عالی نیست دیگه با این موتور انتظار دیگه نیست
5 : در کل از 10 امتیاز من بهش 8 میدم
نتیجه اگه میخوای ماشینی با ظاهر بروز و امکانات در حد 50 میلیون شک نداشته باش
قبلا سمند پرشیا 206 و ال 90 داشتم این خیلی سواری راحت و خوب داری
و چون دیگه حاضر نیستم ایرانی بخرم چون دزدن مثلا دارن ساندرو که مال کارخونه داچیا و مال 10 سال پیشو بدون هیچ امکاناتی فقط چون
آرم رنو چسبوندن اون جلو ملتم حال میکنن
1396/4/10
سلام
8 ماه خریدم کاملا راضی باهاش شمال ز یاد رفتم البته دنده ای هیچ مشکلی نداره با این پول عالی
1396/4/10
سلام
8 ماه خریدم کاملا راضی باهاش شمال ز یاد رفتم البته دنده ای هیچ مشکلی نداره با این پول عالی
1396/5/20
نخراقا نخر مثل من گرفتار میشی
1396/9/27
بله
1396/9/27
ما یک ماشین ایکس 50 داریم که واقعا از ماشین ما راضی هستم
1396/5/20
ممنون از متن های مفید فقط لطفا فیلم اموزش رانندگی با لیفان X50 را در سایتتون یا اپارات بگذارید
1396/5/20
ماشین من الان صد روزه گیربکسش مشکل داره والارم cvt روشن میشه وگیربکس ضربه های شدیدی میزنه ولی هنوز نتونستن مشکل رورفع کنن
1396/7/28
فقط دم آقا گرم. گفتی صفر تا صد هشت ثانیه!!!!! در بهترین حالت از هجده ثانیه نشد زودتر بگیرم.احتمالا موتو تورنتو رو ایقان شما داره....خوشبحالت
1396/8/9
سلام و روز بخیر
بنده متاسفم از کسانی که پشت خودرو سوار نشدند و نظر میدن مثلا میگن ۱۰روزه فروختیم.
بنده ۵۴هزار کیلومتر با گیربکس اتومات(cvt)رانندگی نمودم و بسیار عالی شتاب ثانویه می گیرد و اکثر وقتا خودروهای هم رده خودمو در آینه وسط به حالت محو درمیامدن و ۰تا۱۰۰زدن خودرو قلق دارد که بنده ۱۲ثانیه زدم و فیلمش در آپارات موجوده و چون از جاده فیلم نگرفتم یک عده گفتن سرازیری بوده و بازم ۰تا۱۰۰زدم اما اینبار در سربالایی و فیلم از جاده و ۱۲.۶ثانیه.
خدمات پس از فروشش خوبه اما تعداد نمایندگی هایش کم است و بعضی وقتا برای یک قطعه باید یک هفته صبر کنید.
طراحی داخلی خودرو به هیچ وجه توذوق نمیزنه و هر کی سوار شده محو آمپر دیجیتالیش شده.
در کل خودرو در ایران ۲تا۳برابر قیمت واقعی فروخته می شود و خودروی زیر ۱۰۰میلیون خوب وجود خارجی ندارد.
الان که پیام میدم تیگو ۵ ۱۰۱ و جک اس ۵
۹۹.۹شده
فضای سرنشین ایکس ۵۰ برای ۴نفر مناسبه و قد بیشتر از ۱۸۵سانت مجبوره صندلی خود را عقب بکشد.
فضای صندوق تمام هاچ بک ها کمتر از سدان ها هستش.
با تعویض لاستیک چینی به ژاپنی و ۱۰سانت پهن تر سر پیچ ها در تعادل کافی هستید.
نکته آخر:یک عده آدم علاف در سایت ها خواب و خوراک ندارند و وقتی نویسنده ۵یا۶یا۷دلیل نخریدن خودرویی را بیان می کند بدون سوار شدن نظر میدن.
مثلا در سایتی دیگر نوشته بود مصرف سوخت خودرو صدی ۲۵بوده و یکنفر در ادامه نوشت آره من مدل ۹۳داشتم و از دستش خلاص شدم.
اولا برای اولین بار باید مصرف سوخت را ریست کنید و بعد از پیمایش ۱۰۰کیلومتر اورج را چک کنید و اگر بیش از ۸در جاده و بیش از ۱۰درداخل شهر بود اعتراض کنید و ثانیا بنده سری اول این خودرو را خریدم و شهریور سال ۹۴مونتاژشد پس سال ۹۳طرف در خواب و خیالش سوار شده.
