موضوعات داغ

سانگ یانگ راهی فرانکفورت شد

عکس مطلب اول
سانگ یانگ XAV-Adventure و XLV-Air کانسپت، دو محصول جدید از شرکت خودروسازی کره‌ای سانگ یانگ بوده که قرار است این شرکت را در نمایشگاه فرانکفورت 2015 همراهی کنند، به همین دلیل سانگ یانگ تیزری تبلیغاتی نصفه و نیمه را از دو محصول خود ارائه کرده تا مقدمات این معرفی را فراهم کند.
اول از همه به نظر می‌رسد که سانگ یانگ XAV- ادونچر یک تفسیر ساده و احتمالا پیش نمایشی دزدکی از نسل چهارم سانگ یانگ کوراندو باشد که آخرین مدل آن طی سال‌های 2010 تا 2013 عرضه و پس از آن هم نسخه‌ای فیس لیفت از این برند در بازارهای جهانی عرضه شد، از این رو با توجه به نام گذاری موقتی از این دست خوروهای کانسپت، نسل چهارم بودن سانگ یانگ کوراندو دور از ذهن نیست.
از طرفی دیگر نیز، سانگ یانگ XLV-Air، با وجود همین تصاویر گرافیکی سیاه و سفید، شباهت بسیار زیادی با سوگولی سانگ یانگ یعنی تیوولی دارد که می‌توان از این طرح کانسپت هم انتظار تیوولی بودن آن را داشت، ولی حالا با فاصله‌ای بیشتر که بین دو محور آن ایجاد شده است، می‌تواند حداکثر تا 7 سرنشین را با خود حمل کند و با قابلیت جمع شدن صندلی‌های عقبی که حتما در آن بکار گرفته خواهد شد نیز فضای بار بسیار بزرگ‌تر و جادارتری را در اختیار سرنشینان قرار خواهد داد.
برای مشخصات فنی این دو محصول هم تاکنون هیچگونه اخباری رسمی منتشر نشده است، ولی زمزمه‌هایی از بکارگیری دو پیشرانه 1.6 لیتری بنزینی 128 اسب بخاری و پیشرانه‌ای 1.6 لیتری دیزلی 115 اسب بخاری به گوش می‌رسد که نیروی تولیدی خود را توسط دو جعبه دنده شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو و یا هر چهارچرخ ارسال می‌کنند.
به هرحال نمی‌توان چندان بر روی این شایعات حساب باز کرد، از این رو باید تا معرفی رسمی این دو محصول در بخش خودروهای کانسپت نمیشگاه بین المللی اتومبیل فرانکفورت 2015 منتظر ماند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/6/14
سانگ یانگ=باکیفیت ،خوش قیمت
(البته دربین محصولات کره)
1394/6/15
این سانگ یانگ کلن با عقب مشکل داره ! ولی باز این بهتر از قبلیاس
1394/6/15
طراحی این مدل XAV-Adventure یه جورایی از کوراندو های نسل قدیم (دهه 90)الهام گرفته شده، به خصوص فرم گلگیر جلو و راهنما ها و طراحی عقب ماشین، بنظرم زیبا و خاصه و اصالت طراحی خوبی داره......
1394/6/15
خداییش نسبت به محصولات قبلی خیلی پیشرفت کرده است. حالا نمی دونم این کانسپت تبدیل به واقعیت می شه یا نه.
1394/6/16
سانگ يانگ انصافا ماشيناي خوبي داره و خيلي با كيفيت ان
منتها قبلا بخاطر شكل ظاهرشون خيلي استقبال نميشدن،كه الان با اين دوتا محصول اخرش اين مشكلشم رفع شده
مخصوصا اين تيوولي كه هم خيلي قشنگه هم قيمتش خيلي مناسبه(البته ايشالا ارزون تر هم بدن)