موضوعات داغ

گزارش اختصاصی خودروبانک از نمایشگاه خودروی ژنو

عکس مطلب اول
نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو که می توان گفت معروف ترین نمایشگاه خودرویی جهان است، در ماه مارس هر سال در شهر ژنو کشور سوئیس برگزار می شود. محل برگزاری این نمایشگاه در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی ژنو است که توسط سازمان بین‌المللی تولیدکنندگان وسایل نقلیه موتوری سازماندهی می‌شود و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های خودرو در سطح دنیا به حساب می‌آید.
این نمایشگاه خودرو که نخستین بار در سال ۱۹۰۵ برگزار شد، میزبان تمامی انواع خودروهای با موتور درون‌سوز در طول تاریخ خودرو بوده است؛ یعنی از زمانی که خودروهای با سوخت بنزین و ماشین‌های بخار ساخته شدند. به طور معمول ابرخودروها بیشترین توجه را در این نمایشگاه به خود جلب می‌کنند. حضور دو کمپانی خوشنام منصوری و آرش در این نمایشگاه از بخش های جالب و افتخار آفرین تمامی ایرانیان در این نمایشگاه می باشد.
دایره فعالیت این نمایشگاه تنها به خودرو محدود نبوده و مسائل مرتبط با آن همچون خودروهای نمونه، تجهیزات تازه، پیشرفت‌های فنی، قراردادهای بین المللی و مسائل سیاسی و اجتماعی نیز در این نمایشگاه خودرو مطرح شده است. باید در نظر داشت با وجود آنکه کشور سوئیس هیچ صنعت خودروی بومی ندارد، اما این نمایشگاه محل بسیار خوبی برای رقابت خودروسازان به حساب می‌آید.
البته در نمایشگاه امسال برند جدید و بومی سوئیسی به نام کوانت (Quant) با دو نمونه از محصولات کانسپت تمام الکتریکی خود برای اولین بار حضور داشت که نشان از گام برداشتن سوئیس در مسیر تولید خودروهای الکتریکی و پاک می باشد.
در نهایت باید گفت هشتاد و ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو در حالی برگزار می شود که در بالاترین سطح کیفیتی و امنیتی بوده و حتی به کوچکترین جزئیات در آن توجه شده است. از سیستم های سرگرمی، شبیه سازها، پنل های آشنایی و آموزش کار با ادوات کنسولی خودرو ها، مکان های تفریحی کودکان، اتاق سیگار، سالن های استراحت و صرف غذا تا نورپردازی و دکوراسیون، سیستم تهویه و تدراکات امنیتی که در بالاترین سطح خود ظاهر شدند. در حقیقت با یک نگاه سطحی به نمایشگاه های داخل کشور متوجه خواهیم شد تفاوت بسیاری بین واژه بین المللی در ایران و خارج از ایران وجود دارد و امیدواریم شاهد این باشیم تا با ورود برند های مختلف نمایشگاه های بعدی از سطح و کیفیت بسیار بالاتری برخوردار باشند.

آرش و نماینده خودروبانک در ژنو

در انتها جا دارد از آقای سینا ثابت، که به عنوان نماینده خودروبانک از این نمایشگاه گزارشی اختصاصی را برای ما تهیه کردند، کمال تشکر را داشته باشیم.
با توجه به تعداد بالای خودروها در این نمایشگاه و عکس های زیادی که برای شما تهیه شده، گالری عکس این نمایشگاه در دو صفحه تدارک دیده شده که برای مشاهده باقی عکس ها می توانید به گزارش اختصاصی خودروبانک از ژنو (قسمت دوم) مراجعه کنید.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/22
پشت هیوندا توسان فقط یک کپیه ناقصه!!!
1394/12/22
هرچه سريعتر به يك چشم پزشك مراجعه كن!
1394/12/22
از اینهمه ماشین فقط اونو دیدی؟
جز کره ای ها نمی تونید به ماشین دیگه ای تیکه بندازید؟
1394/12/22
یه کلمه ایولا
1394/12/22
ببخشید یه سوال ؟؟؟
اگر اینا ماشینه پس ما سوار چی میشیم ؟؟؟
1394/12/23
بسیار عالی
ممنون از زحمات شما دوستان خوب، سایت خودروبانک همچنین اقا سینای عزیز با عکس های خوبی که گرفتند .
ممنون از همه عزیزان
1394/12/23
خودرو بانک در یک کلام یعنی پرچم دار فارسی زبانان در عرصه خودرو!!!
زنده باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
1394/12/23
با احترام برای ماشین دوست ها زحمت میکشید ممنونم