موضوعات داغ

پای اُپل آسترا هم به پیست کشیده شد

عکس مطلب اول
اولین تصاویر از خودروی اسپرت و مسابقه‌ای آسترا Astra TCR به صورت تصویری گرافیکی توسط شرکت خودروسازی اُپل منتشر شد، پس بدون مقدمه چینی به بررسی این خبر می‌پردازیم تا با چند و چون کار اُپل با خبر شویم.
از نظر طراحی به جرات می‌توان گفت که این نسخه از اپل آسترا تنها از پلتفرم و شاسی نسخه استانارد و کمی خوشبینانه‌تر، از چراغ‌های مدل استاندارد استفاده کرده است، ولی سایر نقاط این خودرو از جمله بدنه آن از نو طراحی شده و جبهه‌ای جدید و مطابق با خودروهای اسپرت و مسابقه‌ای به خود گرفته است. اگر به دو تصویری که از نمای جلو و نمای عقب این خودرو منتشر شده دقت کنید، خواهید دید که مجموعه سپر به طور کامل تغییر پیدا کرده و ورودی‌های هوای روی آن بسیار بزرگ‌تر از قبل شده است و حجم گلگیرهای روی چرخ‌ها هم به نسبت بزرگ‌تر شده‌اند تا افزایش اندازه رینگ و لاستیک‌های پهن مخصوص مسابقات را جبران کنند. علاوه بر این‌ها، کاپوت روی موتور هم از نو طراحی شده و همانطور که می‌بینید، طراحی گودی شکلی به خود گرفته که در ابتدای آن چندین ورودی هوا قالب گیری شده است. در عقب نیز همگام با طراحی جلویی خودرو، تغییرات زیادی اعمال شده و همانطور که ملاحظه می‌کنید، از یک اسپویلر بزرگ ثابت سقفی در انتهای سقف، سپری جدید و حجیم، چراغ‌های تیره‌تر و در آخر هم از خروجی‌های دوبل اگزوز استفاده شده است.
از لحاظ مشخصات فنی هم شرکت سازنده اطلاعاتی را منتشر کرده که گویای استفاده از یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت 330 اسب بخاری و گشتاور 410 نیوتن متری در محدوده قدرتی این محصول است.
در آخر هم شرکت خودروسازی اُپل اضافه کرد که نمونه اصلی و ساخته شده اُپل آسترا TCR را در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت 2015 معرفی و در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد