موضوعات داغ

درگ هیجانی با خودروهای اسپرت خیابانی

عکس مطلب اول
مسابقه درگ دسته جمعی سوپراسپرت‌ها برای اولین بار در سال 2010 میلادی به میزبانی موتورترند انجام شد و از همان سال، هر ساله این موسسه روزنامه نگاری موتورترند این شیوه را در پیش گرفته و سوپر اسپرت‌های آن سال را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهند و قریب به اتفاق هم همیشه نیسان GTR در سگمنت خودروهای اسپرت اول شده و در سگمنت سوپر اسپرت‌ها هم بوگاتی ویرون سروری می‌کند، ولی این بار موتورترند روشی متفاوت را در پیش گرفته و به جای خودروهای آتشین و هیجان انگیز سوپر اسپرت و اسپرت، خودروهای میان رده اسپرت و بعضا سدان‌های میان رده اسپرت را برای یک چالش بزرگ گرد هم آورده است.
در این تورنومنت حداکثر 10 اتومبیل انتخاب شده است. در این صف، اول از همه نسل جدید مزدا MX-5 قرار گرفته که با عملکرد و قدرتی چند برابری که نسبت به قبل داشته، توانسته تحسین و توجه خیلی از مخاطبان را به خود جلب کند و تبدیل به یکی از اتومبیل‌های انتخاب شده برای این تورنومنت باشد. بعد از مزدا، لکسوس RC F پشت خط ایستاده که برخلاف تعریف‌های زیادی که از آن می‌رفت، نتوانست چندان خوب ظاهر شده و حتی لقب کاپیتان کند را هم به آن نسبت داده‌اند، ولی بعد از لکسوس، این تورنومنت کمی رنگ و بوی هیجان به خود می‌گیرد، چون به ترتیب پورشه 911 و کادیلاک و بنتلی کانتیننتال GT3-R و شورلت کوروت Z06 و مرسدس بنز AMG GT قرار گرفته‌اند که با هرکدام با قدرتی بیش از 350-400 اسب بخار، به راحتی می‌توانند دیگر رقبیای خود را محو کنند. اما چیزی که اینجا هائز اهمیت است، وجود دو نماینده از کادیلاک و مرسدس بنز در این تورنومنت است که شانس آن‌ها را برای برنده شدن بیشتر می‌کند.
در ادامه شما را دعوت به تماشای این درگ زیبا و هیجانی می‌کنیم، شما طرفدار کدام یکی از این 10 اتومبیل هستید؟! خودم که با وجود ندیدن این ویدیو، طرفدار شورلت کوروت Z06 در این تورنومنت هستم.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/7/12
با سلام
مسابقه مضحكي بود خب معلومه اوني كه قدرتش از همه بيبشتره برنده مي شه كوروت زيبا 650 اسب قدرت داره بقيه شون اينقدر قدرت ندارن نزديكترين قدرت بهش بنتلي هست با 570 اسب قدرت بقيه شون قدرتشون از اين دو كمتره اوني كه قويتره اول مي شه اين كه ديگه مسابقه نمي خاد اين مجله موتورترند كلا مقايسه هاش با مزه است
1394/7/12
آقای علی اگه همه چیز قدرت موتور بود که الان باید با فاصله بسیار زیاد کوروت اول میشد. و بعد هم کادیلاک CTS V چون 640 اسب قدرت داره. ولی همون طور که دیدی اینطور نبود.
عشق من باز کل کاشت بنتلی غول بی شاخ و دم با لباس مسابقه یا بدون لباس مسابقه بهترین ماشین دنیاست. با وزنی 2239 کیلویی واقعا سریع بود.
1394/7/12
نه داداش همیشه اینطوری نیست،مشخصات رو کاغذ همیشه دلیل بر برتری نیست...
به عنوان مثال تست نیسان جی تی آر با رقیبای پر قدرت ترشو از اینتزتت ببین....
1394/7/13
Doste aziz vase maghayese hameye mashinast ba ham ina motmaenan to yedone class gharar nemigiran.....
Badesh ki gofti harchi ghodrat bishtar bashe to shetab nafare aval mishe
Sherabe ye mashin baste be kheyli chiza hast ke albate ghodrate mashin bi tasir nist vali baz hanechi nist
1394/7/12
دلشون واسه مزدا سوخت گفتن زودتر حرکت کنه :D در کل رقابت خوبی نبود خودروها هم از نظر پیشرانه هم از نظره قیمتی تفاوته زیادی با هم دارن.این مزدا MX5 هر وقت تو رشت میبنم حال میکنم خیلی باحاله قیمتش 120 تومنه اینجا.
1394/7/12
جای لنسر ایوو خالی