موضوعات داغ

کانتیننتل GT اسپید، ویژه جت‌های نمایشی

عکس مطلب اول
بنتلی کانتیننتال GT اسپید با نام "برایتلینگ جت تیم" ( Breitling Jet Team ) معرفی شد. خودروی اسپرت با مخلوطی از عملکرد و ویژگی‌های لوکس که تنها در هفت مدل محدود ساخته و عرضه خواهد شد.
در واقع برایتلینگ، بزرگ‌ترین تیم هفت نفره آکروباتیک جت سوار غیرنظامی در اروپا با اصالت فرانسوی هستند که در سراسر اروپا و خاورمیانه و قاره آمریکا حدود 20 دقیقه در هر نمایش در جهت‌های مختلف و مانورهای هماهنگ، برنامه خارق العاده و هیجانی اجرا می‌کنند. بر اساس اطلاعیه ثبت شده بر روی وبسایت این تیم، برنامه‌ای سه ماهه را در سرتاسر آمریکا و کانادا از 25 جوییه تا 18 اکتبر به دست گرفته‌اند، از این رو، شرکت خودروسازی بنتلی هم فرصت را غنیمت شمارده و به تعداد نفرات این تیم و به نام این تیم، هفت مدل مختلف از کانتیننتال GT اسپید را آماده عرضه طی این نمایشات کرده است.
در طراحی بیرونی این خودرو چندان تغییرات فیزیکی اعمال نشده و تنها بنتلی به نقاشی متفاوت بدنه این خودرو پرداخته تا اول از همه کانتیننتال GT اسپید را در رنگ آمیزی بدنه شبیه به آن‌ها کند که همانطور که می‌بینید، رنگ بندی بدنه دقیقا هم رنگ با جت‌های این تیم انتخاب شده و در قسمت زیرین شاسی آن اعم از رکاب درها و بامپر زیر سپر و حاشیه دور خروجی‌های اگزوز، همچون حاشیه‌های جت‌های این تیم، به رنگ زرد درآمده‌اند. ولی برخلاف طراحی خارجی، در داخل کابین تغییرات زیادی اعمال شده است که شامل قاب فیبرکربنی کنار صفحه کیلومتر، قاب اطراف کنسول مرکزی و کنسول ابزار و قاب مقابل سرنشین کناری اتومبیل با طرحی مرتبط با این پروژه بر روی آن می‌شود.
علاوه بر این‌ها، بنتلی در خصوص این خودرو بیان کرده که این نسخه، سریع‌ترین مدلی از کانتیننتال GT اسپید است که تا کنون ساخته است و همه این‌ها به خاطر پیشرانه‌ای 6 لیتری W12 با توربوشارژرهای دوقلویی است که با حداکثر قدرت 626 اسب بخاری و حداکثر گشتاور 819 نیوتن متری می‌تواند خودرو را به حداکثر سرعت 331.6 کیلومتر بر ساعت برساند.
در آخر نیز گفتنی است که مشتریان این نسخه از بنتلی قبل از تحویل کلید به آن‌ها، یک دور با این تیم آکروباتیک کار در آسمان خواهند زد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/4/11
حیف که مقدار زیادی از قدرتش به خاطر وزن 2.5 ای حروم میشه
1394/4/11
آره واقعاً.
ولی یه چیز دیگه هم هست. این بنتلی هم سانروف نداره و به علاوه رودستر هم نیست.