موضوعات داغ

قدرتمندترین X4 بی ام‌‌ و معرفی شد

عکس مطلب اول
پس از انتشار تصاویر و اطلاعاتی جاسوسی از محصول جدید ب ام و در هفته گذشته، شرکت خودروسازی آلمانی ب ام و دیروز صبح رسما شاسی بلند X4 در نسخه M40i را معرفی کرد.
در حال حاضر می‌توان گفت که این نسخه از ب ام و X4، قدرتمندترین و سریع‌ترین شاسی بلند ب ام و از خانواده X4 است که به یک موتور 360 اسب بخاری 3 لیتری شش سیلندر با گشتاوری 465 نیوتن متری مجهز شده و می‌تواند شتاب صفر تا صد را در حداقل 4.9 ثانیه پر کرده و به حداکثر سرعتی 250 کیلومتر بر ساعت نیز دست پیدا کند.
از لحاظ بصری نیز ب ام و تغییراتی محدود را در طراحی بدنه این نسخه از M4 اعمال کرده که شامل لهجه‌هایی جدید بر روی سپر جلو، آینه‌های جانبی با قابی خاکستری رنگ، رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی سری محصولات M و همچنین سیستم اگزوز اسپرت با کنترل دریچه و قطعاتی خاکستری رنگ بر روی سپر عقب می‌شود که موجب اسپرت نشان دادن این خودرو شده است.
در داخل کابین هم علارغم تغییرات بیرونی، تغییراتی در جهت اسپرت کردن فضای داخلی صورت گرفت که می‌توان به مواردی همچون غربیلک فرمان چرمی سری محصولات M، اهرم‌های تعویض دنده دستی پشت فرمان، صندلی‌های اسپرت و پنل‌های مخصوص درب‌های سری خودروهای M بر روی ب ام و X4 M40i اشاره کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/7/11
همیشه بهترین.زنده باد آقای دینامیک و لذت رانندگی!
نخریدن خودرو صفر فراموش نشه!!!