موضوعات داغ

سانگ یانگ رکستون جدید سال آتی می آید

عکس مطلب اول
خودروساز کره‌ای سانگ یانگ اعلام کرد که در حال آماده سازی مدلی جدید از سانگ یانگ "رکستون" است که در سال آینده معرفی شده و از همان سال هم برنامه تولید و عرضه آن انجام خواهد شد.
این اطلاعات مستقیماً از سوی مدیرعامل کمپانی سانگ یانگ، یعنی "جان سیک چوی" بدست آمده که در آن آقای چوی به تولید مدل جدید سانگ یانگ رکستون اشاره داشته و اعلام کرده است که طیف وسیعی از بروزرسانی‌ها و سیستم‌ها را بر روی آن در نظر گرفته است.
سانگ یانگ رکستون انتظار می‌رود پس از معرفی در سال 2017 میلادی، به همراه یک موتور توربوشارژر بنزینی 2 لیتری از خانوداه موتورهای GDi عرضه شود که از تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت در سیلندرها سود می‌برد و می‌تواند قدرتی مطلوب در کنار مصرف سوخت بسیار پایین تولید کند.
براساس جزییات بدست آمده، مدل جدید سانگ یانگ رکستون قرار است در اواسط سال 2017 میلادی معرفی شود و سپس یک ماه پس از معرفی، کارهای تولید و عرضه آن انجام شود تا بازار 2017 از وجود سانگ یانگ رکستون بی نصیب نماند.
مدیرعامل سانگ یانگ کره همچنین اضافه کرد که طراحی شاسی بلند جدید رکستون کاملا جدید خواهد بود و در کنار چهره‌ای با طراوت و امروزی، تکنولوژی‌های بروزی هم خواهد داشت که هم از طرفی سطح کیفی این شاسی بلند را بالا می‌برد و هم از طرف دیگر سانگ یانگ رکستون را تبدیل به خودرویی مجلل‌تر می‌کند که قطعا قیمتی بالاتر از مدل فعلی خواهد داشت.
چشم انداز تولید سانگ یانگ 2017 برای بازارهای اروپایی و آسیایی نیز حداقل 200 هزار دستگاه در سال خواهد بود که حدود 100 هزار دستگاه بیشتر از آن چیزی است که رکستون فعلی در سال 2015 میلادی تولید شده و عرضه شده است، ولی قطعاً با روی کار آمدن مدلی جدید از رکستون که حال و هوای خودروهای جدید و چهره‌ای بروزتر داشته باشد، می‌تواند سانگ یانگ را به سقف تولید رویایی 200 هزار دستگاه در سال هم برساند.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/11
واقعا ماشین عالی هستش پرادوی کره ای
یه سرو گردن از سانتافه و سورنتو بالاتر
1395/3/11
توی آفرود آره یه سر و گردن از سانتافه و سورنتو بالاتره
اما تو کیفیت و موتوربندی و عملکرد گیربکس نه . ضمن اینکه تو آپشن و طراحی هم مقابل سانتافه و سورنتو حرفی
برای گفتن نداره. اما واسه آفرود رکستون و کلا ماشینای سانگ یانگ ماشین محکمتر و قابل اعتمادترین.
البته انصافا شتابش هم خیلی خوبه
1395/3/11
تو اصلا میدونی سانتافه و سورنتو چند نقطه دارن که میگی این ماشین هندی درجه 3 که از نظر کیفی حتی پایین تر از جک اس 5 هست بهتر از اوتاس. برو یکم تحقیق کن
1395/3/12
دوست عزیز مقایسه آشغالی مثل جک اس 5 با رکستون نشون از این میده که شما هنوز راه زیادی در زندگیت در پیش
داری تا پخته بشی و بتونی درست فکر کنی ...
ضمن اینکه سانگ یانگ ابدا هندی نیست. فقط یه زمانی سهامش مال هندی ها بوده که الان بخشی از سهام کمپانی های جگوار و رنج روور بریتانیا هم متعلق به یک شرکت هندیه. اما آیا کیفیت جگوار و رنج روور در حدیه که با لگن های بی خاصیت چینی مقایسه اش کنی ؟!!! واقعا که ...
مهم اینه که ماشین به دست چه کسی ساخته میشه . سانگ یانگ به دست کره ای ها و جگوار و رنج روور به دست
انگلستانی ها ...
1395/3/12
اشوان تو الان تحقيق كردي اين حرفاي خنده دا رو ميزني؟؟؟؟
1395/3/11
بستگی به
۱-ظاهر
۲-قیمت
۳-ویژگی های فنی
داره!
همون ویژگی های فنی هم اول قدرت و مصرف سوخت ، بعد ایمنی!
1395/3/11
من رفتم يدونه از اينا بخرم تلفظ اسمش انقدر سخت بود يادم رفت چي بگم . ناخداگاه گفتم ي كينگ كنگ لوطفن. خلاصه هنوز كه هنوزه جاي لقدي كه خوردم يكم درد ميكنه😁😁😂
1395/3/11
زززااااااررررررررت
1395/3/11
لطفاً اكه ميشه بررسيشو بزارين
1395/3/12
دکتر اشتون . اولا . رکستون ماشین هندی نیست . کره ایه .
ثانیا تو که سوارش نشدی و نروندیش اظهار نظر نکن . این ماشین اصلا قابل مقایسه با سانتافه نیست . چون خیلی خیلی از سانتافه نرم تر و محکمتر و استوار تر هست . اشتون جون هر وقت خواستی بیا سوارت کنم . ببین بعدا صحبت کن 😘😙❤❤
1395/3/12
یعنی با موتور 2لیتری توربوشارژ توی ایران میاد؟