موضوعات داغ

واندرهای هوندا در راه توکیو

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی ژاپنی هوندا برای حضور خود در نمایشگاه خودرویی توکیو، از دو محصول کانسپت خود در کلاس و نام‌های موتورسیکلت "واندر واکر (Wander Walker)" و اتومبیل کوچک شهری "واندر استند (Wander Stand)" رونمایی کرد.
اول از همه یک صحبتی کوتاه در مورد اتومبیل دو سرنشینه "واندر استند (Wander Stand)" می‌کنیم تا بعد از آن به سراغ برادر کوچک‌تر آن، یعنی موتورسیکلت واندر واکر هم برویم. با نگاهی اجمالی به تصاویر مربوطه به اتومبیل واندر استند متوجه تمامی ویژگی‌های آن خواهید شد. این اتومبیل برخلاف موتورسیکلت واندر واکر، از دو صندلی سرنشین و یک سقف شیشه‌ای سود می‌برد که می‌تواند در شرایط آب و هوایی نامساعد بسیار کارآمد باشد، ولی این نکته را نباید فراموش کرد که سطح این اتومبیل به دلیل نبود درب‌های ورود و خروج، در حد یک موتورسیکلت است. علاوه بر نصب یک صفحه نمایشگر جداگانه، هوندا یک پروژکتور کوچک را هم بر روی داشبورد تعبیه کرده که داده‌های خود را بر روی شیشه جلویی اتومبیل نمایش می‌دهد که به اعتقاد ما این قابلیت در شب ممکن است مشکل ساز شود.
دومین عضو این مجموعه هم که کمی در مورد آن صحبت کردیم، موتورسیکلتی چهارچرخ با نام "واندر واکر" است که در زیر شاسی آن چهار عدد رینگ با لاستیک‌های پیشرفته بدون باد نصب شده و برای سرنشین هم تنها یک صندلی در نظر گرفته شده است. در قسمت میانی فرمان این موتورسیکلت نیز یک صفحه نمایشگر لمسی مجهز به GPS طراحی شده است که در مواقع پارک موتورسیکلت، می‌توان آن را جدا کرد و با خود برد. دیگر ویژگی منحصر به فرد این موتورسیکلت نیز چرخ‌های جلویی آن است که براساس ادعای شرکت خودروسازی هوندا و به دلیل نبود دنده عقب در این موتورسیکلت، قابلیت گردشی تقریبا 85 درجه‌ای دارد که در مانوردهی و گردش‌های سریع و خروج از پارک می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/7/13
در فکرم از سرعتگیرای ایران رد میشه :))
1394/8/21
حال میده باهاش بری مسافر کشی