موضوعات داغ

فیس لیفت فراری FF معرفی شد

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی فراری به دنبال ارائه پیش نمایشی نامفهوم در چند روز گذشته و همچنین به طبع معرفی رسمی محصول خود در نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو 2016، خودروی جدید خود را به طور رسمی، البته در قالب معرفی آنلاین به نمایش درآورد.
فراری GTC4 لوسو (GTC4 Lusso)، جایگزینی برای فراری مارانلو خواهد بود که در حقیقت هم حکم یک نسخه فیس لیفت از فراری FF را بازی می‌کند که در طراحی ظاهری خود تکامل پیدا کرده و تغییراتی را در بخش‌های مختلف همچون سپر جلو و ورودی‌های هوای روی آن، دریچه‌های هوای عقب، اسپویلری سقفی خود و همچنین دوبرابر شدن قاب چراغ‌های خود تجربه کرده است، البته بدنه هم تغییراتی را شامل شده و حالا براساس ادعاهای فراری، کارایی آیرودینامیکی بالاتری متناسب با خودروهای سوپر اسپرت دارد.

فیس لیفت فراری FF

در داخل کابین هم سیستم سرگرمی فراری به یک صفحه نمایشگر بزرگ 10.2 اینچی مجهز شده و غربیلک فرمان هم نسبت به نسخه قبلی خود اندکی کوچک‌تر شده و همچنین برای کنسول مرکزی هم دکمه‌های جدید طراحی شده است.
از همه مهم‌تر، در زیر کاپوت این اسب رم کرده یک پیشرانه 6.2 لیتری دوازده سیلندر آرام گرفته که با بیدار کردن آن، 680 اسب بخار قدرت را در کنار گشتاور 697 نیوتن متری روانه چرخ‌ها می‌کند. نسخه قبلی فراری FF نیز حداکثر قدرتی 651 اسب بخاری و گشتاوری 683 نیوتن متری شده که با افزایش تقریبی 30 اسب بخاری قدرت، شتابی صفر تا 96 کیلومتر بر ساعتی 0.3 ثانیه کمتر، یعنی 3.4 ثانیه‌ای بدست آمده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/21
سلام
فقط میتونم بگم فراری، نفسه ، عشقه
1394/11/21
فراری تنها سوپر ماشین سازی است که در حین توجه به شتاب و سرعت کهکشانی ، کیفیت و راحتی فوق العاده ای را
هم برای سرنشینان به ارمغان میاره. هیچ سوپر ماشینی لذت رانندگی فراری رو نداره ...
1394/11/21
سلام
میشه گفت که فراری هدف طراحی خودرو چهار درب رو در سر داره در سگمتی که پورشه خودرو پاناراما رو معرفی کرد