موضوعات داغ

معرفی اینفینیتی Q50 با پیشرانه‌های جدید

عکس مطلب اول
Q50، سدان شرکت خودروسازی اینفینیتی به تازگی با سه پیشرانه بنزینی توربوشارژر در نمایشگاه بین المللی اتومبیل شیکاگوی آمریکا معرفی شد.
براساس گزارشات بعمل آمده، شرکت خودروسازی اینفینیتی خودروی سدان خود را با سه پیشرانه مختلف بنزینی به بازار عرضه خواهد کرد که اولین آن‌ها شامل پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر 208 اسب بخاری با گشتاور 349 نیوتن متری می‌شود که نیروی تولیدی در این پیشرانه به هر چهارچرخ خودرو یا تنها چرخ عقب ارسال می‌شود.

پیشرانه 2 لیتری این خودرو توانایی تولید 208 اسب بخار را دارد

پیشرانه دوم موجود در لیست قوای محرکه Q50 هم مربوط به پیشرانه‌ای شش سیلندر 3 لیتری BiTurbo می‌شوند که جدیدا جایگزین پیشرانه 3.7 لیتری تنفس طبیعی 300 اسب بخاری شده و حالا می‌تواند با قدرت جایگزین 400 اسب بخاری و گشتاور 474 نیوتن متری، در بخش مولد قدرتی این سدان فعالیت کند. نیروی تولیدی در این خودرو هم با یک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته به چرخ‌های عقب یا هر چهارچرخ خودرو ارسال می‌شود.
پیشرانه سوم این لیست که به عنوان پیشرانه‌ای مقرون به صرفه از آن یاد می‌شود و در زمره موتورهای محرک هیبریدی قرار می‌گیرد، پیشرانه‌ای 3.5 لیتری شش سیلندر V شکل تنفس طبیعی در کنار موتوری الکتریکی دارد که در مجموع توان تولید قدرتی 360 اسب بخاری را دارند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/26
هواالله
باسلام .فقط خواستم تشکر کنم از سرعت عمل و به روز بودن همیشگی سایت.