موضوعات داغ

پژو با "فرکتال" به پیشواز فرانکفورت می‌رود

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی فرانسوی پژو از برند جدید خود تحت عنوان "فرکتال (Fractal)" به صورت اینترنتی و آنلاین پرده برداری کرد.
همانطور که می‌دانید، ظاهر این خودرو به صورت کاملا آینده نگرانه طراحی شده که خوشبختانه آن طراحی زمخت و ساده خودروهای به اصطلاح آینده نگر شرکت‌های مختلف خودروسازی همچون کیا یا آئودی را ندارد و پژو برای درک و نمایش روی دیگر اتومبیل‌های آینده، یک طراحی شلوغ با خطوط‌های متعدد شکسته را در نظر گرفته که انصافا هم جذابیت و طراحی دلنشینی دارد، به این صورت که بر روی بدنه کوچک و جمع و جور این رودستر، از قطعات و لوازم بزرگ و پیشرفته‌ای همچون چراغ‌های LED مشبک شکیل، کاپوت موتور آیرودینامیکی با لبه‌های برجسته دو گوشه آن که هم به هدایت جریان هوا کمک کرده و هم در پشت آن‌ها هودهایی برای خنک کاری و تامین بهتر هوای موتور قالب گیری شده، استفاده شده است. سقف اتومبیل هم به نظر می‌رسد که از نوع شیشه‌ای یا همان پانوراما باشد، ولی نکته قابل توجه طراحی و ساخت آن، این است که با توجه به کشیده شدن آن دقیقا تا انتهای کابین، چطور جمع شده و کجای اتومبیل قرار می‌گیرد!.
با توجه به تصاویر مربوط به داخل کابین هم با طراحی مربوط به آینده مواجه خواهید شد که در عین سادگی، پیشرفته‌ترین امکانات را به شیوه‌های مختلف در کنار قطعات و لوازم باکیفیت و طبیعی ارائه می‌کند که نمونه‌ای از آن، کلید‌های لمسی کنسول مرکزی و ابزار و همچنین صفحه نمایشگر اصلی کنسول مرکزی است که به صورت خوابیده در کنار اهرم دسته دنده نصب شده و اقدام به ارائه خدمات می‌کند. در ضمن شرکت سازنده اعلام کرده که این رودستر کوچکش، از یک پیشرانه محرک تمام الکتریکی برای حرکت کردن استفاده می‌کند.
در آخر هم لازم به ذکر است که این محصول به همراه پژو برای معرفی رسمی به نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانکفورت خواهد آمد، پس منتظر اطلاعات فنی آن باشید.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/6/10
خوشگله ولی چرا دورنگش کردن
1394/6/10
از خیییییییلی زشت
1394/6/10
و همچنان پژو 405 در ایران با قدرت به تولید خود ادامه می دهد !!!!!!!!
1394/6/10
پژو!!!!ما یاد چی می افتیم اونا یاد چی!
1394/6/10
با فرمونش نمیشه یه دستی رانندگی کنی برای همین خوب نیست 😐
1394/6/11
ايرانيا يه راهي براش پيدا مي كنن غصه نخور
1394/6/10
واقعا عالیه پژو واقعا تولیدات زیبایی داره.
1394/6/10
به نظرتون دوگانه سوزش رو ایران خودرو میزنه :)
من خودم خریدارم ....