موضوعات داغ

مراسم رونمایی دو محصول DS در تهران

عکس مطلب اول
دوشنبه شب پنجمین روز بهمن ماه در بلوار اندرزگو تهران، دو محصول DS رونمایی شد. شب گذشته در طی مراسمی و با حضور سفیر فرانسه، مدیرعامل DS و همچنین داریوش بی ریا مدیر عامل گروه آرین که واردات این دو محصول جدید فرانسوی را بر عهده دارد حضور داشتند و بعد از صحبت هایی کوتاه در مورد این برند لوکس، از دو خودروی جدید رونمایی کردند.
ابتدا به سراغ DS5 جدید می رویم. خودروی هاچ بک خوش فرمی که در قلب خود موتور 1.6 لیتری توربو آرمیده که با همکاری بی ام و ساخته شده و می تواند حداکثر 160 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 240 نیوتن متر در 1400 دور در دقیقه را تولید کند. گیربکس نصب شده روی این خودرو 6 سرعته خودکار ساخت Aisin است و روی این هاچ بک زیبا امکانات بسیار زیادی از جمله ABS، ESP، EBD، EBA، ASR، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل دارای محدود کننده ی سرعت، سیستم پایش و هشدار نقاط کور، سنسور باد تایر، ایربگ های راننده، سرنشین جلو، جانبی صندلی های جلو و پرده ای، سنسورهای پارک جلو و عقب و دوربین دید عقب، ترمز دستی الکترونیک اتوماتیک، مه شکن های جلو با گردش اتوماتیک، شوینده چراغ های جلو، رینگ آلیاژی طرح الماس 18 اینچ، نوارهای جانبی کروم، لوله های اگزوز دوگانه طرح کروم، صندلی های جلو دارای گرمکن و قابلیت تنظیم الکتریکی، صندلی های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم ورود و استارت بدون سوییچ، پنل سیستم صوتی لمسی 7 رنگ با قابلیت های پخش رادیو، سی دی، بلوتوث هندزفری، صفحه نمایش رنگی هدآپ، سقف پانوراما سه قسمتی با دریچه مجزا نصب شده است.


حال به سراغ شاسی بلند DS6 می رویم که با توجه به ابعاد و اندازه طراحی بسیار خوبی دارد و مطمئناً می تواند به راحتی نظرها را به سوی خود جلب کند. این خودرو نیز به موتور 1.6 لیتری توربوی توئین اسکرول مجهز شده و می تواند حدکثر 165 اسب بخار را تولید کند و مصرف سوخت آن تنها 6.7 لیتر در هر صد کیلومتر ترکیبی است. گیربکس نصب شده روی این خودرو نیز از نوع 6 سرعته خودکار Aisin است و روی آن تجهیزاتی نظیر ABS، ESP، EBV، ASR، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل مجهز به محدود کننده سرعت، سیستم پایش و هشدار نقاط کور، ایربگ های راننده، سرنشین جلو، جانبی صندلی های جلو و پرده ای، سنسورهای پارک جلو و عقب و دوربین دید عقب، ترمز دستی الکترونیک اتوماتیک، مه شکن های جلو با گردش اتوماتیک، رینگ آلیاژی طرح الماس 18 اینچ، لوله های اگزوز دوگانه طرح کروم، صندلی های جلو دارای گرمکن و قابلیت تنظیم الکتریکی، سیستم ورود و استارت بدون سوییچ، پنل سیستم صوتی لمسی 7 رنگ با قابلیت های پخش رادیو، سی دی، بلوتوث هندزفری نصب شده است.


در طی مراسم رونمایی قیمت این دو خودروی جدید اعلام نشد اما قرار است در روز سه شنبه قیمت نهایی این دو فرانسوی تازه وارد برای پیش فروش اعلام شود که به محض مشخص شدن قیمت ها در همین صفحه اعلام و بروزرسانی خواهیم کرد.

بروزرسانی در ساعت 1 عصر 6 بهمن ماه: قیمت های دو محصول دی اس در ایران مشخص شد و مدل DS5 در محدوده قیمت 205 میلیون تومان و قیمت DS6 در حدود 217 میلیون تومان خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد