موضوعات داغ

فیس لیفت میتسوبیشی لنسر پس از 7 سال

عکس مطلب اول
پس از انتقادهای فراوانی که از سوی مخاطبان به سری محصولت لنسر میتسوبیشی شده بود، در نهایت شرکت خودروسازی ژاپنی میتسوبیشی را مجبور به ارائه یک نسخه‌ی فیس لیفت از این محصول باسابقه میتسوبیشی کرد، فیس لیفتی که از حالا به بعد با چهره‌ای آرام‌تر و نازپرورده‌تر و بهره‌مندی از همان پیشرانه‌های سابق، مسکنی موقتی برای این درد طراحی سری محصولات لنسر تا معرفی نسل جدید آن خواهد بود.
در واقع این فیس لیفت مربوط به نسخه لنسری است که در سال 2008 میلادی معرفی شده بود و ربطی به این لنسرهای آخری که یک جلوپنجره یک تکه دارند و در داخل کشور خودمان هم عرضه شده است، ندارد. به این ترتیب، اگر نسخه اصلی یعنی مدل 2008 لنسر را در کنار این فیس لیفت 2016 بگذاریم، می‌توان براحتی تغییرات طراحی آن را تشخیص داد، ولی عمدتا طراحی اصلی آن حفظ شده و به قولی تغییری در طراحی پایه آن ایجاد نشده است. تغییرات اعمال شده بر روی چهره لنسر هم به طور کلی شامل مه شکن‌هایی بزرگ‌تر که یک چراغ نواری شکل LED به اطراف آن اضافه شده، چراغ‌های اصلی پیشرفته‌تر با قاب داخلی تاریک‌تر و انتقال نوارهای کرومی از قسمت بالایی جلوپنجره به قسمت پایینی آن است که توانسته اندکی در طراحی اصلی خودرو تنوع ایجاد کرده و میل به خرید این محصول را در مردم بیشتر کند. طراحی عقبی خودرو را هم به نوعی هم می‌توان پیشرفت دانست و هم به نوعی پس رفت، چون نصب یک اسپویلر بزرگ برگرفته از لنسرهای اوولوشن جدید بر روی درب صندوق عقب آن یک پیشرفت به حساب آمده و حذف دیفیوزر و دو خروجی اگزوز اسپرت از زیر سپر هم در مدل فیس لیفت می‌تواند یک پس رفت به حساب آید که می‌تواند به ضرر کمپانی منجر شود.

