موضوعات داغ

گردهمایی خودروهای کلاسیک، تیونینگ و اسپرت در گیلان

عکس مطلب اول
دیروز جمعه 23 بهمن ماه گردهمایی خودروهای کلاسیک، تیونینگ و اسپرت در گیلان و در کلان شهر رشت برگزار شد. در این گردهمایی که استقبال خوبی از آن شده بود حدود 200 خودرو در رشته های کلاسیک، دریفت، اسپرت شهری، سیستم صوتی، خودروهای آزاد منطقه و تیونینگ و آفرود شرکت کرده بودند.
در این گردهمایی مقامات استانی و کشوری از جمله جناب آقای مهندس جعفرزاده نماینده مردم گیلان در مجلس که همواره پشتیبان و حامی رشته اتومبیلرانی در گیلان بودند بازدید کردند.

گردهمایی خودروهای کلاسیک و تیونینگ در گیلان

در حین گردهمایی هنرنمایی یک دستگاه بی ام و سری 3 اتاق E21 نیز موجب ایجاد هیجان بین حضار شد. در این همایش خودروهای مختلفی از جمله فورد ماستنگ، کادیلاک سویل، پیکان های کلاسیک، مینی، بی ام و های کلاسیک در سگمنت های مختلف از جمله بی ام و 2002 حضور داشتند.
در زیر می توانید عکس های این گردهمایی را مشاهده کنید. در آخر جا دارد از همکاری صمیمانه آقای فرهاد مقدم، دبیر کمیته خودروهای کلاسیک استان گیلان با سایت خودروبانک برای پوشش این گردهمایی جذاب و پرشور کمال تشکر را داشته باشیم.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/24
سلام جالب بود لطفا فیلم سانگ بانگ تیوولی قرار دهید 4 5 ماهه لطفا در صورت امکان فیلم بررسی ساندرو را هم قرار دهید
1394/11/24
من عاشق اون 2002 هستم اصلا یه ابهت خاصی داره لامصب مخصوصا رنگ لیموییش که در این عکس ها موجود نیست اسپرت ترین ماشین قدیمی در ایران و در ماشین بنز 450sel این دو ماشین اسپرت ترین ماشین قدیمی در ایران هستند
1394/11/24
سلام. چطوری میشه از زمان این گردهمایی ها با خبر شد
1394/11/24
واقعااااا چقدر جذاب
ینی خب نصف بیشر این ماشینا رو ادم روزی 10 دفه تو خیابون میبینه
فک کنم یه گردهمایی بوده واسه اینکه اون بنده خدا مینیماینرشو به ملت نشون بده
1394/11/25
جناب آقای مهندس جعفرزاده نماینده مردم گیلان اومدن رای جمع کنن
1395/11/8
سلام به همه عشق بازا لطفا اطلاع رسانی بابت روزهای همایش رو بیشتر کنید ممنون