موضوعات داغ

لامبورگی هوراکان، اصیل زاده تضعیف شده

عکس مطلب اول
لامبورگینی، شرکت خودرساز خاص ایتالیایی صنعت خودروسازی در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی اتومبیل لس آنجلس آمریکا، نسخه‌ای متفاوت از لامبرگینی هوراکان را معرفی کرد.
در این نمایشگاه خودرویی، شرکت خودروسازی لامبورگینی نسخه‌ای از هوراکان را با کد LP 580-2 معرفی کرده است که چه در بخش طراحی ظاهری (البته به صورت جزیی) و چه در بخش فنی تغییراتی را نسبت به نسخه اصلی هوراکان تجربه کرده است. در مبحث طراحی ظاهری، می‌‌توان در بخش جلویی خودرو یک مجموعه سپر اصلاح شده را مشاهده کرد که در لابه‌لای ورودی‌های هوای اطراف سپر آن تیغه‌هایی افقی طراحی شده است. علاوه بر تغییراتی جزیی دیگر، در زیر شاسی و بدنه این خودرو نیز چهار عدد رینگ 19 اینچی تحت پوشش لاستیک‌های پیرلی P Zero قرار گرفته که این گاو نر ایتالیایی را در خیابان‌ها مهار و همراهی می‌کند.
در این نسخه از لامبوگینی هوراکان از بکارگیری یک سیستم چهارچرخ محرک اجتناب شده است و همانطور که از نام گذاری و عدد 2 در کد گذاری LP 580-2 پیداست، تنها محور عقب را محور محرک کرده‌اند تا از طرفی حدود 33 کیلوگرم از وزن خودرو بکاهند و از طرفی هم با تولید حداکثر قدرتی 580 اسب بخاری توسط پیشرانه 10 سیلندر 5.2 لیتری، به شتاب حداقلی 3.4 ثانیه ای دست پیدا کنند که بطبع شتابی کمتر از برادر بزرگ‌تر خود یعنی LP 610-4 دارد. اما در عوض حدود 20 هزار یورو ارزان‌تر از آن بوده و رویای لامبورگینی سوار شدن را برای بسیاری فراهم می کند.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/9/2
فقط جنسيس كوپه
1394/9/2
فازت چیه ؟

فقط صدا اگزوز لامبو میارزه به کل کمپانی هیوندای
1394/9/3
اميدوارم زوتر شفا پيدا كني
الهي امين.......
1394/9/2
آقایی که میگی جنسیس کوپه واقعا برات.........
به نظر شما کی میاد جنسیس رو با این مقایسه کنه
1394/9/2
فقط کیفیت اجزای داخل کابین رو ببینید :|
از تو عکس هم داد میزنه میگه من بهترینم :)
فوق العادست لامبو
کاشکی دایره فعالیتش رو یکم گسترده تر میکرد
1394/9/2
خخخخخخخخخخ
1394/9/3
خخخخ اخه دامنشو گسترده تر کنه برا چی واسه چی مگه ما میتونیم بخیرم که تز میدیم قربونت داداش همون جنسیس توپه مخصوصا مدل ۲۰۱۵ واآآای روانی میکنه ادمو