نظرات کاربران

20 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/7/10
میتسو خراب کرد.
1394/7/10
من از طرفه میتسو از شما عزر خواهی میکنم،ببخشید که میتسو مثله کره ای ها تو بزک دوزک نیست...
1394/7/10
باید قبول کرد که میتسو نیاز به تغییرات اساسی داره تا اعتبار جهانیش رو دوباره به دست بیاره!
1394/7/10
از میتسوبیشی بعید بود بعد از 7 سال این طوری فیس لیفت کنه
1394/7/10
be nazare man pishraft karde. kayfiat ham ke aliye
1394/7/10
اینکه تنوعی شده باشه خوبه ولی... نمیدونم چرا میتسو تو بحث بازاریابی انقدر افت کرده خصوصا نسبت به دهه 90، کمپانی که میتونه بهترین هندلینگ و هماهنگی فنی رو تو ماشیناش ارائه کنه چرا انقدر ضعیف و کند پیش میره؟ چرا فکری به حالش نمیکنن؟ آخه چرا با این نحوه مدیریت...؟
1394/7/10
متاسفانه ژ اپنی ها ثبات و اصول طراحی بلد نیستن.
1394/7/10
آره فرانسوی ها مخصوصا رنو ثبات و اصول طراحی رو بلدن...مخصوصا فلوئنس شما خیلی روی اصول طراحی شده خودمون میدونیم
1394/7/11
اره دیگه اصول و ثبات طراحی رو فرانسویا دارن مثلا به داشبورد مواد بازیافتیه ال۹۰ ساندرو کولیوس ومخصوصا سوپر کارشون داستر و بقیه اشغالاشون نگاه کنی اصول رو میبینی
1394/7/10
انتظار بیشتری از میتسوبیشی میره... نه این قدر کسل کننده.. هرچند بازم عشقه....
1394/7/10
اصلا انتظار همچین چیزی رو نداشتم. این ماشین سراسر خشم و نظمه، چرا با این طراحی جلوی فوران قدرتشو گرفتن
1394/7/10
با تشکر از خودرو بانک که ویدیوی فیس لیفت میتسوبیشی رو در آپارات اینجا قرار داده؛ولی بیشتر از خود خودرو خیابانها ی خلوت ، تمیز ، فضای سبز منحصر بفرد و زیبایی و نظم اون محل ،منو شیفته و مجذوب خودش کرد؛ در ایران متاسفانه غیر از جزیره کیش یه همچین جایی رو من ندیدم.
1394/7/10
به حرحال میتسو دلنشینه،یادش و دیدنش لذت بخشه،سواریش دلرباست.
1394/7/10
پس شایع شده بود که تولید مدل لنسر به پایان میرسه و دیگه این مدل را تولید نخواهد کرد. الکی بوده؟؟!!!!
1394/7/10
دوست عزیز،اون خبر مربوط به لنسراوولوشن بود که تولیدش متوقف میشه.
1394/7/10
امیدوارم نمایندگی ۲۰۰۰ اش رو بیاره!و ۲۴۰۰!
1394/7/10
میتسوبیشی عالی و بینظیره هرچند که زرق و برق نداره.تو بازار ایران تنها ماشینی که از نظر من هم برای خانواده و هم جوان مناسب هست میتسوبیشی لنسر هست.
متاسفانه هر روز تعداد آدم هایی که به هندلینگ و کیفیت سواری و مسائل فنی اهمیت میدن کمتر میشه و زرق و برق الکی و آپشن های بیخود جای لذت رانندگی رو میگیره.به همین دلیل هست که کره ای ها پرفروش شدن
1394/7/11
توي خيابوناي صاف و همواري مثل اين با يه همچين كيفيت اسفالت خوبي به خدا همون پرايدم سالها توشون عمر مي كنه چه برسه به ميتسو
بچه ها خدايي كار ندارم توليدات داخلي چقدر كيفيتشون پايينه و از همون روز اول همه جاشون صدا مي ده ولي از حق نگذريم انصافا كيفيت اسفالتامونم چه تو شهر چه تو جاده افتضاحه ها....همين اسفالت پر چاله و ترك ترك نا هموار هم خودش مزيد بر علت مي شه كه اينقد ماشينامون زود به سرو صدا مي افته و افت مي كنن
اخه مشكلامون الحمد الله يكي دوتا نيست كه.....
1394/7/11
سلام خدمت دوستان. من خودم هم میتسوبیشی دارم اما واقعا تعجب اوره. باید بعد از 7-8 سال کاملا یه نسل جدید معرفی میشد. اما فیس لیفت. اون هم به این ناقصی... یاد فیس لیفت سمند افتادم والا. میتسوبیشی باید طراحاشو عوض کنه. والا توانایی فنی این شرکت با توانایی طراحی است اصلا همخوانی نداره. این جوری داره بازارشو از دست میده. بچه ها لطفا هی به کره ای ها گیر ندین که به ظاهر می پردازن. والا همتاهای ژاپنیش هم تو طراحی خیلی جلوترن. بابا میتسوبیشی تو کیفیت و طراحی تا سال 95 میلادی تو ژاپن پیشتاز بود....اما حالا!!!!
1394/7/19
سلام بر همه. در ابتدا باید یک نکته رو روشن کنم. این نکته این است که کلا خودروسازان ژاپنی بر خلاف کره ای ها به اصالت و حس خاص بودن خودروها خیلی اهمیت میدن . که همین نکته باعث شده در طرح های فیست لیفت شده خیلی محطاطانه عمل کنند. به عبارت دیگر برای اینکه اصلت و امضای طراحی از بین نره مجبورن اصطلاحا دست به عصا حرکت کنن . این نکته در مورد تمام ژاپنی ها صادقه. پس تغییرات کمی که در فسیت لیفت جدید میتسو لنسر اعمال شده رو به فال نیک میگیریم. اما نکته دوم اینکه کلا خودروسازان ژاپنی اولویت اولشون کیفیت و ماندگاری و استهلاک کمه خودرو بر خلاف کره ای ها که تمام هم و غمشون طراحی بروز و مدرن. دانستن این نکته هم مهمه که طراحی بر روی کیفیت اجرا خیلی تاثیر داره. به عبارت دیگر شلید شما یک طرح کاملا مدرن و فضایی رو طراحی کنید اما در فاز اجرا قابل اجرا نباشه یا استانداردهای کیفی و ایمنی رو پاس نکنه. پس در نهایت در طراحی میستو شک نکنید و بدونید که دلیل این تغییرات جزیی حتما مسائلی از قبیل کیفیت و ایمینی و غیره بوده. با تشکر