موضوعات داغ

نسخه ای جدید از پیکاپ هوندا Ridgeline

عکس مطلب اول
نسل دوم هوندا ریجلاین Ridgeline با افزایش بهره‌وری سوخت بهتر معرفی شد. مصرف سوختی که حالا به ازای هر صد کیلومتر مسافت پیموده شده در شهر به 12.3 لیتر رسیده و با رانندگی در بزرگراه هم تنها 9 لیتر سوخت در هر صد کیلومتر از باک تقاضا می‌کند.
اعداد و ارقامی که در بالا گفته شد، مربوط به نسخه محور جلو محرک نسل دوم هوندا Ridgeline می‌شود، ولی در نسخه چهار چرخ محرک این خودرو شاهد مصرف 9.4 لیتری سوخت در بزرگراه‌ها و همچنین شاهد مصرفی 13 لیتری در مسیرهای شهری به ازای هر صد کیلومتر هستیم.
همانند هوندا Ridgeline نسل قبل، بر روی این نسخه هوندا هم از پیشرانه‌ای شش سیلندر 3.5 لیتری استفاده شده است که انتظار می‌رود حداکثر 280 اسب بخار قدرت تولید کند. برای تبدیل و انتقال قدرت این پیشرانه هم از یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک به جای جعبه دنده 5 سرعته نسل قبل استفاده شده که موجب شتاب گیری بهتر خودرو خواهد شد. علاوه بر این‌ها، شاهد نصب سیستم‌های ترمز دیسکی بر روی هر چهار چرخ خودرو و همچنین سیستم مدیریت کشش هوشمند برای مقابله با مسیرهای مختلف گل و لای، شن و ماسه و دیگر جاده‌های ناهموار هستیم.
گفتنی است که نسل قبل هوندا Ridgeline به ازای صد کیلومتر مسافت پیموده شده در مسیرهای شهری حداقل 15.6 لیتر و در مسیرهای خارج از شهری هم حداقل 11.2 لیتر مصرف سوخت داشت.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/10
همیشه هوندا را بیشتر از تویوتا دوست داشتم چون هیچ وقت به دلیل کیفیت بالا از امکانات و ظاهر زیبا چشم پوشی نکرده!!
1395/2/11
معرکه اس داره از ژاپنی ها میزنه بالاتر
1395/2/11
آرمین جان اشتباه متوجه شدی .این هوندا هستش و ژاپنیه.اون یکی اسمش هیوندا و کره ای هستش.
1395/2/13
راست میگیا....میگم چه قدر باحاله ...نگو پس هوندا....