موضوعات داغ

فیس لیفت‌های 911 در آفریقا به صف شدند

عکس مطلب اول
شرکت آلمانی پورشه، چندین تصویر از فیس لیفت مدل‌های پورشه 911 را منتشر کرد و در ادامه بیان کرد که در حال تست کردن آن‌ها در آفریقای جنوبی است.
مشخصات فنی این مدل‌ها تا به اینجای کار نامعلوم است و شرکت سازنده خودروسازی پورشه در مرحله اول تصاویری به عنوان پیش‌نمایش از پورشه 911 منتشر کرده است و معرفی رسمی و انتشار اطلاعات تکمیلی آن را بعد از آغاز به کار نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانکفورت ارائه خواهد کرد، اما با توجه به تصاویری که از این مدل پورشه منتشر شده است، می‌توان به تغییرات نسخه فیس لیفت نسبت به مدل‌های استاندارد پی برد.
اگر به تصویر منتشر شده از 911 دقت کنید و آن را در کنار تصاویر مدل استانارد 911 کاررا بگذارید، خواهید دید که در قسمت جلویی این خودرو، یک بامپر کوچک در زیر سپر نصب شده و ورودی‌های بالای آن، یعنی ورودی‌های دو طرف سپر و ورودی میان آن هم بروزرسانی شده‌اند و تیغه‌های افقی بیشتری در لابه‌لای آن کار گذاشته شده است. چراغ‌ها و مه شکن‌های قسمت جلویی خودرو هم همچون قبل هستند، ولی قاب داخلی آن‌ها تاریک‌تر شده است. در عقب خودرو هم با توجه به مدل استاندارد 911 یعنی کاررا، می‌بینید که خروجی‌های اگزوز جدید شده و اندکی هم خروجی‌های گردی شکل آن به هم نزدیک‌تر شده‌اند و قاب چراغ‌های عقب هم کمی بهتر و شیک‌تر از مدل استاندارد طراحی شده‌اند. به هر حال پورشه است و همه با آن آشنایی دارند و همه می‌دانند که در مدل‌های جدید خود و حتی فیس لیفت‌های خود، محافظ کارانه عمل کرده و تغییرات اندکی ایجاد می‌کند.
از لحاظ مشخصات فنی هم هیچگونه اطلاعاتی رسمی منتشر نشده است، ولی شایعاتی مبتنی بر استفاده یک موتور 2.7 لیتری شش سیلندر توربو با قدرت 405 اسب بخاری بر روی مدل کاررا و یک موتور 3.4 لیتری توربو بر روی مدل کاررا S وجود دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/5/2
OMG