موضوعات داغ

ارتش تویوتا گسترش یافت

عکس مطلب اول
تویوتا یاریس 2016 را که پس از عرضه می‌توان یکی از موفق‌ترین هاچ بک‌های کوچک بازار برشمرد، سه سطح جدید و ویژه برای آن تعریف شد که دارای خصوصیات ظاهری نسبتاً متفاوت با رنگ بندی متفاوت بدنه نسبت به سایر مدل‌های تویوتا یاریس 2016 است.
اگر خوب به این سه مدل تویوتا یاریس دقت کنید و تصاویر نسخه اصلی را تهیه و در کنار نسخه جدید بگذارید و با هم مقایسه کنید، متوجه تغییرات ظاهری آن‌ها خواهید شد که به طور کلی در قسمت جلویی خودرو شامل یک زنبوری جدید در لابه‌لای جلوپنجره اصلی خودرو و همچنین یک قاب جدید مشکی رنگ در بالای لوگوی تویوتا و در پایین کاپوت موتور می‌شود که همین قطعه کوچک و به اصطلاح بی اهمیت، با تغییر رنگ خود تاثیر بسزایی از نظر ما بر روی بهبود طراحی و اسپرت‌تر نشان دادن آن داشته است. این سه مدل از یاریس همچنین به سه رنگ بندی جدید و منحصر بفرد هم مزین شده‌اند که می‌توان آن‌ها را در سه نوع رنگ بندی خاکستری متالیک، قرمز متالیک و سفید متالیک که سقف هر 3تای آن‌ها به رنگ مشکی درآمده‌اند، تهیه کرد.
تویوتا تا به اینجای کار تنها به ارائه همین تصاویر و اطلاعات بسنده کرده است، ولی گفته که این نسخه ویژه را با خود به نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانکفورت خواهد آورد و در آن جا جزییات بیشتر را ارائه خواهد کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/6/9
تویوتا باید برای ما هم از این یاریس ها می اورد خیلی قشنگتره
1394/6/10
چه فايده ياسين جان وقتي همين مدل قبليش قيمتش بيش از ١٠٠ ملييونه چه فايده اي داره أوردنش؟؟؟ اين يه ماشينه اقتصادي و ارزون اما مي اد تو ايران اينقدر گرون فروخته مي شه كه همون قشر مرفح جامعه هم زورشون مي اد پول بدن بالاش