موضوعات داغ

لندکروزر جدید، چهره‌ای جدید

عکس مطلب اول
تصویری بدون پوشش و زنده از مدل جدید تویوتا لندکروزر که به احتمال زیاد فیس لیفت جدید آن خواهد بود، منتشر شده است. یکی دو ماه پیش هم مجله‌ای ژاپنی با انتشار تصاویری کامپیوتری در نشریه خود به مدل جدید تویوتا لندکروزر که شباهی بسیار نزدیک به این محصول داشت، پرداخته بود که سر و صدای زیادی در وبسایت‌های خودرویی به پا کرد.
همانگونه که در تصویر آپلود شده بر روی سایت هم می‌بینید، اولین چیزی که در طراحی جلویی این خودرو توجهات را به خود جلب می‌کند، چراغ جلو روشنایی آن است که قسمتی از جلوپنجره به صورت متقارن به داخل آن و جایی که چند چراغ LED کوچک در مدل قبل نصب می‌شد، کشیده شده است. خود چراغ اصلی پیشانی هم جدید شده و می‌توان گفت که طراحی نسبتاً ساده‌تری نسبت به قبل به خود گرفته است. جلوپنجر خودرو هم در این نسخه ستون‌های افقی کمتری دارد، ولی در عوض پهن‌تر از قبل شده‌اند. مجموعه سپر هم به کلی عوض شده و با نسب قابی جدید در اطراف مه شکن‌ها و استفاده از قطعه‌ای کرومی رنگ با حک نام لندکروزر که شکلی شبیه به گارد محافظتی جلوی سپر پیدا کرده است، طراحی کلی سپر را زیباتر و خیلی بهتر از قبل کرده است.
در صورت انتشار تصاویر بیشتر یا معرفی رسمی این محصول نیز جزییات آن را حتماً در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/4/15
چهره قدیم پراید رو با الانش مقایسه کنی نمیشناسیشاااااا ...ببین پراید 71 رو !!!!
http://danamotor.ir/Iran_Automotive_Kia_Pride_Saipa_Car_Tehran.jpg
تو 23 سال ایییین همه تفاوت !!!!؟؟
اینم مال 23 سال پیش لندکروزر.. !!!!!
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a9/1990-1992_Toyota_Land_Cruiser_%28FJ80R%29_GXL_wagon_%282011-10-25%29.jpg
1394/4/15
agha kolan chi migi mishe tozih bedi
1394/4/15
تویوتا یه مشکلی جدیدا تو طراحیاش رخ داده اونم اینه که همه خودروسازها سعی در بهترکردن طراحی ماشین میکنن تویوتا طراحیاشو خراب میکنه به جز نمای جلویی تویوتا کرولا بقیه محصولاتی که در ایران شناخته شدس از طراحی بدتری نسبت به مدل های قبلیشون بهره بردن مثلا تویوتا کمری حتی سفارش آمریکاش پرادو 2015 که به شهر های ایران نرسید اما تو منطقه آزاد دیدم خیلی چراغ های جلوش و جلوپنجرش بی ریخت شده بود انگار تصادف کرده تویوتا های لوکس که اون چراغ های بزرگ و بدنه ی عضلانی و هماهنگ جاشون رو به چراغ های باریک و فرم بد جلو پنجره بخاطر دی لایت داده اینم از لندکروزر که به واقع اون چهره ی شیک مجلسیش رو که تو ایران پرستیژ خاصی داره از دست داده و جاش رو بازهم به چراغ های کوچکتر و جلوپنحره زشت داده انگار تویوتا فکر میکنه با جلو پنجره بره تو چراغ ها خیلی خوشگل میشه اما داره کار خرابی میکنه این حرفم هم از اونجایی که همه معقدن که توبوتا از اون طراحی های خوبی که داشت خیلی فاصله گرفته و برند هایی مثل هوندا و نیسان دارن تو دنیا جاش رو میگیرن
1394/4/15
سلام
باش می شه رفت کوه سربالایی خاکی آفرود گل مال و ... فقط یه یه میلیاردی آب می خوره
1394/4/16
طراحی نمای جلو که واقعا افتضاحه! معلوم هس این ژاپنیا دارن چیکار میکنن؟!!!!!! روز بروز طراحیشون داره بدتر میشه!آخه چیه این؟!!!!!