موضوعات داغ

دایهاتسو هم به توکیو خواهد رفت

عکس مطلب اول
دایهاتسو، شرکت خودروسازی مطرح که نه، ولی کهنه کار صنعت خودروسازی ژاپن که همسو با بزرگان صنعت خودروسازی ژاپن همچون هوندا و نیسان و سوزوکی و غیره، به صورت آنلاین محصول کانسپت خود را با نام اولیه و مستعار D-Base معرفی کرده است تا غرفه‌ای برای خود در نمایشگاه توکیو ژاپن فراهم کند.
نسل فعلی خودروی هاچ بک "میرا کی (Mira Kei)" در سال 2006 میلادی بود که توسط دایهاتسو معرفی و روانه بازار شد. این را چرا گفتیم و چه ربطی به این کانسپت اشت؟! خب، این محصول براساس شایعات و اندکی هم ادعاهای خود دایهاتسو، به احتمال زیاد قرار است جایگزینی برای خودروی هاچ بک "میرا کی" باشد و این معرفی را می‌توان به عنوان پیش نمایشی دزدکی از نسل جدید آن به حساب آورد، چون با اندازه‌ای کوچک 3.4 متری در طول، 1.48 متری در عرض و ارتفاع 1.49 متری، شباهت زیادی در سگمنت و جثه خود با میرا کی دارد و به احتمال زیاد در سال 2016 سرنوشت آن مشخص خواهد شد، پس ما هم با در نظر گرفتن این اطلاعات به عنوان یک شایعه، مطالب گفته شده را در حد یک حدس و گمان پنداشته و تاکید و تاییدی بر روی آن‌ها نداریم.
باتوجه به هیکل و شاسی این اتومبیل هم شرکت سازنده در اطلاعات اولیه به یک پیشرانه محرک 3 سیلندر کوچک اشاره کرده که تنها حجمی برابر با 0.66 سی سی دارد و به کمک یک جعبه دنده اتوماتیک انتقال متداول CVT به تبدیل و ارسال نیروی تولیدی پیشرانه می‌پردازد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/7/15
اگه زیاد اسمش مطرح نیس ولی اصالت از خودروهای ژاپنی داره و آدم با خاطر جمع استفاده میکنه
موتوریش ضعیف هس ولی با ابعاد و بدنه کوچیکش جور در میاد
1394/8/21
اسمش دایی هاتسویه....اون فیلم کره ای بود هاتسو...این دایی شه ...خخخ
دایهاتسو
1396/5/30
ما ازاین ماشین دایهاتسو داشتیم سفار ش امریکا بود ماشین خیلی خوب بود