موضوعات داغ

شرایط فروش جک S5

عکس مطلب اول
جک S5 را باید نقطه عطفی در محصولات کرمان موتور بدانیم. خودرویی که از همان ابتدا با وجود شباهتهای بسیارش با هیوندای توسان و آئودی، توانسته چهره ای دلچسب را در رده قیمتی خود بوجود آورد و در پس آن یک موتور قدرتمند 2 لیتری توربوشارژ را قرار داده که باعث شده دیگر کسی به فکر این نباشد که روی آن خبری از گیربکس خودکار نیست و باید برخلاف بسیاری از هم رده ای های خود به صورت دستی دنده ها را تعویض کرد.
حال و پس از گذشت چند ماه از تحویل اولین سری از این خودرو کماکان به تعداد آن در خیابان ها اضافه می شود و در این مقاله قصد داریم به شرایط فروش کنونی این خودرو نگاهی بندازیم.
جک S5 فعلاً با قیمتی قطعی 75 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می رسد و البته شرایطی نیز برای فروش آن در نظر گرفته شده است. در شرایط فروش این خودرو که دو مرحله است، در مرحله اول لازم است 45 میلیون تومان پرداخت شود و در مرحله دوم که همزمان با ارسال دعوتنامه است مابقی می بایستی واریز شود. موعد تحویل این خودرو در این شرایط بهمن ماه 94 است و سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 16 درصد خواهد بود.
اگر هنوز تست و بررسی این خودرو را نخوانده اید و آنچنان با این خودرو آشنا نیستید، توصیه می کنیم که تجربه راننگی ما با جک S5 را در خودروبانک مطالعه کنید و همچنین برای آشنایی بیشتر به مشخصات فنی آن به صفحه جک S5 مراجعه کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/6/3
سلام لطفا فیلم برسی جک s5را در سایت خوبتون قرار دهید
1394/9/2
سلام لطفا فیلم نقد وبررسی اس۵ رو سریع قراربدید میخوام بخرم متشکرم دمتون گرم