موضوعات داغ

هیوندای i20، سفیر هیوندای در اروپا

عکس مطلب اول
پس از انتشار چندین و چند تصویر جاسوسی از محصولات جدید هیوندای، بالاخره این شرکت خودروسازی از محصول جدید خود یعنی مدل جدید هیوندای i20 پرده برداری کرد، ولی نکته قابل تأمل این خودرو انحصاری بودن آن است که از این نظر تنها برای بازار قاره اروپا ارائه شده و گذری به بازارهای آسیایی و یا حتی دیگر بازارهای جهان نخواهد داشت، ولی به هرحال هیوندای است و نمی‌شود که به همین سادگی‌ها ازکنار آن گذشت، پس در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این کوچولوی چشم بادامی‌ها آشنا کنیم.
اولین چیزی که در هیوندای i20 توجهات را به خود جلب می‌کند، طراحی ظاهری بروزرسانی شده آن است که حالا با یک سری بروزرسانی برای بازار اروپا ارائه خواهد شد، البته همین تغییرات باعث شده تا برای تفکیک این مدل با نسخه‌های استاندارد جهانی، شرکت سازنده یک پسوند تحت عنوان "اکتیو (Active)" را به انتهای نام این برند اضافه کند. این تغییرات ظاهری نیز در قسمت جلویی به ترتیب شامل یک قطعه جدید گارد مانند که قسمت زیر و جلوپنجره را در بر گرفته، یک جفت مه شکن گردی شکل در دو طرف سپر که نسبت به مه شکن‌های بزرگ کشیده نسخه استاندارد چندان جالب و مورد پسند طراحی نشده و در آخر هم شامل قطعاتی جدید پلاستیکی مشکی رنگ در بخش پایینی سپر و حاشیه گلگیرها می‌شود که تا زیر رکاب درها و انتهای کابین هم ادامه داشته است. در قسمت عقبی نیز همچون قسمت جلویی خودرو تغییراتی صورت گرفته که بزرگ‌ترین آن، گردی شکل شدن چراغ‌های نصب شده در دو طرف سپر عقب است.
در زیر کاپوت هم طبق بیانات شرکت سازنده، تنها یک پیشرانه 1 لیتری توربوشارژر بنزینی استفاده خواهد شد که با دو خروجی متفاوت قادر به تولید 100 اسب بخار (74 کیلووات) و 120 اسب بخار (88 کیلووات) قدرت خواهد بود.
در هم شرکت سازنده اعلام کرد که این محصول را همراه با خود به نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانکفورت 2015 خواهد آورد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/6/13
ماشین فقرای مهاجر اروپا
1394/6/13
به به حجت فلوئنس !!! ملکه انگلیس رنو فلوئنس سوار میشه !!! خخخخخخخ :دی
1394/6/13
پیشرانه یک لیتری!با صد اسب بخار!!اونوقت موتور xum پارس ای ال ایکس با حجم 1905 سی سی ۱۰۵ اسب.فقط میتونیم بگیم خرید خودروی صفر ممنوع یادتون نره داره جواب میده من برای تعمیر ماشینم رفتم ایران خودرو مهندس اونجا میگفت روزی چهار تا انصراف داریم ثبت نام هیچی.
1394/6/14
206از این بهتره والا!!!
1394/6/15
به درد ایران می خوره که بنزین گرونه اما کیفیت بنزین قدرت توربو رو توی ایران از بین می بره یعنی حدودا از 100 اسب 80 اسبش گیر ما میاد