موضوعات داغ

گزارش مسابقات ریس جمعه 23 بهمن پیست آزادی

عکس مطلب اول
پنجمین دوره مسابقات ریس کشور در پیست آزادی تهران دیروز برگزار شد. در این مسابه گروه های مختلفی از جمله پراید اختصاصی، جنسیس اختصاصی و یا کلاس شش سیلندر توربو به رقابت پرداختند اما نکته قابل توجه این سری از مسابقات رقابت گروه سورن توربوشارژ بود. خودرویی که در همین چند روز گذشته توسط ایران خودرو معرفی شده و حال به سرعت مسابقات این تازه وارد وطنی در پیست آزادی نیز برگزار شد.
یکی از کلاس های جذاب دیروز کلاس جنسیس کوپه بود که با موتور حجیم 3.8 لیتری خود طرفداران زیادی دارد و خوشبختانه این گروه بدون هیچ برخوردی به پایان رسید. در این گروه علی ربیعی از خوزستان توانست به مقام نخست دست یابد.

گروه سورن توربو برای اولین بار برگزار شد

در گروه سورن توربو اختصاصی فرهاد جعفری از استان البرز به مقام اول رسید که حدود 7 ثانیه با شروین پوشین، مقام دوم فاصله داشت. در کلاس 206 اختصاصی شروین یگانه از تهران توانست به اختلاف کمتر از 1 ثانیه به مقام اول دست پیدا کند و امیر حسین شادفرخ از البرز در گروه بی ام و اختصاصی مقام نخست را کسب کرد.
در لیست زیر می توانید برندگان گروه های مختلف مسابقه ریس 23 بهمن ماه را مشاهده کنید و همچنین در یک ویدیوی کوتاه قسمت هایی از مسابقه را تماشا کنید.

نتایج مسابقات ریس، راند پنجم پیست آزادی



Loading the MediaPack player...


عکس: بامداد صفائیان

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/24
سلام . ایا موتور زانتیا به پژو 2000 کاربراتوری میخوره ؟در ضمن قیمت موتور کامل و نیم موتورش به تفکیک چنده؟
1394/11/24
فقط کلاس جنسیس کوپه و توربو شش سیلندر جالب بود
1394/11/24
سلام. نباید گول این سورن توربو رو خورد تا موتور خودرو به نهایت بهینگی لازم نرسد تاثیر چندانی ندارد نسبت به دغدغه های توربو در ایران (بنزین ،روغن موتور نا مرغوب ) اگر هم دقت کنید برچسب راندمان جلوی ماشین D است که اصلا خوب نیست!! . . . . . . . . . . .
1394/11/24
کلاس جنسیس خیلی هیجان انگیز بود و کلاس شش سیلندر توربو