موضوعات داغ

11 نفر زخمی در اولین روز مسابقات داکار

عکس مطلب اول
یازده نفر در مراحل مقدماتی رالی داکار بین المللی روز شنبه همین هفته در اثر انحراف و برخورد یکی از اتومبیل‌های شرکت کننده در رالی دکار دچار حادثه شدند که حال یک کودک به همراه پدرش وخیم گزارش شده است.
براساس گزارش‌های به عمل آمده از واحدهای خبری مستقر در صحنه، بعد از طی کردن 11 کیلومتر از خط شروع، خودروی مینی X-Raid به رانندگی "گو ملینگ (Guo Meling)" چینی 47 ساله، پس از پرش از روی تپه کنترل خود را از دست داده و به سمت تماشاچیان منحرف می‌شود و با 11 نفر از آن‌ها که شامل 6 مرد بزرگسال و 5 کودک می‌شوند، برخورد می‌کند. پس از اتفاق این حادثه، سازمان برگزاری مسابقات فوراً مسابقه را متوقف می‌کند و یک تیم پزشکی را برای رسیدگی به مجروحان به محل حادثه اعزام می‌کند و سپس مجروحان را به بیمارستان "سانتا فرانسیسکا رمانی" منتقل می‌کنند.
در این حادثه حال دو نفر از تماشاچیان که یک کودک با پدرش هستند، وخیم اعلام شده و کودک مذکور از لحاظ ریوی (ریه و تنفس) دچار مشکل حاد بوده و حال پدر آن هم به دلیل شدت ضربه به سر، وخیم و ناپایدار اعلام شده است. گفتنی است که این اتفاق در اولین حضور راننده 47 ساله چینی یعنی گو ملینگ در مسابقات رالی داکار بین المللی اتفاق افتاده است.
ادامه مسابقات رالی داکار هم روز بعد به مسافتی 258 کیلومتری از "روساریو" به "ویلا کارلوس پاز" از سر گرفته شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/10/15
باز هم چین...
1394/10/15
خدا لعنت کنه چین رو نه تنها اینجا بلکه جاهای دیگه هم دارن