موضوعات داغ

فیس لیفت کیا سید از ماه آینده در بازار

عکس مطلب اول
نسخه فیس لیفت کیا سید ( Kia Cee'd ) با ارتقاهای همه جانبه بر روی طراحی ظاهری و پیشرانه، معرفی شد. تغییراتی که حالا مختص یک مدل خاص نبوده و برای تمامی مدل‌های سید از جمله هاچ بک پنج درب، استیشن اسپرت و هاچ بک سه درب پرو سید ارائه شده است.
پوسته بیرونی خودرو، اولین بخشی است که کیا به اصلاح و بروزرسانی آن پرداخته است و همانطورکه می‌بینید، مجموعه سپر خودرو با مه شکن و قابش و زوایای قالب گیری شده بر روی آن، به طور کلی تغییر کرده است. جلوپنجره مشبک خودرو هم در حاشیه آن نواری کرومی نصب شده و ورودی‌های لانه زنبوری مدل پیشین هم حالا به صورت مستطیل شکل و به صورت منظم طراحی شده‌اند. در قسمت عقبی خودرو هم چراغ‌های جدید تمام LED در قالب همان قاب پیشین، ولی با طراحی جدید چراغ داخلی آن، طراحی شده و بر روی سپر هم شب نماهایی جفتی در دو طرف قرار گرفته که قطعه‌ای هود مانند جدید در بالای آن‌ها نصب شده است. مجموعه شاسی و بدنه خودرو هم به طور کامل بر روی رینگ‌های 16 و 17 اینچی چرخ‌ها سوار می‌شوند که هر دو در پنج ستون دوبل آلیاژی طراحی و ساخته شده‌اند.
بیشترین تغییرات کیا هم در محدوده قدرتی این محصول اعمال شده است که به طور خلاصه شامل پیشرانه‌ای 1 لیتری با دو خروجی قدرت 98 اسب بخاری و 118 اسب بخاری، پیشرانه‌ای 1.8 لیتری دیزلی با دو خروجی قدرت 110 اسب بخاری و 136 اسب بخاری و همچنین دو پیشرانه 1.6 لیتری و 1.4 لیتری بنزینی می‌شود که به ترتیب 128 و 100 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند که برای کاهش مصرف سوخت و کاهش میزان گازهای آلاینده تولیدی، جعبه دنده‌ای هفت سرعته دوکلاچه به واحد تبدیل نیروی این خودرو اضافه شده است.
در آخر هم کیا اعلام کرد که نسخه فیس لیفت کیا سید را از ماه آینده برای عرضه، ثبت سفارش خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد