موضوعات داغ

کبرای بریتانیایی متولد شد

عکس مطلب اول
اولین استون مارتین ولکان ساخته شده در مدل واقعی، در جریان جشنواره سالانه سرعت "گود وود" ( GoodWood ) به نمایش گذاشته شد.
پیش از این، اوایل سال 2015 میلادی و طی برگزاری نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو بود که استون مارتین از هایپرکار خود در قالب محصولی کانسپت، پرده برادری کرد و حالا در جشنواره سرعت گود وود، با نمونه اصلی و ساخته شده از ولکان ( Vulcan ) حاضر شد.
در پی حضور این محصول در جشنواره سرعت، استون مارتین برای اولین بار اطلاعاتی از پیشرانه این محصول منتشر کرد که گویای استفاده از پیشرانه‌ای 7 لیتری 12 سیلندر V شکل تنفس طبیعی در زیر کاپوت آن است که حداکثر قدرتی 800 اسب بخاری ( 596 کیلووات ) تولید کرده و با ارسال آن به چرخ‌های خودرو، موجب ثبت شتابی 0 تا 96 کیلومتر بر ساعتی کمتر از 3 ثانیه و حداکثر سرعت بیش از 322 کیلومتر بر ساعت شده است.
از آنجایی هم که نسخه نهایی ولکان شاخته شده است، از این رو استون مارتین از تجهیزاتی نظیر سیستم ضد قفل ترمز قابل تنظیم، دیفرانسیل لغزش محدود، میل گاردان فیبرکربنی با راهنمای منیزیمی، ترمزهای دیسکی سرامیکی کربنی، سیستم کنترل کشش متغیر و سیستم تعلیق قابل تنظیم بر روی ولکان استفاده کرده که موجب عملکرد بی‌نقص آن شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/4/9
اگه یه روز بیاد ایران، تو 10 کیلومتر اول حداقل 10 بار زیرش گیر میکنه به آسفالت جاده های ما.
جاده است داریم ما؟ مجبوریم خودرو نیم شاسی مثل ال 90 تو ایران سوار بشیم.
1394/4/9
اقای محمودی منم با نظر شما موافقم . فقط ماشین های شاسی بلند میتونن از این سرعتگیر های ایران جون سالم بدر ببرن اونم بعضی شاسی بلند ها . سرعت گیر های جنوب کشور سرعت گیر نیست کوه اورسته . اما یه خوبی داره دیگه نیازی نیست بریم تو جنگل و بیابون برا افرود تو خیابون های خودمون برین یه افرود حسابی انجام دادیم