موضوعات داغ

مازراتی گیبلی EVO، روباهی در پوست گرگ

عکس مطلب اول
G&S Exclusive، یکی از شرکت‌های تیونینگ کننده آلمانی صنعت خودروسازی است که فعالیت خود را در این چند سال اخیر محدود کرده و هر چند ماه یک بار یا گاهی اوقات هر چند سال یک بار، یک محصول تقویت شده را بیرون می‌دهد که قریب به اتفاق بیشتر آن‌ها محصولات تولیدی شرکت خودروسازی ایتالیایی مازراتی هستند. این بار هم بعد از گذشت مدتها دوری از میادین، G&S اکسکلوسیو دوباره با محصولی تقویت شده پا به عرصه تیونینگ خودرو گذاشته است. محصول تقویت شده توسط G&S، خودروی لوکس چهار درب مازراتی یعنی گیبلی است که حالا با یک لقب جدید تحت عنوان EVO در انتهای نام خود و همچنین دریافت یک کیت بدنه منحصر به فرد از سوی شرکت تیونینگ کننده، دوباره نام خود را در دنیای خودرو بر زبان‌ها جاری کرده است. بهتره به مقدمه چینی پایان دهیم و کمی هم به بررسی این محصول خوش استیل و جذاب مازراتی بپردازیم.
مازراتی گیبلی EVO در مقایسه با نسخه استاندارد خود، در قسمت جلویی به یک مجموعه سپری جدید با ورودی‌های هوای اصلاح شده بر روی آن، چراغ‌های اصلی پیشانی سابق با قاب داخلی تاریک‌تر، یک بامپر اضافه در زیر سپر و در آخر هم به یک جلوپنجره تماما مشکی مجهز شده است. با نگاهی به نیم رخ خودرو هم با همان طراحی اصلی مازراتی گیبلی مواجه خواهید شد، ولی رینگ‌های اصلی خودرو مورد بازبینی قرار گرفته و حالا به جای آن‌ها، چهار حلقه رینگ 21 اینچی فلزی برند OZ نصب شده که خود به تنهایی یک تغییر بزرگ را در نمای نیم رخ این محصول پدید آورده‌اند که توسط ترمزهای تقویت شده با 30 میلی متر قطر بیشتر دیسک‌ها، متوقف می‌شوند. در قسمت عقبی خودرو هم همسو با سایر قسمت‌ها، تغییراتی را تجربه کرده است، ولی تنها در تاریک‌تر شدن چراغ‌های اصلی عقب و نصب یک دیفیوزر کوچک در زیر سپر عقب خلاصه می‌شود.
از لحاظ مشخصات فنی و بخصوص پیشرانه هم شرکت تقویت کننده گفته که هیچگونه تغییری در آن ایجاد نکرده است، این یعنی اینکه در زیر کاپوت این پادشاه اقیانوس‌ها، یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر V شکل 410 اسب بخاری انجام وظیفه می‌کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/6/1
مثل یه اثر هنری خیلی خوشگله کاش از داخلش هم چنتا عکس میزاشتین