موضوعات داغ

B کلاس، CLA و GLA در لیست بروزرسانی

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی آلمانی مرسدس بنز، یک سری بروزرسانی را برای سه مدل مرسدس بنز B کلاس، CLA و GLA ارائه کرد که در ادامه جزییات آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
اول از همه برای هر سه گروه از محصولات تولیدی، مرسدس بنز یک سیستم تعلیق جدید نرم‌تر با میرایی بالاتر و همچنین یک سیستم عملکردی در چهار حالت آسایش، اسپرت، دوست دار محیط زیست و فردی ( حالت بیابانی مضاف بر این چهار حالت برای مرسدس بنز GLA ) را ارائه کرده است و برای ارتباط بهتر سرنشینان با خودرو و رسانه‌های جهانی هم سیستم‌هایی جدید از جمله سیستم سازگاری اپل کارپلی و میرورلینک (MirrorLink) را به مجموعه امکانات سیستم چند رسانه‌ای خودرو افزوده است.
علاوه بر این‌ها، به مرسس بنز سری B کلاس هم یک مدل جدید با کد B 160 افزوده شده که از یک پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر 102 اسب بخاری (75 کیلووات) با گشتاور 180 نیوتن متری سود برده و قادر به رساندن شتاب صفر تا صد این مدل مذکور در عرض کمتر از 10.6 ثانیه و حداکثر سرعت این اتومبیل به بیش از 190 کیلومتر بر ساعت است. بعلاوه این مدل جدید در سری B کلاس، یک پیشرانه جید هم برای مدل B 180 d ارائه شده که با مصرف سوخت حداقل 3.6 لیتری در هر صد کیلومتر، می‌تواند حداکثر 109 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور تولید کند و خودرو را قادر به رساندن شتاب صفر تا صد در عرض 11.6 ثانیه و حداکثر سرعت خودرو تا مرز 189 کیلومتر بر ساعت کند.
مدل‌های CLA 180 d، CLA 200 d 4MATIC و CLA 220 d 4MATIC هم سه مدل جدید از برند مادر CLA هستند که در قالب یک خودروی شوتینگ بریک ساخته شده‌اند. علاوه بر این‌‌‌ها، برای مدل CLA 250 Sport هم یک بسته افزاینده قدرت ارائه شده که قدرت تولیدی را حدودا 7 اسب بخار افزایش داده است.
برای مدل شاسی بلند GLA هم تنها یک بسته تقویتی پیشرانه ارائه شده که قدرت تولیدی موتور را 7 اسب بخار افزایش داده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/5/14
واقعا جای موتور دیزل توی کشور خالیه البته با این وضع سوخت و جایگاه های عرضه گازوییل هم طبیعیه اوج مهندسی موتور توی مدل 180 دیزل خلاصه شده 260 نیوتن متر گشتاور با مصرف 3.6 لیتر