موضوعات داغ

شکار نسل جدید کیا سراتو

عکس مطلب اول
فیس لیفت کیا K3 یا به عبارتی دیگر Forte پیش از معرفی رسمی، توسط لنز دوربین‌های عکاسان جاسوسی همیشه در صحنه شکار شد.
همانطور که می‌بینید، در طراحی ظاهری این محصول تجدید نظرهایی جزیی بر روی گلگیر جلو و عقب به همراه چراغ‌های شب نمای روی آن‌ها صورت گرفته است، ولی دیگر بخش‌ها اعم از جلوپنجره مشبک خودرو و چراغ‌های پیشانی آن با زبان طراحی جدید کیا توسعه پیدا کرده‌اند.
براساس اطلاعاتی که از منابع موثق بدست آمده است، گویا از پیشرانه‌های نسخه استاندارد بر روی نسخه فیس لیفت هم استفاده شده است، به این ترتیب شاهد پیشرانه‌ای نام آشنای 1.6 لیتری توربودیزلی 136 اسب بخاری با گشتاوری 300 نیوتن متری خواهیم بود که به صورت اختیاری به یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک متصل می‌شود. برای بازار آمریکا نیز پیشرانه مورد استفاده بر روی الانترا در نظر گرفته شده است، یعنی یک موتور 1.4 لیتری 128 اسب بخاری که می‌تواند حداکثر 211 نیوتن متر گشتاور هم تولید کند.
به طور کلی می‌توان گفت که کیا K3 یا Forte، نسخه‌ای سدان از کیا cee'd است که به احتمال زیاد تا پایان همین سال مراحل تحقیقاتی و تست‌های آن به پایان رسیده و به طور رسمی معرفی شود.

نظرات کاربران

15 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/9/6
این چرا انقدر فیس لیفت می کنه !
1394/9/6
خوب فرق یه خودرو ساز موفق با یه نوع درپیتش همیناس دیگه
1394/9/6
جلوش شبیه به mvm 315 نسل قبل شده :)
1394/9/6
اخه این چیه روز به روزم موترش داره ضعیفتر میشه،20هزار دلار پول اینه،فورد موستانگ با موتور5000سی سی33000 دلاره،تازه کیفیت اون کجا این کجا،ماشینای امریکایی،حرف اول تو دنیا رو میزنند،سادگی در تعمیرات موتور،موتور قوی،نگهداری راحت،کیفیت قطعات،از همه مهمتر قیمتاشون،نسبت به بنز ،بی ام و،پورشه،چون خرید ماشینای اروپایی یه طرف،نگهداریشون یه طرف،با موتورای پیچدهشون،و قیمتای بالاشون
1394/9/6
آمریکا تو کشور خودش هم حرف اول رو نمیزنه و بازارشون دست ژاپنی هاست. کیفیت که بحثش نیست چون خود آمریکایی ها هم ادعایی ندارن! میمونه پیچیدگی که من میخونمش تکنولوژی و معلومه وقتی شما میخواید مصرف سوخت، آلایندگی و ... رو بهتر کنید یا باید قدرت رو پایین بیارید مثل خیلی از خودروسازها یا باید از توربو و ... استفاده کنید که پیچیدگی بالا میره. مقایسه بین آلمانی و آمریکایی روی کاغذ خیلی ساده لوحانه هست. چون اگه این طور که میگید بود هیچکی تو آمریکا به سری ۳ بیشتر از کامارو پول نمیداد و تو آلمان همه آمریکایی سوار میشدن. در حالیکه شما برای دیدن ماشین آمریکایی بجز بعضی مدل های فورد که تو اروپا طراحی و تولید میشن (فیستا، فوکوس، اس مکس، گلکسی و ...) تو آلمان باید بگردید ولی ماشین های آلمانی تو آمریکا به وفور دیده میشن.
1394/9/6
کره شورش رادراورده.هر روز چراغ وسپر و..عوض میشه.هر شش ماه فیس لیفت
1394/9/6
آقا صبر میکردین عرقتون خشک شه بعدش فیست لیفت میکردین
میذاشتین لااقل یک سال بایه ماشین به روز میگشتیم
والا بخدا !!!
1394/9/6
کارخانه هیوندای و کیا عین گوشیهای سامسونگ مشتریهاشونو مسخره کردن
1394/9/6
چی بگم واقعا بزور سالی یه فیس لیفتو زدن تو سر مشتریاشون میخوان پرفروش بشن هوندا سیویک چهارتا طرفدار داره ک دو سال یه بار فیس لیفت میشه این چیه آخه
1394/9/6
اوه این که خرابش کرد نه ابعاد چراغ های جلوش با ابعاد ماشین هم خوانی داره (خیلی بزرگه) نه رینگاش به ماشین میاد، دقیقاً شده مثل دنا هیچ چیش با هیچ چیش همخوانی نداره
1394/9/7
پلاستیک کهنه دمپایی کهنه بیار کیا و هیوندا ببر
1394/9/7
طراحی نمای عقب خودرو به جز اختلاف اندکی در چراغ نسبت به نسل قبل تغییر خاصی نداشته اما طراحی نمای جلو دچار تغییرات نسبتا زیادی شده که زیبایی خوبی رو ارائه کرده
1394/9/7
دوستان کیا و هیوندای هر سه سال فیس لیفت میدن
نسل قبل سراتو همین که سایپا الان مونتاژ میکنه 2010 بود
اینی که الان هست وارداتی و اطلس مینویسه 2013 هست
این عکس بالا هم اگر باشه طراحی 2016 هست

لطفا بدون مزالعه نگید هر روز فیس لیفت میزنن

البته تقصیر مردم ما نیست وقتی پراید 20 ساله همین شکل هست
خب کاری که هیوندا و کیا میکنن میشه برای ما هر روز چهره عوض شدن !!
1394/9/7
دوست عزیز نسل فعلی از 2014 وارد بازار شده 2013
1394/9/7
شما الگوت پرایده؟نگاه به بنز ورنو وفولکس ونیسان و...بکن.اونها هم هر روز تغییر قیافه میدن؟کلا کره ای همینه.مثل تلویزیون وگوشی های کره ای.در واقع ماشین های کره به خاطر قیافه واپشن فروش میره وگرنه خودروهایی با اختلاف قیمت خیلی کم وکیفیت بالاتر میشه خرید.به جای اپتیما وسوناتا شما برو کمری ورنو سفران بخر.زمین تا اسمون تفاوت دارن به لحاظ کیفی ولذت رانندگی