موضوعات داغ

تیزر فیس لیفت فراری FF برای ژنو

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی ایتالیایی فراری با ارائه پیش نمایشی تیره و تار، وعده رونمایی از فیس لیفت فراری FF را در نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو 2016 داد.
با اولین نگاه به تصویر ارائه شده از فراری با چراغ‌هایی جدید و خسته مواجه خواهید شد که فراری برای اولین بار است که از آن‌ها در محصولاتش استفاده می‌کند، البته با توجه به چراغ‌هایی که در اطراف به صورت پلکانی کار شده‌اند نمی‌توان گفت جدید، ولی خستگی چراغ‌ها را می توان یک چیز جدید در طراحی محصولات فراری تلقی کرد، ولی می‌دانیم که در لحظه معرفی رسمی این خودرو در نمایشگاه ژنو، با یک طراحی تکراری و آشنا مواجه خواهیم شد.
صرف نظر از آنچه که در تصاویر مشاهده می‌کنید، شایعاتی هم پیرامون این تیزر منتشر شده که گویای استفاده فراری از پیشرانه‌ای 12 سیلندر 6.3 لیتری بروزرسانی شده بر روی فیس لیفت فراری FF دارد، یک بروزرسانی کلی که موجب تولید قدرتی به اندازه 690 اسب بخار برای این پیشرانه شده که به کمک جعبه دنده‌ای 8 سرعته به سیستمی بهبود یافته انتقال قدرت و سپس به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود.
به طور کلی علاوه به غیر از پیشرانه بروزرسانی شده و چهره‌ای اصلاح شده، می‌توان منتظر سیستم‌های جدید ایمنی و امنیتی و رفاهی در این خودرو بود، به هرحال برای دانستن جزییات فیس لیفت فراری FF چاره‌ای جز صبر تا ماه آینده و آغاز بکار رسمی نمایشگاه ژنو 2016 نیست.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/14
رویای داشتنش هم قشنگه...
1394/11/14
سلام لطفا نقد وبررسی گریت وال هاوالm4 را در سایت قرار دهید با تشکر فراوان
1394/11/15
نه داداش هر چی نگا میکنم چهرهش مثل پراید gt خشمگین نیس