موضوعات داغ

سئات آلهامبرا پوست انداخت

عکس مطلب اول
سئات از نسخه فیس لیفت آلهامبرا (Alhambra) پرده برداری کرد.
از نظر طراحی ظاهری، راستش را بخواهید چندان تغییرات بزرگی بر روی آن صورت نگرفته و در قسمت جلویی این محصول تنها چراغ‌های اصلی پیشانی و جلوپنجره میان آن با حفظ فرم اصلی خود نسبت به مدل اصلی، بروزرسانی سطحی شده‌اند و مجموعه سپر اعم از ورودی میانی آن و همچنین مه شکن‌های دو طرف آن، تقریبا همانند مدل اصلی هستند. در عقب بدنه هم مثل قسمت جلویی آن، چندان تغییرات خاصی صورت نگرفته و تنها چراغ‌های عقبی آن در دو تکه با طراحی جدید و تکنولوژی LED ساخته شده‌اند. فضای داخلی کابین هم به غیر از غربیلک جدید فرمان، تقریبا دست نخورده باقی مانده است.
درست است از لحاظ ظاهری چندان تغییراتی بر روی آلهامبرا صورت نگرفته است، ولی قسمت مولد قدرتی و بخش ایمنی این خودرو، به پیشرانه و سیستم‌های جدیدی مجهز شده است. پیشرانه‌هایی نظیر 1.4 لیتری 150 اسب بخاری بنزینی، 2 لیتری 200 اسب بخاری بنزینی، 1.6 لیتری 115 اسب بخاری دیزلی، 2 لیتری 150 و 184 اسب بخاری دیزلی و پیشرانه‌ای 2 لیتری توربو دوقلو 150 اسب بخاری دیزلی که همگی استاندارد‌های یورو 6 را پاس کرده و تا 15 درصد نسبت به مدل‌های قبلی خود، بهینه سازی و کارآمد‌تر شده‌اند.
برای بخش ایمنی و کمک راننده هم سئات سیستم‌های جدیدی همچون سیستم تشخیص خواب آلودگی، ورود بدون کلید به کابین، سیستم کنترل تطبیقی DCC شاسی، ماساژورهای صندلی‌های جلو، سیستم کمک پارک و سیستم هشدار نقط کور را به مجموعه امکانات و تجهیزات این خودرو اضافه کرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/4/16
فک کنم جاسوهای کارخونه ی سئات شب رفتن دم کارخونه ی اشکودا طرح استیشن اشکودارو دزدیدن.