موضوعات داغ

مرسدس S کابریو رسما معرفی شد

عکس مطلب اول
مرسدس بنز S کلاس کابریو (کروکی) رسما توسط شرکت خودروسازی آلمانی مرسدس بنز معرفی شد و به همراه این معرفی نیز اطلاعات تکمیلی و فنی آن هم ارائه شد که در ادامه به بررسی و توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت. البته لازم به ذکر است که بگوییم، پیش از این مرسدس بنز تنها یک پیشنمایش از این محصول ارائه کرده بود، ولی حالا برای نمایش عمومی این محصول در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت، اقدام به معرفی آنلاین آن کرده است.
به طور کلی مرسدس بنز S کلاس کابریو را می‌توان تلفیقی از دانش و هنر دانست که روح مرسدس بنز S کلاس کوپه در آن دمیده شده و همراه با آن هم جدیدترین و بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا عرضه گردیده است که حالا با سقفی متحرک ساخته شده از پارچه سه لایه که برای آن در نظر گرفته شده است، می‌توان طبیعت را هم توام با کیفیت و پویایی بالا لمس کرد. همانطور که گفتیم، این محصول با سقفی سه لایه بر روی خودرو عرضه خواهد شد که تنها در عرض 20 ثانیه به طور کامل باز یا بسته می‌شود که زمان آن خوب تلقی می‌شود. علاوه بر این‌ها، مرسدس بنز در چند نوع رنگ بندی بدنه از جمله سیاه، آبی تاریک، بژ و قرمز تیره ارائه خواهد شد. در ضمن برای استفاده بهینه و بجا از سقف متحرک خودرو نیز شرکت سازنده یکی از پیشرفته‌ترین و دقیق‌‌‌‌ترین سیستم‌های هواشناسی را در این خودرو گنجانده تا قبل از بروز مشکل، راننده را از وضعیت جوی موجود آگاه سازد و به قولی دست راننده را توی پوست گردو نگذارد.
برای محدوده قدرتی این محصول هم مرسدس بنز یک پیشرانه هشت سیلندر 4.7 لیتری توربوشارژر را در نظر گرفته که حداکثر 455 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور تولید می کند، ولی در کنار نسخه استاندارد، مرسدس بنز نسخه S63 AMG را هم با سقفی متحرک آماده کرده که با استفاده از پیشرانه‌ای 5.5 لیتری هشت سیلندر در محدوده قدرتی خود، قادر به تولید حداکثر 585 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور برای به ثبت رساندن حداقل شتابی 3.9 ثانیه‌ای است.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/6/12
در یک کلمه .........محشر ..!!

راستی یادتون باشه......***************خرید خودرو صفر اکیدا ممنوع ***************
اطلاع رسانی کنید لطفا...
1394/6/12
اااااا دير گفتي كه من ديروز رفتم يه دونه از همين بنزا خريدم....
1394/6/12
هه هه هه خوشمزه
1394/6/12
واقا شاهکاره فقط قیمتش تو ایران چند درمیاد؟؟؟!!!
1394/6/12
زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد
1394/6/13
گل بود و به سبزه نيز آراسته شد!
در ضمن خريد خودرو ي صفر اكيداً ممنوع!