ببخشید خیلی طولانی شد
1396/8/27
سلام
بنظر من دوستانی که انتقاد می کنن چون قیافه ماشین رو دیدن فک میکنن باید عملکردش مثل ماشینای خارجی بالای 150 میلیون باشه
غافل از اینکه پول یه ماشین داخلی رو دارن می پردازن، دوست من 30 میلیون پول داده خودرو صفر داخلی خریده خدا شاهده 3-4 بار سوارو پیاده شدم باید با تمام توان درو می بستم که بسته میشد، البته اگه صلاح میدونست!! طوری که چند بار فک کردم الان دستگیرش کنده میشه، حالا میخوای ماشین بخری با یسری امکاناتی که رو هیچکدوم از ماشینای داخلی نیست با همون قیمت حالا دو سه تومن اینور اونور ، اونوقت میای میگی فلان جاش اینجوریه!!! بخدا بعضی نظراتو آدم میخونه شک میکنه به ایرانی بودن طرف!!!!
در پایان باید بگم من x50 ندارم، اما هم ماشین قشنگیه و هم امکاناتش خوبه
شتاب می خواید برید زانتیای 15 سال پیش رو بگیرید 50 میلیون، بدون رنگ و خطو خش!!!!!
1396/10/3
این چه مملکتی هست داریم سانتافه ر عربستان 60 ملیونه این ماشین هم حدود 60 ملیون. ادم دیوانه میشه.
1396/12/4
سلام میخواستم بدونم که لیفانx50اتوماتیک دارای مولتی مدیا(مانیتور)هستش
1397/1/1
سلام به همگي
حدود يك سأل و نيمه كه أين ماشين اتومات رو دارم اصلا راضي نيستم مصرف بنزين بالا اتاقش صدا داره كولرش اوكي نيست زمان مصرف كولر تركزت بسيار ضعيف كار ميكنه
خلاصه كه متاسفم واسه كرمان موتور اون از نحوه تحويلش و متاسفانه رفع مشكل هم نمي تونه بكنه و فقط بلدن با تبليغاشون از مردم پول بگيرن
مصرف
1397/5/3
سلام این ایراد هایی رو که نام بردین همش با یه مراجعه به کرمان موتور حل میشه. هر ماشین باید چند بار بعد از تحویل به کرمان موتور مراجعه کنه.به صورت رایگان. ولی قبل اینکه ماشین ۶۰،۰۰۰کیلومتر کار کنه
1397/5/3
با سلام و خسته نباشید خدمت تمام کسانی که این پیام رو خوندن.
من برج ۹ سال۱۳۹۵ دارای لیفان x50 هستم . بسیاااار هم راضی هستم.تا الان ۲ تا عیب کوچیک داشته . ۱:بعضی وقت ها سر پیچ خاموش میشه و به صورت خودکار مجددا روشن میشه.۲:سیستم های خیلی قوی رو پشتیبانی نمیکنه،یعنیدمنضورم اینه وقتی مدت زیادی سیستم روشنه برای چند دقیقه باطری به حالت خواب میره.به هرحال با موتور ۱.۵ لیتری و شتاب ۱۶ثانیه ماشیندخوبیه مخصوصا برای خانواده.
من که خیلی راضیم و تاکید میکنم کسانی که از ماشین انتظار افرود دارند اشتباه میکنن این ماشین کراس اور هستش ماشین کوهستان نیست . برای کوهستان من x60رو پیشنهاد میکنم . شاسیش بلند تره و با موتور ۱.۸ واسه افرود بدک نیست.با تشکر از کرمان موتور
1397/5/27
دو ماهه اقساط گرفتم اتومات
تا الان ۱۲ هزار تا باهاش رفتم واقعا مشکلی نداشتم باهاش
مصرفشم بین شیش تا هفت و نیم جاده بود
ولی واقعا با داخلی ها فرق داره
1397/11/20
باسلام خدمت دوستان
من حدود 20 خورده ماشین عوض کردم و انواع ماشینای ایرانی کره ای و چینی رو پشت فرمونش نشستم و خیلی جاهام باهاشون رفتم...اول راجب ریو خواستم چیزی بگم یه ماشین کوچیک و کمجا...ولی بسیار بسیار پرشتاب تاحدی که میتونی باهاش اپتیما یا اسپورتیج رو اذیت کنی بگذریم...راجب این نوع گیربکس هم خواستم بگم شتاب اولیه کمه ولی زود جبران میشه مثلا جیلی واقعا قدرت خوبی داره...خوبی گیربکس سی وی تی اینه که خیلی نرم دنده عوض میکنه شتابشونم رو دورهای بالا خیلی خوبه خب معمولا کسی که شتب خیلی بهتری میخواد میره سراغ گیربکس دی سی تی...درکل لیفان x50 ماشین خوبیه سواریشم خوبه...هزینه نگهداریشون بالاست اونم تواین شرایط کنونی طبیعیه...