موضوعات داغ

شورلت دو طرح مفهومی معرفی کرد

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی شورلت در نمایشگاه خودرویی دهلی نو هند 2016 که کمتر کسی انتظارش را می‌کشید به این وسعت و با چنین شرکت‌های خودروسازی مطرح جهانی دنبال شود، از دو خودروی جدید خود، البته در قالب دو طرح کانسپت پرده برداری کرد.
اول از همه شورلت "اسنتیا"، خودرویی سدان و جمع و جور است که به احتمال زیاد خط تولید و مونتاژ آن در هند کلید بخورد و با قیمتی نسبتاً ارزان هم به بازار محلی هند عرضه شود. اگر از بحث قیمت و بازار فروش خودرو فاصله بگیریم و کمی به طراحی این محصول بپردازیم، بدون شک به یکی از زشت‌ترین و بدفرم‌ترین سدان‌های دنیا خواهید رسید که جای جای آن را تناقض پر کرده است که عمده ترین آن‌ها را می‌توان در نمای جانبی و در گلگیرهای بزرگ و بدفرم و بدنه‌ای پهن در کنار رینگ و لاستیک‌های کوچک مشاهده کرد که ناهماهنگی وحشتناکی میان طراحی این خودرو ایجاد کرده است، هرچند با انتخاب رینگ و لاستیک‌های بزرگ‌تر می‌توان تا حدودی این معضل را کمتر کرد. اما در عوض با ورود به داخل کابین با یک طراحی دلنشین و خوب مواجعه خواهید شد که دیدتان را نسبت به این سدان عوض می‌کند که دلیل اصلی آن هم استفاده از چرم و پارچه‌های صندلی قهوه‌ای رنگ، غربیلک فرمان 3 شاخه و در نهایت هم لهجه‌های کرومی و نقره‌ای رنگ است.

معرفی سدان ارزان قیمت شورلت در هند

دومین طرح مفهومی هم مربوط به خودرویی هاچ بک با نام "بیت اکتیو" می‌شود که با توجه به هاچ بک بودنش، چهره‌‌ای اخمو دارد که جذابیت خاصی در کنار عنصرهایی نظیر چراغ‌های جلو پیشرفته، مه شکن‌های گردی شکل LED چندتایی، رینگ‌های آلیاژی 5 پره‌ای دوبل، باربند سقف اسپرت و ... ایجاد کرده است.
در خصوص مشخصات فنی این دو اتومبیل هم تاکنون هیچ صحبتی نشده است و باید منتظر ماند و دید که حداقل شورلت برای خودروی هاچ بک جدید خود چه پیشرانه‌ای را در نظر خواهد گرفت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/18
شورلت بيشتر به ماشينهاي درشت و ماسل و موتورهاي پر قدرت معروف و هوادار داره. اين كارا بيشتر پا تو كفش ديگرانه و باعث ميشه تعادل بازار بهم بخوره به نظر من و اصلا كار خوبي نيست