موضوعات داغ

مرد عنکبوتی فراری معرفی شد

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی فراری برخلاف معرفی پر سروصدای فراری 488 GTB، نسخه اسپایدر (کروکی-رودستر) فراری 488 را در سکوت رسانه‌ای و بدون سروصدا معرفی کرد، ولی در عوض نمایش پر سروصدای خود را برای اولین حضور رسمی در نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانکفورت که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، برنامه ریزی کرده است.
شرکت ایتالیایی فراری توضیح می‌دهد که این محصول، قدرتمندترین خودروی اسپایدر یا رودستر موتورمیانی است که تا به حال ساخته و از نظر آیرودینامیکی و عملکردی نیز کارآمدترین اسپایدری است که تا کنون طراحی کرده است، البته بی راه هم نمیگوید، چون در زیر کاپوت این خودرو از پیشرانه‌ای هشت سیلندر استفاده شده و مجموعه شاسی و بدنه این خودرو هم از آلیاژ آلومینیومی با ترکیبی از 11 نوع فلز مختلف از جمله منیزیم ساخته شده که با توجه به نبود سقف ثابت، تحمل شاسی و بدنه را در سختی و پیچش بسیار بالا برده است و حدود 25 درصد نسبت به مدل اصلی و استاندارد بهبود پیدا کرده است. البته تا یادمان نرفته به اصلی‌ترین قسمت این خودرو که باعث شده فراری 488 لقب "اسپایدر" به آن اتلاق شود هم اشاره‌ای داشته باشیم و آن هم سقف متحرک این محصول است که در عرض 14 ثانیه به طور کامل باز یا بسته می‌شود.
در محدوده قدرتی این خودرو هم همان پیشرانه نسخه استاندارد یعنی موتور 3.9 لیتری V8 نصب شده که حداکثر قدرتی 670 اسب بخاری و گشتاوری 760 نیوتن متری تولید می‌کند، ولی برای نسخه اسپایدر شتاب صفر تا صد 3 ثانیه‌ای و شتاب 0 تا 200 حدودا 8.7 ثانیه‌ای را به همراه داشته است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/5/9
انشاالله اینم کپی میکنیم (جریان لامبورگینی رو میگم )
1394/5/14
اون عزیز مشهدی هم به خاطر دل بچه اش این کارو کرده وگرنه بنده خدا ادعایی نداشت موتورش هم بماند که از بیوک 8 سیلندر به عاریه گرفته