موضوعات داغ

رولزرویس بریتانیایی Dawn زیر دستان منصوری

عکس مطلب اول
تیونر منصوری که همیشه از سوی آن شاهد معرفی پروژه‌های هیجان انگیز و سخت ویرایش شده هستیم، این بار با چاشنی آرامش به سراغ تقویت رولزرویس داون Dawn رفته و در باطن از آن یک هیولا ساخته است.
اول از همه برای بخش مولد قدرتی این خودرو از یک پیشرانه 12 سیلندر 6.6 لیتری توربو دوقلو استفاده شده است. البته این پیشرانه به صورت استاندارد بر روی خودرو سوار بوده، ولی حالا با تقویتی که منصوری بر روی آن انجام داده است، مقدار قدرت تولیدی موتور را به مرز 740 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن را هم به مرز 1000 نیوتن متر نزدیک کرده و این در صورتی است که این پیشرانه 6.6 لیتری در حالت استاندارد، تنها قادر به تولید قدرتی 570 اسب بخاری و گشتاوری 780 نیوتن متری خواهد بود، پس در عمل با وجود تقویت سخت پیشرانه، می‌توان شتابی صفر تا صد 4.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 285 کیلومتر بر ساعتی را شاهد بود.

شتاب 4.5 ثانیه ای رولزرویس منصوری

در خصوص طراحی ظاهری این خودرو هم منصوری به صورت حرفه‌ای و همچون سایر پروژه‌ها عمل نکرده، ولی به صورت کاملا محدود به طراحی ورودی‌های بزرگ‌تر هوا برروی مجموعه سپر و نصب رینگ‌های بزرگ‌تر 22 اینچی آلیاژی با لاستیک‌های اسپرت "وریدستون" بر روی چرخ‌ها پرداخته است. از داخل کابین هم متاسفانه تصویری در دسترس نیست، ولی منصوری وجود قطعات و لهجه‌های آلومینیومی براق، فیبرکربنی و معرق کاری شده را تایید کرده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/12
رولزرويس بدون منصوري يعني پيكان سابق به انضمام ٤ تا رينگ زيرش.
1395/2/12
منصوری تیون نمیکنه ....جادو میکنه