موضوعات داغ

کارلسون با CSK55 اعلام بقا کرد

عکس مطلب اول
کارلسون (Carlsson)، یکی از چندین تیونرهای با سابقه و کهنه کار صنعت خودروسازی جهان است که همچون براباس تنها به تقویت محصولات مرسدس بنز در کلاس‌های مختلف می‌پردازد، ولی چند وقتی می‌شد که دیگر نامی از آن در وبسایت‌های مرتبط با خودرو دیده نمی‌شد، تا اینکه یکی دو روز پیش با معرفی مرسدس بنز تقویت شده CSK55 که در اصل مرسدس بنز SLK55 AMG بوده، اعلام بقا کرد.
در طراحی ظاهری خودرو همانطور که مشاهده می‌کنید، تغییرات فیزیکی آنچنانی صورت نگرفته و تنها قسمت‌هایی از جلوپنجره و ورودی‌های هوا و قسمت زیرین سپر جلو و چند جای دیگر به رنگ نارجنی درآمده‌اند و تنها یک اسپویلر کوچک، آن هم به رنگ نارنجی در انتهای کابین نصب شده است. ولی در زیر شاسی خودرو چهار عدد رینگ جدید 19 اینچی سفارشی 16 پره نصب شده که تمامی وزن خودرو را به دوش می‌کشند.
برخلاف تغییرات اندک قسمت بیرونی، طراحی داخلی کابین با فضایی کاملاً جدید و متفاوت همراه شده است که در مقابل راننده غربیلک فرمانی جدید ساخته شده از مخلوط فیبرکربن، پلاستیک و چرم قرار گرفته و در اطراف کنسول مرکزی و کنسول ابزار هم از قاب‌های فیبرکربنی استفاده شده است، ولی مهم‌ترین ویژگی این قسمت، غرق شدن مجموعه کامل داشبورد چه در سمت راننده و چه در سمت شاگرد و علاوه بر آن، ستون‌های اصلی پنجره و شیشه جلو در چرم مرغوب الکانتارا است که فضایی ویژه و خاص را در کابین حاکم کرده است.
از نظر فنی نیز کارلسون اعلام کرده که کاری به کار این بخش از خودرو نداشته است، این یعنی اینکه همچنان پیشرانه‌ای 5.5 لیتری هشت سیلندر V شکل با حداکثر قدرتی 421 اسب بخاری و گشتاوری 540 نیوتن متری در قسمت مولد قدرتی این خودرو انجام وظیفه می‌کند که شتاب صفر تا صد 4.6 ثانیه‌ای را برای این محصول به همراه دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/4/11
خیلی قشنگه
ولی داخلش به نظر میاد مثلا 10 سالی هست که ازش استفاده شده با اینکه نو هست. به نظر می رسه پوشش مخمل به کار رفته خیلی خوب نبوده