موضوعات داغ

جراحی سنگین برای مرسدس بنز C450

عکس مطلب اول
لورینزر نسخه‌ای به شدت اصلاح شده از مرسدس بنز C450 AMG را در نمایشگاهی نه چندان مطرح تحت عنوان "Essen موتور شو" معرفی کرد.
در قدم اول تیونر به سراغ بخش مول قدرتی خودرو رفته و با ویرایشاتی تخصصی بر روی پیشرانه 3 لیتری V شکل شش سیلندر توربو دوقلوی استاندارد آن، توانسه حداکثر سرعت این C کلاس مرسدس بنز را به 250 کیلومتر برساعت برساند، البته با محدود کننده الکترونیکی که تحت هیچ شرایطی قابل حذف شدن نیست. علاوه بر این، قدرت تولیدی پیشرانه از 367 اسب بخار به 435 اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی آن هم از 520 نیوتن متر به 620 نیوتن متر افزایش پیدا کرده که شتابی صفر تا صد 4.6 ثانیه‌ای را به همراه داشته است، یعنی 0.3 ثانیه سریع‌تر از نسخه استانداری که AMG به صورت شرکتی تحت عنوان C63 تقویت کرده است.
از لحاظ بصری هم می‌توان به وضوح تغییرات حاصله بر روی این C کلاس را مشاهده کرد، ولی به غیر از چراغ‌های مشکی شده پیشانی، برجسته‌ترین تغییر ظاهری این C کلاس مربوط به مجموعه سپر اصلاح شده آن می‌‌شود که خیلی حجیم‌تر و فانتزی‌تر شده است که برای یک خودروی به اصطاح اسپرت، چندان جالب به نظر نمی‌رسد و اندکی ظاهر آن را بچگانه کرده است، به هرحال در این جور شرایط نباید سلیقه را فراموش کرد. در عقب هم که دیگر اسپویلر نصب شده بر روی درب صندوق عقب، خروجی‌های اگزوز اسپرت و ... قابل مشاهده هستند.
بر روی محورهای چرخ‌ها نیز چه در جلو و چه در عقب از رینگ‌هایی 19 اینچی آلیاژی استفاده شده که لاستیک‌هایی کانتیننتال اسپرت کنتاکت 6 با ابعادی 40/225 بر روی رینگ‌های جلویی و با ابعادی 35/255 بر روی رینگ‌های عقب آن نصب می‌شود. ولی می‌توان به صورت سفارشی رینگ‌هایی 20 اینچی آلیاژی با همین طراحی پره‌ها را سفارش داد که ابعاد لاستیک آن‌ها به ترتیب در جلو و عقب شامل 30/245 و 30/265 می‌شود که برای صاحبش حدود 10 هزار و 424 دلار آب می‌خورد. در ضمن ارتفاع کف کابین تا سطح زمین هم حدود 30 میلی متر کاهش یافته تا خصلت اسپرتی این C کلاس با رینگ‌های جدید و پرزرق و برقش بیشتر به چشم آید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/9/7
اي ي ي جانم
1394/9/7
بازم يه آلماني
1394/9/7
این بنز چراغ عقباش خیلی شکل s500 2015است جلوشم از سری بنز خیلی بدوره