موضوعات داغ

فیلم قدرت نمایی آفرودی نیسان تایتان

عکس مطلب اول
نهمین تیزر تبلیغاتی تایتان‌های نیسان منتشر شد، تیزری متفاوت که حالا رنگ و بوی تست نهایی به خود گرفته و در آن به بررسی توانایی‌های این پیکاپ دو رگه آسیایی- آمریکایی پرداخته شده است.
همانطور که گفتیم، این ویدیو نشانگر توانایی‌های نیسان تایتان است که در نزدیکی مرکز تست آریزونای نیسان واقع در استانفیلد آریزونا صورت پذیرفته است. در بخش اول این ویدیو خواهید دید که پیکاپ نیسان در کوه‌های مونتانا در حال گشت زنی است و به عنوان مسیری آفرودی، در حال تست کردن سیستم تعلیق، سیستم درایو چهار چرخ محرک و سیستم‌های ترمزی چهار چرخ دیسکی آن هستند. در نیمه دوم از این ویدیو نیز شاهد صعود این پیکاپ از یک شیب 6 درجه‌ای در نزدیکی سد دیویس هستیم که توانایی‌های این پیکاپ را در گرمای شدید، بارهای سنگین و سطحی شیب دار به نمایش گذاشته است.
بد نیست پیش از مشاهده ویدیو مربوطه در ادامه مطلب، توضیحی مختصر هم از مشخصات فنی این محصول داشته باشیم. همانطور که احتمالا مطلع هستید، این پیکاپ در کارخانه نیسان واقع در کانتون می‌سی‌سی‌پی تولید خواهد شد و به رهبری از این کارخانه هم به بازار عرضه خواهد شد، ولی در بخش مولد قدرتی آن از یک پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر V شکل استفاده شده که ساختار آن مبنی بر دیزل و با تکنولوژی ساخت کامینز بوده که توان تولید حداکثر 310 اسب بخار قدرت و 751 نیوتن متر گشتاور را دارا است که به طور انحصاری به یک گیربکس شش سرعته توماتیک متصل می‌شود، ولی می‌توان به طور سفارشی نسخه چهارچرخ محرک یا تنها محور عقب محرک آن را تهیه کرد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/9/5
چرا این قدر به نیسان تایتان اهمیت میدن؟خیلی سر و صدا کرده چیز خاصیم نداره.تویوتا توندرا یا سکویا یا اف150 یا سیلواردو یا دوج بهتر نیستن؟
البته که نیسان توی پیکاپ سازی سابقه ی خوبی داره ولی رقباش بهترن
1394/9/5
ford raptor ino mikhore
1394/9/5
سلام و خسته نباشید
فکر کنم صعوداز شیب 6 درجه اشتباه تایپی باشه چون 6 درجه زیاد نیست
1394/9/5
اینا خودشونو مسخره کردن؟؟اینهمه هزینه کردن فیلم تبلیغاتی ساختن که مثلا چی نشون بدن؟؟؟چنان میگن هنرنمایی در آفرودگفتم الان ازکوه صاف میره بالا...اینا که از همین وانت مزدا های خودمونم برمیاد!!!!!!!!
1394/9/5
حالا این کره ای بازا باز هم بیان بگن ژاپن آشغال میسازه...کل دنیا میدونن کره در مقابل ژاپن حرفی برای گفتن نداره
1394/9/5
جرات داره بیاد با نیسان زامیاد مسابقه بده فقط کافیه یه گاز بده راننده نیسان صدای زوزه اگزوزش ترس بر اندام این تیتان میندازه!!!!