موضوعات داغ

سوزوکی بالنو رخ نشان داد

عکس مطلب اول
سوزوکی با چند تصویر دیگر از محصول جدید خود تحت عنوان هاچ بک بالنو (Baleno) که پیش از این تنها یک تصویر از نمای کناری آن به عنوان پیش نمایشی برای معرفی رسمی آن در نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانکفورت 2015 ارائه کرده بود، بار دیگر مهمان وبسایت‌های خودرویی جهانی شد تا چند صباحی را در فضای مجای به سر کند.
از لحاظ طراحی ظاهری این محصول می‌توان گفت که با انتشار اولین تصویر از آن که طراحی کناری بدنه را نشان می‌داد، متوجه تشابهات بسیار نزدیک آن با خودروی مفهومی سوزوکی IK-2 که در نمایشگاه ژنو اوایل سال جاری میلادی به همراه دیگر خودروی مفهومی سوزوکی یعنی IM-4 معرفی شده بود، شدیم. ولی حالا با آپلود تصاویری کامل‌تر از چهره و به نمایش گذاشتن چهره تمام رخ آن، به تشابه بسیار نزدیک آن در تمامی قسمت‌ها با اندک تغییراتی ظاهری پی بردیم که در نگاه اول خیال خواهید کرد که این محصول یعنی سوزوکی بالنو هاچ‌بک، نسخه نهایی و تایید شده مفهومی IK-2 برای تولید است که تنها چراغ‌ها و سپر آن بروزرسانی شده است! در ضمن برای پیش بردن طرح بالنو نیز سوزوکی از سایزبندی بدنه 4023 میلی متری در طول، 1920 میلی متری در عرض و ارتفاع 1450 میلی متری در کنار وزن بسیار سبک بدنه استفاده کرده است.
برای راه انداختن بالنو هم سوزوکی از یک پیشرانه 1 لیتری BOOSTERJET و یک سیستم محرک هیبریدی کمک گرفته است، ولی تا کنون اطلاعاتی از میزان قدرت تولیدی آن‌ها منتشر نشده و طبق اعلام رسمی شرکت سوزوکی، پس از معرفی رسمی آن در نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانکفورت 2015، این جزییات ارائه خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/6/10
سوزوکی وارداتیش بیشتر دلچسبه تا این که مدل مثلا گرند ویتارا تو ایران خودرو مونتاژ بشه یه حس بدی میده
1394/6/10
سوزوکی طراحیش خیلی بده موتورشم ضعیفه کلا نسبت به بقیه ژاپنیا