موضوعات داغ

فیس لیفت هوندا آکورد معرفی شد

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی هوندا از نسخه فیس لیفت هوندا آکورد (Accord) رونمایی کرد، پس بدون مقدمه چینی می‌رویم به سراغ اصل مطلب تا ببینیم که هوندا چه تغییراتی را برای به روز کردن آکورد انجام داده است.
در خصوص طراحی ظاهری، همانطور که این محصول نام فیس لیفت را با خود یدک می‌کشد، می‌توان انتظار تغییرات نسبتاً زیادی را از این محصول داشت. در جلو همانطورکه مشاهده می‌کنید، اول از همه یک جلوپنجره جدید طراحی شده که حالا از حالت ساده خود خارج شده و الگوهای داخلی و حاشیه آن با طراحی جدید همراه بوده و همچون قبل هم به رنگ کرومی درآمده‌اند. در دو طرف جلوپنجره هم چراغ‌هایی عجیب و غریب نصب شده که قاب داخلی آن به صورت خطی و نواری شکل طراحی شده‌اند، ولی در فرم قاب مدل قبلی توسعه یافته‌اند. در زیر چراغ‌ها و جلوپنجره هم مجموعه سپر خودرو قرار گرفته که در طراحی ورودی‌های روی آن و همچنین مه شکن‌های میان ورودی اطراف سپر آن تجدید نظر شده است، البته ناگفته نماند که قاب‌های چراغ‌ها اندکی تاریک‌تر از قبل شده‌اند تا چهره این خودرو را اسپرت‌تر جلوه دهند. در عقب خودرو هم همگام با تغییرات سایر قسمت‌ها، بروزرسانی‌هایی را تجربه کرده که شامل چراغ‌های جدید و باریک‌تر از قبل با لامپ‌های LED، خروجی‌های اگزوز جدید با هدر یا سری بیضی شکل و همچنین چراغ‌هایی شب نما بر روی مجموعه سپر می‌شود.
برای محدوده قدرتی نسخه آمریکایی فیس لیفت هوندا آکورد هم دو پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر مجهز به جعبه دنده CVT و شش سرعته دستی و همچنین موتوری 3.5 لیتری V6 متصل به یک جعبه دنده شش سرعته دستی و شش سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده است.
نسخه فیس لیفت آکرود هم طبق اعلام رسمی شرکت خودروسازی هوندا از ماه اوت سال جاری، یعنی حدودا یک ماه دیگر، عرضه آن در نمایندگی‌های مجاز این شرکت آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/5/3
زیبا بود، زیباتر هم شده. واقعا هوندا معرکس. یک ژاپنی اصیل، دوست داشتنی و بسیار با کیفیت....
1394/5/3
فوق العاده شده
متاسفانه فامیلی موتور اگه اشتباه نکنم نمایندگی هوندا در ایران خیلی ضعیف کار مبکنه
و اصلا خدمات خوبی نداره ...
1394/5/3
موتور 3500 فوق العادست.مثل همیشه هوندا یعنی نهایت کیفیت
1394/5/4
جای هیچ حرفی نمیذاره... اصیل و با کیفیت