موضوعات داغ

فروش ویژه نگین خودرو به مناسبت ماه مبارک رمضان

عکس مطلب اول
شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فراسنه در ایران، با هدف رضایتمندی مشتریان، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اقدام به تسهیل شرایط خرید خودرو نمود. بر این اساس شرکت نگین خودرو ۳ خودروی داستر، فلوئنس دستی و سفران ۲۰۰۰ سی سی را با تخفیفات ویژه ماه مبارک رمضان عرضه می کند.
خودروی رنو داستر که از پرفروش ترین شاسی بلندهای اروپایی است و توانسته بسیاری از گواهینامه های ایمنی بین المللی را کسب کند در این طرح فروش ویژه خودروی رنو داستر اتوماتیک، به دو صورت نقدی و اقساطی عرضه می شود که در مدل نقدی، با تخفیف ۶۵ میلیون ریالی همراه است و در مدل اقساطی آن، تسهیلات ۳۶۰ میلیون ریالی با دوره بازگشت ۱۲ ماهه و بدون بهره می باشد.
محصول دیگر رنو که در این طرح فروش ویژه عرضه می شود خودروی سفران ۲۰۰۰ سی سی است که یکی از لوکس ترین محصولات برند رنو می باشد. این محصول در کلاس D تولید شده و به واسطه طراحی بسیار زیبا و کیفیت مثال زدنی توانسته است موقعیت خوبی در بین خودروهای لوکس بدست آورد. رنو سفران ۲۰۰۰ سی سی با تخفیف ۱۰۰ میلیون ریالی به صورت نقدی به فروش می رسد و در مدل فروش اقساطی با وام ۴۲۰ میلیون ریالی با دوره بازگشت ۱۲ ماهه و بدون بهره می باشد.
نگین خودرو، درکنار دو محصول فوق، خودروی فلوئنس دستی که به عنوان نسل سوم مگان در شرکت رنو تولید و عرضه شده است را با شرایط ویژه ای به فروش می رساند. فروش نقدی این محصول با تخفیف ۶۰ میلیون ریالی صورت می پذیرد و در مدل اقساطی تسهیلات ۳۶۰ میلیون ریالی با دوره بازگشت ۱۲ ماهه و بدون بهره به مشتریان ارائه می شود.
این طرح فروش ویژه از روز شنبه مورخ ۶ تیر در کلیه نقاط فروش و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو آغاز شده و تا روز جمعه ۱۶ تیر ادامه خواهد داشت.
علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از شرایط فروش ویژه محصولات رنو به وب سایت شرکت نگین خودرو به آدرس neginkhodro.com مراجعه نمایند.

منبع: نگین خودرو

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/4/6
کاشکی شرایط فروشش رو هم میزاشتید.اگر میشه سفران و داستر رو بررسی کنید.ممنون
1394/4/7
مدل سفران تيپه فولشه كه ميشه se يا تيپ معموليش كه ميشه pe؟؟
مديران فروش الان رنو همون مدير فروشهاي قبليه تويوتا هستن كه واقعا بازار ياب هاي خوبي هستن و شرايط فروش خوبي واسه مشتري ميذارن