موضوعات داغ

گاو سرکش لامبورگینی رها شد

عکس مطلب اول
محصولی متفاوت از تیونری متفاوت معرفی شد. لامبورگینی هوراکان، اتومبیلی که همچون برادر بزرگ‌تر خود یعنی آونتادور و همچنین بزرگان خود از جمله گالاردو و مورسیه لاگو، از زمانی که معرفی شده است، همیشه دست به دست میان تیونرهای مختلف چرخیده و هرکدام به نوبه خود اصلاحاتی بر روی این خودرو اعمال کرده‌اند. ولی این بار یکی از تیونر‌های جدید و تازه کار صنعت خودروسازی یعنی آرس دیزاین (Ares Design) راهی متفاوت را در پیش گرفته و برخلاف بعضی از تیونرهای فعال صنعت خودروسازی، به اعمال تغییر در کلیات لامبورگینی هوراکان پرداخته است که بیشتر آن‌ها به بخش ظاهری خودرو مربوط می‌شود.
از طراحی اصلی لامبورگینی هوراکان، تنها نام و شاسی و پلتفرم و خیلی خوشبینانه‌تر، آینه‌های جانبی اصلی آن باقی مانده و مابقی از دم بروزرسانی و از نو طراحی شده‌اند. با نگاهی به قسمت جلویی خودرو، اولین چیزی که توجهات را بیش از هرجای دیگری به خود جلب می‌کند، چراغ‌های اصلی روشنایی این خودروست که از حالت ساده با خطوط صاف خارج شده و حالا به اشکالی مختلف در نقاط مختلف درآمده است. البته طراحی اصلی چراغ‌ها را بیشتر می‌پسندیدیم، چون خشونتی که در چراغ‌های ساده و اخم آلود لامبورگینی هوراکان بود، در چراغ‌های جدید مشبک دیده نمی‌شود. سپر با ورودی‌های روی آن هم بروزرسانی شده و اندکی بزرگ‌تر از قبل شده‌اند.
قسمت عقبی خودرو هم همچون بخش جلویی آن، شامل تغییراتی در بخش ظاهری، ولی خیلی بیشتر و گسترده‌تر شده است. اگر از بالای شاسی شروع کنیم، می‌بینید که درب پوششی موتور به طور کامل عوض شده و بر روی آن هواکش‌هایی بزرگ افقی شکل نصب شده است. پایین‌تر از درب کاپوت هم چراغ‌های اصلی و هواکش موتور طراحی شده که هواکش‌ها توسط یک قاب جدید یک تکه احاطه شده و چراغ‌های عقب نیز هم طراحی جدید به خود گرفته و هم تاریک‌تر از قبل شده‌اند. در آخرین نقطه شاسی هم مجموعه سپر خودرو قرار گرفته که در زیر آن دیفیوزری به نسبت کوچک‌تر نصب شده است، ولی در بالای آن‌ها، دو خروجی نامتعارف و عجیب غریب اگزوز از جنس تیتانیوم سبک وزن نصب شده که آدم را به یاد هایپرکارهای کانسپت صنعت خودرو می‌اندازد. مجموعه کامل خودرو هم بر روی چهار عدد رینگ 21 اینچی سوار شده‌اند که از پنج پره اصلی پهن ساخته شده و به رنگ مشکی درآمده‌اند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/5/14
به نظر من لامبورگيني خيلي سر تراز سوپر از اسپورتاي ديگه هستش،(از همه ي جهات) موتورش كه از بوگاتي كمتره، از فراري قويتره، به نظر من هم چهرش و كلاسش از همه بهتره( البته اين سليقه اي هستش)من كه خيلي دوسش دارم وارزوي خريدش رو دارم، ولي اون اونتادورش به نظرم خيلي خفنتر بود نسبت به اين يكي 😍😍😍
1394/5/15
تیونره بدتر ماشینو خراب کرده ، چهره اصلیش بیشتر به دل میشست...